×

Please use Chrome or Firefox for better user experience!
Romance
Completed
bohsiakah aku
Writer mengangkang27
Writer
  • G: General Audiences
  • PG: Parental Guidance Suggested
  • PG-13: Parents Strongly Cautioned
  • R: Restricted
R
RATED
3860 Reads
8 Likes
33 Bookmarks
Popularity

Facebook · Twitter

FAQ · Feedback · Privacy · Terms

Penana © 2018

Get it on Google Play

Download on the App Store

Follow Author
bohsiakah aku
33 Bookmarks
A - A - A
Intro 1 2 3 4 5 6 7 8 9
#8
Bohsiakah aku 8
mengangkang27
Jan 14, 2018
0
0
296
5 Mins Read
No Plagiarism!tyHJhztLVWuVpITTO1DZposted on PENANA

“Lina.. ini seluar track yang biasa Lina pakai kan?” Tanya cikgu Khir.300Please respect copyright.PENANAMz6u3fa1VR
“Ha’ah.. nape bang?” Tanya ku.copyright protection296PENANAs04beROQsN

Cikgu Khir memerhati peha ku. Tangannya mengusap-usap pehaku yang kelihatan sendat dengan seluar track yang ku pakai. Dia terdiam seketika. Usapan tangannya semakin bertukar kepada ramasan.copyright protection296PENANADWlkFDT9oP

“Saya kesian tengok awak ni Lina… Awak tak kisah ke.. buat selalu dengan saya macam ni…. “ Tanya cikgu Khir.300Please respect copyright.PENANAsc2NDPXO9W
“Selagi abang sayang kat Lina, selagi tulah Lina sedia untuk abang… “ kata ku sambil tangan ku meramas bonjolan yang begitu jelas di seluar slacknya.300Please respect copyright.PENANA0io5KgVreC
“Abang nak sekarang sayang…. Jom… “ kata cikgu Khir sambil terus keluar dari kereta.copyright protection296PENANA5SKvBDoqF2

Aku juga turut keluar dari kereta dan menuju ke bonet belakang. Di sana kami berkucupan dengan penuh nafsu. Tangan cikgu Khir terus meramas bontot aku yang digeramkannya.copyright protection296PENANAp72ujhl77O

“Saya cintakan awak Lina…” ucap cikgu Khir romantis.300Please respect copyright.PENANAw0cCvgRFiN
“Ohhh.. abanggg… “ aku semakin lemah dalam dakapannya.copyright protection296PENANAUKKf4pTYzh

Aku buka seluar cikgu Khir. Kontolnya yang tegang itu aku usap dan belai. Aku terus berlutut di atas tanah. Aku hisap kontol cikgu Khir semahu hati ku. Cikgu Khir mengerang nikmat di tengah kebun sawit yang gelap dan sedikit cahaya bulan yang mencuri masuk dari celah pelepah menyuramkan suasana.copyright protection296PENANANEaxaMbzcQ

“Sayanggg… sedapnyaaa… “ rengekkan lelaki kesayangan aku itu menambah berahi kepada ku.copyright protection296PENANABBYE5hVrp3

Mulut aku penuh dengan kontol cikgu Khir yang aku hisap. Bunyi hirupan mulut ku sesekali memecah kesunyian. Sambil tu, aku gentel cipap aku dengan jari. Basah seluar track aku kat kelengkang dengan air cipap aku. Aku dah tak dapat bersabar lagi. Aku bangun dan terus berdiri membelakangi cikgu Khir. Aku tarik kontolnya yang keras tu dan terus sumbat dalam lubang bontot aku. Seluar track yang sendat membalut bontot aku tu berlubang di bahagian bontot. Memudahkan lagi kerja kami tanpa perlu membuka seluar. Aku tonggekkan bontot aku dan aku hayun tubuh aku ke depan dan kebelakang. Cikgu Khir yang bersandar di bonet keretanya hanya berdiri menikmati enaknya kontolnya menikmati lubang bontot aku. Tangan cikgu Khir kuat meramas bontot aku.copyright protection296PENANAfjNZzSpsRY

“Ahhhh…. Sedapnya bontot Linaaa… Abang suka bontot Linaaa” rengek cikgu Khir.300Please respect copyright.PENANAxKZzyCowry
“Sedap banggg? Abang suka bontot Linaaa.. ohhh..” aku merengek sedap.300Please respect copyright.PENANAtrQRwB7r2l
“Ye sayanggg… abang sukaaa… ohhh… bontot Linaaa…” cikgu Khir semakin kuat rengeknya.300Please respect copyright.PENANA4zmhbRx3xQ
“Abang nak cipap Linaaa?” Tanya ku dalam keghairahan.300Please respect copyright.PENANAQ4AQD9s2GU
“Ohhhh.. apa salahnya….” Jawab cikgu Khir.copyright protection296PENANAKEDVcNHnnT

Aku pun keluarkan kontol cikgu Khir. Aku lorotkan seluar track aku ke bawah. Bontot aku yang tak de sehelai benang tu cikgu Khir ramas lembut. Dalam keadaan yang sama, aku tarik masuk kontol cikgu Khir ke lubang cipap aku. Aku sumbat sampai ke pangkal cipap aku. Ohh.. sedap gila rasanya merasakan kontol kekar tu berkubang dalam cipap aku yang banjir tu.copyright protection296PENANAeYvcDBuz2T

Aku terus hayun tubuh aku ke depan dan belakang. Kontol cikgu Khir yang padat menerobos cipap aku memberikan aku kenikmatan yang hakiki. Akibat cinta yang amat sangat, aku semakin tak dapat bertahan. Aku semakin hampir kepada klimaks.copyright protection296PENANAChdqhMjGfa

“Abanggg… sedapnya banggg….. “ aku merengek sedap.300Please respect copyright.PENANAB9ls0S47j6
“Ohhh… sedap sayanggg….. abang nak Linaaaa..” Cikgu Khir ghairah dilancapkan cipap ku.300Please respect copyright.PENANAtoGQFRHdUe
“Abangggg…. Kawin dengan Lina banggggg….” Aku merengek kerasukan nafsu.300Please respect copyright.PENANA3LiEBWO4Zu
“Ohhhhh…. Linaaaa…. Buah hati abanggggg….. “ cikgu Khir semakin tak dapat bertahan.copyright protection296PENANAF0PiV16Cpt

Air maninya akan meledak bila-bila masa sahaja. Aku kuatkan tujahan bontot aku ke tubuh cikgu Khir. Kontol gagah cikgu Khir semakin kuat menerjah lubang cipap ku. Aku hampir kemuncak.copyright protection296PENANAwDs1P5DkFF

“Ahhhhh… abanggggggg!!!! Ahhhhhhh!!!! “ aku merengek kuat.copyright protection296PENANAdhXqIed2Vt

Aku klimaks. Kerinduan yang tak terbendung membuatkan aku hilang pertimbangan. Aku tekankan bontot ku supaya kontol cikgu Khir kuat menekan dasar cipapku.copyright protection296PENANAcAu2Sp4Y2t

“Linaaaa…… sedapnyaaaaa……. Ahhhhhhh!!!” cikgu Khir merengek kuat seiring dengan ledakan air maninya yang kuat dan panas memenuhi segenap ruang cipap ku.copyright protection296PENANArz6UBWZegE

Tubuh aku tersenggut-senggut akibat tubuh cikgu Khir yang menggigil-gigil mencapai puncak kenikmatan. Aku bersandar ke tubuh cikgu Khir. Lubang cipap ku yang di penuhi kontol dan air mani cikgu khir mengemut dan menekan kuat kontol cikgu Khir agar tengelam lebih dalam. Denyutan kontolnya aku rasakan kuat memenuhi lubang cipap ku.copyright protection296PENANAUuWRVF69H1

“Ohhhh… sedap bang lepas dalam perut Linaaa…uhhhh..” aku berbicara manja dengannya.300Please respect copyright.PENANAYBEk3Fc7Nw
“Ohhhhh…. Sedap sayanggggg… Sedapnya lepas dalammmm Linaaaa…. “ cikgu Khir mengeluh nikmat melepaskan benihnya memenuhi lubang peranakan ku.copyright protection296PENANADUB7Xux1sA

Aku dapat rasakan air mani cikgu Khir mengalir keluar dari lubang cipap ku yang masih tersumbat kontolnya. Dapat aku rasakan air maninya meleleh ke peha dan terserap di seluar track ku yang tersangkut di peha. Cikgu Khir mengucupi kepala ku yang bertudung. Pelukannya erat di tubuh ku yang masih berbaju t itu.copyright protection296PENANAuU9BOLxOZO

“Lina… awak tak menyesal?” Tanya cikgu Khir.300Please respect copyright.PENANAegVU6AMOOH
“Lina tak menyesal kalau dengan abang… Lina hak abang…. “ jawab ku sambil kontolnya yang masih keras di lubang cipap ku itu ku tekan lagi sedalam-dalamnya.copyright protection296PENANAtTjqLe6RoN

Selepas tu, cikgu Khir semakin gemar lepas dalam cipap aku. Hasilnya, selepas 1 bulan aku dah mula muntah-muntah. Aku ambik MC, doctor cakap aku mengandung. Sukanya aku bukan kepalang. Aku bagi tahu cikgu Khir, kelam kabut dia.copyright protection296PENANAS1It8FXGGq

Bulan ke dua aku mengandung, aku akhirnya di ijab kabulkan dengan cikgu Khir, kekasih ku yang juga bekas guru ku. Selepas aku berkahwin, aku terus tak stay dengan mak aku. Aku balik kadang-kadang je.copyright protection296PENANAgblqM9bkYb

Lepas aku bersalin, aku balik ke rumah sendiri bersama dengan baby aku yang comel tu. Suami aku, cikgu Khir, tak ikut sebab dia mengajar. Adik beradik aku sekolah manakala kakak aku kerja.copyright protection296PENANA8r5sSQGYH4

54.198.23.251

ns54.198.23.251da2
Comments ( 0 )

No comments yet. Be the first!
Loading...
X