×

Penana
search
Loginarrow_drop_down
Registerarrow_drop_down
Please use Chrome or Firefox for better user experience!
  • Writer
    Alang
    Alang
    Terima kasih kepada yang masih setia mem'follow' saya. Terima kasih juga kepada yang baru mem'follow' saya.

    Alhamdulillah, hari ini (26.06.2022) saya telah mencapai follower seramai 100 tanpa saya jangka. Terima kasih atas sokongan semua.

    Semua cerita yang dihasilkan bermungkinan benar dan mungkin juga rekaan semata-mata. Anda sahaja yang boleh membezakannya.

    Yang penting, semua watak mahupun tempat adalah rekaan semata-mata tiada bersangkut paut dengan sesiapa.

    Selamat Membaca..




    Pssstttt... Boleh juga cari sy di Wattpad yer
    See more
GELOJAK NAFSU
R Completed
18.8K
149
38
59.6K
7

Peristiwa hitam yang membelenggu Diana telah mencetuskan satu kehidupan yang sama sekali tidak diduga.

Namaku Diana, seorang gadis bertubuh genit yang hanya berketinggian sekitar 165cm. Raut wajahku hanyalah biasa-biasa sahaja tidaklah seperti mana-mana artis yang menjadi kegilaan ramai.

Namun, aku juga tidak nafikan masih banyak mata-mata keranjang yang meratah tubuhku dengan imaginasi mereka, tidak kurang juga yang cuba untuk mendekatiku. Mungkin disebabkan tubuhku yang agak menggiurkan menjadi daya penarik kepada lelaki-lelaki tersebut setiap kali aku melintasi mereka. Tetekku mantap menghiasi 'dada burung'ku serta punggung yang menonggek adalah aset terbaik yang pernah aku miliki.

Tragedi aku diculik dan dirogol benar-benar terpahat di sanubariku. Aku sering meratapi kejadian hitam itu dengan menangis di kala aku bersendirian. Tetapi aku sedar, aku perlu ceria dan bersemangat apabila aku bersama keluargaku. 

Peristiwa hitam yang telah berlaku itu telah mengubah aku menjadi seorang gadis yang lebih terbuka. Aku cuba melupakannya dengan mengubah kehidupanku dengan bergaul secara bebas. Selepas tragedi itu juga, nafsuku seperti dibebaskan dari penjara. Nafsu sering membuak-buak dan mendambakan kehikmatan dan kepuasan seks. Walau bagaimanapun, aku tidak memilih sebarangan orang tetapi aku akan memilih dan seboleh-bolehnya perbuatanku ini aku dengan sedaya upaya merahsiakannya dari diketahui umum terutamanya oleh kedua ibu bapaku.

.... Kini aku bukan lagi Diana yang dahulunya dikenali sebagai seorang gadis kampung yang ayu, beradab dan penuh sopan santun.

X