Please use Chrome or Firefox for better user experience!
Romance
Milah
Writer mengangkang
Writer
  • G: General Audiences
  • PG: Parental Guidance Suggested
  • PG-13: Parents Strongly Cautioned
  • R: Restricted
R
RATED
357 Reads
2 Likes
1 Bookmarks
Popularity

Facebook · Twitter

FAQ · Feedback · Privacy · Terms

Penana © 2018

Get it on Google Play

Download on the App Store

Follow Author
Milah
1 Bookmarks
A - A - A
#10
Datin kuat seks 7
mengangkang
Jan 13, 2018
0
0
9
7 Mins Read
No Plagiarism!f81KIKGgbOecQpXdmlPeposted on PENANA
Kisah datin kuat seks – kisah benar bahagian 7 (imbasan bagaimana EM mula main dengan Milah)
Imbasan kisah Milah bersama EM
13Please respect copyright.PENANAlemQI5TkoZ
Di imbaskan kembali aksi EM main pantat Milah memang menarik.
Kisahnya bermula bila EM yang sudah yakin dia boleh mengajak Milah keluar dengan niat nak cuba memikat sehingga Milah tersangat rela
mengangkangkan lubang pantatnya untuk EM menjilat dan seterusnya memasukkan butuhnya yang besar itu kedalam lubang pantat Milah yang telah pun menerima banyak butuh butuh lelaki lain.
13Please respect copyright.PENANAwD8xnQh46t
Untuk pengetahuan mulanya EM menalipon Milah ajak Milah makan dan sembang sembang di luar. Milah setuju tetapi Milah ada berkata” BANG SARANG LEBAH JANGAN DIJOLOK NANTI DIA MENYENGAT BANG!..ABANG KENA BELA BELAI HATI HATI NANTI DAPAT LAH MADU NYA ITU!”. EM tahu akan maksud Milah dan EM yakin kali ini dia memang boleh dapat kongkek puki perempuan gila seks sejak sekian lama. Waktu itu Milah walaupun sudah beranak 5 baru berumur 35 tahun. Suaminya berkahwin lagi ketika Milah mengandungkan anak ke-3 waktu Milah baru berumur 21 tahun dan suaminya berkahwin lagi satu waktu Milah berumur 24 tahun. Umur Milah 27 tahun waktu mengandongkan anak yang ke-5. Waktu itu EM amat geram akan kemontokkan tubuh Milah semasa mengandong. EM pernah memberitahu Milah yang dia syok betul pada Milah semasa dia mengandong dan berangan nak main dengan Milah. Milah tersenyum sambil berkata,
”.. kenapa tak mau cakap nak?. tentu Milah kasi pantat kembang mengandong Milah pada bang!..memang sedap bang main masa perut boncit ngandong bang!” jawab Milah.
13Please respect copyright.PENANATlGJKDX7ZM
“ya melepas abang,abang tau ada orang lain yang dapat!” jawab EM
13Please respect copyright.PENANAml0IbJO43c
Memang pada waktu Milah mula mengandong sehingga nak beranak Milah mendapat layanan seksnya dari pemuda jawa Adi Mascung yang berjiran dengan nya dan juga dari butuh pegawai polis Sdin tetapi Mascunglah yang paling puas. Ini kerana janji Milah pada Mascung yang telah membantu Milah menggugurkan kandongan bila Milah sedar Krishnan telan memboncitkan perutnya. Mujur baru masuk 2 bulan setengah kandongan Milah hasil dari benih Krishnan itu.  
13Please respect copyright.PENANA3AQb7e1pi8
Kisah bersama EM pula, Milah kerap sekali main pantat bersama EM. Aksi kegemaran Milah ialah doggi dan duduk diatas bagaikan menunggang kuda. Namun berbagai bagi aksi Milah di balun oleh EM malah didalam kereta pun pernah mereka membuat aksi menghisap kote, menyonyot tetek Milah serta EM mengorek menyucuk lubang pantat Milah. Mereka tiada berahsia jika mahu memenuhi keinginan nafsu buas mereka terus terang meminta.  Pernah EM main sehingga 9 round dengan Milah dan waktu itu di kerjakan nya Milah sehingga letih dan EM juga amat terangsang menikmati tubuh putih Milah. Segala susuk badan Milah dijilat, cium termasuk merakamkan aksi aksi mereka main. Milah rela apa saja jejaka EM ini lakukan malah menggalakkan gambar lubang pantatnya dirakam. Milah memang tidak kisah aksi main pukinya dirakam kerana Milah amat sayang kepada lelaki ini yang dapat memuaskan nafsu serakahnya. Tentunya EM ambil rakam untuk simpanan peribadi malah Milah pun amat suka melihat aksi main nya bila ditayangkan dan ditonton bersama EM.
13Please respect copyright.PENANATbtzVedSlc
Kecuali Milah pergi keluar kota atau EM ke luar negeri, hampir setiap minggu Milah akan mengangkang pantat nya untuk di jilat dan biji kelentitnya di kulum oleh kekasihnya ini. EM amat suka pada Milah malah Milah pun tersangat sayang pada EM. Masa yang terluang akan dimunafaatkan oleh Milah, ada saja masa Milah akan menalipon EM.
13Please respect copyright.PENANAEHxEqJofNr
 “abang hari ni abang nak pantat Milah tak?”. EM yang sangat suka main pantat Milah selalu meminta Milah main kuat kuat dan sukakan Milah mengerang kuat bila dia menghentakkan butuh nya kedalam pantat Milah.
13Please respect copyright.PENANAsR2i2aw4zP
“mestilah nak Milah, boleh tak bang kulum biji kelentit Milah dgn jilat lubang pantat Milah setengah jam baru kita mula berdayung Milah?” Tanya EM,
13Please respect copyright.PENANAcs0G2WUfOf
“boleh aje bang buat lah apa abang suka pada Milah asalkan Milah puas abang pun puas bang”balas Milah
13Please respect copyright.PENANArsWZ7nJvCw
“abang nak Milah mengerang kuat kuat boleh ya Milah?..tak kisah lah kita main didalam bilik hotel abang nak Milah meraung mengerang kuat sebab abang syok lagi kuat main pantat Milah bila Milah macam tu, boleh ya Milah?...Milah tak kisah kan kalau orang dengar? ”Tanya EM lagi,
“boleh bang, Milah pun suka abang hentak kuat kuat bang, sedap bang!..peduli apa bang biarlah orang dengar, yang sedap kita dia orang dengar dia orang lagi syok bang, semua orang checkin hotel semuanya memantat bang!”balas Milah lagi.
13Please respect copyright.PENANAX4nZnq9UuJ
Ada  beberapa kali ketika semua orang tiada dirumah Milah akan menalipon EM menyuruhnya datang semata mata ajak EM main dirumahnya. Pernah waktu hari raya malam ke-3 Milah menalipon EM agar datang segera kerana semua anak anak telah keluar cuma dia seorang saja tidak mahu keluar atas alasan letih walhal mahu EM datang memantat lubang puki nya yang gian itu. Milah terus terang beritahu EM.
Milah berkata”..bang cepat datang Milah nak abang main pantat Milah gian ni dah lama dalam bulan puasa kita tak main..semua takda dirumah bang cepat ya bang!”.
13Please respect copyright.PENANAJHcKneGhuu
EM pun segera datang tetapi keretanya dipark jauh. Sampai aje Milah sudah berkemban dan Nampak amat setim dahagakan seks, Milah terus memeluk dan merangkul kepala EM sambil bercium dan segera ke meja makan kerana sudah dibuatnya air tongkat ali untuk EM. Milah pula kelihatan amat ghairah tentu Milah sudah mengambil ubat peransang seks. Milah terus meraba meramas kote EM dan Milah sendiri buka kain baju kaftan nya lalu bertelanjang bulat. Apa lagi EM pun setim terus aje meramas ramas tetek besor Milah dan menghisap hisapnya sambil tangan menyucuk nyucuk lubang pantat Milah yang ternyata sudah berair itu sambil membuka baju terus telanjang.
13Please respect copyright.PENANAxWXuV5REBt
“..bang Milah nak kote bang..Milah tak tahan bang..please banggg!” rayu Milah.
13Please respect copyright.PENANAbzyzzVZIQu
Milah menarik EM sambil menyuruh EM ke ruang tamu yang sudah tersedia tilam dan bantal bagaikan tempat istimewa untuk memantat. EM merasakan kurang selesa takut nanti sedang mereka syok memantat anak anak Milah balik dari berhari raya jadi EM syorkan ke bilik orang gaji Milah di belakang. Orang gaji Milah Yati pulang seketika ke Indonesia. Milah menurut aje tetapi setelah EM baring Milah menghisap butuh EM dan EM pula menjilat pantat Milah mereka merasakan kurang selesa kerana sempit jadi mereka keluar main diruang tamu berlampukan malap. Milah yang sudah gian terus menungging minta disula doggi dari belakang.
13Please respect copyright.PENANAszbFkzT0Qn
“cepat …bang Milah nak kote abangggg,!”rayu Milah. “Ya sayang abang pun nak pantat Milah sedap ni Milah!” jawab EM
13Please respect copyright.PENANAvnjtRfyJUa
Pada malam itu EM dan Milah sudah menduga akan dapat merasakan lubang pantat dan kote, mereka tersangat ingin melakukan setelah sekian lama mengidam. Air perangsang yang Milah minum sangat membantu Milah memuaskan nafsunya dengan sepuas puasnya. EM hampir tewas dibuatnya. Hebat sungguh Milah masih gagah dan bernafsu betul dia.
13Please respect copyright.PENANAc6JLFiGF1w
Milah melutut untuk menghisap butuh EM yang sudah keras tegang itu. Tak lama kemudian mereka baring membuat aksi 69.
13Please respect copyright.PENANA9u6l9qU3rK
Pada malam itu EM dan Milah memantat sakan. Berbagai aksi EM kerjakan Milah sehingga jam 12 malam baru selesai. Mereka ingin meneruskan lagi tetapi takutkan anak anak Milah pulang nanti. EM pulang dengan kepuasan begitu juga Milah. Mereka berjanji keesokan harinya untuk meneruskan berzina lagi di hotel yang Milah telah pun tempahkan atas nama EM di Seremban     
13Please respect copyright.PENANArX8Lq01ZJV
Disebabkan Milah suka seks ganas dan mengerang meraung bila pantat nya ditujah, EM cuba sedaya upaya memenuhi permintaan nafsu serakah Milah walupun dia sibuk dengan tugas harian nya. EM tak pernah menolak jika Milah inginkan pantatnya ditujah dan nafsunya seksnya dipuaskan. Milah pulak kerap kali EM meminta nak pantatnya Milah akan tetap menunaikan kehendak nafsu seks kekasihnya ini walaupun dalam masa yang sama Milah ada juga dapatkan kehendak seksnya dari orang lain. EM syak Milah masih ada memberikan lubang pantat nya kepada orang lain kerana sering kali Milah menerima call dan message Milah akan cuba sembunyikan. EM pernah lihat handphone Milah waktu Milah tertidor ada tetera message lucah dari budak jaga Nepal begitu juga message dari seorang lelaki yang EM syak guru tuition anak Milah yang syok pada Milah.
13Please respect copyright.PENANA9W2THHcome
EM heran juga bagaimana Milah dengan mudah dapat bekalan pil kuat untuk lelaki yang sering Milah berikan kepada EM bila mereka nak main pantat. EM tahu Milah juga makan pil kuat rangsang untuk perempuan bila Milah datang nak berzina kerana memang Milah mahukan seks yang kuat dan puas. Pernah EM main pantat Milah sehingga Milah berjurai air peluh tetapi masih gagah dan tetap kuat duduk diatas mengkudakan EM sambil mengerang bila menghayunkan dan henjut menghentakkan cipapnya agar menusak butuh EM kedalam. Milah pernah mengaku kepada seorang sahabat EM yang Milah juga ingin berzina tapi tak kesampaian. Milah beritahu yang dia pernah main dengan EM sebanyak 10 round kerana keberkesanan ubat kuat yang dia belikan Milah untuk EM memantatnya dengan lebih kuat. EM bagaikan mendera Milah setiap kali mereka memantat. Itu yang Milah suka sekali bersetubuh dan berzina dengan EM.
13Please respect copyright.PENANAVwI2RStMVU
Kisah benar yang memang berlaku dan bukannya  rekaan ini amat menarik, kini Datin Milah terus ligat dengan aktiviti mencari kepuasan di luar berlaku curang tanpa pengetahuan suami akan dikisahkan selanjutnya…    

54.234.45.10

ns54.234.45.10da2
Comments ( 0 )

No comments yet. Be the first!
Loading...
X