Please use Chrome or Firefox for better user experience!
Romance
Completed
bohsiakah aku
Writer mengangkang
Writer
  • G: General Audiences
  • PG: Parental Guidance Suggested
  • PG-13: Parents Strongly Cautioned
  • R: Restricted
R
RATED
283 Reads
0 Likes
5 Bookmarks
Popularity

Facebook · Twitter

FAQ · Feedback · Privacy · Terms

Penana © 2018

Get it on Google Play

Download on the App Store

Follow Author
bohsiakah aku
5 Bookmarks
A - A - A
Intro 1 2 3 4 5 6 7 8 9
#4
bohsiakah aku 4
mengangkang
Jan 14, 2018
0
0
21
9 Mins Read
No Plagiarism!qupE2PuQg8wrNENYtu93posted on PENANA

Pada hari sabtu, aku balik awal dari kegiatan kokurikulum. Aku demam. Cikgu Khir pulak tak ada sebab pergi kursus. Jadi aku balik jalan kaki je lah demam-demam tu. Adik-adik aku pasti masih kat sekolah. Jam swatch kat tangan, hadiah dari cikgu Khir menunjukkan jam 10.00 pagi. Hmm.. adik beradik aku balik pukul 12.30 tengah hari nanti. Mesti mak aku sorang-sorang kat rumah.copyright protection21PENANABHEoAzN09Y

Sampai je kat rumah, aku terdengar suara mak aku seperti ketawa. Aku terfikir, dengan siapalah dia ketawa tu. Aku tengok pintu depan tertutup rapat. Aku kemudiannya menuju ke bahagian luar bilik mak aku. Dari tingkap yang terbuka tu, aku intai.25Please respect copyright.PENANAFwejwPPIxT
copyright protection21PENANAkztKdvAHlQ

Terkejutnya aku bila aku nampak mak aku tengah berkucupan dengan lelaki indon yang kerja buat rumah tu. Mak aku yang tengah berkemban kain batik lusuh tu tengah sedap berkucupan dengan lelaki itu dalam keadaan berdiri, sementara tangannya sedap je merocoh kontol lelaki yang dah tak berseluar tu. Stim giler nampak, keras semacam je.25Please respect copyright.PENANAcUHewZccqw
Tangan lelaki tu pulak mengusap-usap leher mak aku yang putih melepak. Tangannya turun ke bahunya. Kelihatan tali bra mak aku yang berwarna hitam masih terpapar di bahunya. Mak aku kemudiannya berlutut depan lelaki tu. Di hisapnya kontol lelaki tu sedalam-dalamnya. Pehh.. memang pro lah mak aku tu. Menggeliat lelaki tu bila kontolnya kena sedut mak aku. Lelaki tu geram memandang tubuh montok mak aku yang berkemban tu.copyright protection21PENANAQShDx4C0zL

“Sayang.. bontot kamu enak benar semalam. boleh beri saya cuba lagi?”pinta lelaki itu.copyright protection21PENANA4btJz4im4r

Mak aku pun bangun dan terus menonggeng kat atas katil. Lelaki indon tu selak kain batik mak aku. Sekali hayun terbenam kontol lelaki tu dalam bontot mak aku. Melentik-lentik mak aku di jolok bontotnya oleh lelaki itu. Aku sendiri stim tengok permainan mereka berdua. Memang betullah apa yang arwah bapak tiri aku cakap dulu. Mak aku nih teruk juga akhlaknya.copyright protection21PENANAlp1OaekKWG

Bontot mak aku melentik menonggeng di atas katil, menerima setiap tusukan garang lelaki indon tu ke dalam lubang bontot mak aku. Mak aku merengek sedap sambil matanya terpejam menikmati di liwat kontol keras tu. Sementara lelaki indon tu hentam cukup-cukup bontot montok yang lebar dan tonggek tu. Tak lama pastu, aku tengok lelaki indon tu mengeluh panjang. Kontolnya ditekan dalam-dalam sampai merengek kuat mak aku dibuatnya. Aku tahu, dah pancut lah tu.copyright protection21PENANABNySr5W46w

Pas tu mak aku tersenyum-senyum kat indon tu yang masih khayal kesedapan. Kontolnya masih terendam dalam bontot mak aku. Mat indon tu pastu keluarkan kontolnya. Dia lap kontol dia dengan kain batik yang masih berkemban di tubuh montok mak aku.copyright protection21PENANAPaHiTgncDs

Pastu aku nampak dia orang keluar dari bilik dan menuju ke dapur. Aku terus ke luar dapur, pasang telinga. Dia orang berbual mesra macam laki bini. Hampeh betul la mak aku ni. Patutlah aku pun 2 kali 5 je. Dah keturunan rupanya! Cuma akak aku je lah yang boleh diharap, baik giler.copyright protection21PENANADZSEN2T8NQ

Macam-macam aku dengar sepanjang dia orang berborak tu. Pasal main la kebanyakkannya. Mak aku asyik cakap gian nak kena pancut dalam cipap, tapi indon tu cakap bahaya, takut mengandung. Dia lebih suka main bontot mak aku. Lepas tu suasana senyap. tapi aku dengar satu bunyi yang aku kenal. Suara mak aku macam tengah hisap kontol. Aku bertambah yakin lepas dengar indon tu suruh mak aku hisap kuat-kuat. Aku teringin nak tengok macam mana gayanya mak aku hisap kontol indon tu. Segera aku perlahan-lahan ke hadapan rumah. Aku buka pintu perlahan-lahan. Tak dikunci. Aku menyelinap ke pintu ruangan dapur. Aku intai aku nampak mak aku tengah berlutut menghisap kontol indon tu. Berdecup decup bunyinya. Lepas tu mak aku berdiri, dia lucutkan kembannya ke lantai. Bra hitamnya pun ditanggalkan. mak aku dah telanjang bulat. Indon tu pulak stim je tengok janda lawa tu telanjang depan mata. Tangannya meraba-raba perut mak aku yang buncit tu. Pastu dia cium dan hisap tetek mak aku yang bulat membusung tu. Mak aku pegang kepala indon tu dan tekan kat tetek dia. Suka betul dia romen sampai tak perasan aku mengintai kat celah pintu.copyright protection21PENANAOoEnh6tdaz

Pastu mak aku lancapkan kontol indon tu. Indon tu rilek je duduk atas kerusi, menikmati kontolnya yang keras tu dilancapkan janda yang telanjang berdiri terbongkok-bongkok depannya. Mak aku terus naik atas indon tu. Mak aku pun duduk atas kontol keras tu. Sekali duduk je terus masuk kontol tu dalam tubuh mak aku. indon tu merengek sedap sambil memeluk tubuh mak aku yang dah telanjang tu. Mak aku pulak terus macam orang gil. Dia turun naikkan badannya laju-laju ssambil merengek kuat. Dah gian kontol betul nampaknya, macam aku jugak. Indon tu ambik kesempatan raba seluruh tubuh gebu mak aku. Tak lama pastu, mak aku klimaks, dia menjerit kuat.copyright protection21PENANAK0KsjEJGQm

Aku memang harapkan supaya jiran tak dengar. Lepas dah cool, mak aku sambung balik, dia cakap nak bagi indon tu puas pulak. Mak aku henjut sekali lagi. Bergegar lemak kat peha mak aku yang tengah berzina tu. Tetek dia pulak terhayun-hayun. Indon tu bagi tau dia nak pancut. Mak aku buat bodoh je. Indon tu cuba angkat mak aku tapi mak aku terus peluk dia dengan kerusi-kerusi sekali. Indon tu tak boleh bangun. Akhirnya aku tengok indon tu kekejangan. Macam dalam bilik tadi. Mak aku pulak di tekannya kontol indon tu sedalam-dalamnya sambil matanya terpejam rapat menikmati lubang cipapnya disimbah air mani lelaki yang digiannya itu. Mesti dia tengah sedap merasakan kontol indon tu berdenyut memerah air maninya yang panas memenuhi lubang cipapnya. Indon tu menggigil sambil memeluk mak aku. Sedap gila nampaknya pancut dalam tubuh janda sundal tu. Sori la mak, tapi kau memang sundal lah. Macam aku juga. Aku perlahan-lahan blah dari situ sebelum dia orang sedar dari kenikmatan tu. Begitu rupanya mak aku selama ni..copyright protection21PENANA8ul09933hQ

Sepanjang cikgu Khir pergi kursus, aku gelabah tak terkira. Nafsu aku selalu membuak-buak merindui tubuh ku di perlakukan seperti sundal. Hari tu aku off, jadi aku ke bandar. Aku singgah kat kedai baju, saja nak tengok-tengok. Pastu ada seorang lelaki cina datang dan dari pakaiannya aku tahu dia kerja promoter kat situ. Masa tu aku tengah tengok-tengok bikini yang biasa aku nampak orang putih pakai kat tv. Saja je nak tengok macam mana rupa sebenarnya.copyright protection21PENANAT6fyuwEYKO

“Adik mau pakai ka?” tanya lelaki promoter tu.25Please respect copyright.PENANAvbGcM5C07C
“Tak ada lah saja tengok-tengok” jawab aku acuh tak acuh.copyright protection21PENANAyuOiX8WGON

Aku tengok lelaki cina tu geram je kat aku. Matanya macam nak makan aku. Mesti dia geram gila tengok aku pakai pakaian ketat-ketat tuh. Skirt labuh khakis berwarna krim yang terbelah tinggi sampai atas lutut kat belakang dan baju t lengan panjang yang ketat betul-betul sendat membalut tubuh aku. Lebih-lebih lagi baju yang berwarna merah tu singkat, memanglah tundun tembam dan bontot tonggek aku tertayang jelas. Tudung putih pulak kemas membalut kepala ku. Aku yang memang gian kontol tu pulak, tiba-tiba je teringin nak rasa kontol cina. Aku goda dia cukup-cukup. Aku sengaja melentik-lentikkan tubuh aku time nak tengok-tengok bikini di gantungan. berbagai posing yang mengghairahkan aku gayakan seolah tidak menyedari dia memerhatikan aku. Pastu aku ke kawasan rak baju sukan. Aku berdiri memilih sambil melentikkan tubuh aku. Mesti cina tu tengah stim gila tengok tubuh perempuan melayu yang dibaluti pakaian yang ketat tu. Pasti bontot aku yang tonggek menjadi perhatian.copyright protection21PENANA2WhoWqyZtQ

Lepas tu, lelaki cina promoter tu sengaja lalu kat belakang aku, aku dapat rasakan dia tembab kontol dia yang keras tu kat bontot aku. Aku buat bodoh je. Dia kemudian berdiri memerhatikan aku lagi. kemudian Sekali lagi dia tembab kontol dia sewaktu melintasi belakang aku. Time tu lah aku capai tangan aku ke belakang. Tepat kena kontolnya yang sedang baru sahaja melepasi bontot aku. Dia terdiam. Aku usap kontolnya dari luar seluar.copyright protection21PENANAQnW6VrCApn

“Adik.. mahu lancau ka? Boleh ka?” dia berbisik kepadaku.25Please respect copyright.PENANApN8E6FtVn1
“Kat mana?” aku bertanya kepadanya.25Please respect copyright.PENANAPAWxOsw0EX
“Mari ikut saya” katanya sambil membawa ku ke tingkat dua, bahagian pakaian juga tetapi tidak ramai pelanggan.copyright protection21PENANApXRefOmcva

Lepas dah pastikan line clear, kita orang masuk dalam bilik persalinan. Agak rapat juga pintu bilik tu, jadi tak ada sesiapa boleh nampak kelibat kita orang, cuma tak kedap bunyi la.copyright protection21PENANA0x6hW3Iu3c

“You banyak cantik lah adik.” kata lelaki cina tu. Tangannya memegang sisi pinggul ku.25Please respect copyright.PENANAxa9dmVjYWr
“You nak buat apa?” jawab ku sambil membiarkan dia memegang dan mengusap seluruh tubuh ku yang dibaluti pakaian yang ketat tu.25Please respect copyright.PENANAAmeJ0kpugM
“Mau main boleh. You seksi lah. Kasi kongkek boleh?” tanya lelaki cina tu tak tahan.copyright protection21PENANAlTzh0vJC68

Tanpa menjawab, aku terus membuka seluar lelaki cina tu. Seluar dalam yang dipakai jelas terbonjol. Aku tanggalkan sekali seluar dalamnya. Terpacak kontol dia yang tak sunat tu keluar macam spring. Aku rocoh kontol dia. Lelaki cina tu merengek sedap. Mahunya tak, tangan perempuan melayu yang seksi ni pegang kontol dia yang stim tu.copyright protection21PENANAZv5RJlG5yb

“Adik, kasi masuk mulut. Please..” pintanya.copyright protection21PENANAgyJnQFqyau

Aku terus berlutut depannya. Kontol dia yang tak bersunat tu menampakkan kepala tedungnya yang kembang berkilat terkeluar dari kulit kulupnya. itulah pertama kali aku tengok kontol lelaki tak sunat dewasa real depan mata. Aku nak tahu jugak macam mana rasanya. Aku jilat, ishh.. masin rasanya.. Lepas tu aku hisap kepala tedungnya. Menggigil lelaki tu bila kepala tedungnya di lumat bibir aku. Aku hisap sampai ke pangkal. Tak lah besar sangat macam cikgu khir punya, tapi boleh lah. Aku rasa payau je kontol lelaki cina tu. berbau pulak tu. Ini sah pasal tak sunat nih. Pengotor betul lah. Aku terus rasa geli. Aku keluarkan kontol dia dari mulut aku.copyright protection21PENANAKvokNoQw0X

“Hiii.. tak mahulah.. busuk… ” kata ku.25Please respect copyright.PENANAv5nrCbU9cy
“Please adik.. sekejap saja. sekali saja” pinta lelaki cina itu memujuk.copyright protection21PENANAF0sLRc6yiF

Aku sekali lagi masukkan kontol dia dalam mulut aku. Tak aku duga lelaki cina tu terus henjut mulut aku. Kepala aku yang bertudung tu di pautnya kuat dan di henjutnya mulut aku keluar masuk sesuka hatinya. Memang dah tak tahan sangat rasanya lelaki cina tu. Dia stim gila bila dapat rasa kontolnya dihisap perawan melayu yang masih bertudung nih. Akibat geli dengan kontolnya yang tak bersunat tu, aku cuba melawan. namun tenaga tangannya lebih kuat. Aku nak tak nak terpaksa ikutkan saja rentaknya. Walau pun geli, aku sure pasti taik palatnya bersebati dalam mulut aku. tu yang rasa lain macam je.copyright protection21PENANAKyetV49mDk

“haiyyaaa… sedap lor…. haiyaaa…. perempuan melayu banyak sedap woo… pandai main lancau… ahhhh…” lelaki cina itu merintih nikmat.copyright protection21PENANAQoPeIDCzaD

Hayunan kontolnya di mulutku semakin kuat dan dalam. Kepala ku yang bertudung semakin dipegang erat. Akhirnya, mencurah-curah air mani lelaki cina tu di kerongkong aku.copyright protection21PENANAwPDZAvbH4t

“haaaaa… haaaaa…. adikk.. you pakai ini tudung buat i tak boleh tahan lorrr… ahhh… ” lelaki cina itu merengek perlahan, takut didengari orang di luar.copyright protection21PENANAnO2BhXFrji

Lepas dia dah puas melepaskan air mani dalam mulut perawan melayu bertudung ni, lelaki cina tu pun pakai balik seluar dia. Sementara aku meludah-ludah air mani dia ke lantai. Aku tahu, banyak juga yang aku tertelan. Jijik betul rasanya. Pasti aku dah termakan taik palat dia tu. Celaka betul lah. Aku bangun, membersihkan sisa lelehan air mani di dagu dan tudung ku. jelas sisa air mani yang pekat melekat membasahi tudung aku. Ahh lantaklah.. Lepas tu kita orang keluar dari situ dan aku terus blah dari pasaraya tu. Bersama mulut aku yang terasa busuknya macam nak termuntah. Sumpah, aku tak nak main dengan cina lagi lepas ni.. Kotor…copyright protection21PENANALaGAppe1Zo

54.226.41.91

ns54.226.41.91da2
Comments ( 0 )

No comments yet. Be the first!
Loading...
X