×

Please use Chrome or Firefox for better user experience!
Write a New Story!
Popular Tags
What Others Are Reading

Feedback
melayu

mengangkang27
14Mins Each
50
ISSUES
novel seks melayu
Updated Dec 1, 2020
R Completed
368
3254832
66
Romance

ni adalah collection novel seks melayu yg I ade kalau nak tahu ape lagi novel yg I ada do follow me

PS: don't complaint or report

Young Adult
Romance
Read More
Solo Work
novel seks melayu

ni adalah collection novel seks melayu yg I ade kalau nak tahu ape lagi novel yg I ada do follow me

PS: don't complaint or report

Read More
Solo Work
DewaMalam
6Mins Each
1
ISSUE
Kisah Benar Janda Gersang #5 - Hari Pertama Bersama Suami Istri
Updated Dec 26, 2019
R
12
13339
3
Dark
Tragedy

Sambungan dari Sikri Ke-4

Romance
Dark
Tragedy
Read More
Solo Work
Kisah Benar Janda Gersang #5 - Hari Pertama Bersama Suami Istri

Sambungan dari Sikri Ke-4

Read More
Solo Work
Meyya
4Mins Each
15
ISSUES
Ani
Updated Oct 18, 2020
R
99
267457
3
Romance
Fantasy

Kisah seorang suri rumah yang curang kepada suaminya

General
Romance
Fantasy
Read More
Solo Work
Ani

Kisah seorang suri rumah yang curang kepada suaminya

Read More
Solo Work
Meyya
6Mins Each
14
ISSUES
Salwa
Updated Oct 18, 2020
R
200
501301
110
Romance
Fantasy

Keseronokan dan kepuasaan adalah dua unsur yang tidak kurangnya menjadi keinginan makhluk yang bergelar manusia. Pelbagai usaha dan cara sanggup dilakukannya sama ada secara baik atau sebaliknya. Justeru cerita ini akan memaparkan liku-liku kehidupan yang kelihatannya manis, namun di sebalik kemanisannya terdapat kepahitan sama ada dirasainya sendiri atau dirasai oleh orang lain yang terkena percikannya.

General
Romance
Fantasy
Read More
Solo Work
Salwa

Keseronokan dan kepuasaan adalah dua unsur yang tidak kurangnya menjadi keinginan makhluk yang bergelar manusia. Pelbagai usaha dan cara sanggup dilakukannya sama ada secara baik atau sebaliknya. Justeru cerita ini akan memaparkan liku-liku kehidupan yang kelihatannya manis, namun di sebalik kemanisannya terdapat kepahitan sama ada dirasainya sendiri atau dirasai oleh orang lain yang terkena percikannya.

Read More
Solo Work
Meyya
6Mins Each
17
ISSUES
Atika
Updated Oct 18, 2020
R
116
239147
7
Romance
Fantasy

Kisah Atika yang gersang dan tidak puas bersama suami

General
Romance
Fantasy
Read More
Solo Work
Atika

Kisah Atika yang gersang dan tidak puas bersama suami

Read More
Solo Work
Spectre_Kayrin
7Mins Each
17
ISSUES
Dunia Serakah
Updated Jun 21, 2020
R
173
184767
28
Marriage
Family

Selamat Datang Ke Dunia Di Mana Nafsu Anda Dipuaskan Dengan Fiction Karya Kayrin

Young Adult
Marriage
Family
Read More
Solo Work
Dunia Serakah

Selamat Datang Ke Dunia Di Mana Nafsu Anda Dipuaskan Dengan Fiction Karya Kayrin

Read More
Solo Work
Seri Dewi Suria
10Mins Each
32
ISSUES
Cinta dan Dosa
Updated Nov 8, 2019
R
166
361707
67

Ini adalah kisah hidupku. Kehidupan seorang wanita yang bergelar isteri, yang telah terjerumus dalam gelora nafsu-nafsu lelaki tatkala mencari erti cinta. Seorang wanita yang telah lupa perbezaan antara cinta dan dosa, dan telah memilih dosa sebagai teman hidupnya.

Hayatilah kisah diriku ini. Pembaca mungkin akan membenciku. Memang patut aku dibenci. Memang patut aku dicemuh dan dihina. Aku bukan wanita suci. Kerana dalam aku mencari cinta, aku telah terjerumus di dalam dosa.

(Kisah ini hanyalah untuk bacaan dewasa sahaja kerana ianya mempunyai unsur-unsur seks yang agak ketara).

Romance
Read More
Solo Work
Cinta dan Dosa

Ini adalah kisah hidupku. Kehidupan seorang wanita yang bergelar isteri, yang telah terjerumus dalam gelora nafsu-nafsu lelaki tatkala mencari erti cinta. Seorang wanita yang telah lupa perbezaan antara cinta dan dosa, dan telah memilih dosa sebagai teman hidupnya.

Hayatilah kisah diriku ini. Pembaca mungkin akan membenciku. Memang patut aku dibenci. Memang patut aku dicemuh dan dihina. Aku bukan wanita suci. Kerana dalam aku mencari cinta, aku telah terjerumus di dalam dosa.

(Kisah ini hanyalah untuk bacaan dewasa sahaja kerana ianya mempunyai unsur-unsur seks yang agak ketara).

Read More
Solo Work
Meyya
2Mins Each
2
ISSUES
Amira
Updated Oct 18, 2020
G
13
5211
0

Mengisahkan seorang isteri bernama Amira yang hanyut di dalam pangkuan seorang lelaki lain ketika keretanya tersadai di lebuh raya

General
Read More
Solo Work
Amira

Mengisahkan seorang isteri bernama Amira yang hanyut di dalam pangkuan seorang lelaki lain ketika keretanya tersadai di lebuh raya

Read More
Solo Work
DewaMalam
3Mins Each
1
ISSUE
Kisah Benar Janda Gersang
Updated Dec 26, 2019
R
23
20793
2
Dark
Romance

Panggil aje aku Ain, lebih senang demgam panggilan itu. Aku berkahwin sejak usiaku 19 tahun dikala alam remaja baru menjengah tiba. Suamiku pula Ujang memang panggilan serasi nya sejak dari bangku sekolah lagi katanya ..Jika difikirkan memanglah aku tidak puas merasakan alam remaja apa tah lagi menikmatinya. Suamiku seorang pemandu lori dah jodoh katanya.Sedangkan aku pula berperwatakan tinggi lampai dan cantik. Itulah pijian yamg selalu aku terima dikalangan rakan rakan sekolah ku.

Perkahwinan kami Indah khbar dari rupa walaupun pada mulanmya atas dsar suka sama suka tapi pabila berlabuhnya malam pertama antara kami berdua .. suamiku gagal . Iya dia gagal untuk memuaskan aku walapaun sudah tiga kali dia sampai ke kemuncak tapi aku masih lagi tergapai gapai sendirian .Masih lagi aku ingat setelah persandingan kami .. dimalam itu di rumah mertuaku suamiku terburu buru agar kami dapat berduaan dan melayari bahtera pertama kami . Memang sejak berkenalan suamiku hanyalah setakat memegang tangan ku sahaja sepanjang 2 tahun kami berkenalan ... bukannya selalu pun kami berjumpa sebelum pernikahan kami ... iyalah suamiku kan pemandu lori dan amat sering keluar dari kuala lumpur .."Ain mari " suamiku menunjukkan kearash bilik pengantin .Waktu itu jam didinding baru saja melepasi sepuluh setengah malam tatkala masih lagi ramai tetamuydirumah . Sampai saja di bilik suamiku menarik aku terus ke katil ...."Abang napa nihh tergopoh gapah ... Ain tak abis lagi lah buat kerja mengemas tu kat luar ... " Aku cuba berdalih .. walau aku tahu niat suamiku itu ,,, kurang dari 6 jam kami telah diijab kabulkan ..Suamiku telah pun melurutkan seluar dalamnya dan hanya berbaju singlet sahaja .. sambil duduk dibirai katil pengantin kami yang masih lagi terdapat beberapa hiasan dari siang tadi ...Aku masih lagi memegang tangan Ujang ,, dan berdiri dihadapanya ... Ujang terus saja menarik aku lebih rapat dan menyebamkan mukanya kearah payudaraku .. ketika itu aku masih lagi dengan baju songket pengantin ... baju sewaan ... esok dah nak kena dipulangkan ...Ujang terus menggomol kedua dua tetekku yang masih lagi dibungkus dengan baju tenunan songket benang emas. Belum sempat aku memberikan riaksi . Ujang telahpun menarik rambutku yang diparas pinggang itu dan memberikan isyarat supaya aku melutut di celah kelangkangnya ...Aku masih lagi dengan keadaan kaget namun aku ikutkan saja kehendak suamiku itu ... terdetik pula argghh tak kan lah tidak ada adengan adengan panas yang lebih romantik ...terus terang memang aku tiada pengalaman ... umur 19 tahun yang dulu tidak sama dengan remaja sekarang yang sudahpun terdedah dengan perlbagai pengaruh media sosial ..." Cepatlahh Ain ... Ain tunduk ajee sini .... " suamiku sudah mula agak kasar dari tarikkan tangan beliau ... walaupun dengan nada berbisik tapi terkesan dengan nada kasarnya itu ... Aku turuti dan duduk bersimpuh betul betul dicelah kangkanganya ... dia mengarahkan aku membuka zip seluar baju melayu songketnya dan tanganku di acu kepada batangnya .Aku turuti lagi dan mengeluarkan batang suamiku dari seluar dalamnyaa ... seluar baju .. Ujang terus memandang ke syiling rumah papan tersebut dan menyuruh aku membelai zakarnya ... itulah pertama kali aku melihat zakar suamiku ... ermm kelihatan masih lagi terkulai zakarnyaa ... aku terus ramas dan lancapkan zakarnya ... tah betul ke tidak cara aku buat lantaklahh dia yang nak sangat ."Ain kulumlahh dah depan mata tuu kan .." sambil kedua tangan suamiku menekan nekan kepalaku agar lebih rapat pada zakarnya ... Pertama kali aku memasukkan zakarnya kedalam mulutku ... bibirku menyentuh hujung kepala zakarnya ... dan dengan cepat terdapat perubahan ... zakar yang terkulai layu itu beransur menegang sedikit demi sedikit .. akibat sentuhan bibirku ..Ujang melenguh agak kasar ... dan kedua tangannya terus saja menekan kepala ku agar dapat menelan zakarnya yang separuh tenggang itu . Aku seperti kelemasan akibat dari batangnya terus saja dirodok kedalam rongga mulutku ... tanpa aku betul betul bersedia lagi ..Tapi aku turkan saja kehendak suamiku malam itu ... Aku masih lagi fikir bataqng Ujang masih belum tegang sepenuhnya mungkin aku perlu menghisap dan kulum lebih lama ... Aku mulakan hisapan pada zakar separuh tegang itu ..."Arghhhhh Best ... Ain best nyaaa .... " keluhan dari mulut suamiku ... agar kasar kedengaranya ... dan terus saja suamiku memancutkan air maninyaa yang licin dan cari terus kedalam ruang mulutku ...Aku tersedak dan terus saja melepaskan zakarnya dari hisapan mulutku .... Diwaktu itu aku masih lagi fikir itu adalah biasa dialamn rumah tangga (suamiku pancut cepat ) .."Dah lah Ain pergi basuh muka tuu ... lepas tu boleh sambung kerja yang kat luar tu .. tadi u cakap tak abis buat kerja lagi kan .. " Suamiku bersuara dan mula bangun dari bingkai katil dan menuju kebilik air sebelahAku masih lagi didalam keadaan keheranan diatas apa yang telah berlaku. Masih banyak tanda tanya yang berlegar didalam fikiranku ... adakah ini petanda buruk yang akan menghantuikehidupanku seterusnya ?Permulaan malam itulah yang membuatkan nafsuku terus terbelenggu disepanjang tempoh perkahwinan kami.

Young Adult
Dark
Romance
Read More
4 Collaboration Spaces Available
Kisah Benar Janda Gersang

Panggil aje aku Ain, lebih senang demgam panggilan itu. Aku berkahwin sejak usiaku 19 tahun dikala alam remaja baru menjengah tiba. Suamiku pula Ujang memang panggilan serasi nya sejak dari bangku sekolah lagi katanya ..Jika difikirkan memanglah aku tidak puas merasakan alam remaja apa tah lagi menikmatinya. Suamiku seorang pemandu lori dah jodoh katanya.Sedangkan aku pula berperwatakan tinggi lampai dan cantik. Itulah pijian yamg selalu aku terima dikalangan rakan rakan sekolah ku.

Perkahwinan kami Indah khbar dari rupa walaupun pada mulanmya atas dsar suka sama suka tapi pabila berlabuhnya malam pertama antara kami berdua .. suamiku gagal . Iya dia gagal untuk memuaskan aku walapaun sudah tiga kali dia sampai ke kemuncak tapi aku masih lagi tergapai gapai sendirian .Masih lagi aku ingat setelah persandingan kami .. dimalam itu di rumah mertuaku suamiku terburu buru agar kami dapat berduaan dan melayari bahtera pertama kami . Memang sejak berkenalan suamiku hanyalah setakat memegang tangan ku sahaja sepanjang 2 tahun kami berkenalan ... bukannya selalu pun kami berjumpa sebelum pernikahan kami ... iyalah suamiku kan pemandu lori dan amat sering keluar dari kuala lumpur .."Ain mari " suamiku menunjukkan kearash bilik pengantin .Waktu itu jam didinding baru saja melepasi sepuluh setengah malam tatkala masih lagi ramai tetamuydirumah . Sampai saja di bilik suamiku menarik aku terus ke katil ...."Abang napa nihh tergopoh gapah ... Ain tak abis lagi lah buat kerja mengemas tu kat luar ... " Aku cuba berdalih .. walau aku tahu niat suamiku itu ,,, kurang dari 6 jam kami telah diijab kabulkan ..Suamiku telah pun melurutkan seluar dalamnya dan hanya berbaju singlet sahaja .. sambil duduk dibirai katil pengantin kami yang masih lagi terdapat beberapa hiasan dari siang tadi ...Aku masih lagi memegang tangan Ujang ,, dan berdiri dihadapanya ... Ujang terus saja menarik aku lebih rapat dan menyebamkan mukanya kearah payudaraku .. ketika itu aku masih lagi dengan baju songket pengantin ... baju sewaan ... esok dah nak kena dipulangkan ...Ujang terus menggomol kedua dua tetekku yang masih lagi dibungkus dengan baju tenunan songket benang emas. Belum sempat aku memberikan riaksi . Ujang telahpun menarik rambutku yang diparas pinggang itu dan memberikan isyarat supaya aku melutut di celah kelangkangnya ...Aku masih lagi dengan keadaan kaget namun aku ikutkan saja kehendak suamiku itu ... terdetik pula argghh tak kan lah tidak ada adengan adengan panas yang lebih romantik ...terus terang memang aku tiada pengalaman ... umur 19 tahun yang dulu tidak sama dengan remaja sekarang yang sudahpun terdedah dengan perlbagai pengaruh media sosial ..." Cepatlahh Ain ... Ain tunduk ajee sini .... " suamiku sudah mula agak kasar dari tarikkan tangan beliau ... walaupun dengan nada berbisik tapi terkesan dengan nada kasarnya itu ... Aku turuti dan duduk bersimpuh betul betul dicelah kangkanganya ... dia mengarahkan aku membuka zip seluar baju melayu songketnya dan tanganku di acu kepada batangnya .Aku turuti lagi dan mengeluarkan batang suamiku dari seluar dalamnyaa ... seluar baju .. Ujang terus memandang ke syiling rumah papan tersebut dan menyuruh aku membelai zakarnya ... itulah pertama kali aku melihat zakar suamiku ... ermm kelihatan masih lagi terkulai zakarnyaa ... aku terus ramas dan lancapkan zakarnya ... tah betul ke tidak cara aku buat lantaklahh dia yang nak sangat ."Ain kulumlahh dah depan mata tuu kan .." sambil kedua tangan suamiku menekan nekan kepalaku agar lebih rapat pada zakarnya ... Pertama kali aku memasukkan zakarnya kedalam mulutku ... bibirku menyentuh hujung kepala zakarnya ... dan dengan cepat terdapat perubahan ... zakar yang terkulai layu itu beransur menegang sedikit demi sedikit .. akibat sentuhan bibirku ..Ujang melenguh agak kasar ... dan kedua tangannya terus saja menekan kepala ku agar dapat menelan zakarnya yang separuh tenggang itu . Aku seperti kelemasan akibat dari batangnya terus saja dirodok kedalam rongga mulutku ... tanpa aku betul betul bersedia lagi ..Tapi aku turkan saja kehendak suamiku malam itu ... Aku masih lagi fikir bataqng Ujang masih belum tegang sepenuhnya mungkin aku perlu menghisap dan kulum lebih lama ... Aku mulakan hisapan pada zakar separuh tegang itu ..."Arghhhhh Best ... Ain best nyaaa .... " keluhan dari mulut suamiku ... agar kasar kedengaranya ... dan terus saja suamiku memancutkan air maninyaa yang licin dan cari terus kedalam ruang mulutku ...Aku tersedak dan terus saja melepaskan zakarnya dari hisapan mulutku .... Diwaktu itu aku masih lagi fikir itu adalah biasa dialamn rumah tangga (suamiku pancut cepat ) .."Dah lah Ain pergi basuh muka tuu ... lepas tu boleh sambung kerja yang kat luar tu .. tadi u cakap tak abis buat kerja lagi kan .. " Suamiku bersuara dan mula bangun dari bingkai katil dan menuju kebilik air sebelahAku masih lagi didalam keadaan keheranan diatas apa yang telah berlaku. Masih banyak tanda tanya yang berlegar didalam fikiranku ... adakah ini petanda buruk yang akan menghantuikehidupanku seterusnya ?Permulaan malam itulah yang membuatkan nafsuku terus terbelenggu disepanjang tempoh perkahwinan kami.

Read More
4 Collaboration Spaces Available
Meyya
4Mins Each
1
ISSUE
Wani
Updated Jul 20, 2019
R
29
33686
2
Romance
Fantasy

Kisah Wani ketika menaiki komuter bersama anak kecilnya

General
Romance
Fantasy
Read More
Solo Work
Wani

Kisah Wani ketika menaiki komuter bersama anak kecilnya

Read More
Solo Work
Spectre_Kayrin
7Mins Each
1
ISSUE
Orgy Dengan Housemate Boyfriend Kawan
Updated Aug 1, 2019
R
16
18045
2
Friendship
Short Story

Peristiwa ini bermula saat aku temankan Lisa berjumpa boyfriend dia di rumah bujang mereka. Terus terang aku selalu temankan si Lisa ni jumpa dengan boyfriend kesayangan dia si Haikal ni. So, tak ada la segan sangat setiap kali aku ikut teman diorang berdating. Kadang-kadang Lisa pergi sendiri, and kadang-kadang aku temankan. Sebelum tu biar aku gambarkan pada korang sedikit tentang aku. Aku ni jenis yang open. Setakat minum arak and hisap ganja tu umpama hiburan sampingan bagi aku. Mungkin agak keterlaluan bagi yang pertama kali jumpa atau lepak dengan aku kerana aku ni jenis yang bertudung. Namun pemakaian aku agak jarang and fit ikut saiz badan aku. Dengan ukur dada yang ranum, cukup untuk membuat mana-mana lelaki meratah tubuh aku dengan mata mereka. Begitu juga dengan Lisa, cuma dia lebih senang melepaskan rambutnya yang paras bahu itu. Hanya bertudung bila pergi ke kuliah memandangkan kami study di sebuah IPTA di Perak. Jadi malam itu macam biasa aku temankan diorang dating di depan pagar rumah si Haikal ni. Aku tak bagi perhatian sangat apa yang mereka bualkan. Aku lebih selesa duduk di atas motor sambil layan whatsapp dengan boyfriend aku. Sekali sekala aku curi pandang pada si Haikal ni. Orangnya boleh tahan kacak. Dengan ukuran badan yang agak tegap, padanlah Lisa boleh sukakan dia. And Haikal ni pula pandai bergurau. Jenis yang boleh ajak bersembang.Tiba-tiba... "Nana! Jom masuk lepak dalam. Aku nak main game dengan laki aku ni." ajak Lisa. Aku agak terdiam, belum sempat aku menjawab, Lisa mula memujuk."Ala... sekejap je. Takkan kau nak tinggal sensorang kat luar ni?"Aku akur akan ajakan Lisa. Lagi pula ini bukan pertama kali aku masuk rumah mereka. Sesampai di ruang tamu, aku lihat Adi dan Lan tengah lepak kat sofa sambil tengok tv. Dengan beer and ganja di atas meja, mereka selesa begitu. Lisa ikut Haikal masuk ke master bedroom memandangkan Haikal mempunyai raungnya sendiri. Pintu bilik dibiarkan terbuka. Aku mengambil tempat di sebelah Lan and menonton tv bersama mereka. Dan macam biasa aku minum sebotol dua beer yang ada. Sesekali terdengar bunyi sorakan dari bilik Haikal and gelak tawa mereka.Tak berapa lama kemudian Adi mengajak aku masuk menyertai mereka di dalam, namun aku menolak. Aku lebih selesa santai di ruang tamu dengan Lan. Lan ni pun kacak seperti kawannya. cuma beza kulitnya agak cerah dari Haikal. Sambil berbual dengan Lan, aku menghisap ganja yang Lan sediakan. Cukup untuk melayan kepala yang agak serabut memandangkan aku ketika itu tengah krisis sikit dengan boyfriend aku.Tanpa aku sedar, hanya bunyi game yang ku dengar dari bilik Haikal. Tiada lagi bunyi sorak ketawa mereka. Aku memandang Lan, namun Lan memandang ke arah tv seperti tiada apa-apa yang berlaku. Lalu aku bangun dan bergerak ke bilik Haikal untuk memeriksa.Dan apa yang ku lihat amat memeranjatkan. Ku lihat Lisa sedang memberi blowjob pada Haikal manakala Adi sedang asyik menjilat pantat Lisa di celah kangkangnya. Aku kaku dimuka pintu dan memerhati tingkah laku mereka. Mereka sikit pun tidak sedar akan kehadiran aku disitu sehingga aku merasakan ada tangan yang memeluk aku dari belakang..."Enjoy the show?""Hah?" Rupanya Lan yang memelukku dari belakang. Serentak dari itu Lisa yang sedang sibuk melayan mereka tersentak dengan kehadiran aku. Namun dia kembali mengulum pelir boyfriendnya seperti tiada apa-apa. Perlahan-lahan Lan mengusap dadaku dan mencium leherku. Aku cuba menepis, namun perasaan aku ketika itu mula terasa ghairah. Aku dapat rasakan pantat aku mula berair... mungkin akibat arak and ganja tadi. Mungkin akibat pemandangan yang amat erotik ini. "Relax and enjoy Nana.." bisik Lan sambil menarik daguku lalu mencium aku. Aku membalas ciumannya dan tanpa paksa, aku mulai suka. Aku membalas ciumannya perlahan-lahan. Dan dapat aku rasakan di celah kangkangnya, pelirnya mula membengkak. Tanpa membuang masa, Lan menarik aku untuk duduk di birai katil. Betul-betul di sebelah kawan-kawan aku yang khayal melayan nafsu mereka. Saiz katil jenis King Size tu cukup untuk memuatkan kami berlima di atas tu. Lan mula meraba dadaku. Di ramasnya perlahan-lahan sebelum menyusupkan tangannya ke dalam bajuku lalu membelainya. Perasaan aku ketika itu sangat menyelesakan. Tak dapat aku nafikan yang pantatku mula basah akibat rangsangan yang aku rasa. Aku mula membelai pelir Lan dari luar seluarnya sebelum mengeluarkannya untuk ku urut. Bila aku buka seluarnya, pelirnya sudah berdenyut-denyut kekerasan. Namun bukan itu yang buat aku tertarik. Tapi saiznya yang lebih besar dari boyfriendku. Dengan ukuran 6 inci dan gemuk. kemas ku pegang sebelum mengurutnya. Lan membuka bajuku untuk memramas tetek ku yang ranum ini. Aku tanpa membuang masa memberi kerjasama dengan membuang baju ku. dan ketika aku ingin membuka tudungku, dia menahan dan mengarahkan aga aku membiarkan saja tudungku begitu. Aku biarkan saja dan sambung mengurut pelirnya yang besar itu sambil Lan perlahan-lahan meramas tetekku. Dan bila dia menjilat and menggigit puting aku, perasaan geli itu buat aku lagi gila diperlakukan begitu. Aku menepis kepala Lan dan terus ke celah kangkangnya. Perlahan-lahan aku urut lalu ku masukkan pelirnya ke dalam mulutku. Aku tak dapat memasukkan semuanya namun aku kulum pelirnya perlahan-lahan. Dan perlahan-lahan aku lajukan kuluman aku."Ouch, Nana... Slow sikit, oouucchhh." desis Lan saat aku mula menikmati pelirnya. Air liurku membasahi pelir Lan dan aku tetap tak berhenti. Aku akan buatkan Lan pancut dalam mulutku. Saat itu aku rasakan, seperti ada yang menarik seluarku dan aku biarkan saja dan teruskan kuluman aku sambil Lan memegang kepala aku meracau kesedapan. Dan bila aku rasa seperti ada yang menjilat biji kelentit aku, seperti ada elektrik yang menjalar keseluruh badan aku. Lalu aku hentikan kuluman aku dan melihat siapa yang mainkan lidahnya di celah kangkang aku dan tanpa ku sangka. Rupanya Haikal yang menjilat pantatku. Gila. Boyfriend kawan aku sendiri. Apa yang Lisa buat?Bila aku menoleh ke arah Lisa aku lihat Adi sedang pacak Lisa dari belakang sambil menarik rambut Lisa. Tetek Lisa terhayun-hayang akibat hentakkan pelir Adi kedalam pantatnya. "Awwww... Laju lagi Adi. Fuck me, fuck me faster!" pekik Lisa.Adi melajukan dayungan dan setiap hentakan yang dia buat, Lisa meraung kesedapan. Lisa memandang aku dengan mata yang kuyu. Nampak sangat dia sedang menikmati apa yang Adi lakukan padanya."Kal, you baring. I dah tak tahan." Arah ku.Terus terang aku sendiri pun sudah tidak tahan di tease oleh jantan dua orang ni. Haikal mengambil posisi dan berbaring menelentang di sebelah aweknya yang sedang dihenjut oleh housemate dia. Tanpa membuang masa aku naik ke atas Haikal dan perlahan-lahan aku masukkan pelirnya ke dalam pantat aku."Auwww... sempit. Pandai you kemut Nana." kata Haikal saat aku mula masukkan kesemua batang pelirnya ke dalam pantat aku. Sesak nafas aku seketika bila memasukkan pelir Haikal yang besar ni. Aku mulakan aksi naik turun dan makin lama, makin laju aku menunggang Haikal. Sambil aku sibuk menunggang, Lan mengambil tempat di hadapan Lisa dan menghulurkan pelirnya untuk di kulum. Dan Lisa seperti profesional mula mengulum pelir Lan sambil di doggie oleh Adi."Kal... besarnya pelir Kal... senak Nana rasa.""Ahhhhh, Nana pun pandai kemut. Rasa macam nak terpancut je ni.""Hehehe, kalau kau nak tahu Nana, ini la aktiviti aku tiap-tiap kali datang sini." Lisa menyampuk."Ummm.... Kalau aku tau kau menyundal macam ini, tiap-tiap malam aku temankan kau beb."Adi mula melajukan dayungan terhadap Lisa. Dua-dua sudah mahu climax. "Ughh.. I dah nak pancut ni. You nak I pancut dekat mana?" tanya Adi."Pancut je kt dalam mulut I. Biar I rasa air mani you." jawab Lisa.Tanpa membuang masa, Adi mengambil tempat di depan muka Lisa. Lalu disua pelirnya ke dalam mulut Lisa. Dan Lisa menyambut lalu mengulumnya dengan rakus."Aghhhh... i'm cumming.. Isap Lisa, Isap!"UmmmLisa menyedut setiap pancutan Adi sehingga tersedak. Kelihatan sedikit lelehan air mani Adi di bibir Lisa. Dia mengulum pelir Adi semahunya walaupun Adi sudah memancutkan air maninya semua. Kemudian mereka mula bercium dengan rakus tanda kepuasan.Kembali pada aku, dalam aku tengah menunggang Haikal. Lan mendatangi aku dari belakang. Lelehan air mazi aku yang banyak menjadi pelincir untuk dia mendatangi duburku. Kini aku di sandwich oleh boyfriend kawanku dan housematenya. Mereka mula mencari rentak dan terus menghenjut aku sehingga aku meraung kesedapan."Aghh, fuck me faster guys. I'm cumming." jeritku"Yeah, I pun dah nak sampai ni." jawab Haikal."Okay, jom pancut sekali. ughhhhh." jawab Lan sambil melepaskan air mazinya ke dalam dubur aku.Begitu juga dengan Haikal. Ketika dia climax, aku turut serta dengan meraung kesedapan. kedua-dua lubangku dipenuhi air mani mereka. Saat aku terbaring keletihan, air mani mereka berdua banyak mengalir keluar dari lubang pantat and dubur aku.PUASItu perkataan yang dapat aku simpulkan pada malam itu. Seterusnya kami melanjutkan aktiviti kami sampai ke pagi. Sejak hari itu, aku sentiasa bertukar-tukar pasangan dengan Lisa.Nanti akan aku ceritakan pula bagaimana aku kantoi memantat depan boyfriend aku dengan mereka ni. Jumpa lagi...

Historical
Friendship
Short Story
Read More
Solo Work
Orgy Dengan Housemate Boyfriend Kawan

Peristiwa ini bermula saat aku temankan Lisa berjumpa boyfriend dia di rumah bujang mereka. Terus terang aku selalu temankan si Lisa ni jumpa dengan boyfriend kesayangan dia si Haikal ni. So, tak ada la segan sangat setiap kali aku ikut teman diorang berdating. Kadang-kadang Lisa pergi sendiri, and kadang-kadang aku temankan. Sebelum tu biar aku gambarkan pada korang sedikit tentang aku. Aku ni jenis yang open. Setakat minum arak and hisap ganja tu umpama hiburan sampingan bagi aku. Mungkin agak keterlaluan bagi yang pertama kali jumpa atau lepak dengan aku kerana aku ni jenis yang bertudung. Namun pemakaian aku agak jarang and fit ikut saiz badan aku. Dengan ukur dada yang ranum, cukup untuk membuat mana-mana lelaki meratah tubuh aku dengan mata mereka. Begitu juga dengan Lisa, cuma dia lebih senang melepaskan rambutnya yang paras bahu itu. Hanya bertudung bila pergi ke kuliah memandangkan kami study di sebuah IPTA di Perak. Jadi malam itu macam biasa aku temankan diorang dating di depan pagar rumah si Haikal ni. Aku tak bagi perhatian sangat apa yang mereka bualkan. Aku lebih selesa duduk di atas motor sambil layan whatsapp dengan boyfriend aku. Sekali sekala aku curi pandang pada si Haikal ni. Orangnya boleh tahan kacak. Dengan ukuran badan yang agak tegap, padanlah Lisa boleh sukakan dia. And Haikal ni pula pandai bergurau. Jenis yang boleh ajak bersembang.Tiba-tiba... "Nana! Jom masuk lepak dalam. Aku nak main game dengan laki aku ni." ajak Lisa. Aku agak terdiam, belum sempat aku menjawab, Lisa mula memujuk."Ala... sekejap je. Takkan kau nak tinggal sensorang kat luar ni?"Aku akur akan ajakan Lisa. Lagi pula ini bukan pertama kali aku masuk rumah mereka. Sesampai di ruang tamu, aku lihat Adi dan Lan tengah lepak kat sofa sambil tengok tv. Dengan beer and ganja di atas meja, mereka selesa begitu. Lisa ikut Haikal masuk ke master bedroom memandangkan Haikal mempunyai raungnya sendiri. Pintu bilik dibiarkan terbuka. Aku mengambil tempat di sebelah Lan and menonton tv bersama mereka. Dan macam biasa aku minum sebotol dua beer yang ada. Sesekali terdengar bunyi sorakan dari bilik Haikal and gelak tawa mereka.Tak berapa lama kemudian Adi mengajak aku masuk menyertai mereka di dalam, namun aku menolak. Aku lebih selesa santai di ruang tamu dengan Lan. Lan ni pun kacak seperti kawannya. cuma beza kulitnya agak cerah dari Haikal. Sambil berbual dengan Lan, aku menghisap ganja yang Lan sediakan. Cukup untuk melayan kepala yang agak serabut memandangkan aku ketika itu tengah krisis sikit dengan boyfriend aku.Tanpa aku sedar, hanya bunyi game yang ku dengar dari bilik Haikal. Tiada lagi bunyi sorak ketawa mereka. Aku memandang Lan, namun Lan memandang ke arah tv seperti tiada apa-apa yang berlaku. Lalu aku bangun dan bergerak ke bilik Haikal untuk memeriksa.Dan apa yang ku lihat amat memeranjatkan. Ku lihat Lisa sedang memberi blowjob pada Haikal manakala Adi sedang asyik menjilat pantat Lisa di celah kangkangnya. Aku kaku dimuka pintu dan memerhati tingkah laku mereka. Mereka sikit pun tidak sedar akan kehadiran aku disitu sehingga aku merasakan ada tangan yang memeluk aku dari belakang..."Enjoy the show?""Hah?" Rupanya Lan yang memelukku dari belakang. Serentak dari itu Lisa yang sedang sibuk melayan mereka tersentak dengan kehadiran aku. Namun dia kembali mengulum pelir boyfriendnya seperti tiada apa-apa. Perlahan-lahan Lan mengusap dadaku dan mencium leherku. Aku cuba menepis, namun perasaan aku ketika itu mula terasa ghairah. Aku dapat rasakan pantat aku mula berair... mungkin akibat arak and ganja tadi. Mungkin akibat pemandangan yang amat erotik ini. "Relax and enjoy Nana.." bisik Lan sambil menarik daguku lalu mencium aku. Aku membalas ciumannya dan tanpa paksa, aku mulai suka. Aku membalas ciumannya perlahan-lahan. Dan dapat aku rasakan di celah kangkangnya, pelirnya mula membengkak. Tanpa membuang masa, Lan menarik aku untuk duduk di birai katil. Betul-betul di sebelah kawan-kawan aku yang khayal melayan nafsu mereka. Saiz katil jenis King Size tu cukup untuk memuatkan kami berlima di atas tu. Lan mula meraba dadaku. Di ramasnya perlahan-lahan sebelum menyusupkan tangannya ke dalam bajuku lalu membelainya. Perasaan aku ketika itu sangat menyelesakan. Tak dapat aku nafikan yang pantatku mula basah akibat rangsangan yang aku rasa. Aku mula membelai pelir Lan dari luar seluarnya sebelum mengeluarkannya untuk ku urut. Bila aku buka seluarnya, pelirnya sudah berdenyut-denyut kekerasan. Namun bukan itu yang buat aku tertarik. Tapi saiznya yang lebih besar dari boyfriendku. Dengan ukuran 6 inci dan gemuk. kemas ku pegang sebelum mengurutnya. Lan membuka bajuku untuk memramas tetek ku yang ranum ini. Aku tanpa membuang masa memberi kerjasama dengan membuang baju ku. dan ketika aku ingin membuka tudungku, dia menahan dan mengarahkan aga aku membiarkan saja tudungku begitu. Aku biarkan saja dan sambung mengurut pelirnya yang besar itu sambil Lan perlahan-lahan meramas tetekku. Dan bila dia menjilat and menggigit puting aku, perasaan geli itu buat aku lagi gila diperlakukan begitu. Aku menepis kepala Lan dan terus ke celah kangkangnya. Perlahan-lahan aku urut lalu ku masukkan pelirnya ke dalam mulutku. Aku tak dapat memasukkan semuanya namun aku kulum pelirnya perlahan-lahan. Dan perlahan-lahan aku lajukan kuluman aku."Ouch, Nana... Slow sikit, oouucchhh." desis Lan saat aku mula menikmati pelirnya. Air liurku membasahi pelir Lan dan aku tetap tak berhenti. Aku akan buatkan Lan pancut dalam mulutku. Saat itu aku rasakan, seperti ada yang menarik seluarku dan aku biarkan saja dan teruskan kuluman aku sambil Lan memegang kepala aku meracau kesedapan. Dan bila aku rasa seperti ada yang menjilat biji kelentit aku, seperti ada elektrik yang menjalar keseluruh badan aku. Lalu aku hentikan kuluman aku dan melihat siapa yang mainkan lidahnya di celah kangkang aku dan tanpa ku sangka. Rupanya Haikal yang menjilat pantatku. Gila. Boyfriend kawan aku sendiri. Apa yang Lisa buat?Bila aku menoleh ke arah Lisa aku lihat Adi sedang pacak Lisa dari belakang sambil menarik rambut Lisa. Tetek Lisa terhayun-hayang akibat hentakkan pelir Adi kedalam pantatnya. "Awwww... Laju lagi Adi. Fuck me, fuck me faster!" pekik Lisa.Adi melajukan dayungan dan setiap hentakan yang dia buat, Lisa meraung kesedapan. Lisa memandang aku dengan mata yang kuyu. Nampak sangat dia sedang menikmati apa yang Adi lakukan padanya."Kal, you baring. I dah tak tahan." Arah ku.Terus terang aku sendiri pun sudah tidak tahan di tease oleh jantan dua orang ni. Haikal mengambil posisi dan berbaring menelentang di sebelah aweknya yang sedang dihenjut oleh housemate dia. Tanpa membuang masa aku naik ke atas Haikal dan perlahan-lahan aku masukkan pelirnya ke dalam pantat aku."Auwww... sempit. Pandai you kemut Nana." kata Haikal saat aku mula masukkan kesemua batang pelirnya ke dalam pantat aku. Sesak nafas aku seketika bila memasukkan pelir Haikal yang besar ni. Aku mulakan aksi naik turun dan makin lama, makin laju aku menunggang Haikal. Sambil aku sibuk menunggang, Lan mengambil tempat di hadapan Lisa dan menghulurkan pelirnya untuk di kulum. Dan Lisa seperti profesional mula mengulum pelir Lan sambil di doggie oleh Adi."Kal... besarnya pelir Kal... senak Nana rasa.""Ahhhhh, Nana pun pandai kemut. Rasa macam nak terpancut je ni.""Hehehe, kalau kau nak tahu Nana, ini la aktiviti aku tiap-tiap kali datang sini." Lisa menyampuk."Ummm.... Kalau aku tau kau menyundal macam ini, tiap-tiap malam aku temankan kau beb."Adi mula melajukan dayungan terhadap Lisa. Dua-dua sudah mahu climax. "Ughh.. I dah nak pancut ni. You nak I pancut dekat mana?" tanya Adi."Pancut je kt dalam mulut I. Biar I rasa air mani you." jawab Lisa.Tanpa membuang masa, Adi mengambil tempat di depan muka Lisa. Lalu disua pelirnya ke dalam mulut Lisa. Dan Lisa menyambut lalu mengulumnya dengan rakus."Aghhhh... i'm cumming.. Isap Lisa, Isap!"UmmmLisa menyedut setiap pancutan Adi sehingga tersedak. Kelihatan sedikit lelehan air mani Adi di bibir Lisa. Dia mengulum pelir Adi semahunya walaupun Adi sudah memancutkan air maninya semua. Kemudian mereka mula bercium dengan rakus tanda kepuasan.Kembali pada aku, dalam aku tengah menunggang Haikal. Lan mendatangi aku dari belakang. Lelehan air mazi aku yang banyak menjadi pelincir untuk dia mendatangi duburku. Kini aku di sandwich oleh boyfriend kawanku dan housematenya. Mereka mula mencari rentak dan terus menghenjut aku sehingga aku meraung kesedapan."Aghh, fuck me faster guys. I'm cumming." jeritku"Yeah, I pun dah nak sampai ni." jawab Haikal."Okay, jom pancut sekali. ughhhhh." jawab Lan sambil melepaskan air mazinya ke dalam dubur aku.Begitu juga dengan Haikal. Ketika dia climax, aku turut serta dengan meraung kesedapan. kedua-dua lubangku dipenuhi air mani mereka. Saat aku terbaring keletihan, air mani mereka berdua banyak mengalir keluar dari lubang pantat and dubur aku.PUASItu perkataan yang dapat aku simpulkan pada malam itu. Seterusnya kami melanjutkan aktiviti kami sampai ke pagi. Sejak hari itu, aku sentiasa bertukar-tukar pasangan dengan Lisa.Nanti akan aku ceritakan pula bagaimana aku kantoi memantat depan boyfriend aku dengan mereka ni. Jumpa lagi...

Read More
Solo Work
RaZer
7Mins Each
3
ISSUES
Sheila
Updated Jul 17, 2020
R
24
11366
0

Zack yang menyimpan dendam terhadap ibu tirinya.

Fantasy
Read More
Solo Work
Sheila

Zack yang menyimpan dendam terhadap ibu tirinya.

Read More
Solo Work