×

Penana
search
Loginarrow_drop_down
Registerarrow_drop_down
Please use Chrome or Firefox for better user experience!
  • Writer
    Max
    Max
    Just an old writer. Since 1999 till 2020 then I stop... My stories has been republished over and over again. Don't ask if this was mine or not. I am over it long ago...
    See more
campaign Request update 0
One-Shot Collections
R
32.7K
32
7
3.8K
0

Hi and Good Day

Terbitan kali ini boleh dikatakan sebuah buku yang akan mengumpulkan semua karya yang saya ada sejak 1999 sehingga karya saya yang latest 2020. Ada yang memang hasilnya adalah genuine dari cetusan idea dan penulisan saya sendiri sejak menggunakan namapena tanpanama/tintaaku/max dan maxie dan ada juga karya milik penulis sezaman dengan saya yang saya berikan nafas baru dari segi tuturan ayat, penstrukturan semula cerita supaya lebih legit dan tidak bersepah-sepah mostly sebab ia adalah cerita yang berkualiti. So you guys might find a similar storyline but a different way of approach.

Malahan, cerita yang memang karya sendiri juga, saya berikan nafas baru sejajar dengan perkembangan intelek dan usia saya. Kalau dulu penulisan yang agak tidak tersusun dan penggunaan ayat yang terhad, saya berikan penambahbaikan supaya lebih kekal berkualiti dan logik. Pada yang pernah mengenali saya dari zaman blog/forum dulu saya ucapkan selamat berjumpa semula. Karya-karya yang saya tampilkan disini, hanyalah untuk berkongsi, saya tidaklah berbangga dengan karya yang saya hasilkan ini. Tetapi cukup sekadar untuk melampiaskan hobi gelap yang saya miliki. 

Akhir kata selamat membaca, sudi-sudikan memberi komen atau pandangan untuk penambahbaikan pada masa akan datang.


Sekian, terima kasih.

X