×

Penana
search
Loginarrow_drop_down
Registerarrow_drop_down
Please use Chrome or Firefox for better user experience!
Romance
Fantasy
Salwa
Writer Meyya
Writer
  • G: General Audiences
  • PG: Parental Guidance Suggested
  • PG-13: Parents Strongly Cautioned
  • R: Restricted
R
RATED
555931 Reads
206 Likes
311 Bookmarks
Popularity
rss_feed RSS

Facebook · Twitter

FAQ · Feedback · Privacy · Terms

Penana © 2021

Get it on Google Play

Download on the App Store

Follow Author
Salwa
311 Bookmarks
Salwa
311 Bookmarks
A - A - A
#2
Restu Yang Didambakan
Meyya
Comments ( 7 )
kamaruzzaman - Kat mana cerita ni boleh didapati. Boleh bagi tau saya ke. Ada dalam wibesite lain ke
6 months agoreply

Che Zamudi - penghargaan yang sebenarnya adalah penghargaan yang diperolehi dari hasil garapan karya sendiri dan bukannya diciplak dari karya asal. garapan asal karya ini adalah nukilan fitrasenja.. mohon beri kredit untuk fitrasenja.
1 year agoreply

sone gnol - Untuk bersikap spontan, mohon Meyya meminta keizinan dari penulis asal cerita ini untuk C&P. itu pun jika diizinkan oleh penulis asal. Kalau tak boleh atau tidak dapat keizinan darinya, maka jangan di buat C&P tersebut. Untuk kebaikan bersama.
1 year agoreply

fitrasenja - Ini adalah karya asal:

https://www.wattpad.com/707339483-manis-berduri-rombongan-2-restu-yang-didambakan
1 year agoreply

Seri Dewi Suria - Karya asal di Wattpad dah tak ada. Samada penulis delete atau kena ban. 
1 year agoreply

fitrasenja - Mohon berkarya sendiri.. tak perlu nak copy & paste karya orang lain. Kalau kemarut sangat nak buat kerja macam tu, sebutlah daripada mana karya ini diperolehi,, siapa penulisnya. 
1 year agoreply

Show more...
Loading...
X