×

Penana
search
Loginarrow_drop_down
Registerarrow_drop_down
Please use Chrome or Firefox for better user experience!
  • Writer
    <BoogeyMan>
    <BoogeyMan>
    Not really a writer. But i have a lot in my mind that needed to be translated into writings. So here goes.

    Note: I am planning to put into writings on all the encounters that i had. Including the non sexual ones too i.e titfuck, blowjobs encounter etc... I have written my experience (FWB) with Kak Nisa and the list will grow on eventually. This includes my ex girlfriends, freelancers and random girls for one night stand. Just need the will power to keep writing and preserve it all as memories.

    Oh, and my writing skills sucks. So bear with me ya ?
    See more
Selingkuh
R
8.7K
184
80
81.7K
4

Mengisarkan tentang Aiman, seorang jurutera yang aktif dalam aktiviti hiking. Di sepanjang penglibatannya dalam dunia hiking, berbagai ragam manusia telah dia temui. Di dalam dunia hiking juga lah aiman berkenalan dengan kak aida, seorang wanita yang mempunyai butik pakaiannya sendiri. Ibu kepada sepasang cahaya mata ini mula melibatkan dirinya dengan aktiviti hiking apabila suaminya, seorang pegawai kerajaan yang juga seorang atlit yang aktif di dalam pertandingan iron man dan marathon.

Kak aida mempunyai badan yang agak berisi, namun masih lagi mengekalkan figure seorang wanita. Dia juga bertindak sebgai model pakaian untuk butiknya bagi perempuan yang di dalam kategori plus size. Seorang yang open minded, aida juga tidak pernah menapis percakapannya. Baginya, itu adalah lumrah manusia. Tidak perlu berlakon demi menjaga hati seseorang.

X