×

Please use Chrome or Firefox for better user experience!
Write a New Story!

Invite

Feedback
melayu

Bathel
6Mins Each
4
ISSUES
Pengorbanan Ayu
Updated May 22, 2019
PG-13
13
17309
0
Romance
Marriage

Pengorbanan seorang isteri untuk melepaskan suami dari belenggu dunia. Namun, pengorbanan ini memakan diri.

Romance
Romance
Marriage
Read More
Solo Work

Pengorbanan Ayu

Pengorbanan seorang isteri untuk melepaskan suami dari belenggu dunia. Namun, pengorbanan ini memakan diri.

Read More
Solo Work
mengangkang27
15Mins Each
41
ISSUES
novel seks melayu
Updated Dec 2, 2018
R Completed
168
1189780
18
Romance

ni adalah collection novel seks melayu yg I ade kalau nak tahu ape lagi novel yg I ada do follow me

PS: don't complaint or report

Young Adult
Romance
Read More
Solo Work

novel seks melayu

ni adalah collection novel seks melayu yg I ade kalau nak tahu ape lagi novel yg I ada do follow me

PS: don't complaint or report

Read More
Solo Work
VicEddie
3Mins Each
25
ISSUES
Memori Norman
Updated Mar 14, 2019
R
83
84753
3
Dark
Fantasy

Young Adult
Dark
Fantasy
Read More
Solo Work

Memori Norman

Read More
Solo Work
deerhannie143
6Mins Each
1
ISSUE
QISTINA, Si Gadis Liar
Updated Apr 14, 2019
R
5
6960
0
Fantasy
Dark

18SX CONTENT!

Qistina, gadis kacukan Russia-Belanda, namun membesar di Malaysia walaupun tidak berwarganegara Malaysia.

Dia dibesarkan ibu bapa nya di negara tersebut sejak 20 tahun yang lalu.

Sekarang kedua-dua ibu bapanya sudah berpindah ke Amerika atas urusan kerja namun dia tidak ikut.

"I wanna enjoy myself here. I love Malay men." - Qis

Romance
Fantasy
Dark
Read More
Solo Work

QISTINA, Si Gadis Liar

18SX CONTENT!

Qistina, gadis kacukan Russia-Belanda, namun membesar di Malaysia walaupun tidak berwarganegara Malaysia.

Dia dibesarkan ibu bapa nya di negara tersebut sejak 20 tahun yang lalu.

Sekarang kedua-dua ibu bapanya sudah berpindah ke Amerika atas urusan kerja namun dia tidak ikut.

"I wanna enjoy myself here. I love Malay men." - Qis

Read More
Solo Work
mengangkang27
9Mins Each
7
ISSUES
series bahana seks
Updated Jan 6, 2018
R Completed
27
50533
0

ni first series yang I pernah released kat my old wattpad account...

do enjoy the story line...

ada ideas or comments yang boleh jalan cerita tersebut jadi menarik sila comment ye.. :D

PS: kalau basah don't report or complaint

Young Adult
Read More
Solo Work

series bahana seks

ni first series yang I pernah released kat my old wattpad account...

do enjoy the story line...

ada ideas or comments yang boleh jalan cerita tersebut jadi menarik sila comment ye.. :D

PS: kalau basah don't report or complaint

Read More
Solo Work
mengangkang27
15Mins Each
8
ISSUES
isteriku menjadi budak seks bos aku
Updated Jan 31, 2018
R Completed
41
114685
0
Romance

menceritakan bagaimana bos aku perangkap aku dan ugut isteri aku menjadi budak seks dia,

PS:kalau basah jangan complaint dan jangan report...

Young Adult
Romance
Read More
Solo Work

isteriku menjadi budak seks bos aku

menceritakan bagaimana bos aku perangkap aku dan ugut isteri aku menjadi budak seks dia,

PS:kalau basah jangan complaint dan jangan report...

Read More
Solo Work
如夢似幻*(至冬)夢之彼羽棠
4Mins Each
53
ISSUES
花朵的眼淚
Updated Mar 20, 2018
G Completed
84
7019
83
Spiritual
Inspirational

嗯…這不是我第一次創作,但是這是我第一次將「我所妄想的世界分享給大家。」

(微奇幻向)

從現在開始,我會和紫霓月一起創作喔!

故事的主角是一名少女,因父親在少女出生前就已經下落不明,家中只好由母親一人扛起,獨自拉拔雪花長大,這將是個描述少女既充滿悲傷,痛苦,悔恨各種負面情感,同時卻又不可思議的故事

將進行重啟記劃,以新的世界關再度出發,從零開始新的旅途.

General
Spiritual
Inspirational
Read More
3 Collaboration Spaces Available

花朵的眼淚

嗯…這不是我第一次創作,但是這是我第一次將「我所妄想的世界分享給大家。」

(微奇幻向)

從現在開始,我會和紫霓月一起創作喔!

故事的主角是一名少女,因父親在少女出生前就已經下落不明,家中只好由母親一人扛起,獨自拉拔雪花長大,這將是個描述少女既充滿悲傷,痛苦,悔恨各種負面情感,同時卻又不可思議的故事

將進行重啟記劃,以新的世界關再度出發,從零開始新的旅途.

Read More
3 Collaboration Spaces Available
Scavengerrondz
7Mins Each
2
ISSUES
Sebelas Ribu Dara
Updated Jul 15, 2019
R
3
4338
0
Tragedy
Dark

Adaptasi dari Les Onze Milles 1907 novel pornografi daripada Guillaume Apollinaire. Eleven Thousands Rods.

Adaptasi kepada cerita Melayu. Menyingkap semua aspect seksual: sadisme, masochisme, ondinisme, vampirisme, gerontophilia, seks berkumpulan, lesbianisme dan homeseksual.

Semoga terhibur

Romance
Tragedy
Dark
Read More
Solo Work

Sebelas Ribu Dara

Adaptasi dari Les Onze Milles 1907 novel pornografi daripada Guillaume Apollinaire. Eleven Thousands Rods.

Adaptasi kepada cerita Melayu. Menyingkap semua aspect seksual: sadisme, masochisme, ondinisme, vampirisme, gerontophilia, seks berkumpulan, lesbianisme dan homeseksual.

Semoga terhibur

Read More
Solo Work
DewaMalam
3Mins Each
1
ISSUE
Kisah Benar Janda Gersang
Updated Jul 18, 2019
R
0
426
1
Dark
Romance

Panggil aje aku Ain, lebih senang demgam panggilan itu. Aku berkahwin sejak usiaku 19 tahun dikala alam remaja baru menjengah tiba. Suamiku pula Ujang memang panggilan serasi nya sejak dari bangku sekolah lagi katanya ..Jika difikirkan memanglah aku tidak puas merasakan alam remaja apa tah lagi menikmatinya. Suamiku seorang pemandu lori dah jodoh katanya.Sedangkan aku pula berperwatakan tinggi lampai dan cantik. Itulah pijian yamg selalu aku terima dikalangan rakan rakan sekolah ku.

Perkahwinan kami Indah khbar dari rupa walaupun pada mulanmya atas dsar suka sama suka tapi pabila berlabuhnya malam pertama antara kami berdua .. suamiku gagal . Iya dia gagal untuk memuaskan aku walapaun sudah tiga kali dia sampai ke kemuncak tapi aku masih lagi tergapai gapai sendirian .Masih lagi aku ingat setelah persandingan kami .. dimalam itu di rumah mertuaku suamiku terburu buru agar kami dapat berduaan dan melayari bahtera pertama kami . Memang sejak berkenalan suamiku hanyalah setakat memegang tangan ku sahaja sepanjang 2 tahun kami berkenalan ... bukannya selalu pun kami berjumpa sebelum pernikahan kami ... iyalah suamiku kan pemandu lori dan amat sering keluar dari kuala lumpur .."Ain mari " suamiku menunjukkan kearash bilik pengantin .Waktu itu jam didinding baru saja melepasi sepuluh setengah malam tatkala masih lagi ramai tetamuydirumah . Sampai saja di bilik suamiku menarik aku terus ke katil ...."Abang napa nihh tergopoh gapah ... Ain tak abis lagi lah buat kerja mengemas tu kat luar ... " Aku cuba berdalih .. walau aku tahu niat suamiku itu ,,, kurang dari 6 jam kami telah diijab kabulkan ..Suamiku telah pun melurutkan seluar dalamnya dan hanya berbaju singlet sahaja .. sambil duduk dibirai katil pengantin kami yang masih lagi terdapat beberapa hiasan dari siang tadi ...Aku masih lagi memegang tangan Ujang ,, dan berdiri dihadapanya ... Ujang terus saja menarik aku lebih rapat dan menyebamkan mukanya kearah payudaraku .. ketika itu aku masih lagi dengan baju songket pengantin ... baju sewaan ... esok dah nak kena dipulangkan ...Ujang terus menggomol kedua dua tetekku yang masih lagi dibungkus dengan baju tenunan songket benang emas. Belum sempat aku memberikan riaksi . Ujang telahpun menarik rambutku yang diparas pinggang itu dan memberikan isyarat supaya aku melutut di celah kelangkangnya ...Aku masih lagi dengan keadaan kaget namun aku ikutkan saja kehendak suamiku itu ... terdetik pula argghh tak kan lah tidak ada adengan adengan panas yang lebih romantik ...terus terang memang aku tiada pengalaman ... umur 19 tahun yang dulu tidak sama dengan remaja sekarang yang sudahpun terdedah dengan perlbagai pengaruh media sosial ..." Cepatlahh Ain ... Ain tunduk ajee sini .... " suamiku sudah mula agak kasar dari tarikkan tangan beliau ... walaupun dengan nada berbisik tapi terkesan dengan nada kasarnya itu ... Aku turuti dan duduk bersimpuh betul betul dicelah kangkanganya ... dia mengarahkan aku membuka zip seluar baju melayu songketnya dan tanganku di acu kepada batangnya .Aku turuti lagi dan mengeluarkan batang suamiku dari seluar dalamnyaa ... seluar baju .. Ujang terus memandang ke syiling rumah papan tersebut dan menyuruh aku membelai zakarnya ... itulah pertama kali aku melihat zakar suamiku ... ermm kelihatan masih lagi terkulai zakarnyaa ... aku terus ramas dan lancapkan zakarnya ... tah betul ke tidak cara aku buat lantaklahh dia yang nak sangat ."Ain kulumlahh dah depan mata tuu kan .." sambil kedua tangan suamiku menekan nekan kepalaku agar lebih rapat pada zakarnya ... Pertama kali aku memasukkan zakarnya kedalam mulutku ... bibirku menyentuh hujung kepala zakarnya ... dan dengan cepat terdapat perubahan ... zakar yang terkulai layu itu beransur menegang sedikit demi sedikit .. akibat sentuhan bibirku ..Ujang melenguh agak kasar ... dan kedua tangannya terus saja menekan kepala ku agar dapat menelan zakarnya yang separuh tenggang itu . Aku seperti kelemasan akibat dari batangnya terus saja dirodok kedalam rongga mulutku ... tanpa aku betul betul bersedia lagi ..Tapi aku turkan saja kehendak suamiku malam itu ... Aku masih lagi fikir bataqng Ujang masih belum tegang sepenuhnya mungkin aku perlu menghisap dan kulum lebih lama ... Aku mulakan hisapan pada zakar separuh tegang itu ..."Arghhhhh Best ... Ain best nyaaa .... " keluhan dari mulut suamiku ... agar kasar kedengaranya ... dan terus saja suamiku memancutkan air maninyaa yang licin dan cari terus kedalam ruang mulutku ...Aku tersedak dan terus saja melepaskan zakarnya dari hisapan mulutku .... Diwaktu itu aku masih lagi fikir itu adalah biasa dialamn rumah tangga (suamiku pancut cepat ) .."Dah lah Ain pergi basuh muka tuu ... lepas tu boleh sambung kerja yang kat luar tu .. tadi u cakap tak abis buat kerja lagi kan .. " Suamiku bersuara dan mula bangun dari bingkai katil dan menuju kebilik air sebelahAku masih lagi didalam keadaan keheranan diatas apa yang telah berlaku. Masih banyak tanda tanya yang berlegar didalam fikiranku ... adakah ini petanda buruk yang akan menghantuikehidupanku seterusnya ?Permulaan malam itulah yang membuatkan nafsuku terus terbelenggu disepanjang tempoh perkahwinan kami.

Young Adult
Dark
Romance
Read More
Solo Work

Kisah Benar Janda Gersang

Panggil aje aku Ain, lebih senang demgam panggilan itu. Aku berkahwin sejak usiaku 19 tahun dikala alam remaja baru menjengah tiba. Suamiku pula Ujang memang panggilan serasi nya sejak dari bangku sekolah lagi katanya ..Jika difikirkan memanglah aku tidak puas merasakan alam remaja apa tah lagi menikmatinya. Suamiku seorang pemandu lori dah jodoh katanya.Sedangkan aku pula berperwatakan tinggi lampai dan cantik. Itulah pijian yamg selalu aku terima dikalangan rakan rakan sekolah ku.

Perkahwinan kami Indah khbar dari rupa walaupun pada mulanmya atas dsar suka sama suka tapi pabila berlabuhnya malam pertama antara kami berdua .. suamiku gagal . Iya dia gagal untuk memuaskan aku walapaun sudah tiga kali dia sampai ke kemuncak tapi aku masih lagi tergapai gapai sendirian .Masih lagi aku ingat setelah persandingan kami .. dimalam itu di rumah mertuaku suamiku terburu buru agar kami dapat berduaan dan melayari bahtera pertama kami . Memang sejak berkenalan suamiku hanyalah setakat memegang tangan ku sahaja sepanjang 2 tahun kami berkenalan ... bukannya selalu pun kami berjumpa sebelum pernikahan kami ... iyalah suamiku kan pemandu lori dan amat sering keluar dari kuala lumpur .."Ain mari " suamiku menunjukkan kearash bilik pengantin .Waktu itu jam didinding baru saja melepasi sepuluh setengah malam tatkala masih lagi ramai tetamuydirumah . Sampai saja di bilik suamiku menarik aku terus ke katil ...."Abang napa nihh tergopoh gapah ... Ain tak abis lagi lah buat kerja mengemas tu kat luar ... " Aku cuba berdalih .. walau aku tahu niat suamiku itu ,,, kurang dari 6 jam kami telah diijab kabulkan ..Suamiku telah pun melurutkan seluar dalamnya dan hanya berbaju singlet sahaja .. sambil duduk dibirai katil pengantin kami yang masih lagi terdapat beberapa hiasan dari siang tadi ...Aku masih lagi memegang tangan Ujang ,, dan berdiri dihadapanya ... Ujang terus saja menarik aku lebih rapat dan menyebamkan mukanya kearah payudaraku .. ketika itu aku masih lagi dengan baju songket pengantin ... baju sewaan ... esok dah nak kena dipulangkan ...Ujang terus menggomol kedua dua tetekku yang masih lagi dibungkus dengan baju tenunan songket benang emas. Belum sempat aku memberikan riaksi . Ujang telahpun menarik rambutku yang diparas pinggang itu dan memberikan isyarat supaya aku melutut di celah kelangkangnya ...Aku masih lagi dengan keadaan kaget namun aku ikutkan saja kehendak suamiku itu ... terdetik pula argghh tak kan lah tidak ada adengan adengan panas yang lebih romantik ...terus terang memang aku tiada pengalaman ... umur 19 tahun yang dulu tidak sama dengan remaja sekarang yang sudahpun terdedah dengan perlbagai pengaruh media sosial ..." Cepatlahh Ain ... Ain tunduk ajee sini .... " suamiku sudah mula agak kasar dari tarikkan tangan beliau ... walaupun dengan nada berbisik tapi terkesan dengan nada kasarnya itu ... Aku turuti dan duduk bersimpuh betul betul dicelah kangkanganya ... dia mengarahkan aku membuka zip seluar baju melayu songketnya dan tanganku di acu kepada batangnya .Aku turuti lagi dan mengeluarkan batang suamiku dari seluar dalamnyaa ... seluar baju .. Ujang terus memandang ke syiling rumah papan tersebut dan menyuruh aku membelai zakarnya ... itulah pertama kali aku melihat zakar suamiku ... ermm kelihatan masih lagi terkulai zakarnyaa ... aku terus ramas dan lancapkan zakarnya ... tah betul ke tidak cara aku buat lantaklahh dia yang nak sangat ."Ain kulumlahh dah depan mata tuu kan .." sambil kedua tangan suamiku menekan nekan kepalaku agar lebih rapat pada zakarnya ... Pertama kali aku memasukkan zakarnya kedalam mulutku ... bibirku menyentuh hujung kepala zakarnya ... dan dengan cepat terdapat perubahan ... zakar yang terkulai layu itu beransur menegang sedikit demi sedikit .. akibat sentuhan bibirku ..Ujang melenguh agak kasar ... dan kedua tangannya terus saja menekan kepala ku agar dapat menelan zakarnya yang separuh tenggang itu . Aku seperti kelemasan akibat dari batangnya terus saja dirodok kedalam rongga mulutku ... tanpa aku betul betul bersedia lagi ..Tapi aku turkan saja kehendak suamiku malam itu ... Aku masih lagi fikir bataqng Ujang masih belum tegang sepenuhnya mungkin aku perlu menghisap dan kulum lebih lama ... Aku mulakan hisapan pada zakar separuh tegang itu ..."Arghhhhh Best ... Ain best nyaaa .... " keluhan dari mulut suamiku ... agar kasar kedengaranya ... dan terus saja suamiku memancutkan air maninyaa yang licin dan cari terus kedalam ruang mulutku ...Aku tersedak dan terus saja melepaskan zakarnya dari hisapan mulutku .... Diwaktu itu aku masih lagi fikir itu adalah biasa dialamn rumah tangga (suamiku pancut cepat ) .."Dah lah Ain pergi basuh muka tuu ... lepas tu boleh sambung kerja yang kat luar tu .. tadi u cakap tak abis buat kerja lagi kan .. " Suamiku bersuara dan mula bangun dari bingkai katil dan menuju kebilik air sebelahAku masih lagi didalam keadaan keheranan diatas apa yang telah berlaku. Masih banyak tanda tanya yang berlegar didalam fikiranku ... adakah ini petanda buruk yang akan menghantuikehidupanku seterusnya ?Permulaan malam itulah yang membuatkan nafsuku terus terbelenggu disepanjang tempoh perkahwinan kami.

Read More
Solo Work
Meyya
4Mins Each
1
ISSUE
Atika
Updated Jul 20, 2019
R
1
318
0

Kisah Atika yang gersang dan tidak puas bersama suami

General
Read More
Solo Work

Atika

Kisah Atika yang gersang dan tidak puas bersama suami

Read More
Solo Work
Meyya
8Mins Each
1
ISSUE
Salwa
Updated Jul 20, 2019
R
0
296
4

Keseronokan dan kepuasaan adalah dua unsur yang tidak kurangnya menjadi keinginan makhluk yang bergelar manusia. Pelbagai usaha dan cara sanggup dilakukannya sama ada secara baik atau sebaliknya. Justeru cerita ini akan memaparkan liku-liku kehidupan yang kelihatannya manis, namun di sebalik kemanisannya terdapat kepahitan sama ada dirasainya sendiri atau dirasai oleh orang lain yang terkena percikannya.

General
Read More
Solo Work

Salwa

Keseronokan dan kepuasaan adalah dua unsur yang tidak kurangnya menjadi keinginan makhluk yang bergelar manusia. Pelbagai usaha dan cara sanggup dilakukannya sama ada secara baik atau sebaliknya. Justeru cerita ini akan memaparkan liku-liku kehidupan yang kelihatannya manis, namun di sebalik kemanisannya terdapat kepahitan sama ada dirasainya sendiri atau dirasai oleh orang lain yang terkena percikannya.

Read More
Solo Work
Meyya
4Mins Each
1
ISSUE
Wani
Updated Jul 20, 2019
R
0
232
0

Kisah Wani ketika menaiki komuter bersama anak kecilnya

General
Read More
Solo Work

Wani

Kisah Wani ketika menaiki komuter bersama anak kecilnya

Read More
Solo Work