×

Please use Chrome or Firefox for better user experience!
Sipencintapena
Joined Jan 7, 2019
Words Published
1,636
Comments Given
0
Sipencintapena
Regular Writer Screenwriter Reviewer
From Malaysia Female Born 19th Apr 1994 Bachelor
Featured Stories
S
Solo Works
C
Collaborative Works
I
Idea Contributors
B
Beta Reader
C
2
ISSUES
I'm not you cinderella
Updated Jan 8, 2019
G
0
96
0
Romance
Family

Tengku Adwa Riana - "Saya... pun nak hidup bahagia macam orang lain. Awak yakin dapat bahagiakan saya? "

Tengku Fuadzi- "Awak kena berikan saya peluang tu..., "

Tengku Hadwan-"Awak boleh percayakan saya. Sebab saya tak suka mungkir janji."

Tengku Izdan - "Saya terlewat. Sekarang ni, pilihan ada di tangan awak."

Tengku Balqish- "Maaf sebab dah lukakan hati awak. Tapi kalau lah peluang tu masih ada..., "

Tengku Erina - "Kau dan aku lalui perkara yang sama. Kau tahu ia sangat menyakitkan. Apa kata... kau mengalah."

Kisah cinta yang sulit dimengerti...namun tiada siapa yang tahu pemilik sebenar hati si puteri itu...

(Kisah cinta dalam kalangan kerabat diraja)

Status-ongoing

Romance
Romance
Family
Read More

I'm not you cinderella

Tengku Adwa Riana - "Saya... pun nak hidup bahagia macam orang lain. Awak yakin dapat bahagiakan saya? "

Tengku Fuadzi- "Awak kena berikan saya peluang tu..., "

Tengku Hadwan-"Awak boleh percayakan saya. Sebab saya tak suka mungkir janji."

Tengku Izdan - "Saya terlewat. Sekarang ni, pilihan ada di tangan awak."

Tengku Balqish- "Maaf sebab dah lukakan hati awak. Tapi kalau lah peluang tu masih ada..., "

Tengku Erina - "Kau dan aku lalui perkara yang sama. Kau tahu ia sangat menyakitkan. Apa kata... kau mengalah."

Kisah cinta yang sulit dimengerti...namun tiada siapa yang tahu pemilik sebenar hati si puteri itu...

(Kisah cinta dalam kalangan kerabat diraja)

Status-ongoing

Read More
FAQ · Feedback · Privacy · Terms

Penana © 2019