×

Please use Chrome or Firefox for better user experience!
Romance
Completed
bohsiakah aku
Writer mengangkang27
Writer
  • G: General Audiences
  • PG: Parental Guidance Suggested
  • PG-13: Parents Strongly Cautioned
  • R: Restricted
R
RATED
2390 Reads
5 Likes
25 Bookmarks
Popularity

Facebook · Twitter

FAQ · Feedback · Privacy · Terms

Penana © 2018

Get it on Google Play

Download on the App Store

Follow Author
bohsiakah aku
25 Bookmarks
A - A - A
Intro 1 2 3 4 5 6 7 8 9
#8
Bohsiakah aku 8
mengangkang27
Jan 14, 2018
0
0
185
5 Mins Read
No Plagiarism!Dexp9Bo26aUTpRRvuE3vposted on PENANA

“Lina.. ini seluar track yang biasa Lina pakai kan?” Tanya cikgu Khir.189Please respect copyright.PENANAINVVEYaq3Q
“Ha’ah.. nape bang?” Tanya ku.copyright protection185PENANAeya69hivGe

Cikgu Khir memerhati peha ku. Tangannya mengusap-usap pehaku yang kelihatan sendat dengan seluar track yang ku pakai. Dia terdiam seketika. Usapan tangannya semakin bertukar kepada ramasan.copyright protection185PENANAljsSICu7EA

“Saya kesian tengok awak ni Lina… Awak tak kisah ke.. buat selalu dengan saya macam ni…. “ Tanya cikgu Khir.189Please respect copyright.PENANA8451GqAfqU
“Selagi abang sayang kat Lina, selagi tulah Lina sedia untuk abang… “ kata ku sambil tangan ku meramas bonjolan yang begitu jelas di seluar slacknya.189Please respect copyright.PENANA8rWqioNtbX
“Abang nak sekarang sayang…. Jom… “ kata cikgu Khir sambil terus keluar dari kereta.copyright protection185PENANAiytIqleV0h

Aku juga turut keluar dari kereta dan menuju ke bonet belakang. Di sana kami berkucupan dengan penuh nafsu. Tangan cikgu Khir terus meramas bontot aku yang digeramkannya.copyright protection185PENANAqeQAkZSDvy

“Saya cintakan awak Lina…” ucap cikgu Khir romantis.189Please respect copyright.PENANAyUKuPpsZPw
“Ohhh.. abanggg… “ aku semakin lemah dalam dakapannya.copyright protection185PENANARQSkJBWdIB

Aku buka seluar cikgu Khir. Kontolnya yang tegang itu aku usap dan belai. Aku terus berlutut di atas tanah. Aku hisap kontol cikgu Khir semahu hati ku. Cikgu Khir mengerang nikmat di tengah kebun sawit yang gelap dan sedikit cahaya bulan yang mencuri masuk dari celah pelepah menyuramkan suasana.copyright protection185PENANAN1ahJBCXwC

“Sayanggg… sedapnyaaa… “ rengekkan lelaki kesayangan aku itu menambah berahi kepada ku.copyright protection185PENANAfWR6xc5pPB

Mulut aku penuh dengan kontol cikgu Khir yang aku hisap. Bunyi hirupan mulut ku sesekali memecah kesunyian. Sambil tu, aku gentel cipap aku dengan jari. Basah seluar track aku kat kelengkang dengan air cipap aku. Aku dah tak dapat bersabar lagi. Aku bangun dan terus berdiri membelakangi cikgu Khir. Aku tarik kontolnya yang keras tu dan terus sumbat dalam lubang bontot aku. Seluar track yang sendat membalut bontot aku tu berlubang di bahagian bontot. Memudahkan lagi kerja kami tanpa perlu membuka seluar. Aku tonggekkan bontot aku dan aku hayun tubuh aku ke depan dan kebelakang. Cikgu Khir yang bersandar di bonet keretanya hanya berdiri menikmati enaknya kontolnya menikmati lubang bontot aku. Tangan cikgu Khir kuat meramas bontot aku.copyright protection185PENANAYHrQ1arYoa

“Ahhhh…. Sedapnya bontot Linaaa… Abang suka bontot Linaaa” rengek cikgu Khir.189Please respect copyright.PENANAQYAVZhmzwM
“Sedap banggg? Abang suka bontot Linaaa.. ohhh..” aku merengek sedap.189Please respect copyright.PENANAuEeq5wOT00
“Ye sayanggg… abang sukaaa… ohhh… bontot Linaaa…” cikgu Khir semakin kuat rengeknya.189Please respect copyright.PENANAQyUB3K0wJQ
“Abang nak cipap Linaaa?” Tanya ku dalam keghairahan.189Please respect copyright.PENANA2zPDvOVSor
“Ohhhh.. apa salahnya….” Jawab cikgu Khir.copyright protection185PENANAzcbKtUl6SR

Aku pun keluarkan kontol cikgu Khir. Aku lorotkan seluar track aku ke bawah. Bontot aku yang tak de sehelai benang tu cikgu Khir ramas lembut. Dalam keadaan yang sama, aku tarik masuk kontol cikgu Khir ke lubang cipap aku. Aku sumbat sampai ke pangkal cipap aku. Ohh.. sedap gila rasanya merasakan kontol kekar tu berkubang dalam cipap aku yang banjir tu.copyright protection185PENANAJ8OAelMjLC

Aku terus hayun tubuh aku ke depan dan belakang. Kontol cikgu Khir yang padat menerobos cipap aku memberikan aku kenikmatan yang hakiki. Akibat cinta yang amat sangat, aku semakin tak dapat bertahan. Aku semakin hampir kepada klimaks.copyright protection185PENANAVJjnAky2iW

“Abanggg… sedapnya banggg….. “ aku merengek sedap.189Please respect copyright.PENANAET6Tjcq86q
“Ohhh… sedap sayanggg….. abang nak Linaaaa..” Cikgu Khir ghairah dilancapkan cipap ku.189Please respect copyright.PENANA8WZ3y2Nzzw
“Abangggg…. Kawin dengan Lina banggggg….” Aku merengek kerasukan nafsu.189Please respect copyright.PENANApC6fgC4bus
“Ohhhhh…. Linaaaa…. Buah hati abanggggg….. “ cikgu Khir semakin tak dapat bertahan.copyright protection185PENANAcS8nDBiYIb

Air maninya akan meledak bila-bila masa sahaja. Aku kuatkan tujahan bontot aku ke tubuh cikgu Khir. Kontol gagah cikgu Khir semakin kuat menerjah lubang cipap ku. Aku hampir kemuncak.copyright protection185PENANAQrjE1x0NRL

“Ahhhhh… abanggggggg!!!! Ahhhhhhh!!!! “ aku merengek kuat.copyright protection185PENANApNvJa63I8m

Aku klimaks. Kerinduan yang tak terbendung membuatkan aku hilang pertimbangan. Aku tekankan bontot ku supaya kontol cikgu Khir kuat menekan dasar cipapku.copyright protection185PENANAEkfMISo1Q6

“Linaaaa…… sedapnyaaaaa……. Ahhhhhhh!!!” cikgu Khir merengek kuat seiring dengan ledakan air maninya yang kuat dan panas memenuhi segenap ruang cipap ku.copyright protection185PENANAdHxwlz4lmW

Tubuh aku tersenggut-senggut akibat tubuh cikgu Khir yang menggigil-gigil mencapai puncak kenikmatan. Aku bersandar ke tubuh cikgu Khir. Lubang cipap ku yang di penuhi kontol dan air mani cikgu khir mengemut dan menekan kuat kontol cikgu Khir agar tengelam lebih dalam. Denyutan kontolnya aku rasakan kuat memenuhi lubang cipap ku.copyright protection185PENANA7MJDvTJzBR

“Ohhhh… sedap bang lepas dalam perut Linaaa…uhhhh..” aku berbicara manja dengannya.189Please respect copyright.PENANAD9lK2FWsN2
“Ohhhhh…. Sedap sayanggggg… Sedapnya lepas dalammmm Linaaaa…. “ cikgu Khir mengeluh nikmat melepaskan benihnya memenuhi lubang peranakan ku.copyright protection185PENANAWgcb2V3rWU

Aku dapat rasakan air mani cikgu Khir mengalir keluar dari lubang cipap ku yang masih tersumbat kontolnya. Dapat aku rasakan air maninya meleleh ke peha dan terserap di seluar track ku yang tersangkut di peha. Cikgu Khir mengucupi kepala ku yang bertudung. Pelukannya erat di tubuh ku yang masih berbaju t itu.copyright protection185PENANAy9B5GXELj1

“Lina… awak tak menyesal?” Tanya cikgu Khir.189Please respect copyright.PENANATVZSZxVM6u
“Lina tak menyesal kalau dengan abang… Lina hak abang…. “ jawab ku sambil kontolnya yang masih keras di lubang cipap ku itu ku tekan lagi sedalam-dalamnya.copyright protection185PENANAHqOq3kkMUW

Selepas tu, cikgu Khir semakin gemar lepas dalam cipap aku. Hasilnya, selepas 1 bulan aku dah mula muntah-muntah. Aku ambik MC, doctor cakap aku mengandung. Sukanya aku bukan kepalang. Aku bagi tahu cikgu Khir, kelam kabut dia.copyright protection185PENANAEQcQ2fL5GI

Bulan ke dua aku mengandung, aku akhirnya di ijab kabulkan dengan cikgu Khir, kekasih ku yang juga bekas guru ku. Selepas aku berkahwin, aku terus tak stay dengan mak aku. Aku balik kadang-kadang je.copyright protection185PENANA0eSCkzzZkS

Lepas aku bersalin, aku balik ke rumah sendiri bersama dengan baby aku yang comel tu. Suami aku, cikgu Khir, tak ikut sebab dia mengajar. Adik beradik aku sekolah manakala kakak aku kerja.copyright protection185PENANA11iQsmbM95

54.166.233.99

ns54.166.233.99da2
Comments ( 0 )

No comments yet. Be the first!
Loading...
X