×

Penana
search
Loginarrow_drop_down
Registerarrow_drop_down
Please use Chrome or Firefox for better user experience!
  • Writer
    RizNLina
    RizNLina
    Berdasarkan kisah benar.

    Mengisahkan keluarga yg berusaha mengekalkan tradisi seks sesama ahli keluarga.

    Hai semua yg dah lama mengenali saya dan yg baru mengenali salam perkenalan. Saya Lina, seorang isteri dan ibu kepada dua anak lelaki dan perempuan. Berumur 40 tahun, suami 42 tahun. Saya berasal dari Philipines dan suami berasal dari Malaysia. Sudah menetap lama di Malaysia membuatkan saya fasih berbahasa Melayu. Ibu dan bapa saya dulunya Kristian dan menukar agama kepada Islam apabila menetap di Malaysia suatu ketika dulu. Saya anak ke dua dari 3 beradik. Pengkisahan cerita ini berdasarkan pengalaman saya apabila melakukan seks sesama ahli keluarga. Disebabkan kini saya kembali menetap di Philipines, Siri Keluarga Nafsu dimulakan babaknya di Philipines dahulu. Mungkin akan datang akan dibuat siri ketika kami di Malaysia pula.

    Terima kasih kerana membaca. Sila like dan komen cerita-cerita saya. Di sini tidak boleh dimasukkan gambar. Itu agak merugikan. Sila bookmark profile saya untuk memudahkan anda.

    Terima kasih.
    See more
Keluarga Nafsu
R On Break
2.8K
524
168
315.2K
55

Manila Heights, Quezion City, Philipines

Jan 2017

Jam telah menunjukkan angka 1 pagi. Suasana dingin terasa setelah usai hujan sejak petang tadi sehingga ke larut malam. Terkadang angin malam bercampur embun pagi singgah menyapa rumah-rumah agam di Manila Heights. Termasuk sebuah rumah agam 2 tingkat yg dibina dipenghujung kawasan perumahan tersebut. Namun, kedinginan malam tidak membuatkan penghuni rumah itu menghentikan aktiviti mereka.

"Lagi sayang lagiii. Fuck laju-laju sayang."

"Ahhhh. Ahhh. Ahhhhh. Sedapnya sayang."

Terkadang terangkat-angkat badan perempuan itu yg usianya hampir mencecah 60 tahun itu kesedapan akibat hentakan padu batang muda tujuh inci di liang kewanitaannya. Air nikmat mengalir di paha dan membasahi cadar tempat mereka mengawan. Berbagai posisi seks dimainkan demi memuaskan nafsu buas mereka. Percintaan mereka seakan-akan tiada habisnya.

Di bilik bersebelahannya pula tidak kurang hebatnya.

"Darling, tonggeng cepat." Arah satu suara lelaki.

"Ohhh yessss. Dalam lagi. Ahhhh."

Menjerit keenakan wanita muda berumur 40 tahun itu apabila zakar tua enam inci dibenamkan di lubang farajnya yg berlecak hebat itu. Aktiviti henjut menghenjut pun berlaku dengan pantas. Lubang faraj yg dibanjir dipenuhi air nikmat yg tidak henti-henti keluar memudahkan aksi mengawan bagaikan haiwan liar yg penuh keghairahan itu. Aksi mereka sama liarnya dengan pasangan yg mula-mula tadi. Semua posisi dicuba dan mereka 'bertempur' habis-habisan sehingga ketitisan air yg terakhir.

Lain pula dibilik bawah. Suasana masih tenang. Keghairahan belum terasa. Namun, aksi video porno ditonton bersama dalam keadaan bogel sebagai pembuka selera mereka pada malam yg indah itu. Aksi seks dua orang remaja lelaki dan perempuan ditayang di screen tv.

Lantas, mereka yg kedua-duanya juga remaja mula mengusap-ngusap badan pasangan. Tangan si lelaki merayap rayap dicelahan kelangkang si remaja perempuan. Tangan sebelahnya pula bermain-main buah dadanya yg sedang mekar berbuah itu pula. Puting pink milik wanita itu digentel dan kemudianya dihisap bagaikan bayi kelaparan. Menggeliat dan mendesah keenakan wanita tersebut akibat kenakalan lidah dan mulut lelaki itu.

"Ahhh. Danny, lagi lagi."

Kemudian lelaki itu turun menjilat faraj muda wanita itu yg tembam, licin tiada sehelai bulu pun kerana selalu dicukur. Keindahan faraj itu menyebabkan nafsu lelakinya dirangsang hebat lalu dia menyembamkan muka ke lembah berahi tersebut. Kemudian menghulurkan lidah menjilat seluruh bibir faraj, menjolok-jolok lubangnya dengan lidah, kemudian biji farajnya pula dijilat-jilat dan dihisap dengan rakus, terkadang digigit-gigit kecil 'button' sakti.

Cairan nikmat mula keluar dari lubuk subur tersebut.

"Ahhhh. Sedap sayang."

10 minit kemudian.

"Jolok lagi Danny. Ahhhhhh Ahhhhh. Fuck me fuck me."


X