×

Penana
search
登入arrow_drop_down
註冊arrow_drop_down
請使用Chrome或Firefox享受更好的用戶體驗!
campaign 催更 0
KETAGIHAN SEKS
57.9K
6
2
2.3K
0

swap_vert

"Assalamualaikum...Abang Azhar...! Abang Azhar....! Kakyong dah balik ni...."

Tiada jawapan. Rumah pun kelihatan seperti tiada orang. Jadi aku masuk ke dalam rumah setelah membuka kasut dan mengunci pintu rumah, aku mencari dia  sehingga ke dalam biliknya. 

Aku terkejut kerana aku nampak Abang Azhar berbaring sambil matanya terpejam dan berseluar dalam putih. Ketika itu tangan kanannya berada di dalam seluar dalam putih dan mukanya kelihatan sangat asyik.

"Macam tengah sedap je." Bisik hatiku. "Alahai... Nasib baik dia x nampak. Baik aku lari dulu sebelum dia nampak aku."

"Kak yong..!" Suaranya memanggil ku sebaik sahaja aku ingin memulakan langkah.

"Yea, Abang Azhar.." aku berpaling kepadanya. "Kak Yong ingat Abang Azhar tak ada di rumah... Sebab tu Kak Yong Cari sampai sini.." Aku memberi penerangan.

"Kak Yong, meh baring dengan Abang Kat sini." 

"Tapi Kak Yong kena siap untuk ke sekolah agama pulak ni."

"Alaaa... Meh la sini..sekejap je.. x lama pun" 

"Nanti kalau Kak Yong tertidur macam mana..??" Aku memberi alasan. Namun kaki ku tetap melangkah ke arahnya. 

"Nanti Abang Azhar kejutkan la..." Dia memujuk ku sambil tangan kanan yang tadi sedang sibuk bekerja kini membelai pipi kiri ku.

Aku rasa begitu disayangi ketika itu. Dia memberi sedikit ruang untuk aku berbaring diatas katil bujangnya itu.

"Muat ke ni bang..??" Aku saja bertanya.

Aku berdebar sehingga aku dapat mendengar bunyi degupan jantung ku sendiri. Aku tau apa yang akan berlaku (hasil dari banyaknya menonton cerita-cerita barat.) Tapi aku suka apa yang sedang berlaku. Aku rasa disayangi, dikasihi. Bahagia sangat tika saat itu. Abang Azhar memeluk ku sebaik sahaja aku meletakkan kepala. 

"Kak Yong peluk la Abang macam Kak Yong peluk ibu..."

"Macam ni..??"

"Ha..macam ni la... Kak Yong tak yah takut yea... Abang Azhar bukan nak makan Kak Yong..." Kata-kata Abang Azhar itu bukan sahaja memberi ketenangan malah kepercayaan bahawa tiada apa yang akan berlaku dan ia hanya satu pelukan sahaja.

Kami diam sebentar. Namun kepala ku... hatiku sedang menanti apa yang akan berlaku seterusnya.

Abang Azhar pun memulakan pembukaan aksinya setelah beberapa minit berada dalam keadaan kekok dan kaku.

"Kak Yong.... Sayang Abang Azhar tak..??"

"Sayang..."

"Kalau sayang... Kak Yong buat apa yang abang suruh yea...". "Ok.." sambil tertawa kecil aku membayangkan sesuatu yang indah pasti akan berlaku. 

"Kakyong tanggal baju dulu...lepas tu baring balik.. nanti senang boleh terus pegi mandi..." Tanpa banyak soal aku buat je apa yang disuruh. 

"Abang nak rasa cipap Kak Yong boleh..?" 

"Nak rasa..??"

"Nak pegang je..."

"Owh...pegang je...boleh.." sambil senyum ku menjawab.

Dia terus bermain-main dengan pantat aku. Satu kenikmatan yang tidak pernah ku rasai sedang ku alami. Aku rasa sangat tenang dan asyik seperti terawang-awang. Aku memejamkan mata kerana menikmatnya sepenuh hati. 

Hatiku berbisik 'Bukankah aku patut menjerit waktu ni...?! Bukankah ini salah..?! Tapi aku seronok...bestnyaaa....' 

"Best tak Kak Yong..??" Abang Azhar bertanya menyedarkan aku dari kenikmatan sentuhan istimewa itu.

"Mmm..best..!"

"Sakit ke..??"

"Sakittt...??? Tak de pun.."

"Nak lagi tak..?? Ada yang lagi best.....ais krim.."

"Ais krim.... Nakkk.....!!!" Aku menjerit kecil.

Ketika itu aku tidak mengerti apa yang diperkatakan oleh abang sepupuku yang 8 tahun lebih tua dari ku. 

Dia menarik keluar sesuatu dari seluar dalam putihnya yang mana sejak dari awal ku perhatikan ia panjang dan keras. Seperti bekas gula-gula mentos.

Batangnya dah keluar. Mata ku membelek-belek batangnya tanpa memegang dengan tangan.

"Kak Yong nak pegang tak..??"

"Tak nak la...tu kan Abang Azhar guna untuk kencing...." 

"Hahaha... Yea la..." Ketawa Abang Azhar dengan kejijikan aku. Kemudian dia memelukku kegeraman sambil berguling-guling ke kanan dan kiri dan kemudian ke kanan semula. Kebahagian yg dirasa sejak dari awal tadi tidak sedikit pun hilang malah bertambah. 

Dalam pelukan yang sangat erat itu aku dapat rasa batang Abang Azhar berlaga dengan pantat ku. Sekejap disondol-sondol kepala batang tu dengan celahan pada bahagian atas pantat aku. Kemudian dia berhenti menyodol, dia peluk kegeraman sambil berguling-guling lagi aku di atas katil tu. Ia berulang-ulang hingga beberapa minit lamanya. Sempat juga aku lemas kerana pelukan nya. Berkali-kali. Tapi aku bahagia. Sehingga sampai masa untuk batang Abang Azhar meletuskan lavanya, dia menyuruh aku mengepit batangnya di celah kangkang ku.

"Kepit kuat lagi Kak Yong... Kuat lagi...aahh..ahh..."

"Hishh...dah kuat la ni..nak kuat macam Mana lagi..?? Kaki dah rapat habis dah ni...." Aku kebingungan. 

"Kak Yong silangkan kaki...kepit kuat-kuat Kak Yong....!! Aahhh...sedapnya Kak Yong...!! Kuat lagi...!!" Terjerit-jerit Abang Azhar. Raut kerut wajahnya penuh dengan kenikmatan. Seperti orang yang sedang menahan kesakitan. 

Beberapa saat kemudian raut muka Abang sepupuku itu berubah seperti kelegaan dapat melepaskan sesuatu. Serentak dengan perubahan itu, aku merasa kan Ada lendir likat, putih mengalir dicelah kangkang dimana Abang Azhar menempatkan batangnya untuk aku kepit tadi.

Setelah habis lavanya dikeluarkan Abang Azhar bangun tetapi dia melarang aku bangun. Jadi aku tunggu saja sambil baring. Aku lihat dia keluar dalam keadaan bogel dan kemudian dia datang semula bersama kotak tisu. Dia datang dekat pada ku, duduk disebelah ku. Kemudian dia membersihkan lelehan lendir likat tadi di celah kangkang ku. Ada sikit tumpahan terkena ditilam. Dia bersih juga. Kemudian batang nya yang sudah layu itu juga dibersihkan dengan menggunakan tisu yang sama sambil senyum dia bersuara "Kak Yong jangan cerita kat siapa-siapa yea... Kat ibu pun jangan..." "Ok..." Aku menjawab sambil tersenyum dengan penuh kasih sayang. "Ok...dah gi mandi... Nanti lambat tertinggal bas pulak..." 

Aku bangun dari katil dan mengutip baju untuk dipakai balik.

"Ehh...tak yah kutip baju tu pergi je terus ke bilik air." Kata Abang sepupuku itu menyebabkan aku tersenyum nakal. Saja aku melenggok-lenggok kan punggung ke ketika berjalan menuju ke bilik mandi. Sempat aku toleh ke belakang until melihat reaksi Abang Azhar. Dia tergelak kecil Dan kemudian mengikut ku dari belakang. Setelah sampai di bilik mandi, ketika aku cuba untuk menutup pintu, Abang Azhar berkata "Ehhh...biar la pintu terbuka...abang nak tengok Kak Yong mandi." Aku tergelak nakal. "Kak Yong janji yea dengan abang jangan bagi tau sesape apa yang kita buat tadi." Sambil dia mengeluarkan jari kelingkingnya dan meminta untuk aku membalas sebagai jaminan dan tanda kami berjanji. 

-Setelah berikrar janji setia dengan Abang Azhar, hari tu aku ke sekolah seperti biasa. Seolah-olah tiada apa yang berlaku.

Hari bersilih ganti. Aku lalui hari-hari yang berlaku seperti biasa. Peristiwa itu masih belum berulang lagi sehingga lah beberapa minggu selepas tu abang kepada Abang Azhar, Abang Azlan dan adik kepada ibu ku, Ayahde Man, datang untuk menumpang sementara mencari kerja di Kuala Lumpur.

Oleh kerana ibu dan ayah ku sibuk mencari rezeki dan sentiasa bersangka baik, maka aku dan adik perempuan aku yang hanya beza setahun dari ku ditinggalkan bersama Abang Azhar, Abang Azlan dan Ayahde Man.

Aku dan adik aku hanya bermain di dalam bilik tidur ibuku sahaja. Bilik ini berada di paling belakang dalam rumah. Bilik Abang Azhar, Abang Azlan dan Ayahde Man berada di sebelah paling hadapan. Mereka bertiga berkongsi bilik. Jadi jika ada apa-apa yang perlu dibincangkan mereka boleh berbincang pada bila-bila masa.

Suatu tengah hari sedang aku dan adik ku menonton televisyen. Aku dengar suara salah seorang memanggil adik aku masuk ke bilik mereka. Aku tunggu sahaj di dalam bilik ibu ku sambli menyambung tontonan televisyen tadi.

Setelah beberapa ketika, adik aku masuk semula ke bilik.

"Lamanya... Inda buat apa...?? Diorang nak apa...??" Tanya ku bertubi-tubi. Sebab aku mengagak adik ku, Inda mungkin disuruh melakukan perkara yang sama yang aku dan Abang Azhar lakukan suatu ketika dulu. Tapi aku cepat-cepat menafikan sendiri kerana di dalam bilik itu ada 3 orang bersama Inda. Jadi mana mungkin perkara itu akan berlaku.

"Diorang tanya nak makan apa..." Inda menjawab dengan selamba.

"Abis tu Kak Yong...???" Tanya ku kehairanan kerana aku juga lapar. Kenapa aku tidak ditanya.

Beberapa minit kemudian Abang Azhar datang dengan membawa telur goreng hancur sudah siap bersos cili untuk kami. Abang Azhar makan bersama kami di dalam bilik ibu. Sampai sudah aku tidak tahu apa yang sebenarnya berlaku terhadap adik aku di dalam bilik itu.

Seminggu berlalu, Abang Azhar, Abang Azlan dan Ayahde Man dipertanggungjawabkan oleh ibuku untuk menjaga kami ketika ketiadaan ibu dan ayahku yang sedang berkerja. Kali ni mereka tidak berselindung lagi. Di kawasan ruang tamu, aku dan adik ku di suruh menghisap, menjilat dan mengulum batang Abang Azhar dan Abang Azlan sambil Ayahde Man memerhatikan sambil bergelak tawa sahaja.

Aku terdengar Abang Azlan berkata "Pandai Inda hisap kote.." ketika itu batang Abang Azhar sedang berada di dalam mulut ku. Tangannya sedang menolak kepala ku memaksa aku memasukkan batang nya sedalam-dalamnya sehingga muka aku bertukar merah kerana tercekik dibuatnya. Aku dan adik aku berada dalam keadaan melutut bersebelahan. Mereka hanya berdiri. Kemudian mungkin kerana Inda bersuara menyatakan dia sudah penat dan lututnya sakit sebab terlalu lama melutut, Abang Azlan memanjat sofa Dan berdiri diatas sofa. Kemudian dia menyuruh adik ku sambung menghisap, menjilat dan mengulum batang nya. Aku memang tidak fokus dengan apa yang sedang aku lakukan dan tidak mempedulikan tentang diriku yang juga sedang melakukan perkara yang sama pada Abang Azhar kerana aku memerhatikan tindakan adik ku yang seolah-olah pernah melakukan perbuatan ini sebelum ini. Adikku juga seperti sedang menikmatnya. Jadi, aku rasa aku tau apa yang berlaku pada minggu lepas. 

Kali ni tiada ganjaran. Tapi kami disuruh telan air mani mereka. Ayahde Man dah lama masuk ke dalam biliknya. Bosan agaknya. 

Selepas hari kejadian, tiada lagi sesi bersama. Kini pasangan aku bukan lagi Abang Azhar tapi sudah diambil alih oleh Abang Azlan. Sama dengan Abang Azhar, aku dipeluk kegeraman sambil berguling-guling. Tapi beza Abang Azhar dengan Abang Azlan ialah Abang Azhar lebih penuh kasih sayang. Dengan Abang Azlan hanya banyak gelak tawa seolah-olah ini adalah suatu jenaka. Abang Azlan juga tidak menikmati setiap detik itu. Jadi aku kurang menyukai waktu-waktu bersama Abang Azlan. Namun begitu banyak Kali juga Abang Azlan melakukan bersama ku selepas itu. Tiap Kali pun benda yang sama. Buka baju, jilat batang, hisap, kulum dalam-dalam, baring, Abang Azlan panjat atas aku, tindih, pastikan batang parking dicelahan pantat ku, digosok-gosok kepala batang di celahan pantatku. Masih dalam posisi dia diatas ku, Abang Azlan letakkan batang nya dicelah kangkang ku supaya aku boleh kepit dan dia peluk aku dengan sepenuh tenaganya sambil berguling-guling kekiri dan kanan dan kiri semula sehingga "Aaahhhh......!!! Aaahhhh....!! Uhhhmmm.." air maninya terpancut keluar. Permainannya tidak berubah. Setiap kali itu sajalah yang dilakukannya. Aku bosan.

Abang Azhar rupanya sudah tidak akan kembali ke rumah ku lagi kerana sudah mendapat kerja. Kini Abang Azlan pun akan pergi kerana ada panggilan temuduga polis. Jadi mereka pergi dan ianya tidak akan berulang lagi. Aku kegersangan. Aaarrrggghhh...!!! 7 7

--

Satu hari, Cikgu Laila memanggil ku dan 3 orang lagi rakan ku ke depan setelah memberi kami satu kelas kerja yang perlu disalin dari papan hitam. Kami pun berjalan kedepan mengarah ke meja guru. 

"Murni, Marfirah dan Roshaidah akan jadi peserta utama untuk pertandingan bahas sempena Bulan Bahasa Malaysia ni. Hafiza jadi simpanan yea." Beritahu Cikgu Laila.

Jadi bermula la mengenal pihak lawan. 

"Kita akan lawan kelas 4 usaha. Noreen, Firdaus, Alifah. Simpanan Izrul." Cikgu Laila memberi maklumat untuk kami mengenali lawan kami. Supaya kami boleh bersedia.

"Haa..?? Sape cikgu...??? Izrul..?? Sape tu..?? Tak kenal la cikgu." Aku bersuara. Aku kenal ketiga-tiga pendebat utama. Tapi yang simpanan aku tidak pernah sedar akan kewujudannya.

Tiba waktu balik, ada seorang budak lelaki menegur aku ketika aku berjalan menuju ke tempat dimana aku harus berbaris.

"Hai awak, nak balik dah ke..?? Saya temankan boleh?"

'Ehh...lelaki ni dah la pendek ada hati nak ngorat aku. Tapi handsome giler kot... Wajahnya persis pelakon Hindustan.' Bisik hati kecil ku. "Temankan..?? Dah sampai dah pun. Terima kasih je lah yea... Eee..." Sambil aku mencebik. Kemudian dia menyebut nama ku. "Murni Idayu bt. Mohd Zain. Betulkan..??" Aku tersentap. 'Ehh...siapa budak ni..?? Sebut nama penuh aku pulak tu...' aku mula tertanya. 

Setelah aku bertanya kawan-kawan ku di kelas 4 usaha aku dapati budak lelaki yang menyebut nama penuh ku itu adalah Izrul Idhan b Ashraf Ali. Lelaki yang akan bersama dengan pasukan debat yang akan melawan kami pada minggu depan. Sejak dari hari tu, aku mula memastikan supaya aku tidak akan tertarik dengannya. Mungkin Izrul hanya cuba ingin mendapatkan maklumat untuk mengetahui keadaan pasukan debat kami. Entah disengajakan atau tidak, aku sering terserempak dengan Izrul sejak Hari tu sehinggalah hari pertandingan itu berlangsung. Setiap kali pertembungan, pasti ada pergaduhan kecil antara aku dengan dia sehingga orang sekeliling terpaksa meleraikan kami. Aku jadi benci dan menyampah melihat kelibat dia.

Sebaik saja pertandingan habis, kami telah memenangi pertandingan itu dan aku dinobatkan sebagai pendebat terbaik. Izrul menunggu ku diluar dewan. Aku tidak sedar sudah berapa lama dia menunggu. 

"Murni..!!" Izrul menahan ku ketika aku bergegas keluar dewan. Tangannya hampir saja memegang tangan ku. Mujur jarak menjadi sebab ia tidak berlaku.

"Haa.. nak apa..?? Dah kalah kan...?! Tak cukup lagi ke..??" Dengan nada tinggi dan muka yang menyampah.

"Ok...sorry yea untuk yang dah lepas-lepas ni..." Dengan muka penuh kasih Izrul senyum pada ku. 'Adoi....cair aku macam ni...' hati ku bergetar. Perasaan aku bersama Abang Azhar satu ketika dulu datang balik.

"Ok...tapi sorry je ke...???" Aku nak dia melakukan lebih lagi. Aku rela.

" Satu lagi, ni.. nah ambil lah" Izrul menghulurkan aku sekeping surat. "Baca kat rumah. Kalau setuju bagi tau Noreen. Ok...??" Dan dia terus berjalan meninggalkan aku kebingungan. 

Aku tidak tunggu sampai di rumah. Dalam bas lagi aku dah baca surat yang Izrul beri pada ku.

Murni sayang,

Mulai hari ni panggil saya Ann je. Saya sudah jatuh hati pada awak sejak dari kita mula-mula bertentang mata. Saya suka segalanya tentang awak. 

You make my day!!!

Love, 

Ann

Nota kecil tu membuatkan hati ku berbunga. 'Tapi boleh percaya ke ni..?? Atau dia saja nak mainkan perasaan aku..??' Bisik hatiku. 

Aku memberi 'green light' untuk terus kan hubungan lebih dari kawan kepada Noreen seperti yang diminta oleh Izrul. Dari kelas aku. Aku boleh nampak dia melonjak kegembiraan menyebabkan semua rakan-rakan di dalam kelasnya kehairanan.

Sejak hari Izrul mendapat 'Green Light' tu, aku akan kerap bertembung dengan dia di sekolah. Tapi cinta budak-budak, apa sangat lah yang boleh dilakukan. Sehinggalah pada satu hari Izrul mengajak ku keluar pada hujung minggu. Sudah tentu aku kata ok. Izrul berpesan untuk ajak sekali rakan-rakan ku yang lain kerana ada kejutan untuk ku katanya.

Aku menghitung hari. Berdebar-debar. Dia merancang untuk memberi kejutan itu di pusat kasut roda. Jadi kami, aku Dan rakan-rakan ku akan berjumpa dengan Izrul di pusat kasut roda.

Setelah kami bersiap untuk masuk ke gelanggang kasut roda, Izrul menghampiri ku dan menarik tangan ku menjauhi rakan-rakan ku. Dia memilih satu sudut yang agak gelap. Sudahlah ketika dia memegang tangan ku ketika melarikan aku dari rakan-rakan ku membuatkan aku teransang. Kini duduk berdua ditempat gelap. Ahhh.... Aku tidak keruan dibuatnya. Dia mengambil tempat di atas penghadang. Kemudian dia menarik aku berdiri di celah kangkang nya. Aku menggigil menahan diri. 'Aku stim'. Jerit aku dalam hati. 

Izrul memandang aku, Dan meluahkan kata-kata indahnya. Makin lama Makin dekat muka nya dengan muka ku sehingga aku dapat rasa hembusan nafas nya. Saat ini, hanya aku dan Izrul Dan bibir kami bertaut. Aku membalas. Izrul menjolok lidah nya kedalam mulut ku supaya aku boleh menyedut lidahnya. Dia cuba mencari lidahku di dalam mulut tu untuk dikulum. Terasa indah, kebisingan pusat kasut roda itu seperti hilang membisu. Aku menikmati setiap saat, setiap pergerakan yang berlaku di dalam mulut ku untuk seketika. Izrul melepaskan mulutnya Dan memelukku. Aku membalas. Kami berpelukan. Tidak memperdulikan orang sekeliling. Kini mulut Izrul berada di bahagian bawah leher aku. Ciuman lembut merangsang aku untuk meminta lebih dari hanya ciuman dan pelukan. Jiwa aku meronta. Terseksa menahan gelora asmara. Dalam keadaan aku yang gundah-gulana, tiba-tiba aku terasa seperti Izrul menggigit lembut di leher ku. Rasa seperti kulit leher ku disedut lembut. Aku mula rasa tenang. Aku tidak mempersoalkan apa yang berlaku kerana aku rela Izrul memperlakukan aku sesuka hatinya. Biarkan bukti-bukti cintanya itu diperlihatkan. Itu yang aku mahu.

Izrul sedar akan Masa yang berlalu. Mungkin kerana kedudukannya yang menghadap rakan-rakan ku menyebabkan dia nampak yang rakan-rakan ku sedang mencari aku. Jadi dia melepaskan aku pergi kepada rakan-rakan ku. Kami merancang untuk makan tengah hari sebelum balik kerumah masing-masing. 

"Ehh.. Murni, kenapa leher kau ada merah tu???" Tanya seorang rakan ku yang duduk berdepan dengan ku. 

"Haaa....kau buat apa dengan Izrul tadi haa ...???" Tanya seorang lagi.

"Ish...tak ada apa-apa la.... Main kasut roda la.." Aku menjawab untuk mengelakkan mereka fikir yang bukan-bukan.

Kata rakan ku lagi "Aku nampak la Izrul peluk cium kau. Sayang betul dia yea...?? Best ke kena cium..???"

"Mestilah best...!" Sambil tersenyum aku menjawab. Dalam hati ni memang berbunga-bunga bila teringat saat-saat pelukan itu. Sungguh bahagia.

Sejak dari itu, nenek la yang selalu mendengar cerita tentang Izrul sehingga pada bulan puasa tahun itu. Nenek aku mencadangkan agar aku mengajak Izrul untuk datang beraya dirumah ku sebab nenek nak jumpa.

Aku pun memberitahu Izrul tentang rancangan nenek dan dia bersetuju. Seminggu selepas raya, Izrul datang.

"Assalamualaikum. Selamat Hari Raya nek..." Izrul cuba mengambil hati nenek ku.

"Ooo..Ni Izrul yea... Meh masuk... Kak Yong gi bawa keluar air kat dapur tu." Nenek ku memberi arahan.

Selepas berbual dengan nenek, Izrul mengajak aku keluar. Ada hadiah katanya. Dia menghulurkan kepada ku sebuah kotak berwarna merah aku buka kotak itu. Satu set barang kemas tiruan. 

"Terima kasih, Ann." Lalu dengan pantaa aku cium pipinya. Dia pun meminta diri untuk pulang.

"Nenek suka la dengan Izrul tu. Baik budaknya. Kawan elok-elok yea..." Nenek ku memberi restu. 

Selepas itu kami hanya bertembung Dan berbalas surat sahaja.


_-Cinta monyet bersama Izrul hanya bertahan beberapa bulan sahaja. Kemudian aku dengar khabar angin. Ada beberapa nama perempuan tidak kira yang lebih tua atau sebaya ada kaitan dengan Izrul. Bila aku bertanya sejauh mana kebenaran semua cerita-cerita khabar angin itu. Dia hanya menafikan. Aku bosan. Aku kembali fokus pada sekolah.

Masa berlalu. Kini aku berada di tahun UPSR. Aku perlukan kelas tambahan kerana aku aktif bersukan. Kadang-kadang aku terpaksa keluar kelas. Guru matapelajaran Sains aku adalah salah seorang yang mengadakan kelas tambahan Sains untuk semua pelajar.

Pada permulaannya, Cikgu mengendalikan kelas seperti seorang guru yang sangat prihatin. Aku juga perasan Cikgu memberi layanan istimewa padaku. Senyuman dan gurauannya sangat menyenangkan aku. Aku sangka ia hanya kerana aku antara pelajar terbaik.

Seperti biasa, aku dan ramai lagi pelajar lain datang ke kelas tambahan. Oleh kerana kami menggunakan meja computer, maka untuk satu meja ada lima atau enam pelajar. Cikgu Sains memberi soalan untuk disalin di dalam buku dan kemudian kami aemua akan cuba jawab. 

Tapi pada hari tu, Cikgu menyuruh aku duduk di sebelah depan dan tempat disebelah aku dikosongkan. Aku mengikut tanpa banyak tanya. Namun selepas beberapa ketika aku cuba menjawab Cikgu Sains datang duduk di kerusi yang dikosongkan itu.

"Murni ok ke..?? Boleh jawab tak..??"

"Ok kot..Saya baru sudah salin soalan. Belum tengok betul-betul apa yang soalan ni nak..." Jawab aku kehairanan.

"Ok. Tak pe... Awak cuba buat dulu...Saya ada kat sini. Awak tak faham... Awak boleh terus tanya." Kata Cikgu sains.

Aku pun meneruskan kerja aku. Tapi disebabkan kaki ku digosok-gosok oleh kaki Cikgu sehingga menyebabkan aku terangsang, susah untuk aku fokus menjawab soalan-soalan yang diberikan. Aku cuba menjauhkan kaki ku, tapi ditarik balik. Aku berdebar. Aku sedar Cikgu memerhatikan dadaku dari celahan tudung bawal ku kerana kedudukannya yang menyandar kebelakang sedangkan aku rapat ke meja. 

Kemudian Cikgu menegakkan badannya Dan meletakkan tangannya ditempat letak tangan kerusi aku.

"Murni tidak faham yang mana...??meh Cikgu terangkan." Cikgu Sains memulakan bicara untuk melindungi tangannya yang sedang bekerja di sebalik tudung ku.

"Aaa... Aaa..." Aku jadi gagap. Itu saja yang mampu ku jawab.

"Tunjuk kat Cikgu yang mana Murni tidak faham. Cikgu terangkan."

"Aaa...Saya.. Saya... Emm...." 'Macam Mana aku nak cakap ni...?? Aku tak boleh nak fokus ni.' Bisik hatiku. Sebenarnya pada waktu ini, tangan Cikgu sudah mula meramas tetek ku. Aku dah tak keruan. Kaku membatu kerana menahan rangsangan. Depan ku terdapat ramai pelajar lain. Tapi mereka memang tak nampak apa yang sedang berlaku kerana tudung aku. Jadi aku kena kekal bertenang. Berlakon tenang paling kurang pun.

"Murni...Saya tanya awak ni.. orang lain dah potong dah.... Ok lah.. awak dengar je yea apa yang saya terangkan  pada kawan-kawan awak ni." Aku lihat dia gelak sinis dengan keadaan ku.

"Cikgu..Cikgu..." Aku memanggil perlahan setelah meja kami dikosongkan. "Tangan Cikgu ni..." Aku mengingatkan dia. Dia membalas dengan senyuman. 


Rafidah ialah kawan karib ku. Kami sungguh rapat sehingga ada yang menganggap kami berpasangan. Ya, kami sangat rapat. Di sekolah, di mana ada aku, di situ ada Rafidah. Walaupun perwatakannya sangat berbeza dengan diriku, tapi kami sangat serasi. Habis waktu sekolah, aku akan ke rumahnya. Sama Ada menghabiskan masa atau berbincang tentang kerja sekolah. 

Oleh kerana aku kerap bertandang ke rumah Rafidah, emak Rafidah akan sentiasa memastikan aku makan dirumahnya. Pada mulanya, emak dan ayah Rafidah tidak yakin untuk membiarkan kami tanpa pengawasannya. Namun, setelah kami berjaya menunjukkan tingkah laku yang baik dan membina kepercayaan, akhirnya emak Rafidah membuat keputusan untuk bekerja bagi menambah pendapatan keluarga mereka.

Kami tidak terus mengkhianati kepercayaan emak Rafidah dan Hisyam. Berminggu-minggu berlalu sehingga kami sudah bosan dengan aktiviti kami, Mahadi pun memulakan perbincangan aktiviti kami untuk waktu akan datang.

"Weh, ko penah tengok citer 'blue' tak...?? Kita tengok citer 'blue' nak..??!" Sambil tersengih Mahadi mengeluarkan buah fikirannya.

"Ko giler ke...??!! Nanti buatnya tetiba bapak aku balik macam mana...??" Rafidah meminta jaminan bahawa bukan dia seorang sahaja yang akan dipertanggungjawabkan. Bapa Rafidah memang kerap balik pada waktu tengah hari untuk makan dan berehat sebelum dia menyambung semula kerjanya sehingga habis waktu kerja di sebelah petang.

Namun berbeza dengan Hisyam, adik Rafidah, dia lebih teruja dan sangat suka dengan cadangan Mahadi. Mahadi ibarat abang kepada Hisyam. Banyak yang Mahadi ajarkan kepada Hisyam. Malah Mahadi sentiasa ada dirumah itu pun kerana Hisyam.

Aku hanya menggelengkan kepala sambil tersenyum sebagai jawapan kepada soalan Mahadi. Aku bukan tidak setuju, tapi aku tidak percaya bahawa Mahadi akan membawa cerita 'blue' itu ke rumah Rafidah. Aku hanya ingin tahu sejauh mana keberanian Mahadi. 

Esoknya Mahadi tersengih sambil mengeluarkan sesuatu dalam baju nya. 

"Ehh...ko bawa cerita 'blue' yea..??!" Rafidah mengagak. Aku hanya mendengar. Hisyam ibarat melompat dengan girang apabila terdengar pertanyaan kakaknya itu kepada Mahadi.

"Haa....kan aku dah cakap... Nanti aku bawak...aku bawaklah..." Sambil menghulurkan CD yang dibawa itu kepada Rafidah. Hisyam sudah bersedia dengan alat kawalan jauh pemain CD. Aku yang memang dari tadi duduk dikerusi hanya menunggu saja. 

Setelah beberapa hari kami menjadi penonton, Mahadi mula memberanikan diri untuk bertanya kepada Rafidah jika dia boleh merasai sendiri kenikmatan apabila batangnya masuk ke dalam pantat perempuan. Oleh kerana pada waktu itu hanya Rafidah yang ada di depan mata Mahadi, malah Mahadi sudah selesa bersama Rafidah jadi, dengan Rafidah lah paling sesuai untuk Mahadi mendapatkan pengalaman pertamanya.

"Weh, jom ikut aku masuk bilik kejap." Bisik Mahadi pada Rafidah.

"Nak buat apa....??" Tanya Rafidah sambil berkerut keningnya. Sebenarnya Rafidah sudah dapat mengagak kemahuan sebenar Mahadi. Tapi sengaja dia menduga.

Aku dan Hisyam hanya memandang sesama kami sambil tersenyum. Kami juga dapat mengagak aktivit yang seterusnya. Tapi kami tidak menghalang. Hanya membiarkan sahaja mereka berdua. Namun, setelah Mahadi memujuk Rafidah, dia akur. Maka mereka berdua pun berlalu pergi meninggalkan kami. Aku dan Hisyam meneruskan menonton saki baki cerita 'blue' yang masih belum habis. Perempuan sedang sedap dihenjut dengan ganas dan laju oleh lelaki dalam cerita tu. Setelah perempuan dan lelaki dalam cerita tu sudah melepaskan air masing-masing, Hisyam pun bangun. Mata aku mengekori Dan memerhatikan perlakuannya. Ahh... Hisyam malu untuk pancut di depan tv dan aku. Aku mengandaikannya setelah melihat Hisyam menuju ke bilik air Dan melepaskan airnya di situ.

Setelah 10 minit berlalu, Rafidah dan Mahadi keluar dari bilik. Rafidah tersenyum-senyum sipu. Mukanya kemerah-merahan. Puas mungkin. Aku....??? Arrgghh....!!

Keesokan harinya disekolah, Rafidah menceritakan pada ku tentang 'permainan' dan betapa nikmatnya bila dapat merasa batang Mahadi yang besar tu. Sampai terkoyak sikit lubang pantatnya. Daranya...?? Aku tidak tanya kerana telinga aku sedang melayan cerita Rafidah dan seluruh anggota badan aku sedang menahan stim .

Oleh kerana aku merupakan pelajar yang aktif di sekolah, jadi untuk beberapa hari kemudiannya aku tidak berkesempatan untuk melepak di rumah Rafidah lagi. Sekarang musim pertandingan kawad kaki badan beruniform, kemudian aku ada latihan bola jaring & bola baling. Aku juga merupakan tenaga pengajar untuk kelas-kelas bantuan kecemasan. Namun jika ada saja ruang, aku akan terus ke rumah Rafidah.

Sepanjang ketiadaan aku, rupanya Rafidah menjadi pasangan seks Mahadi. Tapi Rafidah menganggap dirinya adalah teman wanita Mahadi. Rafidah dan Mahadi sering melakukan projek mereka di rumah Rafidah. Adiknya Hisyam hanya buat tak tahu kerana Mahadi akan bercerita pada Hisyam akan kehebatan dan kenikmatan yang dikecapi bersama Rafidah. Jadi Hisyam bangga mempunyai kakak seperti Rafidah. 

Sekali-sekala Rafidah Ada juga bercerita tentang projeknya bersama Mahadi. Tapi aku hanya mendengar untuk melihat kebahagian dari riak raut wajah Rafidah terpancar. Aku pasti dengan kilauan sinaran mata Rafidah ketika bercerita, dia bahagia. Sehinggalah suatu hari, Mahadi meminta kebenaran aku untuk cuba pantat aku. 

"Murni, jom main."

"Ko nak main apa..?? Aku tengah stim ni...kacau je..!!" Aku mengelak. Dalam fikiran aku, aku tidak sanggup untuk kecewakan Rafidah. Tapi hatiku memang teringin untuk cuba batang Mahadi semenjak kali pertama Rafidah bercerita tentang batang kepunyaan Mahadi.

"Bagi aku masukkan batang aku kat dalam pantat kau..." Jawapan Mahadi untuk pertanyaan aku tadi. "Tapi kat luar je. Nak tak..??" Mahadi cuba memujuk. "Aku janji tak masuk dalam sampai pecah dara ko.." Mahadi memberi jaminan.

Dalam kepala aku, hanya Rafidah yang ku fikirkan. Apa perasaan dia jika dia tau aku juga dapat rasa batang Mahadi? Marahkah dia? Atau dia mungkin tidak kisah langsung. Tapi aku nak. Aku juga teringin batang Mahadi. 

"Emm..ko nak main Kat sini ke..?" Sambil mataku melirik pada Hisyam. 

"Sini je la senang. Aku dah tahan dah ni." Mahadi dah tidak mempedulikan keadaan sekeliling yang penting dia boleh melepaskan letusan air nya.

"Hisyam..??!" Aku mengingatkan Mahadi ada orang lain yang sedang memerhati. Lagipun aku tak nak Rafidah tau. Aku tak nak dia kecewa. 

"Dia tak de hal la. Dia ok." Mahadi meyakinkan ku. Hisyam hanya memusingkan badan sambil membelakangi aku. Pura-pura menonton cerita lucah.

Aku masih lagi dalam mood berfikir. Tiba-tiba Mahadi bersuara, " ehh.. cepatlah. Aku tak tahan dah ni." Aku menanggalkan seluar ku. Mahadi menyelak seluarnya dan keluarlah batangnya yang sudah menegang tu. Seperti kata-kata Rafidah, size batang Mahadi memang besar. Aku terus berbisik 'ini kalau dapat masuk habis ni memang sedap giler ni.


--"Aku masuk ni." Lamunan ku dihentikan.

"Mm... Ok. Aahh..." Aku mengerang kesedapan. 

"Ketat weh pantat kau. Sed hiap giler." Kata-kata Mahadi menyebabkan aku berasa bangga. Aku tersenyum. Begitu juga Hisyam yang memasang telinga disebelah kami. Aku perasan dia ada curi-curi untuk melihat adengan kami. Aku hanya membiarkan saja. Aku sudah tidak peduli jika dia menonton aksi kami. Aku rasa lebih seksi jika ada yang menonton.

"Lubang pantat Fidah longgar. Tak syok macam ko." Mahadi bersuara lagi. 

"Emm...ko diam boleh tak?! Ko buat je kerja ko... Potong stim aku bila ko cakap pasal orang lain." Aku tidak ingin lagi mendengar apa-apa tentang Rafidah dari mulut Mahadi. Aku boleh bayangkan betapa hancurnya hati Rafidah jika dia dengar semua kekurangannya. Tambahan pula, Hisyam, adik Rafidah juga ada disitu sedang mendengar setiap bunyi yang ada disekeliling. 

"Sakit tak..?" Mahadi ingin tahu sambil dia keluar masukkan kepala batangnya. Aku tak pasti samada dia betul-betul kisah kesakitan yang aku sedang alami. 

"Emm.. sakit sikit tapi aku ok je.." Aku jujur. 

"Ko pejam mata. Kurang sikit sakit tu..." Mahadi memberi tips. Aku ikut saja. Memang lebih nikmatnya bila pejam mata. Mahadi seperti sudah banyak pengalaman. Mungkin dia ada belajar dari abang-abangnya atau mungkin pengalamannya sendiri. Pengalaman Mahadi bersama Rafidah sudah cukup membuatkan Mahadi lebih mahir dari aku.

Selepas beberapa minit Mahadi keluar masuk batangnya, aku melihat Hisyam yang duduk disebelah kami dari mula adengan kami bangun ke bilik air. Aku tersenyum melihat muka Hisyam yang kemerah-merahan tersenyum sipu malu.

"Murni, ko pusing. Macam menonggeng tu." Mahadi menyuruh aku menukar posisi.

Oleh kerana ini pengalaman pertama aku dalam keadaan aku sedar dan rela. Jadi aku tidak faham kehendak Mahadi menyebabkan dia terpaksa mengajar aku. "Tonggeng macam mana..?"

"Lutut kau kat bawah.. badan ko kat atas kerusi..aku nak letak batang aku kat celah alur bontot ko. Baru rasa macam kena kepit"

"Ooo..yea..?!" Hanya itu saja respon aku ketika itu. 

Tak sampai seminit, Mahadi sudah tidak keruan aku lihat. Gosokan batangnya dicelah alur bontot ku semakin laju dan agak kasar. 

"Murni, air aku dah nak keluar ni... Aku pancut kat bontot kau je yea...??!! Aku tak tahan dah ni... Aaahh...ahh...uuhhh.."

Aku tidak sempat berkata apa-apa pun. Aku sudah merasa air mengalir di bontotku. Aku ingin terus bangun untuk ke bilik air supaya aku boleh terus cuci namun aku ditahan oleh Mahadi.

"Jangan bangun lagi. Biar dia kering sikit. Kalau terus bangun nanti meleleh. Biarvaku pergi bilik air dulu."

"Habis tu takkan aku nak duduk macam ni. Sakit lutut aku weh..." Aku memberi alasan. Aku malu jika Hisyam nampak posisi aku. Seolah-olah meminta dijolok batang lagi.

"Alaa..sekejap je. Nanti kering la tu." Mahadi memujuk.

Aku turutkan saja. Selepas Hisyam yang dari tadi berada dalam bilik air keluar. Mahadi pula mengambil gilirannya untuk menyuci batangnya. Tapi sebelum Mahadi bangun untuk ke bilik air, dia sudah pun menyuruh aku memakai seluar kerana air mani yang dipancutnya tadi sudah pun mulai kering.

Itulah kali pertama dan terakhir aku bersama Mahadi kerana seminggu selepas itu. Rafidah mengetahuinya. Namun aku dan Rafidah masih berkawan. Cuma tidak serapat seperti dulu. Aku juga jarang mendapat peluang untuk lepak dirumah Rafidah lagi kerana kesibukan aktiviti sekolah.

Peristiwa aku bersama Mahadi sudah beberapa bulan berlalu. Kesibukan ku berjaya membuatkan aku leka dan tidak kegersangan. Namun aku perasan pandangan kebanyakan pelajar lelaki pada ku agak sinis. Seolah-olah lakonan gadis suci aku sudah dihidu mereka. Atau adakah mungkin mereka sudah tahu tentang aku bersama Mahadi.

Pada ku, aku tidak perlu membuang masa untuk memikirkan perkara itu. Jika mereka tahu bukan kah ia akan mendatangkan 'rezeki' untuk ku..?! Setelah beberapa hari aku hanya mendiamkan diri 'rezeki' itu datang kepada ku. 

Di dalam kelas, aku duduk di barisan belakang dan di hujung sekali. Memandangkan aku memegang jawatan penolong ketua kelas untuk tahun itu, maka aku ditempat kan di bahagian belakang oleh guru kelas ku dengan alasan  ketua kelas (lelaki) sudah ditempatkanbdi bahagian hadapan. Namun begitu, pelajar-pelajar lelaki lebih suka untuk duduk di bahagian belakang kelas kerana kedudukan kelas kami yang berada di hujung tingkat atas bangunan. Mudah untuk melakukan aktiviti 'haram' tanpa ditangkap. Di tempat duduk ku dan Rafidah juga menjadi tempat untuk pelajar-pelajar nakal bersidang. Jadi hairan lah jika ada isu-isu nakal yang mereka rancangkan atau bualkan pasti akan dapat aku dan Rafidah sertai. 

Kebanyakan pelajar lelaki memang selalu memberikan isyarat-isyarat yang lucah tetapi bila aku mencabar mereka. Tiada seorang pun yang berani. Aku ingat lagi di suatu tika, Mat Nur, salah seorang pelajar nakal dalam kelas ku membentangkan segala ilmu tentang fizikal wanita dan kaitannya dengan kehidupan seks tuan punya badan dan pasangannya. Walau pun begitu, Mat Nur tidak pernah menyentuhku hatta meminta izin untuk menyentuhku pun tidak pernah disuarakan. Hanya ugutan saja yang berani dilontarkan Mat Nur padaku dan aku membalasnya dengan cabaran supaya dia mengotakan apa saja ugutan nya.

Mungkin kerana reaksi ku ketika mereka sedang menilik dan membincangkan setiap apa yang ada pada setiap tubuh pelajar perempuan di dalam kelas itu menyebabkan mereka ingin bereksperimentasi bersama ku. Untuk aku mereka menjangkakan bulu yang lebat, susah untuk dipuaskan tapi cepat terangsang, pantat yang tembam. 

Seperti hari-hari biasa, Husni Zaim salah seorang pelajar nakal yang terkenal dengan mulut tak bertapis datang dan duduk disebelahku menggantikan Rafidah yang tidak hadir ke sekolah. Tapi hari tu agak lain kerana kedudukan Husni agak rapat denganku. 

Dengan suara perlahan dia membisik ditelinga ku, "Murni, hari ni boleh tak bagi aku pegang tetek ko??"

Aku sedikit terkejut dan berkata, "sekarang...??!"

"Nantilah.." jawapan Husni itu memberi aku sedikit kelegaan. Manakan tidak, aku belum bersedia kerana selama ini menyangka mereka hanya berani berkata-kata saja. Tambahan pula, ketika itu masih lagi dalam waktu sekolah, dah tentu banyak mata yang memandang. Kemudian, guru pun masuk ke kelas Dan serentak dengan itu Husni menyambung bisikannya tadi dengan berkata " dah start menyalin apa yang Cikgu tulis nanti aku masuk kan tangan aku yea....." Sambil tersengih jahat menyerlahkan kenakalannya.

"Bangun..!! Assalamualaikum Cikgu." Satu kelas bergema. Ucapan ini menandakan aku perlu bersedia untuk menerima 'rezeki' yang sudah lama tiada. Walaupun Husni yang merancang untuk meraba tetek aku tanpa memasukkan tangannya ke dalam baju aku, namun dia nampak tenang.

"Ok semua, keluarkan buku pemahaman 2 dan buat latihan di papan putih yea." Cikgu Arba'yah, guru Bahasa Malaysia memberi arahan. Memang menjadi kelaziman kebanyakan guru subjek Bahasa Malaysia memberi latihan yang banyak untuk disalin ke dalam buku latihan. Aku rasa mungkin disebabkan ini juga Husni memilih waktu ini untuk bereksperimentasi dengan aku.


--Cikgu Arba'yah tidak berlengah lagi dari memulakan kelas Bahasa Malaysia nya kerana dia sudah pun terlewat sepuluh minit dari waktu yang dijadualkan. Begitu juga Husni, dia tidak membazirkan sesaat pun untuk memulakan eksperimen nya. Aku dapat merasakan tangan Husni menjalar, bergerak seperti ular disebalik tudung ku. Aku sudah mula bernafsu akibat dari linkaran tangan Husni. Tangannya kini sedang mendaki bukit kecil dan nah..!!! Puncak bukit yang sudah pun mengeras dari mula Husni meletakan tangan untuk meneroka bukit-bukit kecil ku. Aku masih boleh merasa kelembutan sentuhan ketika Husni meraba-raba mencari puncak puting tetek ku walau pun masih berbaju. Aku tidak dapat menahan kesedapan yang sedang ku nikmati apabila Husni meramas tetek ku.

"Aahh...." Aku tidak sengaja. Pelajar-pelajar lain yang berhampiran berpaling pada ku dek kerana suara ku.

"Rilek la Murni, jangan kuat sangat nanti Cikgu dengar." Husni mengingatkan aku sambil senyum. Seronok dia dapat melihat muka aku yang tengah stim ni. Menyeksa jiwa batin ku. Aku hanya mampu membalas dengan senyuman tersipu-sipu malu.

Tangan kiri Husni masih lagi berada di tetek ku. Kejap diusap yang kanan kemudian ke kiri ke kanan balik. Kadang diramas kasar. Kadang lembut. Semua ini hanya dilakukannya dengan menggunakan satu tangan. Tangan kanannya perlu terus menyalin apa yang ditulis oleh cikgu matapelajaran Bahasa Melayu itu untuk mengelak dari disyaki cikgu. 

Aku hanya membiarkan sahaja apa yang dilakukan Husni sambil menyalin kerja yang diberikan cikgu. Namun fokus ku terganggu. Aku terpaksa menahan gelora perasaan ibarat ribut yang akan menenggelam kapal yang sedang belayar di lautan. 

Setelah lima belas minit cikgu menulis di papan putih. Dia pun memusingkan badannya dan bergerak menuju ke meja guru untuk meletakkan buku yang dipegangnya tadi. 

"Salin semua soalan ni. Kemudian siapkan. Saya nak buku esok yea kelas.!" Kata cikgu sambil dia berjalan mengelilingi kelas. 

Aku menyinggung tangan kanan Husni memberi isyarat yang cikgu akan ke tempat duduk kami. Husni faham. Dia pun mengeluarkan tangannya dari bawah tudung aku.Cikgu hanya berdiri di belakang kami. Mungkin hanya meragui kami. Namun begitu dia tidak pun mendekati kami apatah lagi bertanya kepada kami. Lima minit kemudian dia bergerak ke meja guru untuk berkemas kerana masamya sudah pun hampir tamat. Husni tidak lagi menyambung penerokaan bukit-bukit kecil ku tadi.jadi kami pun kembali fokus tentang hal-hal sekolah untuk hari itu. 

Ketika loceng sekolah berbunyi menandakan tamatnya waktu persekolahan, Husni datang menghampiri ku.

"Best tak tadi...?!" Dengan nada yang lembut dan senyuman sinis nya memang boleh mencairkan mana-mana pelajar perempuan pun.

Sambil senyum aku membalas "Best..!! Tapi Masa ko ramas-ramas kasar tu memang aku tak dapat nak tahan. Sorry yea...."

"Ok, lain kali aku nak lagi... Boleh...??" Tanya Husni. Nampaknya dia sudah merancang untuk masa hadapan.

"Ok je... Husni, benda ni kita dua orang je yang tau kan...??" Aku risau imej aku dikalangan guru-guru tercalar. 

"Yea la...tak kan nak kecoh...?!" Jawab Husni. Tapi air mukanya membuat aku ragu-ragu. Aku abaikan saja. Husni sendiri pun tau dia pasti dihukum jika perkara ini heboh. "Murni, esok bagi lagi yea ..." Dalam nada memujuk, sempat lagi Husni mengingatkan aku. "Tetek ko nampak he kecik tapi sebenarnya besar dowh...!! Tak muat tu tapak tangan aku. Penuh..!" Husni memuji-muji ku.

Bangganya aku bila mendengar kata-kata Husni. Sejak hari tu, setiap kali ada ruang untuk Husni sentuh aku, dia akan sentuh tidak terhad pada tetek sahaja. Dalam berasak-asak di kantin sekolah dia akan berada di belakang aku untuk menggesel-gesel kan batangnya ke punggung ku atau meramas tetek ku dari belakang dengan kedua-dua belah tangan nya. Tapi peluang-peluang yang ada ini tidak lah lama mana pun. Dua hingga tiga minit. Jadi kami tidak puas. Lagi pun bukan setiap masa kantin akan bersesak sehingga ada peluang seperti yang biasa kami lakukan. Jadi, di dalam kelas tempat aku duduk itu lah tempat yang paling kerap aku dan Husni melakukan aktiviti ringan-ringan. 

Lama-kelamaan Husni mula berani menurunkan tangan sehingga ke kawasan bawah. Namun dia masih lagi berlapik ketika cuba menyentuh pantat aku. Tapi aku mengepit tangan nya dgn merapatkan paha aku. Jadi tangan Husni tidak dapat bergerak jauh lagi. Husni memandang aku dan memberi isyarat supaya aku membenarkan dia menyentuh pantat aku. 

"Alaa...boleh lah Murni.... Bagi la aku rasa bentuk pantat ko...." Rayu Husni. Aku hanya senyum dan geleng kepala. Aku suka bila lelaki merayu. Bukan aku tak nak bagi. Tapi aku suka bagi sikit cabaran. Aku suka bila dirayu. Merayu dapat memperlihatkan betapa mereka menginginkannya seperti orang yang sedang lapar terjumpa nasi. 

"Boleh la ..boleh la..." Bersungguh dia merayu. "Bukak lah kangkang tu.... Aku bukan nak seluk dalam kain pun...aku rasa kat luar je..." Pujuk Husni.

"Alaa...memang la sekarang ko mintak Kat luar je...nanti ko mintak nak pegang Kat dalam pulak..lepas tu...???!" Sengaja aku memberi alasan. Aku tak nak setaraf dengan pelajar-pelajar lain yang mendapat gelaran bohsia walaupun jauh disudut hatiku memang aku menginginkan sentuhan ransangan dari lelaki.

"Alaa... Murni kita nikmati dulu waktu sekarang ni.. Yang lain-lain tu kita tengok dulu macam mana yea... Boleh..??" Husni memang pandai berkata-kata. Aku senyum sambil peha ku yang aku kepit kuat tadi ku longgar kan. Tangan Husni pun terus menyambung penerokaan nya. Tangan Husni meraba-raba disekitar cipap aku. Seolah-olah mengukur saiz cipap aku denga menggunakan tangan nya. Kegeramannya menyebabkan dia menggenggam  cipap aku dengan kuat. Aku terkejut sehingga kaki terangkat menyebabkan meja juga terangkat. 

"Murni bagi aku masuk dalam kain. Kain ko ni tebal sangat la... Aku tak dapat rasa apa-apa. Seluar dalam ko kan ada..." Pinta Husni. Tapi kali ni tiada pujukan atau rayuan. Ia lebih kepada arahan. Mungkin kerana dia sudah terangsang. 

"Emm...ok.. tapi tengok sikit orang...nanti orang lain nampak..." Aku mengingatkan. 

"Mat Nur dengan Ijoy kan ada tengah cover tu..." Nada Husni agak tinggi sikit kali ni. Mungkin aku telah memendekkan masanya untuk menikmati cipap aku. Aku diam supaya dia dapat meneruskan apa sahaja yang ingin dia lakukan.

Pada awal waktu tadi, Husni, Mat Nur dan Ijoy telah menghampiri ku dan bertanya tentang kehadiran Rafidah. Kebetulan Rafidah menemani emaknya atas urusan keluarga. Jadi, Husni menggantikan Rafidah. Mat Nur dan Ijoy memang sudah seminggu duduk di hadapan ku atas arahan guru kelas. Jadi, aktiviti kami untuk hari ini sebenarnya dipermudahkan.

Tangan Husni bermain-main dengan lembut diantara celah-celah cipap ku. Mungkin sedang mencari biji kelentit atau mungkin sedang merancang untuk projek akan datang. Mungkin juga sedang berfantasi. Aku tidak pasti. Apa yang pasti cipap aku dah mula basah dan Husni juga dapat merasai kelembapan seluar dalam aku.

"Weyh..dah basah la...." Husni bersuara.

"Yea la...abis tu ko nak aku buat apa...??" Aku sikit marah. Pada ku perkara tu tidak perlu disuarakan melainkan ada penyelesaiannya. 

"Aku masukkan jari aku nak..??" Akal Husni.

"Tak nak la.. nanti sakit la." Walau aku pernah mengalami rasa sakit selaput dara terkoyak akibat dari aktifnya aku bersukan, namun aku masih yakin selaput dara ku masih lagi tebal.

Sejak dari hari itu, tangan Husni sentiasa berada di dalam seluar aku setiap kali dia berpeluang untuk melaksanakan projeknya. Dia juga sudah berani untuk menyentuhku dihadapan pelajar lain. Kadang-kadang Husni akan bermain dengan kaki ku. Dia akan mengusap betis ku dengan menggunakan kakinya ketika cikgu sedang berada di meja kami. Ada tikanya kakinya naik hingga ke peha ku dan cuba menghampiri pantat ku. Aku war-warkan sebagai awek Husni. Walaupun kami tidak pernah mengishtiharkannya, ia telah pun tersebar dikalangan pelajar-pelajar nakal di sekolah ku.

Ketika khabar angin tentang aku dan Husni tersebar, aku dirapati oleh kakaknya. Dia melayani aku dengan baik namun dia tidak pernah ambil tahu aktiviti kami. Suatu hari Husni mengajak aku ke rumahnya.

"Murni, esok ko datang umah aku.."

"Nape.....?? Ada apa...??" Tanya ku kehairanan.

"Adalah...tapi ko jangan bagi tau kakak aku.." Ringkas jawapan Husni. Ditambah pula amaran yang diberi membuatkan aku lagi tertanya-tanya.

"Emm.. tapi aku tak tau umah ko..." Aku memang tak penah tau umah Husni yang mana satu. Selama ni pun dia ulang alik ke sekolah dari rumah neneknya yang terletak di seberang jalan sahaja.

"Tak pe...esok ko datang sekolah pukul 10 pagi. Nanti aku datang...ko ikut je aku.. ok..?!" Husni memberi arahan. Ada juga gerak hati ku berkata seolah-olah ini hanya akan menjeratkan aku. Walaupun aku amat menyukai seks tapi aku belum bersedia untuk pergi jauh. Aku masih ada rasa takut dan malu. Aku masih mentah dan kurang keyakinan diri. 

Seperti yang dirancang, aku dan Husni berjalan ke rumahnya. Rumahnya berada di tingkat tiga. Ketika menaiki tangga Husni sudah pun memberi arahan supaya aku mempercepatkan langkah ku setelah dia masuk ke rumah nanti. Setelah sampai di aras tiga, dia berhenti di rumah yang ketiga dari tangga. Dia membuka kunci pintu rumah dan bergegas masuk ke dalam rumah. Aku mengikutinya di belakang. Setelah aku masuk, Husni mengunci pintu. 

"Tak de orang ke...?'" Memandangkan rumah nya yang sunyi, aku dapat mengagak apa yang akan berlaku. Jadi harapan ku untuk beromen dengan Husni pada ketika itu agak tinggi. Namunbaku tidak mengharap kan untuk hilang dara pada hari itu.

"Letak beg kat sini, jom masuk bilik..!" Husni bersuara memecahkan kesunyian.

"Ok.." ringkas jawapan ku. Aku segera ke bilik yang dituju. Sampai di bilik, Husni memandangku dari atas ke bawah. Dia memeluk ku dari belakang dan kedua tangan meramas-ramas kasar kedua-dua tetek ku. Kemudian dia dudukkan aku dia atas katil kelamin.

"Ko tanggal baju...!" Husni memberi arahan.

"Ko nak buat apa ni Husni..??" Aku pura-pura tak tau. Husni juga membuka bajunya. Kemudian tali pinggangnya. Namun tidak seluarnya. 

Kini aku tidak berbaju dihadapan Husni. Ketika aku ingin membuka bra aku namun ditahan Husni.

"Lek lu... Aku nak tengok jap.." Husni memberi alasan. Aku pun berhenti dari membuka bra aku. Setelah puas dia merenung, Husni menghampiri aku dari depan. Dia cuba untuk membuka bra aku. Namun tidak berjaya. Mungkin kerana ini adalah kali pertama. Husni nampak gementar. Berdebar. 

"Meh...aku bukakan..." Aku menawarkan diri untuk membuka bra aku sendiri.

"Ok.." Jawab Husni ringkas. Terserlah sedikit kekecewaan pada raut mukanya. Namun aku tidak peduli. Aku tidak sabar dan tertanya-tanya apa akan berlaku seterusnya.

Setelah bra aku terbuka. Aku meletakkan bra aku di tepi berhampiran dengan ku. Husni menyuruh aku baring. Kemudian dia terus saja menindih ku. Dia menggesel-gesel batang nya yang sudah keras di dalam seluarnya tanpa membuka seluarnya. Aku juga tidak membuka kain baju sekolah ku. Malah kain ku tidak juga diangkat ke atas untuk mendedahkan pantat aku. Aku dapat merasakan saiz batang Husni yang agak kecil berbanding Mahadi.

Setelah puas digesel batangnya pada pantat aku. Dia mencium dan menghisap tetek ku yang terdedah dari tadi. Aku Cuba untuk meletakkan kedua-dua tangan ku no dikepalanya untuk diusap rambutnya. Namun Husni terus menghalang dengan memegang kuat tangan ku. Kini, jiwa aku ingin kan lebih lagi. Aku sudah bersedia untuk diperlakukan apa saja. Namun Husni memberhentikannya begitu sahaja.

"Dah...pakai balik baju..jom pergi sekolah. Dah lama ni... Nanti orang nampak.." kata Husni menamatkan aktiviti kami. 

Aku kecewa. Aku hanya mampu mengikut saja apa yang disuruh dan terus keluar dari rumahnya itu tanpa berlengah sesaat pun.


--Husni menyuruh aku berjalan di hadapannya ketika menuruni tangga rumahnya menuju ke sekolah. Aku dapat merasakan Husni merenung dan memerhatikan lenggok ku. Aku sengaja meliuk lentukkan punggung ku agar Husni tergoda dan geram lagi. Biarkan dirinya terseksa. 

Tibanya di sekolah, aku melihat Husni di sambut rakan-rakan nya dengan senyuman. Kini aku tau mereka merancang semua ini. Tapi aku tak kisah kerana aku tidak rugi apa-apa pun. Sekarang mereka tau. Aku tidak akan marah jika mana-mana pelajar lelaki yang aku suka menyentuh aku. Jadi mereka hanya perlu buat aku suka mereka sahaja.

Di waktu balik sekolah hari yang sama, Husni berjalan denganku sambli memegang tanganku menuju ke tempat aku selalu menunggu bas. 

"Murni, terima kasih tau bagi layanan istimewa untuk aku sorang je. Ramai yang nak tapi kenapa kau bagi aku je...?" Soalan Husni membuatkan aku tersedar. Betul juga kata Husni. 

Ezat, ketua kelas aku, pernah cuba mengusap lembut tangan ku yang pada awalnya aku membiarkan nya namun setelah aku terangsang aku menarik tangan ku kembali. Kamarul juga pernah beberapa kali memeberikan pandangan tajam hingga membuatkan aku terangsang dan kemudian dia cuba untuk mencium mulut ku setelah aku menutup pintu kelas. Namun aku berjaya mengelak. 

"Aku pun tak tau kenapa aku boleh lembut hati dengan ko.." jawab aku sambil senyum. Lagi beberapa langkah aku akan sampai di tempat aku tunggu bas. Rafidah sudah lama menunggu aku. Ketika kami berpisah Husni mencium tangan ku tanpa segan silu di depan pelajar-pelajar lain yang juga sedang menunggu bas.

Seminggu berlalu, Husni tidak hadir ke sekolah sepanjang seminggu itu. Aku kehairanan. Minggu seterusnya juga kelibatnya tidak kelihatan. Aku tidak dapat beejumpa dengan kakaknya untuk bertanya kerana lain sesi persekolahan. Namun khabar angin mengatakan Husni sudah pindah sekolah. Aku sedikit terkilan dan kecewa kerana tidak diberitahu apa-apa oleh Husni sendiri.

Ijoy yang perasan akan perubahan dan kekecewaan aku mula mendekati aku. Dia cuba untuk buat aku lupakan Husni. Beberapa hari kemudian setelah aku kembali ceria seperti sebelum kehadiran Husni, Ijoy mengajak aku untuk pergi ke 'port' budak-budak nakal seperti mereka di ladang kelapa sawit yang berada di belakang sekolah. Aku bersetuju dan aku memberitahu Rafidah yang aku tidak akan berjalan ke tempat kami menunggu bas dengan nya seperti biasa.

"Betul ke ko nak ikut jalan belakang ni..?" Tanya Rafidah. 

"Betul la... Ko kan tau aku dah lama teringin nak tengok apa ada kat belakang tu..." Aku cuba mengingatkan nya.

"Ko pergi dengan siapa ni...??" Rafidah tau aku tak akan berseorangan kerana selama ni aku tidak dapat lalu dan lihat apa yang ada di ladang kelapa sawit itu kerana tiada orang yang aku percaya.

"Aku pergi dengan ijoy." Jawab aku ringkas. "Nanti aku jumpa ko ktat tempat kita tunggu bas k..??! Ke ko nak ikut jugak...???" Aku mempelawa Rafidah. 

"Ishh... tak nak aku nanti Hisyam nampak... Mati aku..! Mesti dia bagi tau kat mak aku." Rafidah menjawab dengan pantas. 

"Ok..." aku menamatkan perbualan kami ringkas. Faham betul aku akan keadaan yang bakal dihadapi Rafidah jika dia mengikut melalui jalan belakang.

Setelah menutup pintu kelas, aku menuju ke tangga dan terlihat kelibat Ijoy dan Mat Nur sudah pun menunggu aku. Aku pun mempercepatkan langkah. 

"Nape lambat murni..?? Lama tau kitorang tunggu..." Ijoy bersuara.

"Yea la...aku kena tutup pintu dan semua tingkap.... Dah korang malas nak buat sebelum balik tu.. Aku la kena buat..." Terang aku.

"Kalau tak buat, tak boleh ke..? Esok kan sekolah lagi ..." Kata Ijoy menampakkan sikit kemarahan dan kekecewaan nya kerana lama menunggu.

"Dah la... Ni aku dah ada kan..." Pujuk ku. Aku malas nak panjangkan lagi. 

"Ok... Jom!!" Ajak Ijoy dengan senyuman meleret dari pipi ke pipi. Aku faham senyuman tu. 'Habis la aku. Mesti kena lauk ni...' Bisik hati ku.

Bila tiba di sempadan sekolah dan ladang kelapa sawit, ku lihat ramai muka-muka pelajar lelaki yang aku kenali seolah-olah sedang menunggu sesuatu. Kelihatan ada yang kecewa kerana lamanya menunggu. Aku teringat ketika waktu sekolah tadi, Adha salah seorang pelajar nakal yang dihormati, ditakuti dan dipandang tinggi oleh pelajar-pelajar nakal yang lain telah menegurku dan bertanya akan kebenaran khabar angin bahawa aku akan melalui jalan belakang. Kini aku mengerti kelakuan Adha dan dia juga tidak melepaskan peluang ini. Sekurang-kurangnya itu yang ku sangka.

Ketika menyusuri jalan kecil itu, semua pelajar lelaki bangun dan mereka berjalan bersama ku sehingga aku tiada ruang lagi untuk melangkah dan bila semua lelaki mengerumuni ku... Seluruh badan ku disentuh, diramas. Ada juga yang berani Cuba menjolok jari mengikut alur-alur punggung dan cipapku. Aku hanya mampu menempis dan berkata tak nak. Iya aku suka seks. Sentiasa menginginkan seks. Namun aku belum bersedia untuk aksi beramai-ramai seperti ini. Malah ada yang curi-curi menyentuhku. 

Adha tidak menyentuhku. Adha bukan diantara yang mengerumuni ku. Ijoy yang berjalan disebelah ku sedari awal hanya tersengih-sengih sahaja. Kini aku sedar, aku dijadikan bahan taruhan mereka.

"Wey... Tak nak la usik-usik macam ni..." Aku merayu sambil menempis-nempis tangan-tangan yang menyentuhku. Ibarat memukul nyamuk. Kiri, kanan, depan, belakang. Banyaknya tangan-tangan.

Adha mungkin sedar keadaan aku yang mula takut. "Wey... Dah.. Dah... jangan kacau dia lagi." Adha bersuara sambil dia mengambil tempat berjalan disebelah ku seperti seorang pengawal  peribadi. Setelah Adha bersuara, masih ada lagi dua tiga tangan yang cuba untuk menyentuhku. 

"Eeei... Aku tumbuk karang..!!" Adha mengugut mereka yang masih menyentuhku. Aku menerpa pada Adha. Perbezaan ketinggian aku dan Adha menyebabkan kepala dan tangan kiri ku berada di dada Adha dan tangan kananku merangkul pinggangnya. Seolah-olah aku sedang memeluknya. Keadaan ini menyebabkan ramai yang terkesima Dan berhenti menyentuh aku.

Sejak kejadian itu, aku dihebohkan sebagai awek Adha. Jadi tiada lagi sesiapa pun yang berani menyentuh aku. Termasuk Adha sendiri. Adha sangat menghormati aku. Dia juga berpesan untuk datang berjumpa dia jika ada lagi sesiapa yang mengganggu aku. Namun sememangnya tiada siapa lagi yang berani.


--Hari berganti hari, berlalu tanpa ada lagi aktiviti seks akibat dari penangan 'awek Adha' walaupun aku tiada apa-apa pun hubungan dengan Adha. Malah nak berbual santai pun tak ada. Aku kebosanan. Jadi aku mencari jalan lain.

Diluar waktu sekolah, aku suka berbual dengan orang-orang yang aku kenali melalui internet. Dari situ aku belajar menjolok jari ke dalam lubang pantat ku. Sambil beraksi dengan menjolok lobak di hadapan 'web cam'. Mereka semua dari luar negara ku. Mesir ada dua orang. Sepanyol seorang dan Kanada seorang. 

Namun aku tidak lupa pada jantan-jantan tempatan kerana jika aku memerlukan belaian dan sentuhan aku perlukan mereka. Kebanyakkan nya pelajar kolej/universiti. 

Tiap-tiap malam aku akan berphone sex dengan mana-mana lelaki yang bertuah dan dihujung minggu aku akan dapat menikmati belaian permainan pantat dan biji kelentit ku juga ramasan tetek ku didalam panggung wayang. Permainan lidah di dalam mulut ke mulut aku lakukan secara terang-terangan didalam komuter. Aku memang suka membiarkan orang memerhati. Suka aku jika orang yang memerhati itu tidak keruan kerana teransang dengan adengan-adengan ku. Aku tidak pernah tertangkap walau dimana saja tempat yang aku gunakan untuk melempiaskan nafsu ku. Baik di tangga kecemasan pusat membeli belah, tempat rekreasi yang sunyi atau rumah kosong. Jadi aku semakin berani.

Kini aku sudah tingkatan 4, pelajaran aku bertambah berat. Rafidah sudah pindah ke sekolah teknik. Aku keseorangan. Namun internet adalah sahabat ku kini. Jadi aku tidak lah begitu kesunyian. Budak-budak nakal yang lain juga masih ada. Masih takut untuk menyentuhku. Hanya curi-curi sahaja. Aku tidak memberi respon kerana jelak dengan kelakuan mereka. Aku juga merasakan mereka bukan lagi setaraf dengan aku. Aku takut diri aku tidak dapat dipuaskan. Aku yang rugi. 

Di luar waktu sekolah, aku menunggu di harapan komputer untuk bertemu dengan rakan maya ku. Dua dari Mesir Dan seorang dari Sepanyol, mereka berumur dalam lingkungan 25 - 28 tahun. Seorang lagi dari Kanada berumur awal 40-an. Dia agak berbeza kerana dia mengamalkan BDSM. Jadi setiap kali aku berweb cam dengan rakan Kanada ku, aku tidak akan bersama dengan yang lain.

Namun begitu masa aku bersama dengan rakan Kanada ku agak terhad disebabkan oleh perbezaan waktu. Jadi aku tidak sempat untuk belajar lebih mendalam tentang BDSM. Untuk rakan maya ku yang lain, aku akan beraksi untuk mereka secara serentak. Walaupun terdapat perbezaan waktu, mereka sanggup untuk menunggu ku. 

Jam sudah melepasi pukul 12 malam. Aku pasti ibu dan ayahku sudah pun lena diulit mimpi. Aku pun membuka komputer dan online. 

Online :

Eric

Ahmed

Nassir

Offline :

Jeremy

Aku memperbetulkan kedudukan ku dan web cam yang berada di atas monitor agar apa saja yang akan ku lakukan nanti akan dapat dilihat oleh mereka tanpa halangan.

[ Ahmed ] hi dear, been waiting 4 u 2 get online...

[ Nassir ] hi darling, what took u so long... I miss u so much

[ Eric ] hye... Look who's here... What a right timing for u to appear ;)

Tak sampai seminit aku online. Pesanan masuk berderet-deret. 

[ ^¢ute_G|r£^ ] (aku) : hi, how's your day...?? [ [ ^¢ute_G|r£^ ] do you want me to start now..??

[ Eric ] yes...pleaseeee.... My break will be finish soon.

[ Nassir ] uuuhhh... Yesss!!!

[ Ahmed ] wait... r u talking wit some1 else...??? 

[ ^¢ute_G|r£^ ] to [ Ahmed ] No dear... Only u... Shall we...?? I'm so on tonight..

Dengan web cam yang sememangnya sudah terpasang sejak dari mula aku online dan sayur lobak sudah pun siap sedia di atas meja sebelah komputer, aku mulakan dengan membuka baju ku perlahan-lahan. Masih memakai bra aku rapat kan kedua-dua tetek ku. Aku menghampiri web cam dan tunduk agar lurah tetek ku boleh dilihat dengan jelas oleh mereka. 

[ Eric ] come on girl... U r killing me here...juz take off all the clothes pls...

[ Ahmed ] uuuhhh.... I will bite n ripe 'em... 

[ Nassir ] yeeaahhh... Show me ur tits... I wanna suck 'em...

[ ^¢ute_G|r£^ ] Hye.... Be patient juz watch what I'm doing yea...if u disturb me.. I'll end it..

Sebenarnya ayat itu ditujukan pada Eric tapi aku tak nak Ahmed tahu yang Ada lagi dua orang lelaki sedang berweb cam bersama, jadi aku tidak menyebut mana-mana nama.

Aku mula menanggalkan bra ku untuk tatapan mereka. Aku meramas kedua-dua tetek ku dan menggoyang-goyangkan nya. Aku juga menggentel-gentelkan puting tetek ku sambil meramas-ramas tetek ku. Aku menekan keatas agar dapat ku hisap puting ku untuk tatapan mereka. Sesekali aku mendekatkan tetek ku ke web cam. Aku halakan juga puting ku dekat pada web cam dan aku gesel-geselkan puting ku di web cam yang terletak pada atas monitor komputer.

Aku sudah teransang. Aku melondehkan seluar ku dihadapan web cam. Kini aku bertelanjang bulat. Aku duduk di atas kerusi dengan kaki ke meja. Aku turun kan web cam supaya mereka dapat melihat cipap kepunyaan aku. Biji kelintik yang tersembul keluar kerana aku menahan bibir cipap ku dengan dua jari menyerlahkan lagi lubang yang sedang terkemut-kemut menunggu batang lobak yang telah ku sediakan dari awal untuk tadi untuk masuk. 

Aku menggosok perlahan biji kelintik ku. Aku masukkan jari tengah ku ke dalam lubang cipap dengan perlahan. Jari tengah itu tadi aku keluar masukkan beberapa kali. Air mazi keluar. Tak banyak tapi jari tengah ku tetap basah. Aku menjilat air mazi yang membasahi jari tengah ku. Aah.... Emmmm.... 

[ Eric ] yes girl.... Lick it..... Emm... Nice right...?!

Eric lelaki dari Sepanyol. Sering kali ber'online' ketika dia sedang rehat di tempat kerja. Kadang-kadang kawan-kawannya juga akan menyertai kami.

Setelah habis air mazi di jari tengah ku, aku masukkan semula jari tengah ku ke dalam lubang cipap ku yang telah basah itu. Kali ni, aku lajukan sikit sorongan jari ke dalam cipap ku. 

[ ^¢ute_G|r£^ ] emmm... Ahhh... Yes... It feels so good....

[ Ahmed ] yes baby... don't stop.. yes....

[ Nassir ] yes...mmm....

Ahmed dan Nassir adalah 2 lelaki yang tiada kaitan antara satu sama lain. Mereka adalah dua lelaki yang berbeza. Ahmed sering kali ber'online' bersama ku tidak kira dimana saja dia berada. Dia juga selalu berbalas email dengan aku. Aku telah pun dikenalkan kepada adik-beradik perempuan nya. Dia juga pernah melamarku untuk menjadi isterinya. Namun aku menolaknya dengan alasan aku terlalu muda untuk komited. 

Nassir juga dari Mesir seperti Ahmed tapi Nassir sudah pun menjelaskan bahawa dia hanya ingin kan seks sahaja. Dia juga hanya akan ber'online' dengan ku apabila 'khidmat' ku diperlukan sahaja.

Aku memberhentikan sorongan yang serdahana laju itu untuk aku menukarkan jari ku kepada lobak. Aku memasukkan lobak itu secara perlahan-lahan.

[ Eric ] yes baby.... Get near to the web cam so that I can see...

Eric memberi arahan supaya dia dapat memastikan bahawa lobak itu benar-benar memasuki lubang cipap aku. Tanpa menarik keluar lobak yang telah pun separuh batang masuk ke dalam lubang cipap ku, aku bergerak ke hadapan web cam.

Dihadapan web cam dengan jarak yang hanya dapat melihat lubang cipap ku yang telah tersumbat lobak, aku meneruskan gerakan lobak dengan perlahan. Keluar. Masuk. Keluar. Masuk. Aku laju kan sikit. Keluar. Masuk. Keluar. Masuk. Keluar. Masuk. Kemudian tangan yang satu lagi bermain dengan biji kelintik. Setelah sepuluh minit berlalu Eric, Ahmed dan Nassir pun memancutkan air mani mereka dihadapan web cam mereka.

[ Eric ] Aaahhhh... U r the best.. thanks babe. Gtg.

[ Ahmed ] Aaahhhh.. one day my dick will enter ur pussy for real....u just wait...

[ Ahmed ] I need to go clean myself. I'll be back..ok..??!

[ ^¢ute_G|r£^ ] for real...??! R u sure...?? Don't make promises. Ok...

[ Nassir ] Aaahhhh...yes baby... Yes... U make me cum again. U r the best that I've ever known.. gtg. C u when I c u Yar..?!

[ ^¢ute_G|r£^ ] ok...I also need to go... Bye..

Aku mengambil peluang ini untuk memakai semula baju ku dan membuang lobak yang telah berkhidmat untuk ku dengan baik sekali. Aku sambung bersembang dengan Ahmed sehinggalah aku terpaksa mengundur diri kerana keesokan Hari nya aku terpaksa ke sekolah.


--Setelah bosan dengan beronani. Aku Cuba mencari peluang untuk berkenalan dengan lelaki tempatan semula. Dengan menggunakan bilik sembang mIRC sangat mudah untuk aku menjalankan misi ku. 

Aku mula berkenalan dengan pelajar UTM KL yang mana rumahnya berdekatan dengan rumah ku. Setelah beberapa Hari kami ber'sex'ting di bilik sembang mIRC, Ijat menawarkan bantuan nya untuk menyiapkan projek biologi aku di rumahnya. 

Malam tu, seperti yang dijanjikan, aku curi-curi keluar dari rumah bersama pakaian ku untuk esok pagi memandangkan jam telah pun menunjukkan pukul 12 malam ketika aku keluar. Bersama buku yang berkaitan aku menunggu dia mengambil aku di hadapan rumah ku. Ijat yang memandu kereta kawannya berhenti di hadapan ku. 

Di dalam kereta aku hanya mendiamkan diri membiarkan mereka berborak. Kedengaran seperti masing-masing sedang bertanya khabar sepertinya sudah lama tidak berjumpa. Sesampainya kami dirumah Ijat, aku dan Ijat pun turun dari kereta. Kawan perempuannya itu sempat berpesan supaya berhati-hati. Kemudian dia berlalu pergi. Kami mula melangkah masuk ke dalam rumah. Rumah Ijat tiada sesiapa pun, jadi pada ketika itu hanya tinggal kami berdua sahaja.

Ijat terus menunjukkan biliknya untuk aku menggunakan komputernya. Aku meletakkan beg aku di tepi katil bujangnya.

"Ayu nak air..??"

"Boleh jugak." Aku menjawab sambil tersenyum dan Ijat memulakan langkah nya ke Dapur.

"Ehh... Abang.. bukakanlah komputer tu dulu... Lepas tu pergi lah buat air... Baru cepat sikit siap nanti." Aku menahannya sebelum dia keluar dari biliknya untuk menyediakan aku segelas air.

"Ehh... A'ah kan...?! Ok.. Ayu duduk sini." Dia mengambil kerusi yang berada berhampiran dgn pintu biliknya dan meletakkan di hadapan komputer untuk aku duduk. 

Aku pun duduk. Tiba-tiba aku merasakan seperti telinga ku dihembus angin. Aku jelingkan mataku ke arah hembusan angin tadi. Muka Ijat sangat dekat. Aku mula terangsang dengan tindakan nya itu. Tapi aku cuba menahan diri ku dari membalas tindakan nya itu. Jantung ku berdegup laju. Aku menjadi kaku. Tangan ku tidak dapat menggerakkan tetikus kerana aku sangat gementar menjadi punca dia memegang tanganku.

"Tekan kat sini lah..kenapa ni..?? Macam tak Tau guna komputer pulak..." Ijat kehairanan.

"Ehh.. tak de pape...nervous je..." Aku jujur.

Dia berdiri disebelah ku dan memusingkan kerusi yang sedang aku duduk mengadapnya.

"Ok tak ni..? Tak pun kita terus tidur je..." Dia memastikan aku ok atau pun mencari peluang kerana sudah tidak dapat menahan gelora batinnya. Aku pun tak tahu.

"Haa...tidur..?? Kan ayu datang sebab nak buat homework. Kena la siapkan dulu..." Aku mengingatkannya. 

"Ok... Abg pergi buat air dulu yea. Jap lagi Abg datang balik." Entah kenapa senyuman nya kali ini terasa seperti ada udang disebalik batu. 

Aku memulakan kerja menyusun maklumat-maklumat yang aku perolehi. Dua hingga tiga minit kemudian Ijat datang bersama air. 'air kosong je. Lamanya...' Bisik hati ku yang kehairanan.

"Lamanya buat air kosong..." Sindir ku.

"Abang pergi toilet dulu sebelum buat air. Tu yang lama tu..." Penerangan yang sangat meragukan aku tapi aku tak kisah apa pun alasan nya. Aku tau malam ni aku akan tidur bersama Ijat. Aku menjangkakan akan ada sedikit pelukan, ciuman, jilat-menjilat, dan rabaan ke seluruh badan. Aku sudah pun bersedia untuk semua itu. 

Ketika aku cuba untuk menyiapkan semua kerja-kerja sekolah ku yang merupakan tujuan aku datang ke rumah Ijat, aku rasa sangat mengantuk.

"Abang, ayu dah ngantuk la. Tak larat nak siapkan. Nak tidurlah. Tak tahan dah mata ni." Masakan aku tidak mengantuk, ketika aku keluar pun jam sudah menunjukkan pukul 12 malam. 

"Eh.. dah ngantuk..?? Dapat buat tak..??" 'Menyindir aku ke..??' Bisik hati ku bila melihatkan senyumannya. 

"A'ah..dah la. Kita tidur la... Abang tidur luar boleh..??" Aku meminta. Namun aku Tau akan jawapan nya mesti tidak kerana ini rumahnya, biliknya, katilnya. Aku yang sepatutnya tidur diluar.

Seperti yang aku sangka memang kata-kata itulah yang keluar dari mulutnya. Setelah mengalah aku membenarkan dia tidur di dalam bilik tetapi tidak di katil. "Alaa . Ayu x kesian ke kat Abang...?? Sakit belakang abang tau." Ijat memujuk aku.

"Yealah... Meh la sini tidur sini." Aku memanggil Ijat yang sedang bersedia untuk baring. Terus dia melompat ke atas katil. "Muat ke bang...??" Katil bujang untuk seorang. Ini tidur berdua. Aku merapatkan diri kedinding menyebabkan aku terperangkap.

Pada mulanya aku menoleh ke arah dinding. Aku sedar posisi Ijat tidur mengiring ke arah ku. Aku hanya menunggu dalam debaran walaupun aku sudah  jangka dan mengharap kan  ada sesuatu yang akan berlaku. Kami hanya mendiamkan diri. Setelah seminit dua berlalu, aku juga hampir berputus asa menunggu, aku mula merasakan tangan Ijat mula menyentuhku dari jari jemari tanganku.

Dia mengusap perlahan tanganku. Sampai di bahu dia berhenti dan memegang bahuku. "Pusing lah sini.... Abang nak tengok muka ayu." Di cuba memusingkan aku. Aku 'jual mahal' dengan menempis tangan nya.

"Abang ni macam-macam la...Manja betul!!!";aku meninggikan suara sedikit. Nanti ayu pusing Abang nak buat apa..?" Aku saja buat-buat tidak tau. 

"Alaa.. pusing la dulu..." Pujuk Ijat lagi. Sungguh dia tidak berputus asa. Aku pun memusingkan badan ku menghadap Ijat. "Haa...ok... Dah..!! Puas hati..??" Aku bertanya dengan geram. Dia mula membelai pipiku dan cuba mencium mulutku. Kali ni, aku merelakan setiap kelakuan nya terhadap ku. Tidak sekali pun aku melawan. Malah aku merapatkan lagi badan ku sehingga aku dapat merasakan batangnya yang sudah keras di dalam seluar.

Ijat memang sengaja tidur hanya dengan boxer. Oleh kerana keadaannya itulah aku tidak membenarkan dia sekatil dengan ku pada awalnya. Tapi aku juga tak nak kerugian. Ijat memeluk aku dengan ketat. Aku tidak melawan. Malah aku memasukkan lidahku ke dalam mulut Ijat kami masing-masing memainkan peranan kami. Aahh... Aku tak nak melepaskan peluang ini. Aku mula merasai kasih sayang yang tidak terhingga. Ijat kini berada di atas ku. Menanggalkan baju ku. Dia meramas tetek ku. Aahh... Aku kesedapan sehingga aku lupa betapa beratnya Ijat. 

Tetek ku di cium-cium Ijat. Kemudian, dia merapatkan kedua-dua tetek ku dan menerkup mukanya di tengah-tengah lurah tetek ku. Aahhh... Kedua-dua tanganku menekan mukanya sehingga sedikit lemas. Kemudian aku lepaskan. Tercungap-cungap dia. Aku ketawa kecil. Dia meneruskan lagi dengan mencium seluruh badan ku berkali-kali sehingga ke bahagian pinggang seluar. Ijat mencium berkali-kali di keliling perut dan pinggang seluar. Aku kegelian apabila dia menggunakan lidahnya untuk mengacah aku. Seolah-olah dia ingin membuka seluar dengan menggunakan lidahnya. Walaupun aku geli namun nikmatnya lebih lagi. 

Setelah puas Ijat bermain-main, dia menggigit getah pinggang seluar ku dan menarik ke bawah sehingga setengah paha aku terdedah. Hmmm... Aku sedikit kesejukkan. Kebetulan malam tu hujan renyai-renyai turun seolah-olah memberi galakkan untuk kami teruskan. Tangan nya yang tidak berhenti meramas dan menguli kedua-dua tetek ku kini menarik seluar dalam serta seluar  yang ditinggalkan separuh jalan tadi sehingga habis. Kini tiada apa yang menutupi tubuh ku. Aku sedikit menggigil kesejukan.

Aku bangun untuk mencapai seluarnya. Aku membuka seluar pendeknya. Supaya dia tahu aku sudah bersedia. Ijat membaringkan aku kembali. Dia masih lagi diatas ku.

"Abang, ayu sejuk la..." Aku berbisik padanya.

"Ok.. Abang peluk yea.." Dia memeluk ku namun batangnya yang sudah lama keras dan terdedah itu telah bergesel dengan cipap ku. 

"Ayu sayang, Abang masukkan yea.. boleh yea .." seolah-olah dia meminta izin ku. 

"Ok... Ermm... Abang... Pelan-pelan.... Ayu macam rasa sakit je...." 'eh.. kenapa sakit ni..?? Apa yang dia buat ni..?? Bukan tak pernah ada batang masuk.' Aku kehairanan. Namun aku cuba menenangkan diri sendiri sebelum panik aku menyerang. 

"Alaa.. sakit sikit je... Nanti sedap lah..." Pujuk Ijat. Namun dia sikit pun tidak memberhentikan sorongan batangnya ke dalam lubang cipap ku.

"Abang... Sakit la...," Kali ni suara ku agak tinggi. Namun tidak diendahkan juga. Malah dia menjadi agak kasar. Mungkin kerana aku cuba untuk menolak badan nya. Akhirnya aku mengalah kerana aku tidak berdaya untuk melawan lagi. Aku lemas dalam pelukan eratnya.

Henjutan perlahan yang ku rasakan sakit pada mulanya tadi kini perlahan-lahan bertukar menjadi nikmat. Kini kaki ku diangkat keatas. Memaut leher Ijat. Kini aku mengerang kesedapan. Mengharapkan ia tidak akan berhenti. Bukan sekarang. Setelah penat menghenjut, Ijat menarik ku bangun.

"Ayu duduk atas abang pulak yea..." Ijat memberi arahan. Aku ikut saja. Memandangkan ini kali pertama aku berposisi begini. Aku ikut saja. Tapi disebabkan aku dah banyak tengok cerita lucah. Aku tau apa yang aku perlu buat.

Biji kelintik ku kini sudah kembang. Ijat menambah kan nikmat aku yang sedang menghenjut batangnya dengan bermain-main dengan biji kelintik ku. Ijat membaringkan aku semula dan dia menindih ku. Dia melakukan sorong tariknya dengan sedikit laju dan agak kasar kali ni. 

"Ayu, air Abang dah nak keluar ni.. Abang nak pancut dekat muka ayu yea..?" Ijat bertanya. 

"Ok bang...asalkan tak panjut dalam.." aku meminta kepadanya. Dan kemudian kami terlelap. Sehingga lah aku terjaga kerana aku perlu mengikut ibu ku ke pejabatnya pada pagi itu.


--Sudah berminggu-minggu berlalu sejak dara aku dinikmati Ijat. Aku mengerti dan faham tindakan Ijat yang cuba mendiamkan diri. Aku tidak mahu mengganggunya. Namun aku tidak dapat menahan gelora batin ku. Aku cuba mencari Ijat di dalam bilik sembang mIRC yang sama. Namun nama yang digunapakai Ijat sudah lama tidak kelihatan. 

Aku melayari hari-hari ku seperti sebelumnya. Aku masih meneruskan mencari kenalan tempatan dengan kaedah yang sama. Kebanyakkan mereka yang sexting hanya untuk sekali sahaja kerana aku kini sudah cepat bosan dengan hanya ber'sex'ting. Aku juga seperti sudah tidak ada apa-apa perasaan lagi bila ber'sex'ting dengan kenalan baru. Selama aku mencari Ijat, aku cuba menggunakan rakan-rakan nya yang juga berada dalam bilik sembang yang sama. Ijat pernah memberitahu ku tentang kawan-kawan serumahnya. 

Salah seorang daripadanya ialah Faizal. Pada awalnya Faizal hanyalah membantu ku untuk mencari Ijat memandangkan aku berterus-terang dengan nya akan sebab aku mencari Ijat, Namun Faizal juga tidak mahu melepaskan peluang untuk menikmati perkhidmatan ku. Maka, setelah berbincang, hari yang dijanjikan pun tiba. Faizal membayar segala-galanya dari makan minum ku hinggalah tiket wayang. 

Ketika menonton wayang, aku dan Faizal membuat wayang kami sendiri. Bermula dengan tangan Faizal meraba-raba peha ku, aku berbisik kepadanya kerana khuatir mengganggu penonton yang lain. "Abang nak ke...??". Sebenarnya aku sudah Tau jawapan nya kerana aku sudah biasa dengan tanda-tanda awal pasangan yang meminta sex. 

"Nak.!" Sedikit menjerit kecil Faizal kegembiraan dengan pengertian ku. "Ayu kangkang sikit lagi, buka zip dengan butang seluar...senang abang nak masuk tangan." Faizal memberi arahan. Aku sudah tidak fokus dengan cerita yang ditayangkan kerana tangan Faizal sudah pun berada di cipap ku. Aku hanya berusaha memberikan laluan yang terbaik untuk Faizal merasa cipapku. Faizal mengusap-usap bibir cipap ku yang kemudian membawa ke lubang. Sambil tangan nya yang satu lagi meraba Dan meramas kedua-dua tetek ku. Sesekali kami berkucupan. Faizal menjolok lubang cipap ku dengan jari tengahnya. Dia menjolok dengan kadar sederhana. Setelah beberapa minit berlalu, jolokan satu jari kini bertambah menjadi dua jari.

"Aaahhhh... Mmhh... Hhisssss....." Aku tidak dapat menahan diri dari mengerang kesedapan. Walaupun sebenarnya keadaan ku sedikit tidak selesa, namun kenikmatan jolokkan jari ke dalam lubang cipap ku membuatkan aku meletakkan keselesaan itu perkara yang kedua. Sesekali kami berhenti beradengan untuk memerhatikan orang sekeliling. 

Selama sejam setengah cerita yang ditayangkan, selama itulah Faizal mengerjakan kedua-dua tetek dan cipapku. Tangan aku juga tidak hanya diam sahaja. Aku juga mengerjakan batang Faizal yang kemudiannya menyebabkan dia tidak selesa untuk berjalan keluar. Faizal tidak puas kerana aku tidak dapat mengulum batang nya di dalam panggung itu kerana khuatir dgn orang sekeliling. Maka, di dalam perjalanan keluar dari wayang, Faizal menarik ku ke tangga untuk menghabiskan segala baki hutang adengan di dalam panggung tadi.

"Ayu.. Hisap batang abang sayang.. Hisap sampai keluar air..." Pinta Faizal yang sememangnya dari awal lagi adengan aku dan dia bermula, itulah yang dirayukan olehnya. 

Pada awalnya aku hanya membongkokkan separuh badan ku namun, Faizal memperbetulkan kedudukan ku. Dia menyuruh aku berlutut. Sambil aku memperbetulkan kedudukan ku, aku tetap meneruskan kuluman yang telah pun bermula. Faizal memegang kepala ku dengan kedua-dua tangannya. Sesekali dia menekan-nekan kepala ku supaya ke dalam. Terasa nikmat mengulum batang Faizal bila mana dia menekan-nekan kepala ku. Tanganku yang memegang kaki Faizal juga dapat membantu ku dalam mengawal kelajuan dan melepaskan diri dari kuluman.

Setelah lebih kurang 5 minit aku mengulum batang Faizal, dia menjadi tidak keruan. Dia menarik aku bangun dan berdiri menghadapnya. Dia mula mencium mulutku ku dengan gaya 'French Kiss'. Aku mengeluarkan lidah ku untuk menambah kenikmatan yang sedang melimpah. Faizal meraikannya dengan menghisap lidah ku. Air liur kami saling bertukar tempat antara satu sama lain. Sengaja aku menggulung dan menyedut lidah Faizal. Dia lemas. Dengan perlahan dan berkali-kali bibirnya hinggap di leher ku. Sempat dia meninggalkan beberapa kesan. Kini aku pula yang tidak keruan. Dalam keadaan berdiri itu Faizal memasukkan tangan nya kedalam seluar jeans aku. Cepat tangan bergerak terus ke bibir cipap ku, meraba-raba mencari biji kelintik. Dah jumpa..!! Kini diusap, dimain, digentel biji kelintik ku. Akibatnya aku dahaga. Aku nak. Aku cuba untuk turun kembali supaya aku dapat mengulum batang Faizal tetapi dengan pantas Faizal telah menahan ku dari meneruskan niatku. Dia belum puas lagi bermain dengan cipap ku.

Kini dia menjolok jari tengahnya ke dalam cipap ku. Bermula dengan rentak perlahan Faizal berterusan menjolok dan merodok cipap aku sambil sebelah tangan yang lain meramas tetek ku. Kelajuan bertambah untuk 3 minit terakhir. 

"Ayu dah puas..??" Faizal bertanya memandangkan air yang keluar dari cipap ku sangat banyak. Aku hanya mampu menggangguk kerana aku lebih takut ditangkap oleh pengawal keselamatan. Kemudian Faizal menyuruh ku mengulum batangnya sehingga keluar air maninya. Lagi pun itu yang aku inginkan sebelum Faizal menahan aku tadi. 

Setelah 5 minit aku kulum, jilat, hisap batang dan telor Faizal. Aku dapat lihat reaksi mukanya yang sedang dalam kenikmatan dan kesedapan yang tak terhingga. Tidak sampai 2 min, ketika aku sedang mengulum batang Faizal sehingga ke anak tekak, Faizal melepaskan air kenikmatannya. Dia menahan dan sedikit menekan kepala ku supaya air yang sedang memancut itu tidak terkeluar dari mulut ku. Tanpa berfikir panjang, aku menelan kesemua air mani itu. Aku juga tak mahu air mani itu tumpah mengenai baju ku. Kemudian kami berpimpin tangan melepasi pintu rintangan api menuju ke pusat membeli belah.

"Ok, abang balik dulu yea." Faizal cuba untuk bermesra. Tapi aku tau selepas ini mungkin akan jadi sama seperti Ijat yang kemudian nya hilang tanpa dikesan.

Jangkaan ku benar. Faizal pula diam membisu. Ijat entah ke mana perginya. Namun aku tidak terlalu kecewa kerana aku sudah menjangkakan perkara ini akan berlaku. Jadi seperti sebelum-sebelumnya aku mencari lagi di alam maya. 

Ketika ini lah aku berkenalan dengan Syah, seorang penyunting juga merupakan kawan kepada Ijat (lagi..!!). Aku mula mengesyaki bahawa sebenarnya Ijat sedang memerhatikan aku. Tapi perlukah aku peduli? Pada hari pertama aku berkenalan dengan Syah kami telah pun membuat temu janji pada keesokan harinya. Syah datang pada keesokan harinya seperti yang dijanjikan. Didalam kereta Syah untuk membuat aku berasa selesa dan ternyata taktiknya berjaya. Aku rasa seperti sudah lama kenal Syah. Kami sangat serasi.

"Ok, sekarang kita nak pergi mana ni..??" Kata Syah menduga aku.

"Eh, kata nak pergi minum-minum je..." Aku menyindir.

"Yealah... Kita pergi minum-minum lepas tu..?? Tak kan nak terus balik dah... Awal lagi ni.." kata Syah.

"Ok lah, Kita naik Genting nak..?? Ayu suka gi Genting Highland". Aku memberi cadangan. Tidak pula terlintas di fikiran ku yang kami perlukan bilik ketika itu kerana aku tidak menjangkakan akan berlaku lebih daripada beromen. Memandangkan baru semalam aku mengenali Syah.

"Ok... Tapi abang tak janji kita balik malam ni tau...kalau abang boleh drive balik.. Kita balik yea..." Katanya memandangkan waktu Syah ambil aku pun jam sudah menunjukkan pukul 9 malam.

"Abis tu.. ajak abang pergi minum abang kata sekejap sangat..." Aku mengeluh.

"Ok lah... Kita tengok dulu macam mana yea.." Jawapan yang diberikan Syah sangat tidak meyakinkan aku.

Sepanjang perjalanan itu kami berkenalan dan bergurau sehingga sampai di stesyen minyak Gombak. 

"Abang isi minyak kereta dulu yea.... Ayu nak beli apa-apa tak..?"

"Beli apa..?" Aku kehairanan kerana dalam fikiran ku kami akan balik selepas bersiar-siar di sekitar Genting.

"Apa-apa lah... Nanti kalau tidur Sana macam mana...?!" Syah menduga aku.

"Ok lah... Ayu pergi tengok-tengok dulu yea." Aku mengurut saja.

Ketika aku melihat-lihat barang yang mungkin menjadi keperluan ku, Syah datang menyapa. 

"Yang ni... tak nak ??!" Sambil dia memegang sebungkus tuala wanita. Aku tersenyum malu dan menggelengkan kepala ku. Merah padam muka aku melihat senyuman sinisnya.

"Betul....?" Soal Syah mencari kepastian.

"Betul la.. nak buat apa dgn benda tu...??" Sana aku menduganya, mungkin dia tidak tau kegunaan benda itu hanya bila perlu sahaja. Bukan setiap masa.

"Abang ingat kan aje. Mana lah tau ayu nak tapi ayu malu nak bagi tau abang." Macam lah aku tidak tau maksud tersiratnya itu.

Setelah selesai segala urusan di stesyen minyak tersebut kami meneruskan perjalanan sehingga sampai ke destinasi yang di tuju. Seperti yang dibincangkan Di dalam kereta, kami terus menuju ke Lobi Hotel First World untuk melihat jika ada kekosongan bilik. Ketika sedang menunggu nombor giliran kami dipanggil, sepasang suami isteri mendekati kami. Memandangkan mereka mempunyai lebihan kad diskaun, mereka memberikan kad itu kepada kami. Nah...!!! Sudah tentu aku merasakan seperti dirahmati.

Kami terus ke bilik selepas bermain boling. Aku merasakan sedikit mengantuk dan letih setibanya kami di dalam bilik. Walaupun sebenarnya aku menginginkan hubungan seks tetapi aku tidak mampu melawan kudrat badan ku sendiri. Aku tidak sedarkan diri sehingga Syah mengejut ku kerana sudah pun subuh katanya.Dalam keadaan mamai dan tertanya-tanya aku bangun. Badan ku yang rasanya seperti baru dihimpap tanah runtuh ku gagah kan jua. 

"Ayu.. bangun sayang, dah subuh ni... Family ayu cari tu..." Pujuk Syah.

"Alaa... Ayu penat la. Tak larat nak bangun ni. Rasa berat sangat." Aku meminta simpati.

"Bangunlah... Abang dukung nanti.." sengaja dia mengugut manja.

Aku terpandang pada cadar kain yang sepatutnya putih telah bertukar kepada warna merah. Bukan disemua tempat. Keluasannya seperti kanak-kanak yang terkencing ketika tidur malam. Tapi ini adalah darah. Dengan sedikit terkejut aku bertanya pada Syah. Namun dia tidak menjawab malah menyegerakan aku ke bilik air untuk mandi kerana keluarga ku sedang menunggu di bawah katanya.

Aku cuba mengingati kembali apa yang berlaku malam tadi. Namun ia hanyalah usaha yang sia-sia.



--Setelah aku diambil family ku di pondok polis bantuan Genting Highland, aku tidak lagi mendengar khabar bertanya. Di dalam ruang sembang juga tidak lagi kelihatan namanya. Hilang tanpa meninggalkan kesan. Aku kini menginjak ke tingkatan 5. Tidak lagi tinggal bersama keluarga. Aku didaftarkan ke sebuah sekolah berasrama di Melaka. 

Pada awal persekolahan aku agak teruja untuk memulakan hidup baru. Tiada lagi halangan kerana aku berada jauh dari keluarga. Namun aku lupa bahawa aku masih lagi bawah umur untuk aku bebas seperti burung di awangan. Walaupun ada minggu 'outing' pelajar, aku tidak mengenali Melaka sebagaimana aku mengenali Kuala Lumpur. Aku tidak tahu kemana untuk dituju melainkan pulang ke Kuala Lumpur. 

Memandangkan ia merupakan tahun aku menduduki peperiksaan besar, aku mula fokuskan diri untuk kecemerlangan akademik ku. Tambahan pula aku tidak mempunyai akses untuk berkomunikasi di alam maya. 

Apabila sudah mula berjauhan dan hanya muncul di alam maya hanya ketika cuti sekolah, maka ramai yang mula membuat temu janji termasuk seorang lelaki yang aku kenali ketika tingkatan 3. Ketika itu dia berada di sekolah lain. 

Aku mengenali Hashim melalui seorang rakan lama ku bernama Suhadi. Aku dengan Suhadi merupakan rakan sekelas. Namun pada darjah 3 dia berpindah ke sekolah yang lebih hampir dengan rumahnya. Ketika darjah 4 kami bertemu semula ketika mengikuti jelajahan ayahku bersama kawan-kawan kereta pacuan 4 rodanya. Keluarga aku dan Suhadi menjadi rapat kerana sejarah persahabatan kami. Walaupun Ibu bapanya sering memperkenalkan aku kepada rakan-rakan mereka sebagai menantunya namun tiada apa-apa yang berlaku. 

Hashim mengenali aku kerana aku sering datang memberi sokongan kepada Suhadi ketika dia sedang berlumba. Suhadi merupakan pelumba Motocross termuda ketika itu. Hashim juga kerap hadir untuk memberi sokongan kepada Suhadi memandang kan mereka berdua adalah sepupu. Hubungan aku dan Hashim berputik selepas aku berpindah ke sekolah di Melaka. Pada awal hubungan kami jarang berjumpa dan hanya berpegang tangan serta ciuman sahaja. Dia menyatakan keikhlasannya untuk menjadi teman lelaki ku. Tidak mahu mengambil kesempatan ke atas ku ikrarnya. Ah! Lelaki tetap lelaki. 

Kini dia adalah penuntut politeknik. Mungkin tercabar kerana tiada pengalaman beromen dikalangan rakan-rakan nya, dia mengajar aku keluar menggunakan komuter. 

"Kita nak pergi mana ni bang..???" Aku bertanya kerana dari awal lagi dia mengajak aku keluar jawapan nya... 'ayu ikut je abang'.

"Kan abang dah kata...ayu ikut je la..." Seperti yang aku agak. Jawapan yang sama.

"Masalahnya, ni nak beli tiket ni nak tekan pergi mana..." Aku mengingatkan. 

"Hmmm.. Kita pergi stesyen Salak Selatan nak..?? Tu yang paling last kan...??!" Aku nampak dia kelihatan seperti masih lagi tiada tujuan perjalanan nya.

"Bukan lah...last stesyen Seremban.." aku memastikan agar dia tau kemana dia ingin membawa aku. Memandangkan dia yg membayar semuanya.

"Ehh.. tak nak lah sampai Seremban. Jauh sangat tu. Nanti pukul berapa pulak kita nak balik..?!" Ramai orang sudah mula berbaris untuk membeli tiket di mesin tiket. Kami sudah setengah jam berdiri di sebelah mesin tiket itu. Namun Masih tiada keputusan lagi kemana arah yang di tuju.

"Abang sebenarnya nak bawa ayu pergi mana?. Abang nak buat apa?". Aku bertanya dengan paling lemah lembut. 

Dia mula menggoda aku dengan matanya yang sememangnya dari awal perkenalan kami lagi, itulah yang meransang aku. "Abang nak kita duduk je dalam komuter. Tak yah keluar". Nah! Terluah juga niatnya.

"Ok. Kalau macam tu Kita pergi Salak Selatan la. Sebab kan kena tukar train juga". Aku memberi cadangan. Dia pun setuju dan kami terus menaiki tren yg sampai selepas beberapa minit menunggu.

Di dalam tren, Hashim memilih tempat yang paling hujung dan menyuruh aku masuk kesebelah dalam. Sebaik sahaja komuter mula bergerak Hashim mula memegang tangan ku dan diletakkan dicelah kangkangnya. Dia menarik sikit badan ku dan mula berbisik. "Abang nak ayu punya boleh?".

"Ayu punya apa..?? Sekarang...??" Laju je soalan aku keluar. 

"Shhh.. perlahan lah sikit suara tu. Nanti orang dengar." Aku akui aku sedikit terkejut sehingga Hashim terpaksa mengingatkan aku yang kami berada di dalam komuter.

"Abang la.. takkan abang nak pegang tetek ayu, bawah ayu sekarang... Kan dalam komuter ni...??! Orang nampak macam mana..??" Aku berterus-terang aku takut orang nampak. Kalau orang tu gila, mau aku kena basuh depan orang ramai tu. Eee.. malu!

Dia dengan yakin nya menjawab "Alaa.. kan boleh cover ni.. mana ada orang nampak.. abang masuk kan tangan dalam baju je. Bukan suruh ayu buka baju." 'Wah..senang nya!' jerit hati ku. Tangannya sudah pun berada di dalam baju ku ketika ayatnya masih lagi separuh tadi.

Kini tetek kanan ku diramas-ramas. Aku hanya membiarkan walaupun aku agak kurang setuju di awal tadi. Tangan kirinya pula cuba untuk masuk kedalam seluar. "Ayu buka zip dengan butang seluar tu... Susah la abang nak masuk..." Rayunya dengan nada memujuk.

"Emm...dah! Abang cover-cover sikit tau.. nanti orang nampak." Di tempat duduk sebelah memang kosong dari awal. Orang yang berdiri pun tiada di dalam komuter yang kami naiki ini. 

Tangan kirinya yang dari tadi cuba untuk sampai ke cipap ku kini sudah pun menjumpai biji kelintik ku. 'Cepat...!' bisik hati ku. 'Dia sudah berpengalaman mungkin'. Hashim terus menjolok jari tengah nya ke dalam lubang cipap ku. Sekali.. dua kali.. tiga kali... Kemudian tangan nya dikeluarkan dari seluar ku. Diletakkan jari tengah nya ke dalam mulut ku. 

"Jilat lah.." Hashim berkata dengan nada yang agak keras namun masih lagi mesra. Dia menjolok jari tengahnya ke dalam sehingga ke pangkal. Terasa nikmat pula air pantat ni. Tetek ku yang diramas dari awal tadi kini seperti sudah kembang dan menegang. Gelora batin ku dapat dilihat melalui turun naik nafas dada ku. 

Tangan ku hanya dapat menggosok batangnya dari luar sahaja kerana khuatir jika pintu pemandu terbuka dan kami tidak sempat berbuat apa-apa untuk melindungi perbuatan kami. Kami juga sempat ber'french kiss' sebelum komuter sampai di Salak Selatan.

Ketika dalam perjalan pulang kami hanya dapat sentuh secara curi-curi sahaja kerana kepadatan bilangan manusia di dalam komuter itu adalah sangat tidak diduga.


_--Hashim sudah kembali ke politeknik. Aku tidak pun mencarinya kerana dia sudah pun mengucapkan selamat tinggal kepada ku. Masih meneruskan hidup seperti biasa. Aku sudah terbiasa. Lelaki datang, sentuh dan pergi. Sudah tidak terkesan lagi pada ku. Namun aku tidak pernah berdendam. Aku ok!

Sambil menunggu keputusan SPM, Ibu bapa ku tidak membenarkan aku bekerja. Aku membantu Ibu ku menguruskan rumah di siang hari. Setelah aku memperolehi lesen memandu, tugas ku bertambah. Tapi aku dapat bonus, aku boleh memandu kereta ke mana saja untuk memenuhi keperluan ku.

Masa berlalu, kenalan internet ku datang dan pergi. Benda yang sama, tempat yang sama. Satu hari, aku dipanggil untuk daftar ke sebuah kolej yang kini sudah pun bertaraf universiti di pantai timur. Aku mulakan hidup baru. Tanpa telefon. Apatah lagi internet. Bukan tiada langsung. Tapi pada ketika itu aku sudah biasa dengan kemudahan yang disediakan di depan mata. Namun duit belanja yang dikirim dari ayah ku sangat lumayan. Tambahan pula aku tidak seperti orang lain yang suka shopping. 

Semester pertama, aku sudah mula mencari. Kononnya menginginkan seorang yang dapat membimbingku. Ruang sembang mIRC menjadi tempat ku lagi. Ku masuk bilik sembang kolej ku. Sangat sedikit bilangan chater yang ada di dalam tu. Tak apa. Target ku pada kali ini, ustaz. Tak semestinya pensyarah. Pelajar pengajian Islam juga bakal ustaz. Jadi setiap kali aku berada di talian ketika bercuti di rumah aku akan cuba berbual dengan berlainan chater. 

[ ^app|€_tr33^ ] hi asl plz

[ ^¢ute_Gur£^ ] hi... 18/f/kl.

[ ^app|€_tr33^ ] first year la ni yea...?? Kos aper..??

[ ^¢ute_Gur£^ ] finance. Awk..?

[ ^app|€_tr33^ ] market. Sem 5.

[ ^¢ute_Gur£^ ] ok... Ingat kan ustaz2..

[ ^¢ute_Gur£^ ] hmmm...

[ ^app|€_tr33^ ] x la. Nak cari ustaz apa..??

[ ^¢ute_Gur£^ ] x kisah la ustaz apa..janji ustaz..hahaha

[ ^app|€_tr33^ ] owh.. Ada je dlm ni ustaz2 bdk2 pengajian islam. Lecturer pun ada.

[ ^¢ute_Gur£^ ] hmm.. tu la tgh mcari... Ke awk tau/knal sape2 dlm ni...??

[ ^app|€_tr33^ ] ehh... Saya x tau... Cuba la tanya2.. borak2 dulu...nnt dpt la tu... Huhuhu...

[ ^¢ute_Gur£^ ] ok.. 😉

Malam itu, semua pelajar sedang bercuti pertengahan semester pertama. Cuti seminggu aku manfaat kan penggunaan komputer di rumah orang tua ku secara maksimum. Siang hari penggunaan komputer agak terhad kerana aku perlu menyiapkan kerja-kerja rumah.

Sepanjang cuti itu aku hanya berbual dengan Pian, senior marketing. Bermula dengan bualan biasa, dari hal pengenalan subjek-subjek, pensyarah yang akan mengajar, cara untuk tackle markah hingga lah tempat-tempat untuk aku membeli barang-barang keperluan. Pada hari terakhir cuti semester itu kami berjanji untuk berjumpa di stesyen bas.

Aku meminta dia menjemput aku di Hentian Bas Kuala Terengganu dan menghantar aku ke asrama perempuan. Sebenarnya itu hanyalah alasan untuk aku mendapatkan belaian kasih sayang yang sudah lama kosong. Akibat dari aktiviti phonesex yang sering ku lakukan pada waktu tengah malam sebelum ini aku tidak dibekalkan tepon oleh kedua orang tua ku. Namun aku tidak pernah menjadikan setiap halangan itu sesuatu yang melemahkan aku. 

Bas Sani VIP KL- KT sampai pada pukul 5.30 pagi setelah 8 jam berada di atas jalanraya dan 2 jam berehat di perhentian. Kami sudah pun berjanji untuk bertemu di surau kerana memandangkan waktu ketika itu masih gelap jadi kami kira tidak akan ada orang di surau.  Turun sahaja dari bas aku melangkah laju mengelak prebet sapu yang sedang mencari makan. Aku teruskan langkah ku ke surau kerana aku pasti Pian sedang menunggu ku.

Dari jauh sudah ku lihat kelibat seorang lelaki yang sedang duduk di atas motor, menghisap rokok. Aku pasti itu dia. Mujur dia sudah pun pesan kepada ku agar tidak membawa beg yang banyak. Memang bukan gaya ku mengembara dengan barang yang banyak. Ayahku yang sering membawa kami, anak-anaknya mengikuti aktiviti lasak kereta pacuan empat roda telah pun mengajar kami untuk sentiasa membawa hanya barang-barang yang perlu sahaja.

"Assalamualaikum. Lama ke tunggu..?". Sambil aku menghulurkan tangan untuk bersalam.

"Wa alaikumussalam. Tak de lah lama sangat sebab tertidur tadi. Nasib baik bagi tau makcik nak ambik kawan. Kalau tak tunggulah kat sini sampai cerah." Dia menyambut salaman ku. 

"Laa.. yea ke ni..??" Aku memastikan ceritanya. Memang salah aku kerana tidak cuba membuat panggilan ketika bas berhenti di perhentian. Sedangkan rancangan nya adalah aku akan membuat panggilan jika bas berhenti untuk memberi perkembangan perjalanan aku supaya senang untuk dia merancang perjalanan nya.

"Iya lah... Tak percaya.. Tanya makcik nanti.." bersungguh dia. Sedangkan dia sendiri tak nak aku berjumpa dengan makcik nya itu kerana masih terlalu awal untuk aku mengenali ahli keluarganya.

"Eh.. tak apalah lain kali je yea kita tanya makcik. Ni dah sampai kan..?! Dah jumpa kan...?! Dah lah... Yea..??!" Aku memujuk. 

"Ok.. sekarang kita nak pergi mana ni..?? Nak terus masuk asrama ke..??" Pian bertanya aku faham maksudnya yang menginginkan sedikit habuan sebagai balasan bantuan yang diberikan secara percuma.

"Emm.. Kita lepak kat tanjong dulu nak?" Aku memberi cadangan kerana kami tak nak hubungan kami kecoh. Perlu untuk kami pastikan kami tidak menjadi tajuk utama perbualan pelajar-pelajar lain di kampus nanti.

Sampai di tanjong yang mana hanya bersebelahan dengan stesyen bas, aku turun dari motor RXZ nya. Pian juga turun. Kami duduk di tembok mengadap motor dan jalan utama sedangkan dibelakang kami adalah lautan. 

Aku sengaja berdiri dihadapan Pian. Aku ingin menggodanya. Jadi sengaja aku melakukan aksi-aksi yang boleh menampakkan bentuk tubuh ku di dalam baju kurung putih bersatin itu. Dia hanya senyum. Jadi aku merapatinya. Aku menggeselkan cipap aku ke lututnya. Aku gosok-gosokkan cipap aku pada lututnya. Aku menunggu reaksinya. 

"Ehh...dah tak tahan ke ni..??" Pian bersuara dalam ketawa kecilnya.

"Ha la... Dah lama tak dapat tau... Nak. Boleh..??" Aku berterus terang. 

"Nak buat kat mana...?? Abang tak tau port..." Alasan yang diberikan sangat tidak boleh dipercayai. Namun jika aku nak, aku akan pastikan aku dapat walaupun aku tau aku tidak akan mencapai kepuasan yang aku inginkan.

"Kalau macam tu, kita balik umah nenek ayu nak..?? Kat umah tu tak ada orang. Ada pakcik je. Tapi dia ok je dengan ayu." Aku memberikan cadangan. Aku mempunyai ramai saudara-mara di Terengganu kerana ia adalah tempat kelahiran dan ibu ku membesar. Walaupun ketika waktu aku masih bersekolah dulu kami sekeluarga kerap balik ke kampung menziarahi nenek namun setelah nenek meninggal kami hanya balik pada Hari Raya sahaja.

Kami pun bergerak ke rumah nenek ku setelah Pian bersetuju. Aku menunjukkan jalan menuju ke rumah nenek ku sambil menggoda Pian agar setibanya nanti di rumah nenek aku akan dapat merasa batangnya. Di awal perjalanan, dia membawa motor dengan agak laju. Namun setelah aku menggentel teteknya, menggosok batangnya dengan memasukkan tangan ku di dalam seluarnya dan merapatinya agar dia rasa impak tetek ku apabila dia menekan break, Pian mula membawa motor dengan lebih berhati-hati.

Sampai di depan rumah nenek, aku memberi salam. Pian tunggu di motor. Aku masuk tanpa menunggu orang menjawab salam melalui pintu dapur. Memang pintu dapur sengaja dibiarkan tidak berkunci bagi memudahkan makcik dan pakcik aku yang lain masuk ke rumah nenek. Aku mencari pakcik ku, Ayah De Man sekeliling rumah. Namun aku masih tidak menjumpainya. Diluar rumah ku lihat dia sedang berbual dengan Pian. 

"Ayah De Man gi mana...?? Abis satu rumah dah pusing dok jupe..." Aku mengeluh. Aku memang tidak mahir dengan telo Terengganu. Tapi aku Cuba juga.

"Ooo..duk cabut rumput depang rok nung.." sambil memuncungkan mulutnya. "Doh mari ar masuk..." Ayah De Man mengajak kami masuk. Pian membawa beg aku masuk ke dalam rumah. 

"Rumah ni tak dok mende kakyong. Teh ngan kopi je yang ada. Biskut-biskut pun tak dok ning." Ayah De Man risau dengan kehadiran anak buahnya. Ada tetamu pula tu. Kalau dia tau niat sebenar aku ke rumah nenek, dah tentu dia tidak risau sangat.

"Tak pe.. datang bukan nak makan-makan, minum-minum pun..." Sengaja aku tidak menghabiskan ayat ku. Risau, takut Ayah De Man yang aku kenal dari kecil, yang melihat aksi-aksi ku bersama abg-abg sepupu ku ketika aku berumur 8 tahun dulu sudah berubah.

"Doh.. dape ah kalu gitu... Ayah De Man gi wat kije dulu deh.." Ayah De Man mengundurkan diri. Aku tau Ayah De Man faham akan kehendak ku. Ternyata dia masih orang yang sama yang ku kenali sejak dari kecil.

Aku langsung tidak membuang masa. Aku menarik Pian dekat dengan meja makan supaya aksi yang aku ingin lakukan nanti tidak meninggalkan ruang waktu yang panjang. Aku membuka tali pinggang dan zip seluarnya supaya aku boleh mulakan dengan mengolom batangnya. Pian agak malu pada mulanya kerana pintu rumah tidak bertutup apatah lagi berkunci. Namun aku meyakinkan Pian bahawa tiada apa yang perlu ditakuti kerana aku kenal siapa Ayah De Man aku. 

Setelah batangnya menjadi keras, aku menyuruh dia duduk diatas kerusi makan yang telah aku sediakan dari awal. Aku duduk atasnya dan terus menghenjut. Oleh kerana kami risau akan kedatangan Ayah De Man, maka aku menghenjut dengan laju. Ia hanya mengambil masa beberapa minit sahaja untuk Pian meletuskan air mani nya. Cepat-cepat aku dan Pian memperbetulkan baju masing-masing. Kemudian, kami sambung di bilik yang biasanya menjadi tempat aku dan keluarga ku tidur. 

Memang jika diikutkan Pian, dia sudah cukup. Tapi aku belum puas lagi. Aku tidak mengendahkan permintaan nya yang sudah puas itu. Aku menarik tangan nya masuk ke bilik dan menutup pintu. Pintu bilik itu tidak akan tertutup rapat kerana arwah nenek ku dulu khuatir akan keadaan cucu-cucunya yang suka bermain sorok-sorok. Aku tutupkan semua tingkap yang mengelilingi bilik. Supaya jiran-jiran tidak melihat adengan aksi-aksi kami. Tapi Ada satu dia lubang di dinding bilik yang aku tau dan aku biarkan. Jika ada sesiapa yang mengintai pun sudah pasti mereka itu adalah orang-orang yang dibenarkan masuk ke dalam rumah.

Sedang aku berada di atas Pian, aku melihat ada mata yang sedang mengintai. Aku tidak memberitahu Pian kerana ia hanya akan membuatkan dia menjadi panik. Tidak seperti aku. Aku suka diperhatikan. Aku sudah kan aksi ku dengan penuh keghairahan dan erangan yang memberahikan. Pian juga melepaskan air maninya untuk kali kedua. Dia terlelap. 

Aku terus bangun untuk melihat manusia yang mengintai aku tadi. Aku keluar dari bilik aku lihat Ayah De Man sudah pun puas dan sedang khayal. Dia tidak sedar pun yang aku sedang memandangnya. Aku meninggalkan dia bersama dunia nya. Aku pergi ke bilik air untuk mandi. Sengaja aku membiarkan pintu bilik air itu terbuka. 


--Sedang aku mandi, Pian datang menjenguk. Memang itu yang aku inginkan. Dia memerhatikan aku dari pintu bilik air sehingga aku selesai. Aku membiarkan saja. Tiba-tiba kelihatan kelibat seorang lelaki muncul di belakang Pian. Mujur aku sudah selesai dan badan ku sudah dibaluti kain batik dan tuala. Pian juga memang sudah hendak pergi dari tempat dia berdiri memerhatikan aku tadi. 

Ayah long ku datang untuk menjenguk keadaan Ayah De Man. Aku terus salam dan berlari anak menuju ke bilik. Kami diam seribu bahasa. Pian mula mencari Ayah De Man. Ayah long sudah pun duduk di atas kerusi meja makan. 'Aduh.. dia nampak ke masa Pian sedang memerhatikan aku mandi tadi...??' hatiku terus mempersoalkan kebisuan yang ditunjukkan Ayah long sambil memori di dalam otak ku memproses ingatan yang berlaku sebentar tadi. 

Aku mempercepatkan setiap gerak geri ku agar Pian tidak akan mendapat peluang ditemu ramah Ayah long ku. Lebih kurang dalam lima belas minit aku membiarkan Pian bersama Ayah long dan Ayah De Man di ruang dapur. 

"Abang, jom..!" Aku memanggil Pian untuk keluar dan terus menghantar aku ke asrama. Pian pun terus datang dan berdiri di sebelah ku. Kami meminta diri untuk balik ke asrama.

Masa berlalu. Kini tiba hujung minggu. Aku dan Pian sudah pun berjanji untuk keluar tanpa tujuan. Membonceng RXZ nya. Berhenti dimana... Itu kami akan putus kan kemudian. Memandangkan aku tidak biasa dengan jalan-jalan di Kuala Terengganu, maka kami membuat keputusan untuk pergi ke bandar. Di bandar, kami pergi ke tempat-tempat yang bukan menjadi pilihan pelajar-pelajar lain untuk dituju kerana pada waktu hujung minggu itu lah ramai pelajar-pelajar IPT yang keluar untuk membeli barang-barang keperluan harian mereka. Tidak kurang jugak yang hanya mengambil angin.

Aku tidak memerlukan perhatian yang sebegitu rupa. Di bandar, kami berhenti makan, dan membuat keputusan untuk bersantai di Taman Syahbandar. Walaupun taman itu berkonsep terbuka, kedudukan susun atur bangku dan pokok-pokok bunga menjadikan tempat itu sebagai sasaran muda mudi mendapatkan ruang untuk bersendirian.

Namun begitu, hanya aktiviti blowjob dan ringan-ringan yang lain sahaja yang dapat dilakukan. Ia menjadi rutin setiap kali kami berpeluang untuk bersama. Sehingga sampai waktu ia sudah tidak releven lagi bagi kami. Kami memerlukan sesuatu yang baru untuk menyemarakkan lagi hubungan kami. Jadi sesekali pada hujung minggu, aku akan menyewa sebuah kereta supaya kami boleh pergi ke tempat yang lebih privasi dan mudah untuk kami pelbagaikan aksi kami.

Kuantan menjadi pilihan destinasi. Dengan pemanduan hanya 3 jam, ia menjadi pilihan yang terbaik yang kami ada. Hotel bajet pun banyak. Aku membuat keputusan untuk menyewa hotel yang berapa ditengah-tengah bandar. 

Aku keluar dari kereta sewa ku setelah aku letak kan di tempat letak kereta yang disediakan pihak hotel. Aku bergerak ke kaunter pertanyaan untuk bertanyakkan tentang kekosongan bilik untuk malam itu dan kami menikmati malam itu juga malam-malam minggu yang berikutnya ditempat yang sama. 

Sehingga lah ada beberapa ketika hotel itu diserbu oleh penguatkuasa tetapi bilik kami terkecuali. Kami menjadi pelanggan tetap hotel itu. Namun jika aku mempunyai idea yang ingin aku cuba aku akan minta secara spontan tidak kira dimana saja.

Tiba waktu cuti semester. Keluarga besar ku kebetulan merancang untuk membuat malam-malam di rumah nenek ku. Seperti sebelum ini, aku merupakan sepupu yang paling dicari-cari semua.

Awang, sepupuku yang paling pemalu. Tapi dengan aku tidak. Dia boleh bercerita tentang apa saja dengan ku. Pija dan Shahrul, mereka sebaya dan agak rapat dengan adik lelaki ku. Oleh kerana hubungan aku dan adik lelaki ku agak rapat, maka aku juga rapat dengan mereka.

Pada malam itu, mereka bertiga mengajak aku keluar bersama. Ketika sedara mara lain sibuk bertanya khabar sesama mereka sambil membakar makanan untuk dijamu nanti kami menyelinap memasuki kereta milik Ayah Teh Li, bapa kepada Awang. Awang diberi kebebasan oleh bapanya untuk menggunakan kereta kerana dia boleh memandu seawal usia 10 tahun. 

Kami berempat sudah berada di dalam kereta. Awang terus memulakan perjalanan tanpa berlengah walau sesaaat pun. Aku mengambil tempat di bahagian penumpang depan. Pija dan Shahrul di bahagian belakang. Di dalam kereta, perjalanan yang tanpa arah tuju itu, kami berbual-bual secara terbuka tentang semua hal. Aku perasan sepupu-sepupu ku itu seperti ada rancangan jahat dek kerana senyuman dan lirikkan mata mereka. Namun aku biarkan kerana aku faham keadaan lelaki yang sedang membesar. Sedang mencari ilmu. Ingin rasa serba serbi. Perasaan ingin tahu dalam segala hal. 

Setelah lebih kurang 3 minit berbual pasal tempat aku belajar, teman lelaki ku, dan aktiviti ku, keadaan menjadi sunyi seketika. Diluar, keadaan yang memang semula jadi gelap dan sunyi menambahkan lagi rasa janggal dikalangan kami. Awang memecahkan kesunyian itu dengan memulakan pertanyaan yang aku sendiri sudaha menjangkakan nya.

"Kakyong, kalau kitorang nak pegang boleh..?"

"Pegang apa..??!" Aku buat-buat tidak mengerti.

"Alaaa.... pegang tu...." Sambil memuncungkan mulutnya ke arah badan ku.

"Awang je ke nak pegang..? yang duk kat belakang nak juga ke..?" Sengaja aku mengutarakan soalan tu supaya aku dapat memastikan bahawa Pija dan Shahrul juga mahu. 

Tanpa jawapan, aku terus dapat merasakan tangan-tangan dari belakang menjalar dari bawah kedua-dua tetek ku dan mula meramas perlahan. Kemudian aku dengar suara dari belakang telinga ku. "Mestilah kitorang nak jugak". Begitu hampir seolah-olah berbisik. Namun tidak dapat ku pastikan suara milik siapakah itu kerana aku sudah mula hanyut. 

Awang masih meneruskan pemanduan. Di dalam gelap itu kerana keadaan kampung yang tiada lampu jalan ketika itu. Hanya bercahayakan bulan menyusuri jalan-jalan sempit itu dengan aktiviti yang sedang berlaku di dalam kereta, aku khuatir Awang tidak dapat fokus dengan pemanduannya. 

Awang hanya dapat memandang aku diperlakukan oleh Pija dan Shahrul. Aku dapat melihat reaksinya yang tepaksa menahan geram. Sesekali dia cuba mencapai apa yang dapat dicapai. Tapi hanya 'touch n go'. Aku rasa seperti di pukul sahaja. Pija dan Shahrul sedang menikmati setiap inci tubuh ku dengan tangan-tangan mereka. 

Sedang aku, Pija dan Shahrul dalam keasyikkan, Awang yang terpaksa menahan geram terpaksa mengambil selekoh tajam. Oleh kerana Awang tidak fokus pada pemanduan nya, dia mengambil selekoh itu dengan sedikit laju. Disebabkan itu, pintu kereta tempat aku duduk terbuka dan hampir separuh badan ku keluar dari kereta. Hampir saja aku menyentuh jalan yang bertar itu. Namun, tindakan pantas mereka yang menarik aku masuk ke dalam kereta menyebabkan aku tidak cedera walau sedikit pun.

Awang memberhentikan kereta untuk memastikan aku tidak apa-apa. Kemudian kami terus bergerak balik ke rumah nenek kerana takut kehilangan kami disedari saudara mara kami yang lain. Sepanjang perjalanan pulang itu menjadi sangat janggal dan sunyi.


--Tahun ini merupakan mukadimah untuk aku bergerak aktif di dalam kampus. Banyak aktiviti luar yang perlu aku sertai. Namun begitu aku tetap memastikan ruang antara aku dan Pian atau lebih tepat lagi kehidupan seks ku tidak diganggu. Kawan-kawan sekampus tidak kira perempuan atau lelaki juga kian bertambah. 

Hubungan aku dan Pian masih lagi selamat dan tidak diketahui sesiapa pun hatta sepupu aku yg sekampus dengan ku. Namun mereka semua tahu aku mempunyai teman lelaki kerana aku sering bergayut telefon. Aku membiarkan mereka berteka teki. 

Setiap hujung minggu menjadi rutin untuk kami ke Kuantan atau Cherating untuk melunaskan hutang nafsu kami. Kami menjadi pelanggan tetap hotel atau chalet yang sama kerana selesa dengan 'privacy privilege' yang kami perolehi. 

Di Kuantan dan Cherating kami bebas kerana kami tidak perlu risau tentang apa-apa pun. Oleh kerana kebebasan itu, ada juga adengan-adengan ketika mandi pantai dan berendam dalam tab mandi.

Tibalah waktu peperiksaan final untuk Pian. Ketika ini dia sangat sibuk mengulangkaji pelajaran nya. Namun kami masih boleh phone sex dan sexting. Nak jumpa tiap-tiap minggu agak susah kerana dia perlukan lebih masa untuk mengulangkaji.

Aku mula rasa keseorangan. Sepi dan bosan. Jadi aku mula kembali mencari sesiapa yang sudi mengisi ruang-ruang yang ada. Ketika waktu ini lah aku mula beramah mesra dgn semua kakitangan kolej. Antaranya seorang warden asrama pelajar perempuan yang memang disenangi semua pelajar kolej ku. Sarjan (B) Nasir, berusia awal 40an ketika aku mengenalinya waktu itu. Sudah berkahwin. Anak sulungnya berumur 18 tahun sedang aku ketika itu berumur 20 tahun. 

Aku tidak pasti bagaimana aku boleh mula bercakap dengan nya kerana aku tidak sedar pun akan kewujudan nya sebelum ni. Namun aku masih mengingati detik permulaan kami menjalinkan hubungan yang menjadi rahsia kami.

"Petang nanti datang bilik saya yea..??" Itulah ayat permulaan hubungan aku dengan Sarjan Nasir. 

"Pukul berapa..??" Walaupun aku kehairanan dan tertanya-tanya tujuan Sarjan Nasir meminta aku datang ke biliknya, aku tetap berasa teruja dan ternanti-nanti.

"Datang je lah pukul berapa pun..." Kata Sarjan Nasir diiringi gelak kecil. Sengaja dia membiarkan aku terseksa, tertanya-tanya.

"Ok.. nanti Ayu datang." Jawab ku ringkas dan terus berlalu pergi. Antara aku dengan Sarjan Nasir, kami tiada urusan yang membolehkan untuk kami berurusan ketika itu. Aku tidak dibawah latihan ko-kurikulum yang dilatih oleh beliau. Juga tidak berada di bawah tanggungjawab dia sebagai warden kerana bangunan asrama yang aku tinggal bukan bangunan Yang ditugaskan kepada Sarjan Nasir. 

Petang tu, aku sengaja melambat-lambatkan waktu agar gelap sikit. Jadi pelajar atau sesiapa sahaja yang lalu lalang di kawasan berhampiran bilik Sarjan tidak akan terlibat kelibat aku. 

"Assalamualaikum, Sarjannnn... " Disebalik pintu cermin yang agak gelap itu aku cuba melihat jika Sarjan Nasir dengar suara Ku memberi salam. Lima minit aku berdiri tanpa ada sebarang respon yang menunjukkan Sarjan Nasir ada didalam. Ketika aku hampir-hampir melangkah pergi, aku terlibat bayang-bayang dari dalam bilik sedang menuju ke pintu cermin.

"Emm.. meh masuk..!" Sarjan mempelawa ku tanpa berfikir.

"Ehh.. X pe ke..??" Aku ragu-ragu. Aku perempuan, dia lelaki. Aku pelajar, dia warden. Aku khuatir akan memberi masalah tidak kira pada aku atau pun dia.

"Ehh.. masuk je la.. orang dah suruh masuk tu.. ke awak nak berdiri lama-lama kat situ..?? Orang nampak nanti..." Aku tidak pasti sama ada dia sengaja menakut-nakutkan aku atau memberi amaran pada ku.

Tanpa berfikir panjang, aku terus melangkah masuk. Sarjan pun dengan pantas menutup pintu cermin tadi tanpa berlengah lagi. Ada set sofa namun aku tidak terus duduk. Tiba-tiba entah dari mana datang debaran yang melanda diri ku ketika ini. Aku hanya menunggu arahan Sarjan Nasir yang seterusnya.

"Haa.. duduk lah.. saya pergi masuk bilik saya sekejap." Sarjan Nasir pun melangkah masuk ke sebuah bilik lain di depan ku. 

Aku hanya mampu menunggu dan memerhatikan keadaan bilik itu. Semua tertutup dan kalis bunyi. 'Ini kalau buat projek ni.. memang line clear ni' hati ku berbisik. Beberapa minit kemudian Sarjan datang kepada ku. Sambil berdiri menghadap ku dia bertanya jika aku datang berseorangan. Dah lah bahagian batang tu nak sama tinggi dgn mulut aku. Dekat pula dia berdiri di depan aku. Keadaan ini membuatkan nafsu ku membuak-buak. 

Aku masih perlu mengawal diri selagi belum ada tanda-tanda restu dari Sarjan Nasir untuk aku memulakan hubungan intim kami. 

"Yea lah.. datang sorang je lah... Ke Sarjan Ada nampak orang lain lagi...??" Aku boleh lihat riak muka nya yang bercampur-campur. Juga senyuman nya yang seperti dia suka dengan tindakan aku yang datang berseorangan.

"Ehh.. tak lah... Saya tanya je.. mana tau ada kawan datang teman ke.. tapi pergi tempat lain ke..??" Sambil itu dia melangkah ke sofa di sebelah ku untuk duduk. Debaran tadi kian kencang. Kami diam untuk seketika.

"Ehh.. diam pula.. nape diam..??" Sarjan Nasir menyoal ku. Mungkin dia perasaan keadaan aku yang sudah serba tak kena.

"Hmm.. tak ada pape.. Sarjan tak ada tanya pape.. diam je lah.. nak cakap apa lagi..." Jawab ku. Kemudian dia mula menghampiri ku. Ahhh... Aku dah teransang walau tidak disentuh. Sungguh aku inginkan nya. Tapi aku perlu menahan gelora asmara ini kerana aku tidak tahu apa akan berlaku jika aku yang memulakan nya dulu.

"Ayu.." Suara Sarjan Nasir memecah kesunyian maghrib tu. "Kalau saya pegang tangan awak... Apa yang akan awak buat..??" Kali ni debaran ku tersangat laju. Spontan hati ku menjawab 'itu yang aku nak sekarang'.

"Pegang tangan je kan..?? Pegang je la.. ayu nak buat apa..?? Ada apa yang ayu patut buat ke..??" Sengaja aku menyoal nya bertubi-bertubi supaya aku boleh sembunyi kan keadaan aku yang sedang menunggu untuk disentuh.

Perlahan tangan Sarjan Nasir cuba meletakan tangan nya dia atas tangan ku yang sengaja aku biarkan di tempat arm rest pada sofa yang sedang aku duduki. Melihatkan aku yang tidak memberi apa-apa respon, Sarjan Nasir meneruskan dengan meramas-ramas jari jemari ku dengan lembut sekali. Kalau tadi dia hanya menggunakan satu tangan kini, kedua-dua tangan nya sedang meramas-ramas kedua-dua tangan ku. Dia mula mencium tangan ku sambil terus meramas-ramas tangan ku. Tindakan nya itu menyenangkan aku terpaksa memalingkan naan ku ke arah nya. Aku membetulkan kedudukan ku supaya lebih selesa. Ketika ini, sesungguhnya aku tidak dapat berkata tidak mahupun berhenti. Yang aku inginkan sekarang ialah 'tolong bawa ku ke bilik mu supaya kita boleh teroka lebih dalam lagi'. 

"Ayu.. kalau saya cium ayu..??" Sarjan Nasir meminta izin. Aku tahu yang dia tahu betapa jiwa dan batin ku terseksa. Aku tahu dia boleh lihat keadaan ku yang seolah-olah sedang merayu untuk lebih lagi. 

Aku tidak mampu lagi untuk berkata-kata. "Hmmmm..." Sambil mata ku pejam, aku mengangguk kan kepala. Aku tidak sedar yang aku seolah-olah telah menyerahkan diri ku. 

"Ehh.. nape ke depan ni...?? Ooo... Dah X tahan yea...??" Usikan Sarjan Nasir itu menyebabkan aku terus membuka mata dan muka ku menjadi kemerah-merahan menahan malu.

"Haa.. Sarjan ni.. nak ke tak ni..?? Nanti tak bagi nanti..." Seloroh ku. 

"Ok.. ok.. mmmmuuaaahh!!!" Bukan di pipi ku tapi di bibir ku. Aku terkejut dan teransang lebih lagi. Sungguh aku tak terdaya menahan walau sesaat lagi. Aku nak. Aku nak sekarang!!! Hati ku menjerit. Namun aku tidak mahu memulakan aksi kerana aku tidak mampu untuk menerima jika pelawaan ku ditolak.

"Ayu.. hari dah gelap ni.. lain kali ayu datang lagi kita boleh buat lebih lagi ok..??! Sekarang ayu kena balik dulu.. ok..??!" Gggrrrrr... Aku geram..!! Aku dah agak dah...!! 


--Selang beberapa hari selepas pertemuan singkat aku dengan Sarjan Nasir. Dua, tiga orang rakan sekuliah ku datang menemui ku dan menyampaikan pesan yang Sarjan Nasir meminta aku datang ke biliknya.

"Weh, Sarjan Nasir nak jumpa ko nape yea..??" Tanya kawan ku yang kehairanan.

"Saja ajak borak-borak kot..." Itu sahaja yang mampu ku katakan untuk menghilangkan keraguan mereka. Kemudian aku terus melangkah ke bilik ku untuk bersiap. 

Sarjan Nasir pernah berpesan pada ku, jika aku datang ke biliknya, jangan datang pada waktu hampir maghrib kerana itu akan menimbulkan syak wasangka jika ada yang ternampak. Juga sentiasa perhatikan keadaan sekeliling terutama sebelum masuk. Aku akur.

Setelah aku bersiap jam sudah pun menunjukkan jam 6 petang. Bilik ku dan bilik Sarjan Nasir hanya beberapa blok sahaja jaraknya. Jadi aku tidak perlu lagi menunggu. Aku terus melangkah keluar dari bilik ku. Pintu dikunci. Turun tangga dan terus ke blok Sarjan Nasir. 

"Assalamualaikum.. " suara ku perlahan dan terkawal. Bimbang jika ada yang mempunyai rasa ingin tahu akan tujuan pertemuan kami. Tanpa menunggu Sarjan Nasir datang untuk membuka pintu, aku telah dulu cuba untuk menolak pintu kaca yang ku sangka kan hanya pintu itu sahaja pintu masuk bilik Sarjan Nasir.

"Ikut pintu belakang..." Tiba-tiba suara dari dalam bilik kedengaran tanpa ada kelibat sesiapa pun. Aku akur kerana aku kenal suara tu. Jadi aku pusing ke belakang bangunan dan terlibat pintu yang sudah tersedia di buka.

Tanpa melengahkan langkah ku, aku terus masuk. Sarjan Nasir sudah bersedia di sebalik pintu. Dia mengunci pintu sebaik saja seluruh anggota badan ku berada di dalam biliknya.

Tanpa disuruh. Aku menanggalkan jubah ku kerana baju tidur ku tidak dibenarkan dipakai luar dari bangunan asrama ku. Aku meletakkan nya ditepi katil. Sarjan Nasir menyuruh aku tunggu sebentar. Tidak dapat aku pastikan apa yang dilakukan. Dalam 15 minit juga lamanya aku ditinggalkan sendirian. Jadi aku mengambil peluang ini untuk melihat keadaan sekeliling dari dalam biliknya. Ketika aku berada di dalam bilik Sarjan Nasir sendirian, aku boleh mendengar pelajar2 yang melepasi bilik Sarjan Nasir dengan jelas. Aku mula mengingatkan diri ku supaya bila permainan kami bermula nanti, tidak boleh ada suara mahupun gelak tawa yang keluar.

Sarjan Nasir kemudian muncul entah dari mana. Dia terus datang kepada ku yang sedang berdiri itu dan memeluk ku serta mencium mulut ku. Ahhh... Ini yang aku tunggu. Sarjan Nasir bermain-main dengan lidah ku. Tangan nya meraba-raba dari pinggang ku ke punggung. Meramas-ramas punggung ku. Kemudian masuk ke dalam baju-T ku. Aah... Ramasan yang dilakukan pada kedua-dua buah dada ku secara lembut membuat kan aku tidak keruan. 

Aku memberhentikan permainan lidah itu. Aku cuba membuka seluarnya. Berkata. Dan aku terus sahaja menghisap batang nya yang sudah pun mengeras hasil daripada permainan lidah tadi. 

"Wah... Pandai ayu yea..." Puji Sarjan Nasir kepada diri ku. "Mana belajar ni...??" Mungkin dia tidak sangka dengan setiap tindakan ku.

Aku tidak mempedulikan setiap persoalan itu. Aku hanya ingin ia diteruskan kerana aku sudah tidak tahan lagi. Aku sangat menginginkan batang masuk ke dalam cipap ku sekarang. Di sorong tarik di dalam cipap ku. Di henjut, dicelup... Aaahhh... Aku nak...!! Aku nak sekarang...!!! 

Sarjan Nasir seolah-olah mendengar setiap rintihan ku. Dia menarik tangan ku supaya bangun dan menanggalkan setiap helaian pakaian ku satu demi satu sehingga tiada apa pun yang membaluti tubuh ku lagi. Sambil aku berdiri, aku menunggu dia menanggalkan baju nya dan aksi seterusnya.

"Ayu baring..." Dia memberi arahan. Aku akur. Aku sengaja tak nak tunjuk pandai kerana Sarjan Nasir sangat rapat dengan Pian. Sarjan Nasir adalah jurulatih pian untuk unit berunifomnya. Jadi aku tidak mahu tindakan aku menyebabkan Sarjan Nasir membandingkan diri nya dengan Pian. 

Perlahan Sarjan Nasir datang. Dari hujung kaki kemudian dia berhenti di cipap ku. Aahh... Tindakan nya itu menyebabkan kaki ku meluaskan lagi kangkang ku. Dia mendekatkan muka nya pada cipap ku. Aku tak dapat menahan. Rangsangan ini sangat kuat. Tangan ku membelai rambut-rambut Sarjan Nasir. Dia mula mejilat cipap ku. 

"Mmmm.... sedapnya bang.." ketika itu lah panggilan Sarjan Nasir daripada Sarjan  bertukar kepada abang. Setelah menjilat, dia beralih kepada menghisap. Disedut nya segala air mani ku yang sedang keluar. Lidahnya memainkan peranan yang sangat besar. Kali ni Sarjan Nasir menjolok lidah nya kedalam lubang cipap ku. 

Aku tidak dapat menahan diri dari kesedapan nikmat setiap yang dilakukan. Secara tidak sengaja aku telah menekan kepala Sarjan Nasir menyebabkan mukanya rapat ke cipap ku. Dengan spontan juga aku telah mengepit kepala nya dengan kedua-dua peha ku sehingga dia kelemasan. Ketika aku sedang berada di dalam syurga kenikmatan, Sarjan Nasir cuba untuk melepaskan dirinya. Dia cuba sehabis daya menolak keluar kepalanya dari celah peha ku menyebabkan aku tersedar dari kenikmatan tadi. 

"Hehehe... Sorry.. best sangat.." Aku melepaskan kaki ku supaya Sarjan Nasir dapat bernafas semula. 

Dia kembali mencium bibir ku. Sekali lagi lidah kami bertarung sesama sendiri. Namun kali ini aku dapat merasa sedikit kelainan pada air liurnya. Iya.. air mazi ku sudah mencomot kan mulut Sarjan Nasir. Pertarungan lidah kami kali ni tidak lama.

Sarjan Nasir melepaskan ciuman Yang mengasyikkan itu. Dia kemudian mencium leher ku sehingga menghampiri ke telinga ku. Hembusan nafas nya menaik kan lagi nafsu ku yang kian membuak-buak. 

"Ayu.. abg masukkn yea..." Sarjan Nasir meminta izin.

"Emmm... Masuk lah... Dah lama ayu tunggu.." aku menjawab dengan senyuman. 

Tanpa membuang masa, Sarjan Nasir memulakan aksi nya dengan mengetuk kepala batang nya ke biji kelintit ku. Membuatkan jiwa ku terseksa dan meronta-ronta dek kesedapan setiap pukulan itu. Setelah lima ke enam kali ketukan, Sarjan Nasir mula memasukkan batangnya dengan perlahan-lahan namun tidak sepenuhnya. 'Ahh... suka betul Sarjan Nasir ni menyiksa jiwa ku.' Bisik hati ku.

Sarjan Nasir mulakan dengan bermain-main dengan kepala batang nya. Masuk. Keluar. Masuk. Keluar. Masuk. Keluar.

"Abang... Jangan la seksa ayu mcm ni... Cepat la bang... Betul-betul la.." aku merengek.

"Hahaha... Ehh... Betul lah ni... Dah tak tahan nak kena henjut yea..." Suka Sarjan Nasir bila dia dapat melihat betapa manja nya aku ketika itu.

"Emm.. abang ni.. cepatlah..." Aku merayu.

"Hahaha... Ok la... Ayu ni.." seloroh Sarjan Nasir sambil menusuk batang nya ke dalam lubang pantat ku sehingga ke pangkalnya.

"Aaahhh... Bestnya bang.." aku kesedapan.

Sarjan Nasir pun memulakan permainan sorong tariknya dengan tempo perlahan kepada makin laju. Dua minit pertama aku sudah terkemut-kemut. Air mula bertambah banyak keluar dari cipap ku melicinkan lagi pergerakan permainan sorong tarik yang masih lagi berlangsung.

Aku tidak dapat lagi berlakon seolah-olah aku tidak tahu apa-apa. Seolah-olah tiada skill. Aku ingin mencapai klimaks maksimum. Jadi aku meminta pada Sarjan Nasir supaya menukar posisi.

"Abang.. ayu nak duk atas pulak..boleh..??" 

"Emm.. meh sini.." Sarjan Nasir pun menukar posisi nya dari atas aku kepada berbaring. Aku duduk diatasnya. Dengan perlahan aku memasukkan batangnya. 

"Aaahhhh...." Aku mula menghenjut dengan tempo sederhana. Tapi mungkin kerana aku menghenjut dengan kuat, maka rentak muzik henjutan itu menjadi sangat kuat.

Pap.. Pap.. Pap.. Pap... Pap.. 

Aku sedar yang Sarjan Nasir cuba untuk mengawal aku dari bawah namun tidak berkata kerana aku yang lembut tadi kini sudah menjadi ganas. Aku berhenti seketika untuk bertanya keadaan nya.

"Abang ok tak ni..??"

"Ok.. tapi ayu jangan buat bagi bunyi.. nanti orang lalu-lalu dengar nanti.." Sarjan Nasir mengingatkan aku.

"Ohhh... Ok... Sorry lupa pasal orang kat luar.. Ayu buat pelan-pelan yea..???" Aku memberikan senyuman manja memujuk Sarjan Nasir.

Lima minit berlalu dengan tempo makin laju. Aku makin hampir kepada klimaks ku. 

"Abang... Ayu dah nak sampai dah ni.."

"Laju lagi ayu... Henjut lagi... Abang pun dah nak sampai ni.. lagi ayu... Lagi.. sikit je lagi ni.. ayu.. ayu... Abang nak pancut ni... Aaahhhh..." Sarjan Nasir sempat mengeluarkan batang nya dari lubang cipap ku untuk memancutkan air maninya. Kami klimaks pada masa yang sama.

Setelah selesai aku dan Sarjan Nasir berehat. Kami berpelukan untuk seketika sebelum aku keluar untuk balik ke bilik ku.



--Sejak dari hari itu aku dan Sarjan Nasir menjadi akrab dan lebih intim. Kadang-kadang aku akan bermalam dibilik nya dan keluar sebelum subuh. Walaupun aku telah menjalinkan hubungan dengan Sarjan Nasir, aku tidak pernah sikit pun melupakan Pian. Namun disebabkan faktor jarak, masa dan kewangan yang memisahkan kami, aku akan bertemu dia hanya pada 2 minggu sekali. 

Aku akan datang pada Sarjan Nasir jika aku memerlukan sentuhan lelaki. Namun Di hujung perkenalan kami, Sarjan Nasir bertanya tentang aku dan Pian. Seolah-olah dia cemburu dengan Pian. Tapi aku tidak mempedulikan nya. Sehingga aku rasa layanan Sarjan Nasir sudah mula dingin terhadap ku. Jadi aku hanya tinggalkan dia sebagai memori. 

Aku kembali pada Pian. Aku merayu untuk berjumpa lebih kerap kerana aku terasa sunyi. Pian akhirnya akur dengan pujuk rayu ku. Maka bermula lah episod aku, kelajuan dan Kuantan. Dimana habis saja kelas pada hari khamis aku akan menyewa kereta dari tempat biasa aku ambil kereta sewa dan terus memecut laju ke Kuantan. 

Dengan kelajuan minima 120km/j aku tiba di Kuantan selepas sejam setengah pemanduan. Ketika inilah aku berkenalan dengan seorang kontraktor kelas A yang sedang merindui belaian isterinya. Berumur awal 40an. Anak nya yang sulung lebih tua 5 tahun dari ku. Aku tertarik kerana Honda sports nya. Tapi dia pun tidak ada kurangnya.

Aku dan dia saling kejar mengejar sepanjang Dungun - Kuantan. Tiba di Kampung Sungai Ular, cermin nya dibuka. Dia memandu disebelah ku dan memberi isyarat supaya aku mengikutinya. Tanpa ragu-ragu aku memberi isyarat bagus kepadanya menandakan aku faham.

Kami menuju ke tempat yang selamat untuk berhenti. Aku kini memandu rapat di belakang nya. Dalam jarak 500 meter kemudian, dia memberi lampu isyarat ke kiri. Aku ikut. Kemudian keretanya berhenti di salah satu kotak tempat letak kereta. Aku mengambil tempat disebelah kanan nya. Enjin dimatikan. Tingkap, memang aku sengaja biarkan ia terbuka dari awal lagi. 

Belum sempat aku membuka pintu, dia sudah pun membuka pintu untuk ku. Jadi aku hanya duduk di dalam kereta mengadap dirinya yang sedang berdiri di bahagian sebelah dalam pintu. Dia senyum. 

"Amboi... Lajunya..." Katanya memulakan bicara.

"Hehehe... Tak de lah.. biasa je tu..." Memang aku sangat suka kan kelajuan. 120km/j adalah normal untuk ku.

"Nak gi mana laju-laju ni...??" Soalnya seperti bergurau. Seolah-olah soalan itu sengaja ditanya. Jawapan nya tidak diperlukan pun kerana ia bukanlah soalan yang utama.

"Abang, nak tengok kereta... Boleh..??" Aku tak nak melepaskan peluang untuk berada di dalam kereta yang hebat-hebat. Dia terus memberi ku ruang untuk keluar dari kereta sewa ku.

"Ehh.. boleh... Haa.. Mari..!!" Sambil menarik tangan ku. Ahh.. aku dah teransang. 

Dia membuka pintu di sebelah pemandu untuk ku. Aku duduk. Dia hanya memerhati setiap keterujaan ku sambil berdiri pada posisi yang sama ketika aku duduk di dalam kereta sewa ku tadi. 

"Bestnya kereta abang ni... Bila nak bagi I bawa...?? X pun bawa I jalan-jalan ke.." Aku berterus terang. Setelah mengamati kereta itu untuk seketika aku bangun dan keluar mengambil posisi nya tadi. Kini dia pula yang duduk di tempat yang sepatutnya. 

"Hahaha.. nantilah... ok lah.. I kena pergi dulu. Jauh lagi KL ni..." Dari situ aku tau dia menghala ke KL. Jadi mungkin lepas ni aku tidak akan berjumpa lagi dengan lelaki ni.

"Ooo.. nak pergi KL ke..?? Next time bleh tumpang balik umah mak... Tapi hari ni I nak jumpa kawan kat Kuantan ni je.." 

"Ok.. eh.. tak de ke no tepon nak bagi kat I..??" Yes..!!! Aku menjerit kecil di dalam hati. Aku tersenyum.

"Ada.. tapi I tak de kertas dan pen.. u nak simpan kat mana...??" Sengaja aku berseloroh. 

"Ape barang pen dan kertas... I terus save kat phone I la.. Haa.. Apa no u..??" Dia sudah bersedia untuk menyimpan no telefon ku di dalam senarai pemanggilnya. Aku memberi nombor ku tanpa meminta nombor nya.

" Nak save nama apa ni..??" Dari awal lagi kami tidak memperkenalkan diri masing-masing.

Aku tidak mengharap pun yang kami akan bertemu lagi. Selepas bersalaman, kami terus menuju ke arah tujuan asal kami. Dia sudah pun lama hilang dari pandangan aku.

Sampai di Kuantan seperti biasa aku check-in untuk 2 hari 1 malam bersama Pian. Setelah menghabiskan masa bersama. Kami check-out dan rutin biasa diteruskan.

Minggu baru bermula. Seperti minggu-minggu sebelum nya, aku dan Pian merancang untuk pertemuan kami yang seterusnya. Oleh kerana kami hanya akan bertemu pada minggu yang seterusnya. Maka hujung minggu ini aku tidak ada apa-apa aktiviti.

Sedang aku merancang untuk hari minggu ku pada minggu ini, telefon ku berbunyi. Aku melihat pada skrin. No telefon yang tak dikenali. Aku terus menjawab panggilan itu.

"Hello.."

"Hello.. hai.. ingat I lagi tak ni..??" Aku tidak mengenali suara lelaki di talian ini. Tapi aku mengagak berdasarkan senarai terkini nombor aku diberi kepada orang yang tidak ku kenali, dia adalah lelaki yang memandu kereta Honda Sports minggu lepas.

"I rasa macam ingat.. tapi I tak tau la kalau u orang yang sama yang ada dalam fikiran I.." Aku inginkan kepastian. Dia harus memberi aku sesuatu supaya aku yakin itu adalah dia.

"Hmmm... I yang bawa kereta Honda tu." Nah..! Sah dia orang nya. 

"Ok.. betul la tu... tapi I ingat u tak kan call dah.." Aku mengesahkan lelaki yang aku fikir adalah orang yang sama aku bercakap sekarang. 

"U.. weekend ni u free tak..??" Dengan berpandukan soalan nya itu aku dapat agak aktiviti aku pada minggu ini adalah bersama dgn dia.

"Hmm.. free je untuk u.. hahaha..." Aku tau itu yang dia nak dengar. "Kenapa..?? U nak menunaikan janji ke..??" Aku menduga. 

"Hmm.. yea la.. janji mesti ditepati... U nak I ambik bila..?? Pukul berapa..??" Dia bertanya tanpa mengetahui aku seorang pelajar. 

"I habis kelas hari Khamis pukul 3. I nak siap-siap semua... Hmm.. pukul 5 la u ambik.. boleh..??" Aku memberikan cadangan. 

"Ok.. so I nak pick u up kat mana ni..??" Setelah aku memberitahunya nama kolej aku, dia menyambung lagi "mmm.. tapi u kena balik sebelum pukul 6 ke boleh je balik pukul berapa pun..???"

"Hmm.. kalau ikutkan kena balik sebelum Maghrib.. tapi kalau balik lambat sikit u hantar ikut pintu lain la... Nanti I jalan kaki la sampai hostel I.." aku memberi penerangan. Aku pun faham, kami keluar pun sudah pukul 5 petang. Mana mungkin aku akan pulang ke asrama sebelum Maghrib.

"Ok lah, nanti I dah masuk hostel u.. I call yea.." Itulah ayat terakhirnya sebelum kami mematikan talian.

Hari yang dijanjikan pun tiba. Selepas habis kelas aku terus bersiap. Selepas mandi, belum pun sempat aku memakai baju lagi, telefon ku sudah berbunyi. 

'Honda' yang tertera pada skrin telefon ku.

"Hello... U.. I baru je lepas mandi ni.. belum pakai baju lagi... U dah sampai ke..??" Aku jadi kelam kabut. 

"I dah sampai dekat blok paling hujung ni. Guard tu kata bilik u dekat sini." Tenang saja suaranya. Aku intai melalui tingkap ku dan aku lihat keretanya betul-betul sebaris dengan bilik ku.

"Ok.. I dah nampak u. U tunggu sekejap yea.. 5 minit lagi I sampai." Aku terus bersiap sambil menghabiskan ayat-ayat di telefon.

"Ok.. jangan lama sangat. Kita dah lewat ni.." Dia mengingatkan aku.

"Ok..." Tamat saja panggilan, aku tidak melengahkan lagi masa yang ada. Aku terus mencapai kunci bilik, telefon dan beg tangan ku yang telah pun tersedia beg dompet di dalam nya. Aku melangkah keluar. Kunci pintu dan melangkah ke arah kereta Honda yg sedang menunggu dari tadi.

Sampai di kereta, aku mengetuk cermin tingkap kereta. Dia menurunkan cermin kereta nya.

"Sorry lambat.." dengan nada yang manja aku memohon maaf darinya.

"Hmm.. it's ok.. jom.. masuklah.." pelawanya. 

Kami terus keluar dari kawasan asrama kolej aku dan menuju ke bandar. 

"So kita nak pergi mana ni..??" Soal ku memandangkan kami tidak pernah merancang untuk kemana-mana. 

"Hmm.. u dah makan ke..??" Soalnya. Mungkin sedang memikirkan agenda untuk kami malam ni.

"Dah.. sebab tu I lambat siap tadi.. I makan dengan sepupu I. U..??"

"Hmm..  kalau u dah makan.. I pun dah makan... Hahaha..." Aku tidak dapat menangkap maksudnya dan kurang mengerti sebab dia ketawa. Namun aku senyum saja. Seolah-olah aku faham akan maksudnya.

"Kalau kita jalan-jalan je... ok tak..? Kita pusing-pusing bandar ke..?" Dia memberi cadangan.

"Hmm.. I ok je.." kemudian kami bertukar cerita tentang keluarga aku dan anak-anaknya.

Masa berlalu. Aku keletihan. Aku mengantuk. Jadi aku memberitahu dia yang aku tidak dapat menemaninya lagi. Aku ingin melelapkan mata untuk seketika.

"U.. I dah mengantuk la.. I nak tidur sekejap je.. boleh tak..??" Aku meminta izin.

"Laaa... Buat apa I ajak u teman I driving kalau u nak tidur..." Sambil dia menoleh pada ku. Aku mula rasa bersalah. 

"Alaaa... Sorry... Ni pun dah pukul 10 dah... Harus lah I mengantuk. I nak balik kolej pun dah tak berani nak jalan sorang-sorang ni.." Aku memujuknya. Aku sangka mungkin dia akan menemani ku tidur di dalam kereta sahaja. Tak mungkin aku ke rumah nya kerana dia suami orang.

"Hmm... Kita check-in yea..?? Tak kan nak tidur dalam kereta sampai subuh esok...??" Dia bertanya pendapat ku. Tapi aku dapat rasakan yang dia sudah pun merancang dari awal lagi.

"Ok lah... Tapi janji subuh esok u hantar tau... Jangan tinggalkan pulak I sorang-sorang kat bilik tu." Aku bergurau. Hanya ketawa kecil sahaja yang keluar darinya. Pemanduan terus ke tempat penginapan sementara aku terlelap sudah.

"Ayu, bangun... Kita dah sampai.." dia mengejut ku dari tidur. 

"Kita kat mana ni u..??" Aku bertanya kerana keadaan sekeliling yang gelap dan kedengaran seperti bunyi deruan pantai sangat hampir.

"Kita kat Rantau Abang... Resort ni... Kawan I punya..." Gong Badak-Rantau Abang. Bukan satu perjalanan yang dekat. Mungkin kerana itu dia menerangkan kenapa sampai ke Rantau Abang dia mencari bilik. 

"U ambik kunci bilik ni.. u masuk dulu yea.. no bilik ada kat kunci tu... I nak sembang dengan kawan I kejap." Aku angguk tanda faham. Aku keluar dari kereta dan terus menuju ke arah bilik tanpa menoleh ke arah lain.

Sampai depan pintu bilik, aku buka kuncinya dan terus masuk. Aku menekan suis lampu bilik air supaya tidak terlalu terang. Cahayanya sahaja cukup untuk ku. Aku membuka tudung dan baju kurung ku. Risau baju ku kedut kerana esok aku perlu menyarung kembali baju yang sama. Kemudian aku terus baring di atas katil dan menarik selimut untuk sambung tidur.

Aku sudah pun terlena ketika dia datang memeluk ku  dari belakang ku di atas katil. Dia mencium leher ku dengan lembut sekali. Menggigit manja telinga ku membuatkan aku terjaga dan ingin bertukar arah kepadanya.

"Ayu tak tunggu Daddy..??" Perlahan dia bisik ke telinga ku.

"Sorry... Kan ayu memang dah ngantuk dari tadi.." Dengan nada manja bersama senyuman ku menjawab menandakan Aku sudah terjaga dek sentuhan nya.

"Ayu.. daddy nak... Boleh..??" Spontan dia bertanya.

"Daddy nak apa..??" Aku saja mengusik. Seperti aku tidak tau apa-apa.

'Dia tak perasan ke aku dah memang x berbaju ni..' bisik hati ku. Ya..mungkin kerana dia tidak membuka selimut yang sedang membaluti tubuh ku.

"Ehh.. Mana baju ni.... Ooo..nakal yea...??" Dia baru sedar yang aku tidur tanpa seurat benang pun.

"Taklah... Esok kan I nak kena pakai baju tu balik... Nanti kedut la baju tu kalau bawa tidur sekali." Aku menerangkan. 

"Hmm.. kalau macam ni daddy nak tidur tak pakai baju jugak la..." Senyuman kali ni seperti ada agenda lain yang tersembunyi. Tapi bukan aku tak dapat mengagak apa yang akan berlaku. 

Di bawah selimut, tangan nya memeluk pinggang ku. Bermain-main dengan pusat di perut ku. Tangan yang sebelah lagi sudah dijadikan bantal untuk ku. Aku mengusap-usap dadanya. Aku sengaja tidak memulakan apa-apa dulu. Aku mahu melihat jika pengalaman nya dapat menawan diriku.

"Daddy.. kawan daddy tu ok tak..?? Ayu tak nak nanti tiba-tiba je ada perempuan datang serang Ayu..." Aku sekadar bertanya untuk kepastian. Tapi tak mungkin dia bawa aku ke sini kalau dia Tak percaya dengan kawan nya. 

"Dia ok.. sebab tu daddy pergi bersembang tadi..." Jawab nya sambil membelai pipi ku.

'Masa berlalu. Malam akan berakhir hanya dengan belaian sahaja nanti ni.' Fikir ku. Jadi aku memutuskan untuk duduk atasnya dan memulakan apa yang sepatutnya berlaku dari tadi lagi.

 


--Selang beberapa hari selepas pertemuan singkat aku dengan Sarjan Nasir. Dua, tiga orang rakan sekuliah ku datang menemui ku dan menyampaikan pesan yang Sarjan Nasir meminta aku datang ke biliknya.

"Weh, Sarjan Nasir nak jumpa ko nape yea..??" Tanya kawan ku yang kehairanan.

"Saja ajak borak-borak kot..." Itu sahaja yang mampu ku katakan untuk menghilangkan keraguan mereka. Kemudian aku terus melangkah ke bilik ku untuk bersiap. 

Sarjan Nasir pernah berpesan pada ku, jika aku datang ke biliknya, jangan datang pada waktu hampir maghrib kerana itu akan menimbulkan syak wasangka jika ada yang ternampak. Juga sentiasa perhatikan keadaan sekeliling terutama sebelum masuk. Aku akur.

Setelah aku bersiap jam sudah pun menunjukkan jam 6 petang. Bilik ku dan bilik Sarjan Nasir hanya beberapa blok sahaja jaraknya. Jadi aku tidak perlu lagi menunggu. Aku terus melangkah keluar dari bilik ku. Pintu dikunci. Turun tangga dan terus ke blok Sarjan Nasir. 

"Assalamualaikum.. " suara ku perlahan dan terkawal. Bimbang jika ada yang mempunyai rasa ingin tahu akan tujuan pertemuan kami. Tanpa menunggu Sarjan Nasir datang untuk membuka pintu, aku telah dulu cuba untuk menolak pintu kaca yang ku sangka kan hanya pintu itu sahaja pintu masuk bilik Sarjan Nasir.

"Ikut pintu belakang..." Tiba-tiba suara dari dalam bilik kedengaran tanpa ada kelibat sesiapa pun. Aku akur kerana aku kenal suara tu. Jadi aku pusing ke belakang bangunan dan terlibat pintu yang sudah tersedia di buka.

Tanpa melengahkan langkah ku, aku terus masuk. Sarjan Nasir sudah bersedia di sebalik pintu. Dia mengunci pintu sebaik saja seluruh anggota badan ku berada di dalam biliknya.

Tanpa disuruh. Aku menanggalkan jubah ku kerana baju tidur ku tidak dibenarkan dipakai luar dari bangunan asrama ku. Aku meletakkan nya ditepi katil. Sarjan Nasir menyuruh aku tunggu sebentar. Tidak dapat aku pastikan apa yang dilakukan. Dalam 15 minit juga lamanya aku ditinggalkan sendirian. Jadi aku mengambil peluang ini untuk melihat keadaan sekeliling dari dalam biliknya. Ketika aku berada di dalam bilik Sarjan Nasir sendirian, aku boleh mendengar pelajar2 yang melepasi bilik Sarjan Nasir dengan jelas. Aku mula mengingatkan diri ku supaya bila permainan kami bermula nanti, tidak boleh ada suara mahupun gelak tawa yang keluar.

Sarjan Nasir kemudian muncul entah dari mana. Dia terus datang kepada ku yang sedang berdiri itu dan memeluk ku serta mencium mulut ku. Ahhh... Ini yang aku tunggu. Sarjan Nasir bermain-main dengan lidah ku. Tangan nya meraba-raba dari pinggang ku ke punggung. Meramas-ramas punggung ku. Kemudian masuk ke dalam baju-T ku. Aah... Ramasan yang dilakukan pada kedua-dua buah dada ku secara lembut membuat kan aku tidak keruan. 

Aku memberhentikan permainan lidah itu. Aku cuba membuka seluarnya. Berkata. Dan aku terus sahaja menghisap batang nya yang sudah pun mengeras hasil daripada permainan lidah tadi. 

"Wah... Pandai ayu yea..." Puji Sarjan Nasir kepada diri ku. "Mana belajar ni...??" Mungkin dia tidak sangka dengan setiap tindakan ku.

Aku tidak mempedulikan setiap persoalan itu. Aku hanya ingin ia diteruskan kerana aku sudah tidak tahan lagi. Aku sangat menginginkan batang masuk ke dalam cipap ku sekarang. Di sorong tarik di dalam cipap ku. Di henjut, dicelup... Aaahhh... Aku nak...!! Aku nak sekarang...!!! 

Sarjan Nasir seolah-olah mendengar setiap rintihan ku. Dia menarik tangan ku supaya bangun dan menanggalkan setiap helaian pakaian ku satu demi satu sehingga tiada apa pun yang membaluti tubuh ku lagi. Sambil aku berdiri, aku menunggu dia menanggalkan baju nya dan aksi seterusnya.

"Ayu baring..." Dia memberi arahan. Aku akur. Aku sengaja tak nak tunjuk pandai kerana Sarjan Nasir sangat rapat dengan Pian. Sarjan Nasir adalah jurulatih pian untuk unit berunifomnya. Jadi aku tidak mahu tindakan aku menyebabkan Sarjan Nasir membandingkan diri nya dengan Pian. 

Perlahan Sarjan Nasir datang. Dari hujung kaki kemudian dia berhenti di cipap ku. Aahh... Tindakan nya itu menyebabkan kaki ku meluaskan lagi kangkang ku. Dia mendekatkan muka nya pada cipap ku. Aku tak dapat menahan. Rangsangan ini sangat kuat. Tangan ku membelai rambut-rambut Sarjan Nasir. Dia mula mejilat cipap ku. 

"Mmmm.... sedapnya bang.." ketika itu lah panggilan Sarjan Nasir daripada Sarjan  bertukar kepada abang. Setelah menjilat, dia beralih kepada menghisap. Disedut nya segala air mani ku yang sedang keluar. Lidahnya memainkan peranan yang sangat besar. Kali ni Sarjan Nasir menjolok lidah nya kedalam lubang cipap ku. 

Aku tidak dapat menahan diri dari kesedapan nikmat setiap yang dilakukan. Secara tidak sengaja aku telah menekan kepala Sarjan Nasir menyebabkan mukanya rapat ke cipap ku. Dengan spontan juga aku telah mengepit kepala nya dengan kedua-dua peha ku sehingga dia kelemasan. Ketika aku sedang berada di dalam syurga kenikmatan, Sarjan Nasir cuba untuk melepaskan dirinya. Dia cuba sehabis daya menolak keluar kepalanya dari celah peha ku menyebabkan aku tersedar dari kenikmatan tadi. 

"Hehehe... Sorry.. best sangat.." Aku melepaskan kaki ku supaya Sarjan Nasir dapat bernafas semula. 

Dia kembali mencium bibir ku. Sekali lagi lidah kami bertarung sesama sendiri. Namun kali ini aku dapat merasa sedikit kelainan pada air liurnya. Iya.. air mazi ku sudah mencomot kan mulut Sarjan Nasir. Pertarungan lidah kami kali ni tidak lama.

Sarjan Nasir melepaskan ciuman Yang mengasyikkan itu. Dia kemudian mencium leher ku sehingga menghampiri ke telinga ku. Hembusan nafas nya menaik kan lagi nafsu ku yang kian membuak-buak. 

"Ayu.. abg masukkn yea..." Sarjan Nasir meminta izin.

"Emmm... Masuk lah... Dah lama ayu tunggu.." aku menjawab dengan senyuman. 

Tanpa membuang masa, Sarjan Nasir memulakan aksi nya dengan mengetuk kepala batang nya ke biji kelintit ku. Membuatkan jiwa ku terseksa dan meronta-ronta dek kesedapan setiap pukulan itu. Setelah lima ke enam kali ketukan, Sarjan Nasir mula memasukkan batangnya dengan perlahan-lahan namun tidak sepenuhnya. 'Ahh... suka betul Sarjan Nasir ni menyiksa jiwa ku.' Bisik hati ku.

Sarjan Nasir mulakan dengan bermain-main dengan kepala batang nya. Masuk. Keluar. Masuk. Keluar. Masuk. Keluar.

"Abang... Jangan la seksa ayu mcm ni... Cepat la bang... Betul-betul la.." aku merengek.

"Hahaha... Ehh... Betul lah ni... Dah tak tahan nak kena henjut yea..." Suka Sarjan Nasir bila dia dapat melihat betapa manja nya aku ketika itu.

"Emm.. abang ni.. cepatlah..." Aku merayu.

"Hahaha... Ok la... Ayu ni.." seloroh Sarjan Nasir sambil menusuk batang nya ke dalam lubang pantat ku sehingga ke pangkalnya.

"Aaahhh... Bestnya bang.." aku kesedapan.

Sarjan Nasir pun memulakan permainan sorong tariknya dengan tempo perlahan kepada makin laju. Dua minit pertama aku sudah terkemut-kemut. Air mula bertambah banyak keluar dari cipap ku melicinkan lagi pergerakan permainan sorong tarik yang masih lagi berlangsung.

Aku tidak dapat lagi berlakon seolah-olah aku tidak tahu apa-apa. Seolah-olah tiada skill. Aku ingin mencapai klimaks maksimum. Jadi aku meminta pada Sarjan Nasir supaya menukar posisi.

"Abang.. ayu nak duk atas pulak..boleh..??" 

"Emm.. meh sini.." Sarjan Nasir pun menukar posisi nya dari atas aku kepada berbaring. Aku duduk diatasnya. Dengan perlahan aku memasukkan batangnya. 

"Aaahhhh...." Aku mula menghenjut dengan tempo sederhana. Tapi mungkin kerana aku menghenjut dengan kuat, maka rentak muzik henjutan itu menjadi sangat kuat.

Pap.. Pap.. Pap.. Pap... Pap.. 

Aku sedar yang Sarjan Nasir cuba untuk mengawal aku dari bawah namun tidak berkata kerana aku yang lembut tadi kini sudah menjadi ganas. Aku berhenti seketika untuk bertanya keadaan nya.

"Abang ok tak ni..??"

"Ok.. tapi ayu jangan buat bagi bunyi.. nanti orang lalu-lalu dengar nanti.." Sarjan Nasir mengingatkan aku.

"Ohhh... Ok... Sorry lupa pasal orang kat luar.. Ayu buat pelan-pelan yea..???" Aku memberikan senyuman manja memujuk Sarjan Nasir.

Lima minit berlalu dengan tempo makin laju. Aku makin hampir kepada klimaks ku. 

"Abang... Ayu dah nak sampai dah ni.."

"Laju lagi ayu... Henjut lagi... Abang pun dah nak sampai ni.. lagi ayu... Lagi.. sikit je lagi ni.. ayu.. ayu... Abang nak pancut ni... Aaahhhh..." Sarjan Nasir sempat mengeluarkan batang nya dari lubang cipap ku untuk memancutkan air maninya. Kami klimaks pada masa yang sama.

Setelah selesai aku dan Sarjan Nasir berehat. Kami berpelukan untuk seketika sebelum aku keluar untuk balik ke bilik ku.

Sejak dari hari itu aku dan Sarjan Nasir menjadi akrab dan lebih intim. Kadang-kadang aku akan bermalam dibilik nya dan keluar sebelum subuh. Walaupun aku telah menjalinkan hubungan dengan Sarjan Nasir, aku tidak pernah sikit pun melupakan Pian. Namun disebabkan faktor jarak, masa dan kewangan yang memisahkan kami, aku akan bertemu dia hanya pada 2 minggu sekali. 

Aku akan datang pada Sarjan Nasir jika aku memerlukan sentuhan lelaki. Namun Di hujung perkenalan kami, Sarjan Nasir bertanya tentang aku dan Pian. Seolah-olah dia cemburu dengan Pian. Tapi aku tidak mempedulikan nya. Sehingga aku rasa layanan Sarjan Nasir sudah mula dingin terhadap ku. Jadi aku hanya tinggalkan dia sebagai memori. 

Aku kembali pada Pian. Aku merayu untuk berjumpa lebih kerap kerana aku terasa sunyi. Pian akhirnya akur dengan pujuk rayu ku. Maka bermula lah episod aku, kelajuan dan Kuantan. Dimana habis saja kelas pada hari khamis aku akan menyewa kereta dari tempat biasa aku ambil kereta sewa dan terus memecut laju ke Kuantan. 

Dengan kelajuan minima 120km/j aku tiba di Kuantan selepas sejam setengah pemanduan. Ketika inilah aku berkenalan dengan seorang kontraktor kelas A yang sedang merindui belaian isterinya. Berumur awal 40an. Anak nya yang sulung lebih tua 5 tahun dari ku. Aku tertarik kerana Honda sports nya. Tapi dia pun tidak ada kurangnya.

Aku dan dia saling kejar mengejar sepanjang Dungun - Kuantan. Tiba di Kampung Sungai Ular, cermin nya dibuka. Dia memandu disebelah ku dan memberi isyarat supaya aku mengikutinya. Tanpa ragu-ragu aku memberi isyarat bagus kepadanya menandakan aku faham.

Kami menuju ke tempat yang selamat untuk berhenti. Aku kini memandu rapat di belakang nya. Dalam jarak 500 meter kemudian, dia memberi lampu isyarat ke kiri. Aku ikut. Kemudian keretanya berhenti di salah satu kotak tempat letak kereta. Aku mengambil tempat disebelah kanan nya. Enjin dimatikan. Tingkap, memang aku sengaja biarkan ia terbuka dari awal lagi. 

Belum sempat aku membuka pintu, dia sudah pun membuka pintu untuk ku. Jadi aku hanya duduk di dalam kereta mengadap dirinya yang sedang berdiri di bahagian sebelah dalam pintu. Dia senyum. 

"Amboi... Lajunya..." Katanya memulakan bicara.

"Hehehe... Tak de lah.. biasa je tu..." Memang aku sangat suka kan kelajuan. 120km/j adalah normal untuk ku.

"Nak gi mana laju-laju ni...??" Soalnya seperti bergurau. Seolah-olah soalan itu sengaja ditanya. Jawapan nya tidak diperlukan pun kerana ia bukanlah soalan yang utama.

"Abang, nak tengok kereta... Boleh..??" Aku tak nak melepaskan peluang untuk berada di dalam kereta yang hebat-hebat. Dia terus memberi ku ruang untuk keluar dari kereta sewa ku.

"Ehh.. boleh... Haa.. Mari..!!" Sambil menarik tangan ku. Ahh.. aku dah teransang. 

Dia membuka pintu di sebelah pemandu untuk ku. Aku duduk. Dia hanya memerhati setiap keterujaan ku sambil berdiri pada posisi yang sama ketika aku duduk di dalam kereta sewa ku tadi. 

"Bestnya kereta abang ni... Bila nak bagi I bawa...?? X pun bawa I jalan-jalan ke.." Aku berterus terang. Setelah mengamati kereta itu untuk seketika aku bangun dan keluar mengambil posisi nya tadi. Kini dia pula yang duduk di tempat yang sepatutnya. 

"Hahaha.. nantilah... ok lah.. I kena pergi dulu. Jauh lagi KL ni..." Dari situ aku tau dia menghala ke KL. Jadi mungkin lepas ni aku tidak akan berjumpa lagi dengan lelaki ni.

"Ooo.. nak pergi KL ke..?? Next time bleh tumpang balik umah mak... Tapi hari ni I nak jumpa kawan kat Kuantan ni je.." 

"Ok.. eh.. tak de ke no tepon nak bagi kat I..??" Yes..!!! Aku menjerit kecil di dalam hati. Aku tersenyum.

"Ada.. tapi I tak de kertas dan pen.. u nak simpan kat mana...??" Sengaja aku berseloroh. 

"Ape barang pen dan kertas... I terus save kat phone I la.. Haa.. Apa no u..??" Dia sudah bersedia untuk menyimpan no telefon ku di dalam senarai pemanggilnya. Aku memberi nombor ku tanpa meminta nombor nya.

" Nak save nama apa ni..??" Dari awal lagi kami tidak memperkenalkan diri masing-masing.

Aku tidak mengharap pun yang kami akan bertemu lagi. Selepas bersalaman, kami terus menuju ke arah tujuan asal kami. Dia sudah pun lama hilang dari pandangan aku.

Sampai di Kuantan seperti biasa aku check-in untuk 2 hari 1 malam bersama Pian. Setelah menghabiskan masa bersama. Kami check-out dan rutin biasa diteruskan.

Minggu baru bermula. Seperti minggu-minggu sebelum nya, aku dan Pian merancang untuk pertemuan kami yang seterusnya. Oleh kerana kami hanya akan bertemu pada minggu yang seterusnya. Maka hujung minggu ini aku tidak ada apa-apa aktiviti.

Sedang aku merancang untuk hari minggu ku pada minggu ini, telefon ku berbunyi. Aku melihat pada skrin. No telefon yang tak dikenali. Aku terus menjawab panggilan itu.

"Hello.."

"Hello.. hai.. ingat I lagi tak ni..??" Aku tidak mengenali suara lelaki di talian ini. Tapi aku mengagak berdasarkan senarai terkini nombor aku diberi kepada orang yang tidak ku kenali, dia adalah lelaki yang memandu kereta Honda Sports minggu lepas.

"I rasa macam ingat.. tapi I tak tau la kalau u orang yang sama yang ada dalam fikiran I.." Aku inginkan kepastian. Dia harus memberi aku sesuatu supaya aku yakin itu adalah dia.

"Hmmm... I yang bawa kereta Honda tu." Nah..! Sah dia orang nya. 

"Ok.. betul la tu... tapi I ingat u tak kan call dah.." Aku mengesahkan lelaki yang aku fikir adalah orang yang sama aku bercakap sekarang. 

"U.. weekend ni u free tak..??" Dengan berpandukan soalan nya itu aku dapat agak aktiviti aku pada minggu ini adalah bersama dgn dia.

"Hmm.. free je untuk u.. hahaha..." Aku tau itu yang dia nak dengar. "Kenapa..?? U nak menunaikan janji ke..??" Aku menduga. 

"Hmm.. yea la.. janji mesti ditepati... U nak I ambik bila..?? Pukul berapa..??" Dia bertanya tanpa mengetahui aku seorang pelajar. 

"I habis kelas hari Khamis pukul 3. I nak siap-siap semua... Hmm.. pukul 5 la u ambik.. boleh..??" Aku memberikan cadangan. 

"Ok.. so I nak pick u up kat mana ni..??" Setelah aku memberitahunya nama kolej aku, dia menyambung lagi "mmm.. tapi u kena balik sebelum pukul 6 ke boleh je balik pukul berapa pun..???"

"Hmm.. kalau ikutkan kena balik sebelum Maghrib.. tapi kalau balik lambat sikit u hantar ikut pintu lain la... Nanti I jalan kaki la sampai hostel I.." aku memberi penerangan. Aku pun faham, kami keluar pun sudah pukul 5 petang. Mana mungkin aku akan pulang ke asrama sebelum Maghrib.

"Ok lah, nanti I dah masuk hostel u.. I call yea.." Itulah ayat terakhirnya sebelum kami mematikan talian.

Hari yang dijanjikan pun tiba. Selepas habis kelas aku terus bersiap. Selepas mandi, belum pun sempat aku memakai baju lagi, telefon ku sudah berbunyi. 

'Honda' yang tertera pada skrin telefon ku.

"Hello... U.. I baru je lepas mandi ni.. belum pakai baju lagi... U dah sampai ke..??" Aku jadi kelam kabut. 

"I dah sampai dekat blok paling hujung ni. Guard tu kata bilik u dekat sini." Tenang saja suaranya. Aku intai melalui tingkap ku dan aku lihat keretanya betul-betul sebaris dengan bilik ku.

"Ok.. I dah nampak u. U tunggu sekejap yea.. 5 minit lagi I sampai." Aku terus bersiap sambil menghabiskan ayat-ayat di telefon.

"Ok.. jangan lama sangat. Kita dah lewat ni.." Dia mengingatkan aku.

"Ok..." Tamat saja panggilan, aku tidak melengahkan lagi masa yang ada. Aku terus mencapai kunci bilik, telefon dan beg tangan ku yang telah pun tersedia beg dompet di dalam nya. Aku melangkah keluar. Kunci pintu dan melangkah ke arah kereta Honda yg sedang menunggu dari tadi.

Sampai di kereta, aku mengetuk cermin tingkap kereta. Dia menurunkan cermin kereta nya.

"Sorry lambat.." dengan nada yang manja aku memohon maaf darinya.

"Hmm.. it's ok.. jom.. masuklah.." pelawanya. 

Kami terus keluar dari kawasan asrama kolej aku dan menuju ke bandar. 

"So kita nak pergi mana ni..??" Soal ku memandangkan kami tidak pernah merancang untuk kemana-mana. 

"Hmm.. u dah makan ke..??" Soalnya. Mungkin sedang memikirkan agenda untuk kami malam ni.

"Dah.. sebab tu I lambat siap tadi.. I makan dengan sepupu I. U..??"

"Hmm..  kalau u dah makan.. I pun dah makan... Hahaha..." Aku tidak dapat menangkap maksudnya dan kurang mengerti sebab dia ketawa. Namun aku senyum saja. Seolah-olah aku faham akan maksudnya.

"Kalau kita jalan-jalan je... ok tak..? Kita pusing-pusing bandar ke..?" Dia memberi cadangan.

"Hmm.. I ok je.." kemudian kami bertukar cerita tentang keluarga aku dan anak-anaknya.

Masa berlalu. Aku keletihan. Aku mengantuk. Jadi aku memberitahu dia yang aku tidak dapat menemaninya lagi. Aku ingin melelapkan mata untuk seketika.

"U.. I dah mengantuk la.. I nak tidur sekejap je.. boleh tak..??" Aku meminta izin.

"Laaa... Buat apa I ajak u teman I driving kalau u nak tidur..." Sambil dia menoleh pada ku. Aku mula rasa bersalah. 

"Alaaa... Sorry... Ni pun dah pukul 10 dah... Harus lah I mengantuk. I nak balik kolej pun dah tak berani nak jalan sorang-sorang ni.." Aku memujuknya. Aku sangka mungkin dia akan menemani ku tidur di dalam kereta sahaja. Tak mungkin aku ke rumah nya kerana dia suami orang.

"Hmm... Kita check-in yea..?? Tak kan nak tidur dalam kereta sampai subuh esok...??" Dia bertanya pendapat ku. Tapi aku dapat rasakan yang dia sudah pun merancang dari awal lagi.

"Ok lah... Tapi janji subuh esok u hantar tau... Jangan tinggalkan pulak I sorang-sorang kat bilik tu." Aku bergurau. Hanya ketawa kecil sahaja yang keluar darinya. Pemanduan terus ke tempat penginapan sementara aku terlelap sudah.

"Ayu, bangun... Kita dah sampai.." dia mengejut ku dari tidur. 

"Kita kat mana ni u..??" Aku bertanya kerana keadaan sekeliling yang gelap dan kedengaran seperti bunyi deruan pantai sangat hampir.

"Kita kat Rantau Abang... Resort ni... Kawan I punya..." Gong Badak-Rantau Abang. Bukan satu perjalanan yang dekat. Mungkin kerana itu dia menerangkan kenapa sampai ke Rantau Abang dia mencari bilik. 

"U ambik kunci bilik ni.. u masuk dulu yea.. no bilik ada kat kunci tu... I nak sembang dengan kawan I kejap." Aku angguk tanda faham. Aku keluar dari kereta dan terus menuju ke arah bilik tanpa menoleh ke arah lain.

Sampai depan pintu bilik, aku buka kuncinya dan terus masuk. Aku menekan suis lampu bilik air supaya tidak terlalu terang. Cahayanya sahaja cukup untuk ku. Aku membuka tudung dan baju kurung ku. Risau baju ku kedut kerana esok aku perlu menyarung kembali baju yang sama. Kemudian aku terus baring di atas katil dan menarik selimut untuk sambung tidur.

Aku sudah pun terlena ketika dia datang memeluk ku  dari belakang ku di atas katil. Dia mencium leher ku dengan lembut sekali. Menggigit manja telinga ku membuatkan aku terjaga dan ingin bertukar arah kepadanya.

"Ayu tak tunggu Daddy..??" Perlahan dia bisik ke telinga ku.

"Sorry... Kan ayu memang dah ngantuk dari tadi.." Dengan nada manja bersama senyuman ku menjawab menandakan Aku sudah terjaga dek sentuhan nya.

"Ayu.. daddy nak... Boleh..??" Spontan dia bertanya.

"Daddy nak apa..??" Aku saja mengusik. Seperti aku tidak tau apa-apa.

'Dia tak perasan ke aku dah memang x berbaju ni..' bisik hati ku. Ya..mungkin kerana dia tidak membuka selimut yang sedang membaluti tubuh ku.

"Ehh.. Mana baju ni.... Ooo..nakal yea...??" Dia baru sedar yang aku tidur tanpa seurat benang pun.

"Taklah... Esok kan I nak kena pakai baju tu balik... Nanti kedut la baju tu kalau bawa tidur sekali." Aku menerangkan. 

"Hmm.. kalau macam ni daddy nak tidur tak pakai baju jugak la..." Senyuman kali ni seperti ada agenda lain yang tersembunyi. Tapi bukan aku tak dapat mengagak apa yang akan berlaku. 

Di bawah selimut, tangan nya memeluk pinggang ku. Bermain-main dengan pusat di perut ku. Tangan yang sebelah lagi sudah dijadikan bantal untuk ku. Aku mengusap-usap dadanya. Aku sengaja tidak memulakan apa-apa dulu. Aku mahu melihat jika pengalaman nya dapat menawan diriku.

"Daddy.. kawan daddy tu ok tak..?? Ayu tak nak nanti tiba-tiba je ada perempuan datang serang Ayu..." Aku sekadar bertanya untuk kepastian. Tapi tak mungkin dia bawa aku ke sini kalau dia Tak percaya dengan kawan nya. 

"Dia ok.. sebab tu daddy pergi bersembang tadi..." Jawab nya sambil membelai pipi ku.

'Masa berlalu. Malam akan berakhir hanya dengan belaian sahaja nanti ni.' Fikir ku. Jadi aku memutuskan untuk duduk atasnya dan memulakan apa yang sepatutnya berlaku dari tadi lagi.

 


Aku masih lagi berbaju dalam dan berseluar dalam. Daddy hanya tidak berbaju tapi masih berseluar dan bertali pinggang. Aku menggesek-gesek kan cipap ku yang masih berseluar dalam itu pada kawasan batang nya. Namun aku tidak dapat merasakan batang nya. Jadi aku tidak dapat mengagak saiz batang nya. Aku kecewa.

Namun aku tidak patah semangat untuk teruskan apa yang telah aku mulakan. Aku masih lagi di atasnya. Aku membuka baju dalam ku. Daddy hanya senyum dengan perlakuan ku. Tangan nya kini meramas-ramas tetek ku. 

"Ayu nak buat apa ni...??" Sambil tersengih konon nya tidak tahu apa yang akan berlaku. 

"Tak pe.. Daddy baring je.. biar ayu layan daddy yea..." Aku menyembamkan bahagian lurah tetek ku pada muka dia. Aku terkup muka nya sehingga dia sedikit kelemasan. Kemudian aku lepaskan. Tergelak kecil aku apabila melihat dia tercungap-cungap.

Aku meneruskan lagi dengan menampar-nampar mukanya dengan menggunakan tetek aku. Daddy kelihatan seperti rimas kerana tetek ku langsung tidak memberi dia peluang untuk bernafas.

Aku berhenti daripada menampar-nampar mukanya dengan menggunakan tetek aku. Aku beralih ke dadanya. Aku menjilat puting dada nya. Hisap. Bermain puting dadanya dengan lidah. Kemudian aku menggunakan lidah ku menjilat sehingga ke puting dada yang satu lagi. Aku buat sama seperti yang tadi. Aku bermain dengan lidah, jilat dan hisap.

"Hmmm... Pandainya ayu... Sedapnya..." Itulah zikirnya untuk waktu ini. Aku hanya senyum. Kerja ku belum selesai. Maka Aku teruskan dengan menggunakan lidah ku menjilat dari dada tadi ke bahagian abdomen nya. Aku bermain-main dengan pusat nya menggunakan lidah ku. Aku cium merata di sekitar abdomen nya. Kemudian sampai bahagian bawah abdomen. Aku masih lagi bermain dengan lidah ku. Sehingga...

"Ayu cepatlah sayang.. daddy dah tak tahan ni. Pandainya ayu..." Daddy merayu untuk aku memasukkan batang nya ke dalam cipap ku.

"Sabarlah daddy... Gelojoh lah daddy ni.. hehehe..." Aku memujuknya.

"Daddy dah lama tak dapat sedap macam ni.." Dia mengingatkan tentang isterinya yang tidak melayaninya selepas isterinya di sahkan doktor bahawa dia mengandung lagi. 

"Ok.. ok... Ayu buka seluar daddy yea..." Aku tidak menunggu jawapan nya. Aku hanya teruskan saja. Selepas tali pinggang nya terbuka, aku membuka kancing dan zip seluarnya. Aku mencari batangnya untuk dikeluarkan. 'Ahh.. patutla tak rasa apa-apa masa aku  gesel-geselkan dengan cipap ku tadi...' Bisik hati ku apabila melihatkan saiz nya. 'Mungkin sebab belum keras lagi ni kot..' Aku berkata-kata sendirian di dalam hati. 

Aku cuba memasukkan batangnya ke dalam mulut ku dulu. Sampai ke pangkal, aku keluarkan. Masuk lagi perlahan-lahan dan berulang-ulang. Kemudian aku menjilat dari pangkal ke kepalanya sambil satu tangan mengawal batangnya supaya senang untuk aku membuat blowjob. Telor nya juga tidak aku biarkan. Aku jilat, hisap sekuat-kuatnya. Daddy kegelian dengan tindakan aku. Kadang-kadang dia ketawa kecil. Punggung dan badan nya juga tidak dapat menawan kegelian sehingga terangkat-angkat dan meliuk lentok kerana cuba untuk mengelak.

Aku tarik seluarnya sekali dengan seluar dalam nya yang dari tadi masih tidak bergerak hingga ke kaki dan terus menanggalkannya. Kemudian aku bangun dan berdiri di atas katil supaya aku boleh menanggalkan seluar dalam aku. Suatu pandangan yang indah mungkin di matanya yang sedang memerhatikan aku menanggalkan seluar dalam ku. Dia senyum. Liuk lentok ku ketika membuka seluar dalam tu telah menyebabkan batangnya terus menegang. Seperti tarian bogel di kelab malam, aku melangkah beberapa langkah ke depan kerana tadi Aku berada di hujung kakinya.

Aku merangkak perlahan dari lututnya ke batangnya sambil mata ku memandang terus kepadanya. Sekali lagi aku masuk kan batang nya ke dalam mulut ku. Sekali lagi aku menjilat-jilat batang nya. Sekali lagi aku menghisap batang nya. Turun... Naik.. Turun.. Naik.. Kepala ku mengolom batang daddy. Dia memegang kepala dengan kedua-dua tangan nya. Sesekali dia menekan kepala ku ke dalam. Namun disebabkan saiz nya yang agak kecil. Aku masih boleh memasukkan telornya ke dalam mulut ku.

"Aarrgghhh.... Sedapnya you..." Jelas dia sedang berada dalam kenikmatan. Aku senyum bangga dengan diri ku. Aku meneruskan lagi aksi ku.

"Daddy.... Ayu masukkan yea..??" Aku meminta izin supaya dia bersedia. Daddy hanya mampu menganggukkan kepala. 

"Mmmm... Aduh.. Sedapnya yu..."  Sudah pasti nikmat yang dirasakan Daddy kini bertambah.

Aku memulakan henjutan dengan tempo perlahan yang kemudian nya aku lajukan. Namun ketika aku cuba untuk melajukan tempo henjutan ku. Daddy mencengkam peha ku menyebabkan aku berhenti menghenjut.

"Daddy... Are you ok..??" Aku bertanya perlahan.

"I'm ok... Tapi you jangan laju sangat yea.. biar slow and steady je." Aku senyum. 'Nak keluar dah lah tu...' Hati ku berbisik lagi.

"Ok Daddy... As you wish..." Aku menghenjut selama 5 minit lagi dan kemudian aku ditolak sehingga batangnya terkeluar dari cipap ku.

"Aarrgghhh.... Aayyuuu..." Nama ku disebut serentak dengan air maninya yang memancut-mancut ke atas perut ku. Dia sudah keletihan. Aku bangun ke bilik air untuk membersihkan air mani nya dia atas perut ku tadi. 

Ketika aku sedang membersihkan seluruh badan ku, aku merasakan seperti ada orang sedang berdiri di pintu bilik air sedang memerhatikan ku. Aku toleh. Daddy senyum. 

"Daddy... Jom teman I mandi..." Sambil aku menarik tangan daddy masuk ke dalam bilik air. Daddy mengikut saja langkah ku sehinngga kami berhenti dia bawah pancur air dingin yang sedang mencurah-curah dari tadi.

Aku berpelukan dengan Daddy di bawah pancuran air yang membasahi kami. Aku menggosok badan nya dengan sabun yang resort telah sediakan untuk kami. Sampai di kawasan bawah abdomen nya, Daddy cepat-cepat mengambil sabun dari tangan ku. 

 "Tak pe.. biar I  buat... Nanti tak kan habis game kita... bila kita nak tidur..??"  Daddy mengingatkan ku yang esok pagi kami perlu bergerak awal.

"Ok..." Hanya mampu keluar dari mulut ku. Aku belum puas.  Sememangnya aku ingin kan nya lagi. Namun aku akur.

Siap mandi aku terus melangkah keluar bilik air meninggalkan Daddy keseorangan. Dia tau aku merajuk. Dengan bertuala, aku terus baring di atas katil membelakangkan Daddy dan cuba untuk lena kan diri tanpa menunggu Daddy. Namun, kurang dari 2 minit kemudian tangan Daddy memeluk ku dari belakang. Aku dapat merasakan batang nya bergesel dengan punggung ku di bawah selimut. Kami terus terlena dengan posisi ini sehingga subuh keesokkan hari nya.

"Ayu.. bangun sayang, kita dah kena check out ni.." aku dikejutkan Daddy. 

"Mmm... Ok.. sempat tak nak mandi dulu..???" Aku meminta izin.

"Ok.. tapi jangan lama sangat k..??!" Dia menggesa aku supaya cepat bersiap walaupun hari masih lagi gelap. 

Aku cuba untuk bersiap dengan cepat. Daddy sibuk dengan telefon nya. Mungkin dia ada urusan yang perlu diselesaikan.

"Daddy, ayu dah siap ni.. jom..!!" Aku memanggilnya. Daddy terus menyarung seluar dan bajunya. Mengambil semua barang yang terdapat di atas meja dan keluar terus ke kereta. 

Setelah enjin kereta dihidupkan dia keluar semula untuk memulangkan kunci bilik kami. Aku hanya menunggu di dalam kereta. Kemudian setelah beberapa minit berlalu Daddy muncul entah dari mana. 

"Ok.. jom..!" Daddy menyatakan kesediaan nya untuk menghantar aku pulang ke kolej ku. Sepanjang perjalanan itu, kami hanya diam sahaja. Daddy seolah-olah sedikit terganggu. Mungkin urusan kerjanya. Aku terlelap. 

Sekali lagi aku dikejutkan Daddy. Tapi kali ni mungkin yang terakhir untuk perjumpaan yang pertama ini kerana Aku sudah sampai di destinasiku.

"Ayu..nah ambik ni.." Daddy menghulurkan beberapa keping wang kertas 50 kepada ku. 

"Ehh... Untuk apa ni Daddy..??" Aku bertanya kehairanan. Aku imbas kembali ketika aku berbual dengan nya di dalam kereta sebelum kami membuat keputusan untuk check in. Seingat aku, aku tidak ada sebut apa-apa tentang keluarga ku yang susah.

"Tak pe.. ambik je.. buat belanja ke.. nanti Daddy bagi lagi..." Aku akur. Kemudian aku menghulurkan tangan untuk bersalaman dan menjadi kebiasaan ku untuk cium tangan orang yang aku salam tidak kira siapa pun orangnya.

Selepas perjumpaan pertama itu, kami hanya berhubung melalui telefon dan hanya Daddy sahaja yang akan membuat panggilan. Namun begitu, dia tidak pernah lupa untuk menghubungi ku setiap hari. 

Sehingga cuti semester ku hampir dan aku memberitahunya. Dia menawarkan diri untuk menghantar ku pulang. Aku, Daddy dan Honda. Terengganu - KL. Hmmm... 



Pagi ni aku pergi ke kelas seperti biasa. Laluan yang sama. Ditemani bayangan memori bersama Daddy tiga hari yang lalu. Sarjan Nasir yang sudah lama tidak ku ketemu tiba-tiba muncul di depan ku. Entah dari mana dia datang, aku musyikil. Dia menghalang laluan ku.

"Ayu.. minggu lepas ayu pergi mana tak balik asrama..??" Dia bertanya dengan nada yang agak kasar sambil dia menunjukkan kad keluar masuk ku yang berada di tangan nya.

"Ish.. orang nak gi kelas ni..." Aku melawan. Dia yang mula menyisihkan aku. Kenapa mesti ambil tau lagi..??! Aku geram. Aku baru nak rasa bahagia lagi... Hhiisshhh..!!!

Setelah melihat reaksi ku, Sarjan Nasir terus merapatkan dirinya ke pada ku tanpa melihat keadaan sekeliling. "Malam nanti datang bilik Abang kalau nak kad ni balik." Sarjan Nasir berbisik di telinga ku. Kemudian dia terus melangkah pergi meninggalkan aku.

Aku menyambung langkah ku ke kelas kuliah ku. Untuk seketika aku lupa akan kejadian tadi. Namun di hujung hari, pesanan Sarjan Nasir tadi mula terngiang-ngiang di telinga ku. Pergi atau tidak...??? Aku tidak dapat memutuskan nya. 

Masa kian hampir. 'Ahh.. pergi je lah..' Aku sampai di depan pintu bilik seperti sebelum ni, aku memberi salam dan terus masuk. Sebelum ni aku tidak disambut. Tapi hari tu, Sarjan Nasir sudah pun menunggu aku. Dia berdiri di hadapan ku dengan hanya berseluar. Tiada baju. Aku tergamam. Dia terus memeluk ku. Mencium ku dengan rakus sekali. Aku lemah. Tidak berdaya langsung mempertahankan diri ku dari di sentuhnya. Aku rebah di atas katilnya untuk ke sekian kali. Mungkin ini kali yang terakhir. Satu per satu baju ku ditinggalkan. Aku pasrah dan hanya berserah. 

"Abang rindu ayu... Ayu pergi mana..?? Abang tunggu ayu..." Dia merayu.. merintih.. sambil mencium setiap inci badan ku. Menggomoli aku. Aku tidak membalasnya. Aku biarkan saja diperlakukan dengan kasar sekali. Tidak sedikit pun suara ku keluar. Rakus! Seperti sudah bertahun lamanya dia memendam nafsunya.

"Mmmm... Ayu.. Abang.. Mmm..." Aku cuba untuk menjawab. Namun tidak berjaya dek kerana kelemasan dengan kerakusan Sarjan Nasir. Soalan itu kutangguhkan dulu jawapan nya.

Lima minit sudah dia mennggomoli aku. Sarjan Nasir kini berdiri untuk membuka seluarnya. Aku menggunakan peluang ini untuk menjawab soalan nya tadi.

"Abang kan dah tak nak ayu... Dah ada orang baru... Ayu cari la orang lain yang boleh layan ayu." Tak guna aku berselindung. Lebih baik aku berterus terang.

"Pian...?? Ayu kan ada Pian..." Aku tidak pasti sama ada Sarjan Nasir benar-benar cemburu atau saja menjadikan ia alasan untuk dia menolak setiap ajakkan ku kebelakangan ni. 'Ehh.. dia tidak sedar ke selama aku dengan dia ni memang Aku masih bersama Pian..???' bisik hati ku. 

Sambil aku memproses apa maksud yang diperkatakan tadi, dia kembali ke atas ku. Sekali lagi dia mencium leher ku dengan ganas. Dia berhenti untuk seketika membelek-belek setiap belahan cipap ku. Entah apa yang dia cari. Ada ketikanya dia menjolok-jolok lubang cipap ke dengan menggunakan dua jarinya. Aku hanya memerhatikan sahaja. Ketika dia berada di atas aku tadi, aku sudah pun bersedia untuk menerima tusukan nya. Geselan batang nya yang sudah keras pada peha ku memberi isyarat supaya aku bersedia. 

Sarjan Nasir sudah kelihatan seperti bersedia untuk menghunus pedang nya ke dalam sarung. Aku sudah pun memberi jalan. Kaki ku sudah terbuka luas. "Aaarrgghh..." Aku mengerang. Kali ni Sarjan Nasir tidak berlembut dengan ku. Dia sepertinya sangat marah pada ku. Walaupun terasa sakit sedikit namun aku membiarkan sahaja. Sikit pun aku tidak melawan.

Keluar. Masuk. Keluar. Masuk. Tempo yang laju. Hentaman nya kuat kali ni. Aku kian tidak berdaya. Aku hampir panik. Namun aku masih boleh mengawal diri ku lagi. Masih boleh mencari ruang untuk bertenang.

Lima minit sudah berlalu. Kini Sarjan Nasir memusingkan badan ku. Kemudian dia kembali ke atas ku. Dia mengawal ku seolah-olah aku akan lari. Sedangkan aku tidak akan dapat lari. Mana mungkin aku keluar dari biliknya tanpa berbaju. Sudah tentu aku yang akan dikenakan hukuman. 

 Kini dia cuba memaksa untuk memasukkan batang nya dari belakang. Aku cuma berharap dia tidak memasukkan nya melalui lubang lain. Walaupun lubang bontot ku sudah biasa menerima batang ketika aku bersama Pian. Tapi hanya batang pian seorang sahaja. Belum ada lagi yang lain. 

Dengan dua kali cubaan, Sarjan Nasir berjaya memasukkan batangnya. Punggung ku terangkat sedikit kerana terkejut. Hari ni, Sarjan Nasir seperti seekor harimau yang sedang meratah-ratah mangsa nya. Aku dijamah sepuas-puasnya. Hentaman padu antara punggung ku dan bahagian pinggul Sarjan Nasir menyebabkan punggung ku bergegar kencang. 

"Ayu ingat Abang x bleh bagi ayu puas ke..??" Sarjan Nasir bersuara tiba-tiba. "Abang kuat lagi la... Haa.. rasakan..." Sarjan Nasir menambah kekuatan hentaman nya yang dah sedia kuat itu.

"Aaarrgghh.. aarrgghhh... aarrgghhh.." Aku mengerang mengikut rentak hentaman padu Sarjan Nasir. 

2 minit.. 3 minit.. atau 5 minit berlalu. Aku tidak pasti. Yang pasti Sarjan Nasir sudah pun memancutkan air kepuasan nya. Aku sudah tidak berdaya untuk bangun membersihkan diri lagi. Segala kudrat ku sudah di kerahkan dgn aksi-aksi ranjang tadi. 

Aku berehat sebentar. Mengumpul kembali segala kudrat ku. Namun aku sempat menjeling pada Sarjan Nasir. Dia mentertawakan aku yang keletihan. Kemudian aku terlelap. Sehingga subuh keesokan nya. Aku terjaga. Sarjan Nasir tiada di sisi ku seperti sebelum-sebelum ini. Mungkin dia sangat marah pada ku. Mata ku melihat di sekeliling bilik milik Sarjan Nasir. Sah! Dia tiada. Tapi mata ku terberhenti di atas mejanya. Aku terlihat kad keluar masuk asrama ku. Lalu ku terus mengambilnya dan keluar dari bilik Sarjan Nasir.

Itulah kali terakhir aku bersama Sarjan Nasir kerana beberapa hari lagi cuti pertengahan semester lima akan bermula. Aku akan pulang ke KL. 

Seperti yang dirancang, kali ni aku akan berjalan keluar dari kampus. Aku akan menunggu Daddy di dalam kawasan masjid. Namun disebabkan aku terlewat dari waktu yang dijanjikan Daddy menunggu ku di hadapan pintu pagar utama. Aku tinggalkan kad keluar masuk ku dan terus berjalan keluar bersama beg baju ku.

"Hai Daddy.. sorry I lambat. Lama tunggu...?" Aku cuba untuk membaca emosinya. 

"Emm.. dah biasa tunggu orang pompuan bersiap ni.." Aku hanya tersengih mendengar kan jawapan nya. 

Aku pegang tangan nya yang sudah pun bersedia untuk memulakan pemanduan sambil memandangnya dengan muka memujuk. "Sorry lah... Ok...??" 

"Ok.. dah.. jom!" Dan perjalanan kami ke KL bermula. Daddy menggunakan jalan lama untuk mengelakkan kami bertembung dengan individu-individu yang mungkin mengenali kami. Hanya perbualan kosong sahaja di awal perjalanan kami. 

Setelah hari mulai gelap, kami berhenti untuk makan dan menyegarkan diri. Kami juga mengambil peluang ini untuk mengisi minyak kereta memandang kan kami sudah pun berada di Kuantan.

Setelah berehat selama 45 minit, Daddy memberi isyarat untuk memulakan perjalanan. Kejar masa katanya. Aku tidak mengerti namun aku tetap akur. Di dalam kereta aku bertanya "Kita kejar masa nak ke mana Daddy..?? Nanti kalau I sampai tengah malam, pelik pulak family I sebab mana ada tren tengah malam..."

"Ehh.. I bukan nak hantar u terus.. I nak upah.." Aku masih tidak faham. Namun aku abaikan saja. 

Di sepanjang perjalanan itu, Daddy hanya memandu dengan santai. Aku jadi mengantuk. Jadi aku membuat keputusan untuk menggodanya. Aku mulakan dengan memegang tangan nya ketika dia meletakkan tangan nya di konsol gear. Aku menggosok tangan nya. Meramas lembut jari jemarinya. Aku membelai lengan nya sehingga suatu ketika aku meletakkan tangannya keatas peha ku. Kemudian aku menggenggam jari jemarinya. Tangan kami bertaut untuk beberapa saat.

Kemudian genggaman itu terpaksa dilepaskan. Aku meningkatkan permainan dengan menggosok pehanya. Makin lama makin hampir dengan kawasan batang. 

"Aduuhh... Jangan lah ayu... Tak tahan Daddy nanti.." Daddy merayu supaya aku tidak mengganggu fokus pemanduan nya.

"Alaa... Ayu ngantuk ni... Nanti ayu tido nanti... Tak de orang pulak nak teman Daddy..." Aku memberi alasan.

"Hmmm... Sikit-sikit sudah lah..." Daddy cuba memujuk ku supaya berhenti menggodanya.

"Sikit lah ni... Ayu tak de pegang apa-apa pun... Kan..?? Baru pegang peha Daddy je..." Aku merayu sebolehnya.

Aku lihat muka Daddy kian berubah. Aku faham dia semakin marah kerana aku tidak patuh. Namun aku perlu melakukan sesuatu. Aku tidak berdaya menahan mata ku yang kian hanyut dek pemanduan nya yang perlahan.



--Setelah setiap sentuhan ku di tempis daddy, aku mula merajuk. Aku memaling kan diri ke arah tingkap dan memejamkan mata. Daddy tau aku merajuk. 

"Hmmm..." Daddy membetulkan tempat duduknya, mematikan penghawa dingin kereta, menurun kan sedikit cermin dan terus memecut laju. 'Eh.. boleh pun laju...' bisik hati ku. Namun aku masih dengan posisi ku yang memandang ke luar cermin. Lama kelamaan aku terlelap sendiri.

Kemudian dalam masih keadaan mamai aku terdengar Daddy menghubungi seseorang.

"Aku nok bilik se. Mu cari la kot mana pung. Tapi hok molek sikit la.." Kemudian Daddy mematikan panggilannya.

"Ayu.. bangun. Kita gi masuk bilik yea.." Daddy mengejutkan aku yang sedang pura-pura tidur.

"Mmm.. Kita kat mana ni Daddy..??" Aku berpura-pura seperti aku baru sedar dari tidur.

"Kita dah sampai kl dah.. tapi Daddy tak nak hantar ayu balik lagi. Nanti dah siang sikit Daddy hantar yea... Sekarang kita cari bilik dulu." Daddy menerangkan tindakan nya tanpa memberitahu tujuan nya dengan diiringi senyuman.

"Ok..." Aku jawab ringkas.

"Ni kunci bilik... Ayu masuk kat lobi tu.. lif sebelah kanan. Lepas tu tekan tingkat 3 yea.. nanti daddy datang bawa beg." Daddy memberi tunjuk arah ke bilik.

Setelah aku memperbetulkan pakaian ku, aku membuka pintu dan melangkah keluar kereta. Aku terus berjalan ke pintu hotel. Sempat juga aku sedekah kan senyuman kepada pelayan tetamu di kaunter yang kebetulan bertentang mata ketika aku menolak pintu utama lobi. Tanpa menoleh kiri dan kanan, aku berjalan menuju ke lif. 

Setelah sampai di tingkat 3, aku terus mencari bilik kami. Kunci nya dibuka. Aku terus mandi untuk menyegarkan badan ku. Perjalanan selama lebih kurang 8 jam itu menyebabkan aku kurang selesa. Oleh kerana Daddy belum sampai lagi, maka aku hanya berkemban dengan tuala.

Sepuluh minit aku menunggu, pintu di ketuk. Aku buka pintu yang masih berselak untuk memastikan ia adalah ketukan dari Daddy. 

"Hai... Dah cepat buka pintu.." gesa Daddy. Aku pun membuka pintu. Aku tidak nampak apa-apa pun beg baju bersama daddy. Hanya dirinya sahaja.

"Daddy, mana beg..?? Kata tadi Daddy nak bawa naik sekali..." Aku terus bertanya sebaik sahaja Daddy menutup pintu. 

"Ehh.. u kan tidur tak pakai baju. Jadi nak buat apa bawa naik beg baju." Jawapan Daddy. Aku tau itu hanyalah alasan nya supaya dia dapat bergegas ke bilik.

Malam itu pun bermula. Tapi kali ni aku tidak dapat melayan Daddy sebagai mana sebelum ni kerana keletihan. Lagipun Aku masih lagi merajuk dengan apa yang berlaku di dalam kereta ketika di dalam perjalanan tadi. 

Setelah subuh Daddy mengejutkan aku dengan ciuman demi ciuman di setiap inci badan ku. Dia cuba memujuk ku. Dia tau layanan yang tidak seberapa malam tadi merupakan satu hukuman.

"Ayu sayang... Daddy nak lagi.. " Daddy memujuk ku. 

"Hmm... Ok.." Aku turutkan saja permintaan Daddy dalam keadaan mamai tu. 

Aku mulakan dengan memberi ransangan pada bahagian yang paling hampir dengan ku. Aku tidak perlu bangun dari pembaringan untuk memberi ransangan ini kerana ketika Daddy memujuk ku tadi, aku sudah pun meletakkan kepala ku di atas dadanya. Kedengaran degupan jantungnya. Dup... Dap... Dup... Dap... Tangan nya yang memeluk tubuh ku sedari tadi, ku lepaskan perlahan-lahan kerana aku perlu memperbetulkan posisiku supaya mulutku boleh mencapai puting dada Daddy.

Aku menghisap, menjilat- jilat puting dada Daddy. Bermain-main dengan lidahku sehingga aku dapat merasakan putingnya  menjadi keras. Puas dengan dada kiri, aku beralih ke dada kanan tanpa mengangkat lidah ku yang sedari tadi memainkan peranan nya sebagai peransang. Aku meneruskan permainan puting dada kiri dengan jari-jemari ku pula. Aku terus menggentel puting dada Daddy. Aku tau Daddy sedang menikmatinya dan Aku harus melayani Daddy seperti tiada lagi esok untuk kami. Sepertinya ini lah kali yang terakhir buat kami.

Aku meneruskan jilatan ku terus kebahagian abdomen nya. Aku menyelak selimut. Mendedahkan keadaan kami yang bertelanjang. Aku kini berada di antara dua kaki Daddy yang terkangkang. Aku meratapi batangnya yang masih lagi lembik. Kemudian, aku menegang batangnya supaya senang untuk aku memulakan aksi kegemaran nya. 

Aku mulakan dengan jilatan di bahagian kepala dulu, kemudian seluruh batang nya ku sedut masuk penuh kedalam mulut ku. Jilatan seperti menjilat ais krim Cornetto tadi kini bertukar kepada sedutan ais krim Malaysia. Diselang seli dengan koloman sehingga ke anak tekak ku. Saiznya yang kecil memudahkan aku untuk mengerjakan telor nya sekali.

Sejak aku mulakan aksi ini, kedua-dua tangan Daddy sudah pun memegang kepala ku. Konon nya untuk cuba mengawal aku. Namun dia kalah. Tenggelam dek kenikmatan hasil dari kerjaan mulut dan lidah ku. Setelah beberapa minit berlalu, batang Daddy juga sudah pun mengeras. Daddy menarik kepala ku menyebabkan aksi ku tadi terhenti. 

Aku mengerti akan kehendaknya. Jadi aku terus memasukkan batang nya ke dalam lubang ku. Dalam kedudukan aku di atas Daddy, batang nya sudah pun berada di dalam lubang ku, aku menunduk sedikit supaya aku dapat mencapai puting dada nya untuk dihisap sambil aku menghenjut batangnya. 

Setelah beberapa minit, aku memperbetulkan kedudukan ku agar aku dapat melajukan henjutan dan memastikan batang Daddy dapat ku tenggelam kan lebih dalam lagi. Daddy berada dalam kenikmatan nya. Reaksinya memberi kan ku kepastian yang nyata.

"Ssshh... Ahhhh... " Suara kenikmatan meyakinkan ku untuk melakukan lebih rangsangan.

Setelah sepuluh minit aku menghenjut dengan laju, Daddy mencengkam peha ku menyebabkan aku menghentikan henjutan untuk memastikan Daddy ok. Ternyata impian ku untuk memberikan permainan yang panjang untuk Daddy tidak kesampaian. Air Daddy sudah pun memancut keluar di dalam cipap ku sebelum aku sempat bertanya keadaan nya.

"Aaahhhh.... Aaayyuu..." Genggaman tadi makin mencengkam peha ku. Aku menjadi lemah. 'Submissive mode'. Aku membiarkan saat itu berlalu untuk beberapa ketika tanpa apa-apa pergerakan. Hanya mata ku memandang ke arah reaksi muka Daddy dan bahasa badan nya yang sedang kepuasan. Kemudian cengkaman tadi mula dilepaskan perlahan. 'Submissive mode' aku pun hilang dengan sekelip mata. 

Aku pun turun. Daddy bangun untuk mencapai tuala dan kemudian ke bilik air untuk membersihkan diri. Setelah beberapa minit aku dibiarkan keseorangan di atas katil, Daddy terus menghampiri ku.

"Terima kasih sayang. I hope this is not the end. I still want more from u.." Mmuah..!!! Satu ciuman dileher ku. Kemudian kami terus bersiap. Memandangkan aku perlu berada di stesen komuter Sungai Buloh sebelum ahli keluarga ku sampai untuk menjemput ku pulang.

Seminggu selepas itu, Daddy ada membuat panggilan untuk bertanya tentang pertemuan seterusnya. Namun perasaan bersalah ku terhadap isterinya menyebabkan aku tidak lagi mahu meneruskan hubungan kami. 

Oleh kerana aku sudah tidak melayani panggilan dari Daddy. Maka aku mempunyai masa yang agak kosong. Jadi aku gunakan peluang itu untuk bersendirian seketika waktu. Namun ia tidak lama kerana salah seorang pekerja di tempat aku sering sewa kereta Abang Mat, rupanya sudah lama memerhatikan ku. 

Suatu hari, setelah aku selesai memandu hanya untuk menenangkan fikiranku, dia telah mengajak ku menemaninya untuk ke bandar. Oleh kerana aku tiada apa perancangan selepas itu maka aku bersetuju. Dari siang hingga lah malam. Aku melihat jam sudah menunjukkan pukul 8.

"Abang.. ayu kena balik dah ni.. kalau lambat lagi.. ayu tak ada tempat tidur nanti.." Aku perlu bersuara.

"Alaa.. ayu tidur dekat rumah mak abang je la... Mak abang ada kat rumah tu.." Dia memberi jaminan yang aku tidak akan disentuh. 

Aku tidak ambil pusing. Pada aku itu tidak penting. Sampai dirumahnya, aku terus diperkenalkan kepada emaknya.Baru pagi tadi kenal Abang Mat, malam ni dah kenal emak tirinya. Emak tirinya terus mempelawa aku makan bersama Abang Mat sambil dia 'menemu bual' aku. Aku sudah biasa 'ditemu bual' jadi, aku ok. 

Selesai makan emak trinya menunjukkan bilik untuk aku tidur. Baju kurung maroon yang aku pakai dari siang tadi tidak dapat ku tukar kerana aku pasti jika aku meminta untuk meminjam sepersalinan sekali pun mereka tidak akan dapat memberinya. Ini kerana hanya emak tirinyanya yang tinggal di dalam rumah kepunyaan ayahnya ini. 

"Ayu tidur atas katil tu. Acik tidur kat bawah ni." Dia menunjukkan katil kelamin yg ada di dalam bilik ditingkat atas rumah itu.

"Ehh... Kenapa acik nak tidur kat bawah..?? Kan muat katil ni untuk dua orang...??" Aku kurang selesa apabila dia menyatakan pilihan nya.

"Tak apa... Acik suka tidur bawah lagi.. tidur atas katil panas.." Aku tau jawapan nya hanya untuk menenangkan aku. Namun Aku biarkan saja. 

"Beg duit tu.. meh acik simpan kat sini.. kena sorok.. takut hilang nanti..." Aku faham kerisauan nya kerana umurnya yang agak berusia. Jadi aku akur sahaja dengan memberi beg tangan ku kepadanya. Aku mengambil tempat ku diatas katil.

"Acik tutup lampu yea..." Dan kami terus melelapkan mata. 

Sudah sepuluh minit berlalu. Aku masih tidak dapat memejamkan mata. Sebenarnya aku tidak selesa kerana pakaian ku tidak ditukar setelah seharian. Namun aku tetap cuba untuk tidur kerana kelas aku bermula pada pukul 8 pagi esok. 

Tiba-tiba kedengaran suara abg mat memanggil aku. Oleh kerana dari awal lagi posisi ku membelakangkan pintu, jadi aku tidak dapat memastikan keadaan ketika itu. Jadi aku pusingkan badan ku menghadap pintu untuk memastikan nya. Namun Abang Mat sudah pun berdiri di sebelah katil. Aku terkejut. 

"Ehh.. abang.. makcik tak de ke...??" Aku kehairanan kerana dia berdiri di tempat emak tirinya tidur. 

"Tak de... Dia dah keluar..." Jawab nya ringkas. "Jom.. turun bawah.. Kita pergi bilik abang." Dia menarik tangan ku terus keluar dari bilik itu.

Ketika menuruni tangga dan berjalan ke biliknya, aku memerhatikan keadaan sekeliling. Memastikan emak tirinya benar-benar tiada di dalam rumah itu. Namun saiz rumah itu yang agak luas dan dengan hanya bantuan cahaya bulan, aku terpaksa menyerahkan  kepercayaan ku pada Abang Mat.

"Mari aah sini... tidur dengan abang mari..." Abang Mat sudah pun bersedia dengan hanya berseluar pendek di atas katil bujang nya.

"Ayu nak tanggal baju boleh tak..?? Ayu tak selesa lah.." Aku meminta pandangan sebenarnya bukan izin kerana aku khuatir. Jika emak tirinya kembali dan melihat aku tanpa seurat benang pun di badan ku sudah pasti Abang Mat yang paling teruk dimarahi nanti.

"Hmm.. tanggal lah.. abang lagi suka.." Aku tidak pasti sama ada dia dapat melihat apa yang sedang aku lakukan kerana dia tidak memakai cermin matanya dan bilik itu hanya diterangi cahaya bulan. 

"Ok. Dah..!" Aku pun terus naik ke atas katilnya dari hujung kakinya secara merangkak. Aku mengambil tempat Di sebelahnya. Belum pun aku sempat meletakkan kepala ku di atas tangan nya, Abang Mat bersuara lagi.

"Ayu.. hisap batang abang.." sambil dia menolak kepala ku ke arah batang nya.

'Wow... Besarnya!' Bisik hati ku. 'Ermmm... Boleh ke masuk ni..??' Aku hanya mampu bersuara tanpa suara ku di dengari Abang Mat sambil menggosok-gosok batang nya. 

Abang Mat menolak kepala ku memaksa ku memasukkan batang nya ke dalam mulut ku sebelum sempat aku bersedia. Aku teruskan saja. Mengolom batang Abang Mat yang agak besar itu. Penuh mulutku. Aku cuba untuk masuk se Dalam yang mungkin. 

"Sedak nya ayu.. pandainya ayu... Abang janji dok cari orang lain doh... Aarrgghhhh.." Abang Mat sedang menikmati hasil kerja lidah dan mulut ku. 

"Abang... Ayu nak masukkan boleh..??" Aku meminta izin kerana aku sudah tidak tertahan lagi ingin merasa batang Abang Mat yang besar dan panjang dari kebiasaan yang pernah ku lihat. 

Aku tidak menunggu jawapan dari Abang Mat. Aku terus saja memasukkan batangnya dari atas dengan perlahan. 

"Aarrgghh... Besarnya bang... Uuhhh... Sedapnya..." Aku sudah pun merasa kenikmatan nya walaupun dengan hanya memasukkan batang Abang Mat. Abang Mat kelihatan seperti sedang berkhayal dan banyak diam menyebabkan aku tertanya-tanya apakah aku tidak memberikan yang terbaik. Namun aku tetap meneruskan kerana aku perlu memuaskan diriku dengan peluang yang sudah tersedia ini.

Aku mulakan henjutan perlahan untuk 2 minit pertama dan kemudian aku tingkatkan kelajuan itu. Tidak sampai seminit pun setelah aku menghenjut Abang Mat dalam kedudukan aku di atasnya, dia bersuara untuk kali kedua.

"Ayu... Ayu.. Abang.. Aarrgghh.." Dia seperti ingin menahan ku. Namun tidak berdaya. 

"Iya bang... Nape bang..?? Abang...??" Aku ingin dia meneruskan kata-katanya. Aku dapat merasakan ledakan pancutan air maninya di dalam cipap ku. Nikmat sungguh. Aku berhenti menghenjut walaupun aku masih belum puas lagi. Aku turun dari badan Abang Mat dan baring disebelah nya.

"Ayu... jom pergi basuh..." Abang Mat mengajak ku ke bilik air bersama. Dia tidak tahu aku belum puas atau pun dia sudah memang tidak berdaya lagi untuk menerima layanan ku.

"Alaaa... Ayu tak puas lagi la... Nak lagi..." Aku merengek.

"Haa.. Tu yang dah ada kat dalam Tu tak tau apa citer.. nak lagi..??" Abang Mat mengingatkan benih-benih yang baru sahaja di lepaskan tadi. Kemudian dia terus menarik tangan ku dan membawa ku kebilik air. Aku hampa. Kecewa kerana tidak puas.

Malam itu Abang Mat membiarkan aku tidur dikatilnya. Dia tidak tidur bersama ku dan aku tidak ambil tahu apa yang dilakukan nya sehingga pagi keesokan harinya. Dia menghantar aku ke kolej.

"Habis kelas nanti calling-calling lah.. Abang ambik ayu. Kita gi cari barang untuk yang kat dalam tu." Walaupun hati ku berat hati untuk mengapa-apakan setiap benih yang masuk ke dalam rahim ku, aku tetap akur.

 









 











 
















swap_vert

X