×

Penana
search
Loginarrow_drop_down
Registerarrow_drop_down
Please use Chrome or Firefox for better user experience!
Maria3313
Joined Nov 2, 2016
Maria3313
Regular Writer Reader
From Australia Female Born 8th Dec 1999 High School
Maria3313
has joined as an idea contributor of
5 years ago
Maria3313
5 years ago 3

Seamus Brown - So making a charcter based off of a song?

Now do i pick a completely random bonkers song more a more normal one ... hmmm 


5 years ago
Seamus Brown - @Maria3313, Next minute most serious thing you have ever read 
5 years ago
Maria3313 - Yup! I can't wait to see what you do with this. I have high expectations for this ridiculousness. 
5 years ago
Maria3313
5 years ago 2

Maria3313
5 years ago 0
Maria3313
has joined as a challenger of Wordy Wonders
5 years ago
Maria3313
has joined as a challenger of Wordy Wonders
5 years ago
Maria3313
5 years ago 1

Maria3313
5 years ago 2

Kokiri-Hylian-Hero - @Maria3313, Hey! It's true, tho! I love how you said this in 2017, btw: "N-Number one under stand digger, good job, best job ever 2012."
YOU HAVE NOT SEEN THE LAST OF 2012!!!!!

5 years ago
Kokiri-Hylian-Hero - @Maria3313, DENIAL??? It's okay, it's not the end of life as we know it...yet.
5 years ago
Maria3313 - IT'S STILL 2012 I SWEAR
5 years ago
Maria3313
left a comment on Issue 1 - Bang of Make the event
5 years ago
Maria3313
left a comment on Issue 1 - Bang of Make the event
5 years ago
Maria3313
5 years ago 2

Kokiri-Hylian-Hero - You're welcome. What can I say, I'm near impossible sometimes!
5 years ago
Kokiri-Hylian-Hero - @Kokiri-Hylian-Hero, And so were those, but you know, that's a good, I'll keep them.
5 years ago
Kokiri-Hylian-Hero - Hashtag, was an accident.
5 years ago
Kokiri-Hylian-Hero - Hashtag, was an accident.
5 years ago
Kokiri-Hylian-Hero - Hashtag, was an accident.
5 years ago
Maria3313 - holy moly the tag tho

5 years ago
Kokiri-Hylian-Hero - Dude, yeah, that's an AWESOME TAG!!! Best part? It links to me...that is one long username I have!
5 years ago
Maria3313
left a comment on Issue 1 - Bang of Make the event
5 years ago
Maria3313
5 years ago 0

Maria3313
5 years ago 0

Maria3313
5 years ago 2

Maria3313
5 years ago 1

- Exactly!!!
YOI is good
But Mob's animation was way better
5 years ago