×

Penana
search
登入arrow_drop_down
註冊arrow_drop_down
請使用Chrome或Firefox享受更好的用戶體驗!
  • 作者
    Alang
    Alang
    Terima kasih kepada yang masih setia mem'follow' saya. Terima kasih juga kepada yang baru mem'follow' saya.

    Alhamdulillah, hari ini (26.06.2022) saya telah mencapai follower seramai 100 tanpa saya jangka. Terima kasih atas sokongan semua.

    Semua cerita yang dihasilkan bermungkinan benar dan mungkin juga rekaan semata-mata. Anda sahaja yang boleh membezakannya.

    Yang penting, semua watak mahupun tempat adalah rekaan semata-mata tiada bersangkut paut dengan sesiapa.

    Selamat Membaca..




    Pssstttt... Boleh juga cari sy di Wattpad yer
    See more
campaign 催更 0
SEMPADAN NAFSU
R
29.3K
187
83
85.4K
27

Apabila nafsu telah menguasai diri, akal sudah tidak berguna lagi.

Kali ini Author cuba menulis kisah kehidupan suami, isteri, sahabat karib, anak, client dan sebagainya. Kisah ini terhasil dari pembacaan dan juga idea dari rakan penulis yang telah menjadi rakan kepada author.

Author berharap para pembaca akan terhibur dan dapat menjiwai setiap watak yang telah diwujudkan.

Setiap nama, tempat mahupun jalan cerita yang terdapat dalam karya author ini adalah rekaan semata-mata dan tiada kena mengena dengan sesiapa. Sekiranya ada, ia adalah secara kebetulan semata-mata.


AMARAN DAN PENAFIAN

Karya ini adalah sebuah karya yang berunsur erotika, mengandungi unsur seks dan lucah yang sengaja disensasikan. Ia juga bakal memaparkan unsur-unsur yang tidak bermoral dan haram di sisi agama seperti penzinaan, hubungan terlarang dan bertukar pasangan hidup.

Sekiranya genre karya ini tidak bersesuaian dengan citarasa atau kehendak anda, maka anda perlulah meninggalkan pembacaan karya ini dengan segera.

Dengan meneruskan pembacaan karya ini, anda bersetuju untuk bertanggungjawab sepenuhnya ke atas segala perasaan emosi, melankoli, mahupun perbuatan-perbuatan seksual yang anda lakukan.

Penulis dan penerbit tidak akan sekali-kali bertanggungjawab ke atas sebarang tingkahlaku pembaca yang melanggar hukum agama atau melakukan sebarang dosa.

Pembaca bertanggungjawab sepenuhnya di atas sebarang kemungkaran yang dilakukannya sendiri akibat daripada membaca karya ini.

Selamat membaca..

X