Please use Chrome or Firefox for better user experience!
Romance
Completed
bohsiakah aku
Writer mengangkang
Writer
  • G: General Audiences
  • PG: Parental Guidance Suggested
  • PG-13: Parents Strongly Cautioned
  • R: Restricted
R
RATED
152 Reads
0 Likes
1 Bookmarks
Popularity

Facebook · Twitter

FAQ · Feedback · Privacy · Terms

Penana © 2018

Get it on Google Play

Download on the App Store

Follow Author
bohsiakah aku
1 Bookmarks
A - A - A
Intro 1 2 3 4 5 6 7 8 9
#8
Bohsiakah aku 8
mengangkang
Jan 14, 2018
0
0
10
5 Mins Read
No Plagiarism!x3dnjfBKTMnjf5hCGpXdposted on PENANA

“Lina.. ini seluar track yang biasa Lina pakai kan?” Tanya cikgu Khir.14Please respect copyright.PENANA35YpledOYE
“Ha’ah.. nape bang?” Tanya ku.copyright protection10PENANAusu4YqWUVc

Cikgu Khir memerhati peha ku. Tangannya mengusap-usap pehaku yang kelihatan sendat dengan seluar track yang ku pakai. Dia terdiam seketika. Usapan tangannya semakin bertukar kepada ramasan.copyright protection10PENANA3sggQAwskq

“Saya kesian tengok awak ni Lina… Awak tak kisah ke.. buat selalu dengan saya macam ni…. “ Tanya cikgu Khir.14Please respect copyright.PENANAxDKaHZzyx6
“Selagi abang sayang kat Lina, selagi tulah Lina sedia untuk abang… “ kata ku sambil tangan ku meramas bonjolan yang begitu jelas di seluar slacknya.14Please respect copyright.PENANAFr7GmeTstb
“Abang nak sekarang sayang…. Jom… “ kata cikgu Khir sambil terus keluar dari kereta.copyright protection10PENANAeIJuO16uq4

Aku juga turut keluar dari kereta dan menuju ke bonet belakang. Di sana kami berkucupan dengan penuh nafsu. Tangan cikgu Khir terus meramas bontot aku yang digeramkannya.copyright protection10PENANAHVwc0uCWpy

“Saya cintakan awak Lina…” ucap cikgu Khir romantis.14Please respect copyright.PENANAhxhgWCvart
“Ohhh.. abanggg… “ aku semakin lemah dalam dakapannya.copyright protection10PENANA8t0pKRZgjk

Aku buka seluar cikgu Khir. Kontolnya yang tegang itu aku usap dan belai. Aku terus berlutut di atas tanah. Aku hisap kontol cikgu Khir semahu hati ku. Cikgu Khir mengerang nikmat di tengah kebun sawit yang gelap dan sedikit cahaya bulan yang mencuri masuk dari celah pelepah menyuramkan suasana.copyright protection10PENANAGy3p2Rr8lR

“Sayanggg… sedapnyaaa… “ rengekkan lelaki kesayangan aku itu menambah berahi kepada ku.copyright protection10PENANAd3NJfNeSKD

Mulut aku penuh dengan kontol cikgu Khir yang aku hisap. Bunyi hirupan mulut ku sesekali memecah kesunyian. Sambil tu, aku gentel cipap aku dengan jari. Basah seluar track aku kat kelengkang dengan air cipap aku. Aku dah tak dapat bersabar lagi. Aku bangun dan terus berdiri membelakangi cikgu Khir. Aku tarik kontolnya yang keras tu dan terus sumbat dalam lubang bontot aku. Seluar track yang sendat membalut bontot aku tu berlubang di bahagian bontot. Memudahkan lagi kerja kami tanpa perlu membuka seluar. Aku tonggekkan bontot aku dan aku hayun tubuh aku ke depan dan kebelakang. Cikgu Khir yang bersandar di bonet keretanya hanya berdiri menikmati enaknya kontolnya menikmati lubang bontot aku. Tangan cikgu Khir kuat meramas bontot aku.copyright protection10PENANAqT6riQjh7C

“Ahhhh…. Sedapnya bontot Linaaa… Abang suka bontot Linaaa” rengek cikgu Khir.14Please respect copyright.PENANAOY6z8OyIn6
“Sedap banggg? Abang suka bontot Linaaa.. ohhh..” aku merengek sedap.14Please respect copyright.PENANAO3xWKUaDmE
“Ye sayanggg… abang sukaaa… ohhh… bontot Linaaa…” cikgu Khir semakin kuat rengeknya.14Please respect copyright.PENANAPEb6U7Jpia
“Abang nak cipap Linaaa?” Tanya ku dalam keghairahan.14Please respect copyright.PENANAT78ZGhOfZc
“Ohhhh.. apa salahnya….” Jawab cikgu Khir.copyright protection10PENANACNbFcdwDmR

Aku pun keluarkan kontol cikgu Khir. Aku lorotkan seluar track aku ke bawah. Bontot aku yang tak de sehelai benang tu cikgu Khir ramas lembut. Dalam keadaan yang sama, aku tarik masuk kontol cikgu Khir ke lubang cipap aku. Aku sumbat sampai ke pangkal cipap aku. Ohh.. sedap gila rasanya merasakan kontol kekar tu berkubang dalam cipap aku yang banjir tu.copyright protection10PENANAvzVjib6w3Q

Aku terus hayun tubuh aku ke depan dan belakang. Kontol cikgu Khir yang padat menerobos cipap aku memberikan aku kenikmatan yang hakiki. Akibat cinta yang amat sangat, aku semakin tak dapat bertahan. Aku semakin hampir kepada klimaks.copyright protection10PENANAauKhW28fkf

“Abanggg… sedapnya banggg….. “ aku merengek sedap.14Please respect copyright.PENANAlNfTJZOUDa
“Ohhh… sedap sayanggg….. abang nak Linaaaa..” Cikgu Khir ghairah dilancapkan cipap ku.14Please respect copyright.PENANAysPJyKRha9
“Abangggg…. Kawin dengan Lina banggggg….” Aku merengek kerasukan nafsu.14Please respect copyright.PENANAs3gA3XRScQ
“Ohhhhh…. Linaaaa…. Buah hati abanggggg….. “ cikgu Khir semakin tak dapat bertahan.copyright protection10PENANASW23Bfg7TC

Air maninya akan meledak bila-bila masa sahaja. Aku kuatkan tujahan bontot aku ke tubuh cikgu Khir. Kontol gagah cikgu Khir semakin kuat menerjah lubang cipap ku. Aku hampir kemuncak.copyright protection10PENANAZpbUIu6P19

“Ahhhhh… abanggggggg!!!! Ahhhhhhh!!!! “ aku merengek kuat.copyright protection10PENANAGcEqtAsCQN

Aku klimaks. Kerinduan yang tak terbendung membuatkan aku hilang pertimbangan. Aku tekankan bontot ku supaya kontol cikgu Khir kuat menekan dasar cipapku.copyright protection10PENANARIJULl92t3

“Linaaaa…… sedapnyaaaaa……. Ahhhhhhh!!!” cikgu Khir merengek kuat seiring dengan ledakan air maninya yang kuat dan panas memenuhi segenap ruang cipap ku.copyright protection10PENANAFssRnblt0n

Tubuh aku tersenggut-senggut akibat tubuh cikgu Khir yang menggigil-gigil mencapai puncak kenikmatan. Aku bersandar ke tubuh cikgu Khir. Lubang cipap ku yang di penuhi kontol dan air mani cikgu khir mengemut dan menekan kuat kontol cikgu Khir agar tengelam lebih dalam. Denyutan kontolnya aku rasakan kuat memenuhi lubang cipap ku.copyright protection10PENANADHzi73SAFJ

“Ohhhh… sedap bang lepas dalam perut Linaaa…uhhhh..” aku berbicara manja dengannya.14Please respect copyright.PENANA4yEjrnjfhW
“Ohhhhh…. Sedap sayanggggg… Sedapnya lepas dalammmm Linaaaa…. “ cikgu Khir mengeluh nikmat melepaskan benihnya memenuhi lubang peranakan ku.copyright protection10PENANAoxr7sdtCfW

Aku dapat rasakan air mani cikgu Khir mengalir keluar dari lubang cipap ku yang masih tersumbat kontolnya. Dapat aku rasakan air maninya meleleh ke peha dan terserap di seluar track ku yang tersangkut di peha. Cikgu Khir mengucupi kepala ku yang bertudung. Pelukannya erat di tubuh ku yang masih berbaju t itu.copyright protection10PENANAFUo8LMj7gk

“Lina… awak tak menyesal?” Tanya cikgu Khir.14Please respect copyright.PENANAqQpgzY0rfb
“Lina tak menyesal kalau dengan abang… Lina hak abang…. “ jawab ku sambil kontolnya yang masih keras di lubang cipap ku itu ku tekan lagi sedalam-dalamnya.copyright protection10PENANAvT24c984KO

Selepas tu, cikgu Khir semakin gemar lepas dalam cipap aku. Hasilnya, selepas 1 bulan aku dah mula muntah-muntah. Aku ambik MC, doctor cakap aku mengandung. Sukanya aku bukan kepalang. Aku bagi tahu cikgu Khir, kelam kabut dia.copyright protection10PENANAO8mfgOsJqI

Bulan ke dua aku mengandung, aku akhirnya di ijab kabulkan dengan cikgu Khir, kekasih ku yang juga bekas guru ku. Selepas aku berkahwin, aku terus tak stay dengan mak aku. Aku balik kadang-kadang je.copyright protection10PENANAF6D4epQyw7

Lepas aku bersalin, aku balik ke rumah sendiri bersama dengan baby aku yang comel tu. Suami aku, cikgu Khir, tak ikut sebab dia mengajar. Adik beradik aku sekolah manakala kakak aku kerja.copyright protection10PENANAT10V6c5fhP

54.234.45.10

ns54.234.45.10da2
Comments ( 0 )

No comments yet. Be the first!
Loading...
X