×

Please use Chrome or Firefox for better user experience!
Write a New Story!

Invite

Feedback
novel

LeNosferatu
4Mins Each
13
ISSUES
Promised Lands: Tears of Gaia [Rewritten]
Updated Sep 21, 2017
R
0
1801
0
Adventure
Romance

Losing her memories, a soldier found herself tangled in an inevitable war between the Church, the Vampires, the Alchemists and the rest of the mankind. (LGBT: Girl on Girl, contains mature content)

Fantasy
Adventure
Romance
Read More
Solo Work

Promised Lands: Tears of Gaia [Rewritten]

Losing her memories, a soldier found herself tangled in an inevitable war between the Church, the Vampires, the Alchemists and the rest of the mankind. (LGBT: Girl on Girl, contains mature content)

Read More
Solo Work
Yuera
11Mins Each
2
ISSUES
Why "?"
Updated Aug 9, 2017
PG
0
819
0
Family
Romance

John smith adalah pengusaha sukses dan terkaya di Negaranya, Amerika. Perusahaan yang ia miliki bergerak di berbagai bidang. Sosoknya yang mulai memasuki usia senja pun selalu disanjung oleh seluruh lapisan masyarakat. Bukan karena hidup emasnya, tentu saja. John sangat aktif dalam kegiatan masyarakat. Dia tak pernah berpangku tangan ketika suatu organisasi kemanusiaan melakukan aksi. Tidak hanya materi yang ia berikan. Namun bantuan fisik pun ia turunkan. Tak pernah merasa muak meskipun harus berada di tempat kumuh sekalipun. Bahkan ia dinobatkan sebagai pria paling berpengaruh versi daily news setempat.  Banyak yang mengagumi ayah dari enam anak tersebut. Seolah tak memiliki cacat, meskipun mereka tahu jika John telah menikah hingga enam kali. 

Drama
Family
Romance
Read More
Solo Work

Why "?"

John smith adalah pengusaha sukses dan terkaya di Negaranya, Amerika. Perusahaan yang ia miliki bergerak di berbagai bidang. Sosoknya yang mulai memasuki usia senja pun selalu disanjung oleh seluruh lapisan masyarakat. Bukan karena hidup emasnya, tentu saja. John sangat aktif dalam kegiatan masyarakat. Dia tak pernah berpangku tangan ketika suatu organisasi kemanusiaan melakukan aksi. Tidak hanya materi yang ia berikan. Namun bantuan fisik pun ia turunkan. Tak pernah merasa muak meskipun harus berada di tempat kumuh sekalipun. Bahkan ia dinobatkan sebagai pria paling berpengaruh versi daily news setempat.  Banyak yang mengagumi ayah dari enam anak tersebut. Seolah tak memiliki cacat, meskipun mereka tahu jika John telah menikah hingga enam kali. 

Read More
Solo Work
Minerva Teagan
2Mins Each
5
ISSUES
My Writing Journey
Updated Jan 8, 2019
G
0
935
0

"Writing a book is so easy."

Ugh.

Blog
Read More
Solo Work

My Writing Journey

"Writing a book is so easy."

Ugh.

Read More
Solo Work
Zu chan
3Mins Each
12
ISSUES
OKUCHI
Updated Mar 2, 2019
G
13
1098
10
Fantasy
Adventure

Sinopsis :

Menceritakan gadis bernama zusukane yang ditinggal keluarganya dan memilih hidup sendiri. Pada suatu hari ia bertemu orang tidak dikenal yang memberikanya suatu alat berbentuk berlian yang membawa dia dan teman temanya ke dimensi lain bagaimana yang terjadi? Apa ia dan teman temanya berhasil bertahan dan berpetualang di dimensi lain itu?

Note : jika ingin langsung ke fantasy nya baca dari chap 5 karena 1~4 hanya pengenalan zusukane, dan maaf chap 1~8 melenceng jauh dari rumus puebi belum ada waktu buat revisi

Action
Fantasy
Adventure
Read More
Solo Work

OKUCHI

Sinopsis :

Menceritakan gadis bernama zusukane yang ditinggal keluarganya dan memilih hidup sendiri. Pada suatu hari ia bertemu orang tidak dikenal yang memberikanya suatu alat berbentuk berlian yang membawa dia dan teman temanya ke dimensi lain bagaimana yang terjadi? Apa ia dan teman temanya berhasil bertahan dan berpetualang di dimensi lain itu?

Note : jika ingin langsung ke fantasy nya baca dari chap 5 karena 1~4 hanya pengenalan zusukane, dan maaf chap 1~8 melenceng jauh dari rumus puebi belum ada waktu buat revisi

Read More
Solo Work
Sipencintapena
4Mins Each
2
ISSUES
I'm not you cinderella
Updated Jan 8, 2019
G
0
1805
0
Romance
Family

Tengku Adwa Riana - "Saya... pun nak hidup bahagia macam orang lain. Awak yakin dapat bahagiakan saya? "

Tengku Fuadzi- "Awak kena berikan saya peluang tu..., "

Tengku Hadwan-"Awak boleh percayakan saya. Sebab saya tak suka mungkir janji."

Tengku Izdan - "Saya terlewat. Sekarang ni, pilihan ada di tangan awak."

Tengku Balqish- "Maaf sebab dah lukakan hati awak. Tapi kalau lah peluang tu masih ada..., "

Tengku Erina - "Kau dan aku lalui perkara yang sama. Kau tahu ia sangat menyakitkan. Apa kata... kau mengalah."

Kisah cinta yang sulit dimengerti...namun tiada siapa yang tahu pemilik sebenar hati si puteri itu...

(Kisah cinta dalam kalangan kerabat diraja)

Status-ongoing

Romance
Romance
Family
Read More
4 Collaboration Spaces Available

I'm not you cinderella

Tengku Adwa Riana - "Saya... pun nak hidup bahagia macam orang lain. Awak yakin dapat bahagiakan saya? "

Tengku Fuadzi- "Awak kena berikan saya peluang tu..., "

Tengku Hadwan-"Awak boleh percayakan saya. Sebab saya tak suka mungkir janji."

Tengku Izdan - "Saya terlewat. Sekarang ni, pilihan ada di tangan awak."

Tengku Balqish- "Maaf sebab dah lukakan hati awak. Tapi kalau lah peluang tu masih ada..., "

Tengku Erina - "Kau dan aku lalui perkara yang sama. Kau tahu ia sangat menyakitkan. Apa kata... kau mengalah."

Kisah cinta yang sulit dimengerti...namun tiada siapa yang tahu pemilik sebenar hati si puteri itu...

(Kisah cinta dalam kalangan kerabat diraja)

Status-ongoing

Read More
4 Collaboration Spaces Available
Alexander Frost
9Mins Each
3
ISSUES
Sins of Fate Vol: 1
Updated Apr 12, 2019
PG On Break
1
237
0
Dark
Adventure

Many have come together for different reasons.  Some seek to encounter a journey like their parents had, other to explore more and gain further knowledge, some to prove themselves, and some for classic simple revenge.

The next Regiment of the Holy Celeste Empire is on a quest that will take them against great evil, the supernatural long since forgotten, destroyed world, and other Empires all for the sake of the people they serve for and for their own objectives.  While some will bond quicker than others, one thing is for certain, all of them have no idea of the trials that await them!!

Fantasy
Dark
Adventure
Read More
Solo Work

Sins of Fate Vol: 1

Many have come together for different reasons.  Some seek to encounter a journey like their parents had, other to explore more and gain further knowledge, some to prove themselves, and some for classic simple revenge.

The next Regiment of the Holy Celeste Empire is on a quest that will take them against great evil, the supernatural long since forgotten, destroyed world, and other Empires all for the sake of the people they serve for and for their own objectives.  While some will bond quicker than others, one thing is for certain, all of them have no idea of the trials that await them!!

Read More
Solo Work
Aw D'$pectre
10Mins Each
8
ISSUES
HELL SLAVIAN SERIES
Updated Mar 6, 2019
PG-13
12
272
0
Adventure
Dark

Buku Pertama:

RAJA DAN SANG BOCAH DARI NERAKA

Gustaph dibawa oleh Noah Sang Merpati Putih menuju sebuah dunia bernama El Berrix, di sana ia diasuh dan dididik oleh seorang Kepala Pelayan bernama Halim dan rajanya bernama Varaash. di sana pula ia bertemu kembali dengan kakaknya yang katanya telah meninggal karena kecelakaan maut. tetapi, kehadirannya diprotes oleh masyarakat sehingga banyak sekali aksi pemberontakkan terjadi di berbagai wilayah. juga kedatangan para prajurit Izre untuk menyerang Varaashia, justru diatasi semua oleh anak itu yang harusnya mereka lindungi.

Fantasy
Adventure
Dark
Read More
Solo Work

HELL SLAVIAN SERIES

Buku Pertama:

RAJA DAN SANG BOCAH DARI NERAKA

Gustaph dibawa oleh Noah Sang Merpati Putih menuju sebuah dunia bernama El Berrix, di sana ia diasuh dan dididik oleh seorang Kepala Pelayan bernama Halim dan rajanya bernama Varaash. di sana pula ia bertemu kembali dengan kakaknya yang katanya telah meninggal karena kecelakaan maut. tetapi, kehadirannya diprotes oleh masyarakat sehingga banyak sekali aksi pemberontakkan terjadi di berbagai wilayah. juga kedatangan para prajurit Izre untuk menyerang Varaashia, justru diatasi semua oleh anak itu yang harusnya mereka lindungi.

Read More
Solo Work
Ruza Dragic
4Mins Each
5
ISSUES
Entry Level Insane
Updated Nov 19, 2016
PG-13
0
1579
2
Dystopia

It's 55555 AD, and Canidice Pint is one of the few young adults left in the compound. The Human Race's numbers have gone down to shocking numbers due to radiation poisoning and warfare, and Canidice's generation has the lowest count yet. There are 151 of them, and she's one of them. One of 151, 1 of 22 young women. Her 22nd birthday is approaching, and with it, an onslaught of attention from most of the 129 young male adults, and some of the girls too. There's no law saying she has to marry, and in fact she doesn't even want kids, but the pressure of society forces her to do something no one has done in centuries. She leaves the compound, and something even worse happens. The rest of the 151 start to follow her once they realize it's safe on the outside after over 2000 years. Some of them leave in search of their friend who's been spiraling into the abyss of insanity for years, some in search of the girl they might marry, some in search of a new chance at life. With only a week's head start and a single message in the sky as warning, Canidice must evade her soon to be captors while figuring out how to survive in a hostile environment to gain what no one has had for so long. Freedom.

Young Adult
Dystopia
Read More
4 Collaboration Spaces Available

Entry Level Insane

It's 55555 AD, and Canidice Pint is one of the few young adults left in the compound. The Human Race's numbers have gone down to shocking numbers due to radiation poisoning and warfare, and Canidice's generation has the lowest count yet. There are 151 of them, and she's one of them. One of 151, 1 of 22 young women. Her 22nd birthday is approaching, and with it, an onslaught of attention from most of the 129 young male adults, and some of the girls too. There's no law saying she has to marry, and in fact she doesn't even want kids, but the pressure of society forces her to do something no one has done in centuries. She leaves the compound, and something even worse happens. The rest of the 151 start to follow her once they realize it's safe on the outside after over 2000 years. Some of them leave in search of their friend who's been spiraling into the abyss of insanity for years, some in search of the girl they might marry, some in search of a new chance at life. With only a week's head start and a single message in the sky as warning, Canidice must evade her soon to be captors while figuring out how to survive in a hostile environment to gain what no one has had for so long. Freedom.

Read More
4 Collaboration Spaces Available
StarburstAngel
1Min Each
1
ISSUE
Mermaid Lagoon
Updated Dec 22, 2016
PG-13
4
606
3
Romance
Dystopia

Katharine has never believed in the existence of mermaids. She thinks they are just stories to spite children into believing. Her Aunt Claire, the owner of the Mermaid Lagoon Resort, tells Kathy that  her attepts at keeping herself from the mermaiding buisness, are no longer. For the entire summer, Kathy must masgarade as a mermaid, or she can never live with her Aunt Claire again.

But when she meets Finn, the new kid who seems to be awkward around others, but strangly  warms up to her. She wonders why her, why not anyone else in the resort. Is there something he is hiding. Something he wants to show her. When he begins to ask questions about her aunt, Kathy answers, thinking he is just a tourist and wants to know about the resort. Kathy, could never be more wrong.
Fantasy
Romance
Dystopia
Read More
Solo Work

Mermaid Lagoon

Katharine has never believed in the existence of mermaids. She thinks they are just stories to spite children into believing. Her Aunt Claire, the owner of the Mermaid Lagoon Resort, tells Kathy that  her attepts at keeping herself from the mermaiding buisness, are no longer. For the entire summer, Kathy must masgarade as a mermaid, or she can never live with her Aunt Claire again.

But when she meets Finn, the new kid who seems to be awkward around others, but strangly  warms up to her. She wonders why her, why not anyone else in the resort. Is there something he is hiding. Something he wants to show her. When he begins to ask questions about her aunt, Kathy answers, thinking he is just a tourist and wants to know about the resort. Kathy, could never be more wrong.
Read More
Solo Work
PrinceBlue
2Mins Each
2
ISSUES
Way to Galaxy
Updated Jul 15, 2017
G
3
457
0
Adventure

Way to Galaxy, salah satu dari sepuluh mitos yang berkembang di desa kami. Tapi ternyata jalan itu benar benar ada, saat aku dan yang lainnya sedang dalam acara perkemahan sekolah. Kami menemukannya. Lalu Aku, Bulan, Virgo, Rigel, dan Gamma berpetualang di dalamnya.

Fantasy
Adventure
Read More
Solo Work

Way to Galaxy

Way to Galaxy, salah satu dari sepuluh mitos yang berkembang di desa kami. Tapi ternyata jalan itu benar benar ada, saat aku dan yang lainnya sedang dalam acara perkemahan sekolah. Kami menemukannya. Lalu Aku, Bulan, Virgo, Rigel, dan Gamma berpetualang di dalamnya.

Read More
Solo Work
Kalok Wing
7Mins Each
2
ISSUES
Real Life Adventure - High Fantasy Edition
Updated Oct 16, 2017
PG-13
2
636
0
Adventure

What will Bryan and his friends do when a seemingly normal Thanksgiving party ends up bringing everyone into an unknown world of adventure and magic? Follow the group as they struggle to survive in their new environment, adapt and grow stronger with the world's magic and abilities, and embark on a biggest adventure of their lives with guidance from an inexplicable system!

Author's Note: This was a story idea randomly inspired by said friends at said Thanksgiving party last year. After putting some thought into it I thought it could be fun to see my own interpretation of my friends in a High Fantasy world as we struggle through it.

Fantasy
Adventure
Read More
Solo Work

Real Life Adventure - High Fantasy Edition

What will Bryan and his friends do when a seemingly normal Thanksgiving party ends up bringing everyone into an unknown world of adventure and magic? Follow the group as they struggle to survive in their new environment, adapt and grow stronger with the world's magic and abilities, and embark on a biggest adventure of their lives with guidance from an inexplicable system!

Author's Note: This was a story idea randomly inspired by said friends at said Thanksgiving party last year. After putting some thought into it I thought it could be fun to see my own interpretation of my friends in a High Fantasy world as we struggle through it.

Read More
Solo Work
BluebellsBerry
1Min Each
0
ISSUES
Sunshines Melody
Updated Dec 25, 2018
PG
0
25
0
Romance
Marriage

Sheylean Smith tidak pernah menyangka kalau jalan hidupnya akan berbelok seratus delapan puluh derajat dari yang seharusnya. Penyebabnya cuma satu, yaitu pertemunnya dengan salah satu anggota grup idola paling terkenal dari Korea Selatan: B-Town Boys. Malam terkutuk yang dihabiskannya dengan sang idola sudah menjerumuskannya ke dalam pusaran kegagalan. Bagaimana tidak? Batal meraih gelar sarjana dan malah terjebak dengan kehamilan diluar nikah benar-benar membuatnya frustasi!

Begitu pula Kim Taejoon yang tidak pernah menyangka bahwa teman one night stand-nya itu akan membuat sangat banyak masalah. Katakan saja dia membuat keributan di kantor agensi, membeberkan hoax di media sosial, bahkan sampai mengaku-ngaku hamil. Parahnya lagi, pers mulai mengambil alih skandal Taejoon dan membawanya ke masalah yang lebih besar lagi: penyerangan seksual.

Sheylean sangat membenci Taejoon yang enggan mengakui anak dalam kandungannya, sementara Taejoon terlalu takut sampai sampai Yeonwoo, teman satu grup-nya harus rela menggantikan Taejoon untuk menikahi Sheylean.

Young Adult
Romance
Marriage
Read More
Solo Work

Sunshines Melody

Sheylean Smith tidak pernah menyangka kalau jalan hidupnya akan berbelok seratus delapan puluh derajat dari yang seharusnya. Penyebabnya cuma satu, yaitu pertemunnya dengan salah satu anggota grup idola paling terkenal dari Korea Selatan: B-Town Boys. Malam terkutuk yang dihabiskannya dengan sang idola sudah menjerumuskannya ke dalam pusaran kegagalan. Bagaimana tidak? Batal meraih gelar sarjana dan malah terjebak dengan kehamilan diluar nikah benar-benar membuatnya frustasi!

Begitu pula Kim Taejoon yang tidak pernah menyangka bahwa teman one night stand-nya itu akan membuat sangat banyak masalah. Katakan saja dia membuat keributan di kantor agensi, membeberkan hoax di media sosial, bahkan sampai mengaku-ngaku hamil. Parahnya lagi, pers mulai mengambil alih skandal Taejoon dan membawanya ke masalah yang lebih besar lagi: penyerangan seksual.

Sheylean sangat membenci Taejoon yang enggan mengakui anak dalam kandungannya, sementara Taejoon terlalu takut sampai sampai Yeonwoo, teman satu grup-nya harus rela menggantikan Taejoon untuk menikahi Sheylean.

Read More
Solo Work