Please use Chrome or Firefox for better user experience!
Romance
Completed
bohsiakah aku
Writer mengangkang27
Writer
  • G: General Audiences
  • PG: Parental Guidance Suggested
  • PG-13: Parents Strongly Cautioned
  • R: Restricted
R
RATED
1567 Reads
1 Likes
16 Bookmarks
Popularity

Facebook · Twitter

FAQ · Feedback · Privacy · Terms

Penana © 2018

Get it on Google Play

Download on the App Store

Follow Author
bohsiakah aku
16 Bookmarks
A - A - A
Intro 1 2 3 4 5 6 7 8 9
#3
bohsiakah aku 3
mengangkang27
Jan 14, 2018
0
0
142
13 Mins Read
No Plagiarism!z9lmTZawZeBB4zO6G8yhposted on PENANA

Ingat lagi dengan Abang Ayob? Lepas aku lancapkan kontol dia kat kelas kosong hari tu, dia semakin ketagih. Kami selalu berjumpa selepas sekolah di tempat yang sama. Dari selalu melancapkan kontol dia di bontot ku, kegemaran kami beralih pula kepada melancapkan kontolnya di peha ku. Biasanya aku akan duduk rapat di sebelahnya dan mengiring menghadap dirinya. Kontolnya yang telah menjengah keluar dari seluar sekolahnya itu aku lancapkan. Biasanya ianya akan di akhiri dengan pancutan deras ke peha ku yang gebu. Sudah pasti kain uniform sekolah ku berlendir dengan air maninya.copyright protection142PENANAwbHHH0TFMk

Namun, ketagihan ku kepada kontol lelaki telah mendorong aku untuk pergi lebih jauh. Tabiat ku yang suka melancap kontolnya telah berubah kepada menghisap kontolnya. Aku sentiasa menahan geram melihat kontol lelaki yang keras itu menegang di dalam genggaman ku. Tekak ku berkali-kali menelan air liur ku sendiri menahan gelora setelah memandang kepala kontolnya yang kembang berkilat itu. Lebih-lebih lagi ketika ianya berdenyut-denyut kencang menuntahkan air mani dalam genggaman ku. Ini telah mendorong aku untuk menghisapnya tanpa disuruh.copyright protection142PENANAVlugHngSUf

Pertama kali melakukannya, Abang Ayob terpancut-pancut dalam mulut ku walau pun tak sampai seminit aku hisap kontolnya. Kusut masai tudung aku selepas di genggam tangannya yang keghairahan melepaskan air mani di dalam mulut ku yang enak menghisap kontolnya. Lama kelamaan, Abang Ayob semakin pandai mengawal nafsunya. tapi macam biasalah, bagi betis nak peha, bagi peha nak cipap pulak. Akhirnya lubang cipap aku tergadai juga di masuki kontol abang Ayob. Hampir selalu juga dia hendak terpancut di dalam, tapi nasib baik aku cepat-cepat tolak dia. Kalau tak, mengandunglah jawabnya.copyright protection142PENANA6vRb4GiKOQ

Bapak tiri aku pulak, dah sedap dapat lubang bontot, lubang cipap aku macam dah dilupakan. Hari-hari kerja aku kat rumah bila line clear adalah menonggeng untuknya. Kecuali bila aku datang bulan, mulut akulah yang jadi sasaran. Sampailah dia mati akibat kemalangan dihempap bumbung rumah orang yang dibinanya. Kalau tak, selagi dia tak mampos, selagi itulah tubuh aku diratahnya. Kesian jugak sebab dia mati sebelum tobat. Ah, lantak kau lah. Kau bukannya bapak betul aku.copyright protection142PENANA2l2J2JKWow

Begitu juga dengan Abang Ayob. Tapi dia tak matilah, tapi lain pulak ceritanya. Satu hari tu, macam biasalah, lepas dah puas mengongkek, dia mintak nak pancut dalam mulut. Aku pun terus hisap kontol dia sampai terpancut-pancut. Menjejeh air liur aku bercampur air mani abang Ayob kat bibir meleleh kat tudung. Lepas main, kita orang keluar dari kelas tu, tapi malangnya cikgu Khir dah menunggu kat luar. Menggigil kepala lutut aku ketakutan. Cikgu yang selalu jadi bahan lancap kantol kan aku dan Abang Ayob.copyright protection142PENANAgkSLBA9Rs3

Dia suruh kita orang masuk balik dalam kelas kosong tu. Teruk abang Ayob kena belasah. Cuma tak nampak lebam je lah sebab dia tak bantai kat muka. Abang Ayob menangis macam budak-budak berlutut depan cikgu Khir mintak ampun. Tapi aku tak di apa-apakan, cuma pandangan yang tajam dan sinis dari cikgu Khir sudah cukup buat aku takut setengah mati. Lepas tu dia bagi tahu esok lepas sekolah jumpa dia di bilik PRS dan dia lepaskan aku balik ke rumah. Dia juga bagi peringatan, jangan ponteng sebab kalau tak, keluarga aku akan tahu perkara ni. Aku akur dan terus balik kerumah sementara dia heret abang Ayob ke bilik PRS ketika itu juga.copyright protection142PENANA6yyYKDE2nt

Esoknya selepas sekolah, aku jumpa cikgu khir di bilik PRS. Memang selamat rasanya nak bincang perkara yang memalukan macam tu di bilik PRS sebab keadaannya yang tertutup dan kalau kita menjerit kat dalam pun orang kat luar tak akan dengar. Cikgu Khir bagi tau Abang Ayob dibuang sekolah. Aku terkejut dan serta merta takut akan mengalami nasib yang sama. Tetapi cikgu Khir menerangkan, memandangkan perkara ini amat memalukan pihak sekolah, keluarga dan pelajar yang terlibat, biarlah hanya dia seorang sahaja yang tahu cerita sebenar. Cikgu Khir menceritakan Abang Ayob diberi pilihan untuk dibuang sekolah akibat melakukan hubungan seks luar nikah atau pun akibat mencuri barangan sekolah, sudah semestinya itu adalah alasan yang sengaja direka supaya tidak memalukan sesiapa. Dan untuk keselamatan dirinya, Abang Ayob memilih dibuang sekolah atas alasan mencuri barangan sekolah. Sekurang-kurangnya mak bapak dia dan masyarakat tak lah tahu cerita sebenar yang memalukan itu.copyright protection142PENANATqOVaRFUN3

Kemudian Cikgu Khir beralih kepada aku pula. Dia memberi pilihan yang sama juga kepada ku. Aku gugup tidak dapat berkata-kata. Aku hanya tunduk mendengar ceramahnya yang membosankan itu. Secara diam-diam, aku perhatikan wajahnya penuh nafsu. Wajah cikgu Khir yang seringkali menjadi modal ku melancap dan menjadi bayangan kenikmatan sewaktu tubuh aku di bedal arwah bapak tiri ku dan abang Ayob membangkit nafsu ku di situ juga. Diam-diam, jari jemari ku bermain-main di kelengkang menggentel cipap ku yang basah dari luar kain uniform sekolah.copyright protection142PENANAq4niPZSYQl

“Awak dengar tak cakap saya Lina?” Cikgu Khir bertanya kepada ku setelah mendapati aku tidak fokus kepada apa yang diperkatakannya.146Please respect copyright.PENANARLapBlFE7g
“Err.. yee… yee…. tapi tolonglah cikgu… saya dah tak ada bapak… kesianlah kat mak saya cikgu..” aku merayu kepada cikgu Khir.146Please respect copyright.PENANA5jU1wuqMMa
“Ok.. saya bagi awak peluang…. tapi awak mesti lakukan sesuatu untuk saya.” kata cikgu Khir.146Please respect copyright.PENANAELtbkKLFKu
“Apa dia cikgu?” tanya ku gugup.146Please respect copyright.PENANAxCgI1S3Hwb
“Bangun dan berdiri di sini.. ” arah cikgu Khir sambil menunjukkan arah tepi meja sambil dia juga bangun dari kerusi.copyright protection142PENANA1XUAVEdzHB

Aku menurut arahannya, menuju ke tepi meja dan menunggu arahan seterusnya. Cikgu Khir rapat kepada ku. Tangannya menolak daguku ke atas menghala mukanya. Wajah kami bertentangan. Tanpa sebarang kata-kata, cikgu Khir terus mengucup bibir ku. Aku serta merta sedar bahawa inilah peluang ku untuk bersama cikgu yang ku idamkan selama ini. Aku terus memeluk cikgu Khir dan membalas kucupannya. Cikgu Khir juga terus memeluk ku. Tubuh ranum anak muridnya yang masih lengkap berbaju kurung sekolah itu di peluknya penuh nafsu. Seluruh tubuh ku di raba dan diramas terutamanya bontot ku.copyright protection142PENANA2A1RwbIb6v

“Cikgu nak ke?” bisik ku perlahan kepadanya.146Please respect copyright.PENANAYCuSD1n4N9
“Ye….. boleh?..” tanya Cikgu Khir pula.copyright protection142PENANAfwADPpCIos

Tanpa banyak cakap, aku tarik tangan cikgu Khir dan menyuruhnya duduk kembali ke kerusinya. Aku pun berlutut di atas lantai, di kelengkangnya. Aku buka seluar cikgu Khir hingga terlucut ke buku lalinya. Kontol lelaki idaman aku mengeras di hadap mata. Wow.. keras betul nampaknya. Lebih keras dari dua kontol yang selalu menjamah tubuh ku sebelum itu.146Please respect copyright.PENANAfsVIEfspUd
Aku hisap kontol cikgu Khir semahu hati ku. Kepala tedungnya yang kembang berkilat aku kerjakan. Aku jilat dan hisap sampai cikgu Khir menggigil nikmat. Sesekali aku stop dan lancapkan batangnya. Cikgu Khir menikmati servis ku dengan asyik sekali. Matanya ghairah memerhatikan kelakuan lucah ku.copyright protection142PENANA3pqY0lDdVk

“Sedap tak cikgu?” aku bertanya dengan nada menggoda.146Please respect copyright.PENANAUsPaaR2eyz
“Hmmmmm…… Sedap Linaaa… Awak ni bohsia ke… uhhhh… Linaaa?” cikgu Khir bertanya kepada ku dalam kenikmatan.146Please respect copyright.PENANApwbUpPWMUJ
“Emmm… entah…. hhommmppphhh… mmpphhh.. hohhhhhhpppp… ” jawab ku ringkas dan terus menyumbat kembali kepala tedung cikgu Khir ke dalam mulut ku.146Please respect copyright.PENANAV9cQRQ6kf1
“Oohhhhhh Linaaaaa….. Uhhhhhhh….” cikgu Khir mengerang kenikmatan.copyright protection142PENANAOYVQPr2yC8

Tangannya kemas memaut kepala ku. Aku tahu, dia dah stim gile tu. Mana taknya, kontol cikgu bujang tu aku kolom sampai hampir ke pangkal bulu jembutnya. Pulak tu, yang hisap kontolnya tu budak sekolah yang cantik, ranum dan gebu tubuhnya.copyright protection142PENANA3RFDuv36dr

Cikgu Khir menikmati hisapan dan koloman mulut ku. Tangannya memaut semakin erat kepala ku yang bertudung. Aku tarik kepala ku ke belakang, melepaskan dari genggaman tangannya. Kontolnya aku lancapkan.146Please respect copyright.PENANAyatnkEfnTN
“Cikgu…. janji ye tak akan buat apa-apa pasal semalam…” aku merayu cikgu Khir.146Please respect copyright.PENANAWjk8dJX9wS
“Lina…. Cikgu janji…. ohhhh……” cikgu Khir setuju dalam kenikmatan.146Please respect copyright.PENANATs16jTWpec
“Terima kasih cikgu…” aku tersenyum gembira, tangan ku masih lagi tak henti melancapkan kontolnya.146Please respect copyright.PENANAqMmUaHyp4r
“Tapi…. Lina… ohhh…. selalu macam… ooooohhhh…. niii.. yeeee… ahhhhh…” pinta cikgu Khir dalam keghairahan sekali lagi.146Please respect copyright.PENANAd0Ly8Yh68O
“Saya sedia bila-bila masa yang cikgu nak… Tubuh saya sekarang untuk cikguuu… ” aku menggodanya.146Please respect copyright.PENANAZ2g08zU5Z8
“Ohhhhh… Linaaaa…..” Cikgu khir mengerang nikmat.146Please respect copyright.PENANAhqUEk4lTup
“Masuklah ikut mana yang cikgu suka…… ohh… asalkan… cikgu sayang saya…” aku menggodanya walau pun aku sebenarnya semakin berahi ketika itu.146Please respect copyright.PENANAlHq6fz5xGd
“Linaaa…. saya tak tahan lagiiiii……..” cikgu Khir memberi amaran. Tangan ku masih lagi melancapkan batangnya. Sesekali aku menghisap dan menjilat sekejap kepala tedungnya yang kembang berkilat.146Please respect copyright.PENANAmFgCFocAtc
“Lepas dalam mulut saya ye cikguu… Cikguuuu… Saya nak air mani cikguhhhmmpppp… hohhh.. hommppp.. Srooottttt…….” kontol cikgu terus aku hisap semahu hati ku sebaik aku berbicara menggodanya.146Please respect copyright.PENANAILCCpWHLQc
“Linaaaaaa…. aaahhhhhh……!!! “Cikgu Khir sudah tak dapat bertahan.146Please respect copyright.PENANAabTAi99nHP
“Hmmmmm.. hofffff… hommpp” aku masih menghisap kontolnya, malah semakin kuat ku sedut dan semakin dalam ku benamkan.146Please respect copyright.PENANAB3vRGbgTLK
“CruuuuTTTTTTT!!!!!!” akhirnya tekak ku menerima pancutan air mani cikgu Khir yang deras dan panas.146Please respect copyright.PENANA5twH6VEOGu
“Ahhhhhh.. Linaaaaaa!!!! OHhhhhh!!” cikgu khir mengerang hingga terpejam matanya menikmati sedapnya memancutkan air mani dia dalam mulut anak muridnya ni.copyright protection142PENANAzhRZgRlT4g

Aku berhenti seketika menikmati kontol keras cikgu Khir berdenyut memancutkan air maninya di dalam mulut. Tudung kepala yang ku pakai semakin bercelaru digenggam tangannya yang kegeraman itu. Aku telan air mani cikgu Khir. Mata aku terpejam menikmati air mani cikgu Khir yang masih panas ku teguk perlahan-lahan. Menggigil badan cikgu Khir. kakinya bergetar menikmati kontolnya yang masih memancut itu aku hisap dan telan semua isinya. Nikmatnya ku rasakan menghisap kontol kekar lelaki yang aku akui, aku cintakan itu. Kontolnya yang gagah memancutkan benih itu aku gigit halus kepala tedungya di gigi geraham ku. Gigi geraham ku disimbah air maninya yang semakin berkurangan itu.copyright protection142PENANAdTe8K4AMCc

Selepas puas, aku keluarkan kontolnya dari mulut ku. Cikgu Khir kelihatan termengah-mengah macam lepas berlari. Aku bangun dari kedudukan aku yang berlutut itu dan terus duduk di ribanya. Secara spontan aku rebahkan tubuh ku di dadanya. Mengusap-usap dadanya yang bidang itu dengan manja. Kontolnya yang semakin layu tu aku gesel-geselkan dengan peha ku yang masih berkain uniform sekolah. Aku dakap tubuhnya sambil cikgu Khir mendakap dan memeluk tubuh ku. Kami terlena sejenak, dalam kehangatan cinta yang selama itu dalam khayalan… Akhirnya aku nikmati jua..copyright protection142PENANAVG4Ajz6nFk

Kami terlena dan dalam 5 minit kemudian cikgu Khir mengucup pipi ku membuatkan aku terjaga lalu memandangnya sambil tersenyum.copyright protection142PENANAOfCGfSxALC

“Cikgu…. cikgu suka saya ke?”tanya ku manja.146Please respect copyright.PENANA0RGTrY3BmL
“Lina… saya suka awak… ” jawabnya tersenyum.146Please respect copyright.PENANArYOXPv86oT
“Cikgu nak saya selalu ye…” tanya ku lagi.146Please respect copyright.PENANARtmnbtiPhZ
“Kalau awak sudi…” jawabnya.copyright protection142PENANAQZw57g9I3M

Aku membelai kontolnya yang separuh sedar. Kelembutan tangan ku melancapkan kontolnya membangkitkan kembali keganasan kontol cikgu Khir. Kuat betul rupanya kontol cikgu Khir. Aku semakin ghairah. Kontol yang ku idam-idamkan itu semakin mengeras di dalam gengaman.146Please respect copyright.PENANAkhQ1bi0eUn
“Cikgu nak ikut mana…” tanya ku menggoda sambil tanganku terus melancapkan kontolnya yang semakin keras.146Please respect copyright.PENANAZmlOjbkrhI
“Ikut mana-mana pun boleh ke?” tanya cikgu Khir penuh minat.146Please respect copyright.PENANAk8cHwoaPdr
“Mana-mana pun boleh cikgu… sayakan untuk cikgu…” kata ku manja sambil terus bangun dari ribanya.copyright protection142PENANAUYsZzMyF9e

Aku berdiri di hadapannya. Kontolnya kelihatan terus terpacak. Aku selak kain uniform ku ke atas. Aku lorotkan seluar dalam ku hingga tanggal terus ke lantai. Aku angkat kain ku ke atas, mempamerkan peha dan betis ku yang putih melepak. Aku naik terus berlutut di atas kerusinya. Peha ku terkangkang atas tubuhnya. Kelangkang ku betul-betul di atas kontolnya yang keras terpacak.146Please respect copyright.PENANAOyIFAUYA8S
copyright protection142PENANAZYtBEIucif

146Please respect copyright.PENANAX8fjXyui0L
“Cikgu nak saya sampai bila-bila pun bolehhhh… ooohhhhhhhh….” kata ku dan terus melabuhkan punggungku membuatkan batang cikgu khir yang terpacak itu terbenam masuk ke lubang cipap ku yang basah.146Please respect copyright.PENANA0lUd3qBdfP
copyright protection142PENANAO9ekemAo4E

Aku lepaskan kain uniform yang aku singkap tadi, membuatkannya menutupi bahagian bawah tubuh ku yang sedang menelan kontol gagah cikgu Khir. Cikgu Khir memaut pinggangku dan meraba-raba punggung aku. Aku yang berada di atasnya mengemut kuat kontolnya yang terbenam dalam cipap.copyright protection142PENANAaZCDYbpwRz

“Awak cantiklah Lina..” kata cikgu Khir sambil matanya menatap wajah aku.146Please respect copyright.PENANAF4ooJYiIzr
“Uhhh.. cikgu… sukaaa… tak bontot sayaaa… ohhh…” kata ku sambil tubuhku tak henti turun naik.146Please respect copyright.PENANAAxAQQxokPp
“Ohhh… suka Linaaa…. Dah lama sebenarnya… ohhh…. saya mengidammm….” jelas cikgu Khir kenikmatan.copyright protection142PENANAKRxetcXXof

tubuhku yang turuun naik di atas tubuhnya membuatkan kontol cikgu Khir keluar masuk lubang cipapku dengan galak. Seronok betul cikgu Khir dapat main dengan budak bawah umur yang masih lengkap beruniform sekolah. Aku semakin asyik menikmati lubang cipap ku dimasuki kontol cikgu Khir yang keras. Aku ramas dada cikgu Khir, kemutan ku semakin kuat. Nafas ku semakin tidak dapat bertahan. Akhirnya aku kekejangan di atas tubuhnya. Aku benar-benar kepuasan. Aku terus lemah longlai dalam dakapan cikgu Khir sambil kontolnya masih ku biarkan dalam cipap. Ohh… aku tak menyesal kalau dia yang buat aku mengandung.copyright protection142PENANAccprxEO82T

“Sedap sayanggg…” kata cikgu Khir lembut.146Please respect copyright.PENANA6QL14OrG2H
“Hmmmm…..” kata ku dengan mata yang terpejam di atas dadanya.copyright protection142PENANAMdToQRAgos

Cikgu Khir mengusap-usap tubuh ku. Punggung ku di usap dan di belai. Sesekali diramasnya geram. Pinggang ku di peluk erat dan bibirnya tak henti mencium muka dan kepala ku yang bertudung.copyright protection142PENANAP9jmnMykJX

“Cikgu…. saya sayang cikguuu… boleh tak cikgu janji satu lagi dengan saya….” pinta ku manja di dalam dakapannya.146Please respect copyright.PENANAvHMU6vTods
“Apa dia sayangg…” tanya cikgu Khir lembut di telinga ku.146Please respect copyright.PENANAQO0qERY3bO
“Cikgu jangan tinggalkan saya ye…. segalanya saya serah untuk cikguu…” pinta ku kepada cikgu Khir.146Please respect copyright.PENANAtiEejJ2Kp4
“Baiklah sayanggg… rugi rasanya kalau saya lepaskan perempuan secantik awak ni Lina..” kata cikgu Khir memuji diri ku.copyright protection142PENANAAWaZnHEcPG

Aku terus bingkas bangun dari pangkuannya. Aku sekali lagi berdiri di hadapannya. Aku tersenyum memandang kontolnya yang keras itu, dilancapkannya laju sambil matanya memandang seluruh tubuh ku. Aku pusingkan tubuh ku membelakanginya. Baju kurung putihku aku selakkan ke atas bontot. Terpamerlah bontot aku yang gebu dan bulat itu menjadi tatapan cikgu Khir. Aku lenggok-lenggokkan bontot ku ke kiri dan ke kanan. Pinggang aku makin lentikkan biar lebih tonggek. Sengaja aku buat cam tu biar dia stim tengok bontot aku yang tengah melenggok-lenggok dalam kain sekolah biru muda tu.copyright protection142PENANA5BUZ0KQA1f

Cikgu Khir pun bangun dari kerusi. Dia menyelak kainku ke atas. Bontot aku yang tonggek tu di usapnya lembut. Kemudian dia menolak tubuh aku ke depan menyebabkan aku terus tersadai atas mejanya, membiarkan bontotku terpamer kepadanya.146Please respect copyright.PENANAsVMePSKIhY
Belahan bontotku dikuaknya, perlahan-lahan aku rasakan kontolnya yang panas mencecah pintu lubang bontot aku. Sedikit demi sedikit cikgu Khir tekan sampai kepala tedungnya tembus masuk ke dalam.146Please respect copyright.PENANAb7Nbyr3wve
“Ohhh… masuk bontot saya cikguu…. ” aku merengek macam sundal time tu.146Please respect copyright.PENANAkZwZdQIgB8
” Sabar ye sayanggg.. saya tak nak awak sakit… wow… sedapnya main bontotttt…..” kata cikgu Khir sambil terus menekan kontolnya sampai tenggelam sepenuhnya dalam lubang haram tu.146Please respect copyright.PENANAk337iS02Bh
“Linaa… errr… awak tak kisah ke saya liwat bontot awak ni?….” tanya cikgu Khir ragu-ragu.copyright protection142PENANA2QomdM8M6R

Aku tak menjawab soalan bodohnya. Aku terus sahaja maju mundurkan tubuh ku membuatkan kontolnya keluar masuk bontot ku dengan laju. Aku yang menonggeng di meja itu berasa enak diperlakukan sedemikian rupa. Memang bodohlah perempuan yang tak pernah cuba main bontot. Sedap gile… Mula-mula memanglah sakit tapi lama-lama bila dah biasa sedaplah. Lagi pun kalau dia terpancut pun aku bukannya boleh mengandung..copyright protection142PENANAJHOTHcAloq

Cikgu Khir terus menghenjut lubang bontot aku. Tangannya memaut kemas kedua-dua pinggulku. Senak sikit aku rasa sebab dia hayun dengan ganas. Maklumlah, bukan senang nak dapat jolok bontot tubuh pelajarnya yang ranum ni. Lebih-lebih lagi, masih beruniform sekolah pulak tu. Memang dia stim gila. Kontol cikgu Khir yang keras tu aku rasakan jauh menerobos lubang bontot ku. Ohhh.. sedapnya..copyright protection142PENANA2u1Wt1HkCI

“Lina… saya rasa macam nak keluar lah… uuuhhhh….” rintih cikgu Khir tak tahan.146Please respect copyright.PENANA1MpOYXg1uM
“Ohhhh.. cikgu…. lepas je dalammm.. ohhhh… bontot sayaaa…” aku merengek memintanya melepaskan air mani.146Please respect copyright.PENANAgOLNOZDwfe
“Dalam bontot ke Linaaaaa……..” erangan cikgu Khir makin kuat. Dia makin tak tahan dengan godaan ku sambil hayunan kontolnya yang menerobos bontot ku makin laju tak terkawal.146Please respect copyright.PENANAEAiIHABHDc
“Cikguuu… ohh.. pancutkan cikguu… pancuttt…… ahhhh…” aku melaung nikmat.146Please respect copyright.PENANAZEZosYmJZQ
“Linaaaa… aahhhhh!!!” erangan cikgu Khir bersama henjutannya yang padu itu akhirnya memancutkan benihnya dengan banyak ke dalam lubang bontot aku.146Please respect copyright.PENANAvgFg3tfH0u
“CrruuuuTTTT!!!!”146Please respect copyright.PENANAVF5dnMOYur
“Hhoooooo Linaaaa… Sedapnya bontot kamuuuu……” cikgu merengek sedap dengan badannya yang menggigil memerah benihnya.copyright protection142PENANAzFyX1MJayQ

Aku melentikkan tubuh ku dan menekan bontot ku ke belakang agar kontolnya pancut lebih dalam. Wow.. tak pernah aku rasakan lubang bontot aku dijolok sedalam itu. Sedap gila..copyright protection142PENANA2hyQbf2LBr

Lepas dah puas, kami pun pulang kerumah dan cikgu Khir menghulurkan duit Rm10 sebagai duit saguhati. Aku gembira bukan kerana dapat duit, tapi sebab dapat main dengan cikgu yang aku idam-idamkan tu.146Please respect copyright.PENANAat5aSy8eh8
Selepas hari yang bersejarah itu, aku secara rasminya menjadi perempuan simpanan cikgu Khir. Bilik PRS yang dijaganya itu menjadi tempat tetap kami buat projek. Layanan aku yang 1st class memuaskan nafsunya membuatkan dia selalu membelikan ku barangan-barangan yang tak mungkin ku miliki masa zaman sekolah macam gelang, rantai, seluar jeans, kebaya dan banyak lagi.146Please respect copyright.PENANA5MoK3sdiad
Cikgu Khir juga selalu mengajak ku keluar ke bandar. Biasanya hari sabtulah selepas aktiviti kokurikulum. Kami biasanya balik malam dan dia hantar aku sampai depan rumah. Mak aku tak kisah sebab dia percaya cikgu Khir. Sebelum sampai rumah tu, seperti biasa cikgu Khir akan bedal aku cukup-cukup. Dia park kereta dia kat kebun sawit pastu kat tepi kereta dia suruh aku menonggeng. Seluar track yang berlubang kat bontot tu memang sengaja aku pakai tiap kali keluar dengan cikgu Khir. Biar dia stim gila babi meradak bontot aku yang sendat dengan seluar track yang licin tu. Aku tahulah cover line, macam lah aku ni bodoh sangat. Aku pakailah baju t yang labuh bila kat tempat awam.copyright protection142PENANAbDVdApfhJS

Hubungan kami yang tercipta daripada aku tingkatan 4 itu berlarutan hingga aku lepas sekolah. Keputusan spm aku yang hancus membuatkan aku memilih untuk kerja kilang. Cikgu Khir masih lagi menjalinkan hubungan dengan ku. Jika dulu boleh dikatakan affair antara murid dan guru, tetapi lepas tu bukan affair lagi. Kami sepasang kekasih. Walau pun beza umur kami 10 tahun, tapi itu tidak menghalang aku untuk mencintai dia hingga menyerahkan seluruh tubuh ku.146Please respect copyright.PENANAN5SSjgF8ea
146Please respect copyright.PENANAzpDFzwdILv
copyright protection142PENANAZjxygzk0JS

54.80.87.250

ns54.80.87.250da2
Comments ( 0 )

No comments yet. Be the first!
Loading...
X