Please use Chrome or Firefox for better user experience!
Romance
Milah
Writer mengangkang
Writer
  • G: General Audiences
  • PG: Parental Guidance Suggested
  • PG-13: Parents Strongly Cautioned
  • R: Restricted
R
RATED
359 Reads
2 Likes
1 Bookmarks
Popularity

Facebook · Twitter

FAQ · Feedback · Privacy · Terms

Penana © 2018

Get it on Google Play

Download on the App Store

Follow Author
Milah
1 Bookmarks
A - A - A
#12
Datin kuat seks 9
mengangkang
Jan 13, 2018
0
0
12
22 Mins Read
No Plagiarism!TPqmIYXjPcYoRjB0CE6Fposted on PENANA
berginilah aksi yang datin milah tersangat suka bila EM menutuh *******
16Please respect copyright.PENANAUZYhf191QF
Milah tetap sayang EM dan berjanji pantat nya adalah milik EM. Walaupun setia pada EM Datin Milah masih kangkangkan pantatnya kepada jantan lain.
16Please respect copyright.PENANA8Jvz6dx3wn
16Please respect copyright.PENANAguL7Nn8q1e
Setelah kali pertama Milah dan EM main dihotel pada malam minggu itu mereka amat mengidam nak memantat lagi. Kini sudah beberapa tahun EM memantat dengan Milah yang kini bergelar “Datin” walaupun kadang kadang EM kerap keluar negara Milah tak dapat menerima tujahan butuh EM namun Milah bertekad pantatnya adalah milik EM. Milah pernah mengaku didepan EM yang pantatnya hak EM. EM tahu walaupun Milah mengaku begitu Milah ada memberi pantat nya kepada lelaki lain. EM pandai mengikuti perihal dan tindak tanduk Milah. 
16Please respect copyright.PENANA5Vd4dt5muV
Pada suatu malam Milah yang tahu EM baru sehari pulang dari America setelah 2 minggu disana Milah amat rindu. Milah call agar EM aturkan waktu pada esok malam kerana suaminya akan pulang ke rumah bini mudanya tambahan pula anak anaknya akan pergi ke Genting Highlands untuk bercuti hujung minngu jadi Milah mempunyai banyak masa yang
membolehkan dia menikmati main pantat dan tujahan butuh EM.
16Please respect copyright.PENANA2CFxcLKKPg
Milah memang amat kuat nafsu seksnya. Kerap ditinggalkan oleh suami yang sibuk dengan bisnis dan mempunyai seorang lagi isteri, itu yang membuatkan Milah bebas. Soal wang ringgit dan kemewahan tidak menjadi soal kerana suaminya memberi segala kemewahan tambahan pula Milah ada menjadi pengarah di beberapa syarikat milik suami.
16Please respect copyright.PENANA76LSdzgmZh
Perihal anak Milah memang mengambil berat walaupun dia dibantu oleh Yati, pembantu rumah yang pandai memasak menjaga rumah. Yati sudah lama berkerja dan tau sangat tentang hal hal Milah. Segala aktiviti Milah hampir semua Yati tau malah semasa Milah kerap keluar bersama jantan Adi Mascung, jirannya Krishnan dan Raj Yati tau . Apa tak nya semasa Milah memantat di rumah dengan mereka, Yati dengar dan pernah mengintai hingga lah waktu mereka bercuti ke Medan Yati bersama Milah memantat dengan Budin pemandu pelancung dan Pak Suman, Manager hotel di mana mereka menginap.(rujuk kisah Milah) dan (himpunan kisah seks - Milah sebelum ini) Yati kini sudah bersuami yang sering datang ke Malaysia dan selepas itu Yati telah 2 kali mengandong sejak tinggal bersama Milah. Setiap kali Yati mengandong Milah akan hantar nya pulang selama 2 bulan ke Sulewasi untuk bersalin. Anak anak Yati dibela oleh ibunya. Namun sudah hampir 8 tahun berkerja sama Milah, Yati masih maintain paras rupa, memang sangat cantik malah segebu macam Milah. Masa berlalu sudah beberapa tahun Milah masih lagi ligat dan Yati pun masih sama menerima tujahan dan belaian dari kekasih kekasihnya tetapi Yati sekarang menjadi kekasih setia lelaki melayu pegawai bank suami orang bernama Adam. Selalunya malam sabtu Yati akan bersama Adam dan pulang keesokkan harinya.
16Please respect copyright.PENANAA5dOaqifNM
Kini anak perempuan Milah yang sulong sudah pun ada boyfriend seorang benggali muslim. Boyfriendnya jejaka segak sering datang kerumah malah kadang kadang datang tinggal tidur jika suami Milah tiada. Mereka tidur sebilik bagaikan sudah bernikah. Milah tidak kisah kerana dia pun berzina jadi jika anak nya berzina apa kurangnya. Cuma Milah nasihatkan anak daranya nak main hari hari pun lantak lah tapi hati hati jangan sampai termengandong sebelum bernikah. Anak Milah ini pun tahu akan aktiviti emaknya. Sudah sekian lama sejak kecil lagi beberapa kali anak dara Milah ini mendengar Milah mengerang didalam bilik semasa Adi Mascung datang kerumahnya. Mereka sudah lama tau emaknya ada kekasih dan yang lama bersama ialah EM. Mereka sampai kini amat baik dengan EM sebab ahli keluarga mereka juga. Anak anak Milah tau yang bapanya kurang memberikan nafkah batin kepada ibunya walaupun mereka dimewahkan dengan harta benda jadi jika Milah ligat memantat pun mereka tidak kisah langsung.
16Please respect copyright.PENANAbPpRmCD7ms
Bertahun Milah dan EM bersama dan sejak pertama kali Milah berikan lubang pantatnya kini sudah berpuloh kali EM memantat bahkan beratus kali jika nak dikira setiap kali Milah main pantat sekurang 4 round EM balun pukinya. Jarang sekali jika mereka main setakat 2 round cukup.
16Please respect copyright.PENANAnty9mMIC9I
Imbas kembali beberapa tahun dulu, kejadian kali kedua mereka main pantat keesokan harinya berlaku di hotel yang sama. Sejak itu Milah yang kerap mengajak EM memantat dan peluang itu tidak pernah EM lepaskan walaupun dia sudah beristeri dan mempunyai kerjaya yang professional. Kini sudah beberapa tahun lamanya EM masih dapat menutuh pantat Milah. Semakin lama semakin kuat nafsu Milah. Masa yang ada di munafaatkan hanya memuaskan nafsu seks nya tanpa merasa bersalah walhal dia tahu hukum hakam agama mengenai berzina.
16Please respect copyright.PENANATJO6yYxQel
Malam itu EM yang baru pulang dari America tetap memenuhi janji untuk balun pantat Milah. Waktu hampir 7 petang, Milah dijemput oleh EM di Ampang dan terus dibawa kehotel Mirama di Loke Yew. Milah telah bersedia untuk disula dan di lanyak oleh EM itu sebab Milah telah mengambil ubat air rangsangan agar dia lebih kuat kali ini. Milah akan berikan kepuasan kepada EM, biar EM nak berapa round pun Milah tidak kisah. EM lihat kecerian jelas terukir di wajah Milah. EM sudah pun geram dan tidak sabar nak menghenjut lubang puki Milah. Naik saja Milah kedalam kereta mereka telah bercium dan EM terus mengasak asak meraba celah peha Milah.
16Please respect copyright.PENANADqa2hxEUE1
“banggg cepat sikit bang..kita main dah tak tahan nak kote abang ni..banggg!” rayu Milah sambil meraba kote EM dari luar seluar EM.
“dah gian la ni…lama tak dapat ke? Suami milah tak main?..boyfriend alin kana da…tak kan tak main…ada ni..!”kata EM cuba nak serkap.
16Please respect copyright.PENANAn2uWbQJUsS
“takda bang..Milah minggu lepas kan pergi Kuala Terengganu kenduri rumah Dato Mahmud. Ala abang..kan Milah dah kata pantat Milah ni abang yang punya!..tak percaya lagi”balas Milah.
16Please respect copyright.PENANADmBrtaq10E
Didalam kereta mereka sudah amat mesra, tangan Milah diramas ramas menjalar ke celah peha manakala tangan Milah meraba raba kote EM yang sudah tegang. Milah membuka zip seluar EM lalu dihisapnya sambil EM memandu. Milah kemaruk mengulum memang sudah tidak sabar mahukan butuh EM menikam lubang pantatnya. Milah berhenti mengulum dan bangun kerana kurang selesa membongkok.
16Please respect copyright.PENANAmE4wHm3lhI
Didalam kereta Milah berkata”..abang malam tu kita main sebelum abang pergi New York abang pancut dalam pantat Milah, Milah tak makan pil tau bang tertinggal lepas tu terlupa takut Milah mengandong bang, kalau mengandong macam mana bang?!”
16Please respect copyright.PENANAnEKRAVIkQa
“Yake Milah?” balas EM. OMG rasa nak bunting ke?tanya EM lagi.
Ya bang! tak datang bulan dah lebih 3 minggu ni bang,..kenapa abang takut ke?” balas Milah.
16Please respect copyright.PENANActxOU0Yl1Z
“apa nak takutkan biarlah Milah mengandong lagi dapat abang main masa perut bunting sedap Milah abang memang nak tu!”jawab EM
16Please respect copyright.PENANA0nD5UkrYGI
“oh abang suka lah ya?,,,ok kalau abang nak Milah beranak lagi tak kisah mengandong bang cuma abang kau tu Milah tak nak anak lagi kot sebab Zaimah dah besor nak kahwin, anak Milah nombor 2 Danial kahwin dulu dah nak masuk 2 anak..bang Milah dah ada cucu bang! ” jawab Milah.
16Please respect copyright.PENANAG3nqVYmDid
“Milah apa salahnya dah ada cucu mengandong Milah pun nenek muda baru 41 tahun umur nanti mengandong lagi cantik!” kata EM lagi.
16Please respect copyright.PENANAOuGliBmhWo
“eh abang ni Zaimah tu kan tak lama lagi nak kahwin nanti dia mengandong dah tu emak dia ni pun mengandong tak nak lah bang..laki Milah mesti tak mau suruh gugurkan nanti!”balas Milah.
16Please respect copyright.PENANAgWMU1HetFV
“Ya lah apa salah nya sayang,,takpa tengoklah nanti ngandong ke tak..tapi jika mengandong abang aje yang main…suka!”kata EM
16Please respect copyright.PENANAbmZzMUx9xP
Tanpa disedari Milah, mereka telah pun sampai dihotel. EM dan Milah masuk bersama dan tiba saja dikamar hotel Milah dan EM terus bercium meraba raba alat sulit masing masing dengan begitu bersyahwat dan amat setim sekali. Mereka bagaikan dua kekasih yang merindui lama tak jumpa. Mereka membuka baju masing masing dan kini bertelanjang, EM amat geram akan keputihan body Milah nafsu syahwat EM naik serta merta. Bilik yang terang itu dibiarkan agar masing masing boleh lihat aksi mereka memantat. Sebelum tu Milah minum air kacip Fatima manakala EM minum Red Bull.
16Please respect copyright.PENANAnlj3HCE3TB
Kini mereka berada diatas katil. EM tak sabar mahu menjilat lubang faraj Milah manakala Milah pula ingin sangat menghisap butuh besor EM. Pada Milah jika tidak menghisap dan mengulum kote sebelum main memang tidak sah kerana itu rutin padanya. Milah mencapai kote EM, dilurut lurut nya seketika dan terus masuk kedalam mulut mungilnya terus saja mengulum dan menghisap hisap bagaikan gile kemaruk gayanya. EM terasa amat sedap sekali butuh besornya berada didalam kuluman Milah.
16Please respect copyright.PENANAs9xe3zVi3B
EM pun membetulkan kedudukan agar mereka berposisi 69. EM kini mahu menjilat faraj dan jelirkan lidah kedalam pantat Milah. Milah yang seakan faham membetulkan kedudukan agar kekasihnya ini selesa supaya dapat menjilat dan megulum biji kelentit nya  dengan penuh kesedapan. Memang sedap sakan mereka dengan aksi mengulum dan menjilat hampir 20 minit mereka beraksi 69 penuh semangat bergulik gulik menukar posisi naum mereka belum pun mahu meneruskan aksi memantat.
16Please respect copyright.PENANAdeXcOK7lTE
Milah sudah pun klimaks sebanyak 2 kali dalam tempoh 20 minit akibat kelazatan dan kehandalan EM menerokai lubang pantat dan mengulum serta menyedut nyedut biji kelentitnya. Air klimaks Milah habis di sedut dan ditelan nya. EM sudah merasakan terlalu sedap jilatan dan kuluman Milah terhadap kotenya namun belum ada tanda EM akan terpancut. Sebenarnya EM sudah menyapu ubat kebas yang boleh melambatkan pancutan air mani bila bersetubuh. Ubat itu dibeli di pharmacy hasil dari cerita Milah yang pernah mengatakan suaminya ada memakai ubat itu.
16Please respect copyright.PENANAagZukG6ZK0
EM terus mengasak lagi jilatan kelubang pantat Milah. Adakala disembamkan mukanya dipermukaan pantat Milah. Milah amat seronok dengan cara EM memuaskan nafsu seks nya. Milah memang kuat seks, Milah memang tak puas jika lelaki yang beliau berikan pantatnya tidak dapat memuaskan nafsu serakahnya. Alamatnya tidak lamalah lelaki itu akan dapat merasa lubang puki Milah.
16Please respect copyright.PENANAAc98rdHmwK
“ohhh bangggg sedapp nya abangg pandai abang jilat bang!...lama lama sikit ya bang…sedapp bang…ohh..ohh” rengek Milah.
16Please respect copyright.PENANAXKZUXNE49y
“..ya..sayang…pantat Milah sedapp..Milahh..abangg nak jilat lama sikit ya Milahh?”balas EM. Kata kata ini merangsangkan mereka untuk memuaskan nafsu masing masing.
16Please respect copyright.PENANAIjPIOapV99
“ya bang jilat bang kulum biji kelentit Milah lama sikit ya bang..oh sedap bang ..jelir lidah dalam pantat Milah bang..oh..sedappp pandai abang Milah ni…lagi bang kilat bang!”kata Milah sambil terus mengulum butuh EM yang keras macam kayu itu.
16Please respect copyright.PENANAVJm5RNjz9P
Tak lama kemudian EM berhenti menjilat serentak dengan itu Milah pun berhenti. Mereka mengubah posisi dan Milah menelentang sambil mengangkang luas kedua belah kaki pehanya menampakkan lubang pantat yang sudah berair menanti di tusok dan ditujah oleh butuh EM yang sudah pun keras itu. Sebelum EM memasukkan butuhnya Milah berkata.
16Please respect copyright.PENANAj7Aj2x7HBg
”bang Milah nak hisap lagi sebelum abang masukkan” rayu Milah. EM pun mengesot kehadapan dan disuakan butuh kerasnya kemulut Milah yang terus mengulum dan dikemamnya serta menghisap buah pelirnya sekali. EM amat seronok nikmatnya lalu berkata
16Please respect copyright.PENANAgkA62ogskp
“dah sayang abang nak masukkan batang abang ni dah tak tahan pantat sayang dah ternganga itu minta di sodok sayang !” kata EM.
16Please respect copyright.PENANABg8Yl0LFzV
“ok bang masukkan bang shaft in harder darling…fuck me harder harder darling..I love you banggg…kuat ya bang!’jawab Milah.
16Please respect copyright.PENANAvS35c5CjMe
Kini bermula lah babak memantat antara Milah dengan kekasihnya EM. Bilik yang terang melihatkan dua insan bersetubuh secara haram. Mereka berzina tanpa merasa berdosa, Milah yang kuat seks itu telah lama berlaku curang terhadap suaminya. Keseronokkan Milah berzina dengan lelaki yang disukainya ialah mereka memadu kasih. Mereka akan beromen dan melakukan oral atau pre seks dulu seperti menjilat pantat dan mengulum butuh dahulu tidak seperti Milah main dengan suaminya. Suami Milah bila sudah keras butuhnya terus aje masuk kedalam lubang pantat Milah tujah tujah beberapa minit sudah terpancut. Ini yang membuatkan Milah tak puas namun sebagai isteri Milah teruskan juga menadah menerima tujahan batang 
suaminya yang terus memancut air maninya kedalam lubang puki Milah.
16Please respect copyright.PENANAz2ya9Bzp3T
Main dengan lelaki lain Milah pastikan dia puas. Milah amat teruja main dengan lelaki india, setakat ini Milah sudah merasa 3 batang butuh kulop india iaitui Jagjit Singh, Raj dan Krishnan. Memang Milah rasa ada kelainan main dengan india. Mereka pandai jilat dan tahu memuaskan nafsu perempuan melayu macam Milah. Milah pasti mahu mereka berbogel mengomol diatas katil dulu.
16Please respect copyright.PENANAOF9XDvXoax
Seperti EM tadi Milah amat puas dan syok bila EM mencium seluruh muka, leher dan ketiak malah seluruh body Milah dijilat oleh EM. Milah cepat terangsang bila dibuat begini. Milah tidak perlu lagi meminta dan merayu meminta nak menghisap butuh pasangan nya dan pantatnya dijilat dahulu. EM bagaikan sudah tahu kehendak Milah. EM memang pandai menaikkan syahwat Milah. Waktu tadi semua muka, mata, telinga dan dahi Milah dijilat dan diciumnya. Kemudian EM beromen berkucupan mulut menyedut dan mengulum lidah Milah dan lepas itu turun kepangkal tetek Milah yang besor dan tegang itu. Ini yang menjadikan aksi memantat dengan EM kekasihnya ini amat istimewa.
16Please respect copyright.PENANAjFpmKCsnVf
Kini Milah sudah merasa amat sayang pada EM walaupun Milah ada main dengan orang lain yang EM tak ketahui. Mereka betul betul memantat. Milah bertekad tidak akan lepaskan EM, biar dia sekarang menyerahkan pantat nya kepada EM manakala bersama lelaki lain Milah akan lakukan secara senyap senyap.
16Please respect copyright.PENANABvi9FrLeQO
Milah yang tadi sebelum datang sudah memakan ubat rangsangan nampak amat ghairah berdengus dengus bunyi setim ghairah keluar dari mulut Milah. Sambil mengosok gosok pantatnya Milah merengek rengek.
16Please respect copyright.PENANA8FthC6MAvX
”ah..ah…hah..hah..abangggg”! begitu lah tanda Milah sudah tidak boleh menunggu lama, Milah mau pantat nya di sula dengan segera. Manakala EM syok dengan bunyi setim keluar dari mulut Milah. Dia mencium dan menjilat seluruh perut Milah dan terus kebawah lagi menyedut lubang pantat Milah. Apa lagi Milah menggelepar kesedapan.
16Please respect copyright.PENANA7PCxcn9EK5
“abanggg…ah..ah…ah..sedappp bang!” rengek Milah. EM lagi kuat mengulum biji kelentit Milah. Air terbit dari lubang pantat Milah disedut EM dan Milah kini berusaha nak mengulum dan menyonyot butuh EM yang tegang dan keras mencanak itu.
Apa yang Milah lakukan terus menangkap butuh EM yang sudah keras itu. EM kini memusingkan badan nya dan terjadilah posisi 69 yang mana Milah mengulum butuh EM dan EM menjilat serta menyebamkan mukanya kepantat Milah.
16Please respect copyright.PENANATlBbvgDgvt
Nikmat sungguh Milah menghisap butuh EM, digigit halus hujung kepala dan ditakuk kote EM yang bagaikan kepala ular sawa besarnya itu. Milah dapat bezakan butuh EM amat besor tetapi tidak sepanjang butuh butuh yang pernah Milah rasai seperti butuh Jagjit, butuh Mascung dan butuh budak Mat. Pertama kali Milah dapat merasai butuh EM didalam pukinya amat menyeronokkan kerana kebesaran butuh EM memenuhi ruang pantat nya bergeselan setiap kali EM menghenjut henjut menikam pantat Milah. Ini yang membuatkan Milah inginkan lagi butuh EM dan cara EM memantat memang Milah suka kerana EM amat menyanyangi Milah. EM main dengan belai dan penuh kasih sayang melebihi suami Milah sendiri dan Milah merasa amat istimewa bukan seperti mereka yang pernah Milah berikan pantatnya seperti Jagjit, Raj, Sdin, Adi Mascung dan lain lain yang hanya geram menutuh saja.EM pula merasakan Milah amat istimewa kerana bukan saja kerana ahli keluarganya yang ketandusan nafkah batin tetapi seorang wanita yang amat kuat nafsu seksnya. EM sangat geram kerana Milah menyerahkan lubang pantatnya kepada orang lain terutama lelaki india seperti Raj dan Krishnan jiranya dulu. Pertama kali EM dapat main pantat Milah memang ada keistimewaan kerana lubang pantat Milah memang sempit dan menyedapkan walaupun telah mengeluarkan 5 anak dari lubang itu.
16Please respect copyright.PENANA5D8yVLFIma
Apa yang EM syok main dengan Milah ialah rengekkan dan Milah meraung kuat bagaikan sasau setiap kali menerima tujahan kerana kesedapan. Ini yang kerap membangkitkan nafsu EM. Walaupun rupa pantat Milah tersorok sedikit kerana tembam nya maka biji kelentit Milah memang terselit didalam namun EM amat pandai menyedutnya membuatkan biji kelentit biji mutiara nafsu Milah itu tersembol keluar, tambahan pula pantat Milah harum dan amat menyegarkan EM amat suka menjilat dan mengulum biji kelentit Milah.
16Please respect copyright.PENANAFtZi1bFbQq
Kini selepas Milah sudah mengangkang luas dan setelah mengulum butuh EM, Milah mengarahkan EM cepat memasukkan butuh nya kedalam lubang pantat yang sudah berair itu. EM membetulkan kedudukan kaki Milah agar diluaskan kangkangan nya. Milah pun memegang kedua pehanya seraya berkata
16Please respect copyright.PENANAgKLSWh8zyE
“bang nanti abang angkat kaki Milah atas bahu abang ya bang!..Milah nak rasa biar batang abang masuk dalam dalam bang!” pinta Milah.
16Please respect copyright.PENANA2DibbdXRWj
EM menganggukkan kepalanya tanda setuju sambil memegang butuh kerasnya menghalakan kearak lubang pantat Milah yang sudah ternganga itu. Apabila memcecak saja berdesup licin masuk kedalam mulut faraj Milah. Mudah kerana pantat Milah sudah banyak air terbit walaupun butuh EM besor sizenya. EM memulakan menghenjut serentak dengan itu Milah sudah mula merengek rengek kesedapan. Terasa penuh ruang dalam lubang pantat Milah bila mana EM mula mengayak ayak menujah nujah pantat Milah.
“ahhh ahhh..abang sedappp bang….ssssedapp…banggg lagi bang kuat banggg laju bang…banggg ahh ahhh…ahhh sedapppppp’’ itu lah keluar dari mulut Milah bila EM mula memantat Milah sambil membongkok mencium leher dan menghisap buah dada Milah. 
16Please respect copyright.PENANA1CN1UPdA03
“sedap tak Milah..sedap tak  sayang, nak lagi kuat Milah?” Tanya EM
16Please respect copyright.PENANA0hNM9J4ijC
“sedappppp sedap banggg..kuat banggg Milah nak kuat kuat..bang..hentak kuat banggg…abang sedapp tak?’ Tanya Milah.
16Please respect copyright.PENANAXlffxrtuip
“sedap Milah pantat Milah sedappp, nak kuat ya sayang?” Tanya EM
“Ya bang Milah nak ganas ganas biar Milah puas banggg”!balas Milah lagi sambil mengemot dengan kuat butuh EM.
16Please respect copyright.PENANAOk2CmXrzxr
“abang tau Milah suka seks ganas kan?...macam milah main dengan india tu ya?…atau main dengan Mascung? Siapa lagi ganas sayang?...pegawai polis tu ganas tak?!’ tanya EM yang tahu rahsia Milah.
16Please respect copyright.PENANADyJrlTbpbu
“ala abangg ni tanya macam tu pulak!.ahh..ahhh.ni lagi sedap bang ganas lah bang..Milah nak abang lagi ganas daripada dia orang, Milah tak kisah abang dera sula Milah banggg..pantat Milah abang punya banggg…ah..ahh..sedap kuat bang..sedapp bang…”rayu Milah. 
16Please respect copyright.PENANA28QhooJSS2
Kini Milah mahukan seks extreme dan ganas, EM perlu lakukan agar dia berjaya mengatasi lelaki lelaki yang Milah pernah main dulu.
16Please respect copyright.PENANAiHnkjJhLiO
EM dapat merasakan cengkaman lubang pantat Milah akibat kemotan yang kuat dari Milah, kini lebih kuat dan hebat lagi EM menghentak dan menujah dengan penuh semangat lubang puki Milah.
16Please respect copyright.PENANAdWnWnIPz81
Kini EM mengarahkan Milah menaikkan kedua kakinya keatas bahunya. Setelah Milah menurut arahan EM, Milah dapat merasakan tujahan butuh EM masuk dalam kelubuk nikmatnya. EM pun dapat merasakan kesempitan pantat Milah bila posisi begini dilakukan. Sudah hampir 15 minit EM berhenti menghenjut dan menyuruh Milah menungging posisi doggie. Milah cepat menurut membetulkan kedudukan sambil menungging aksi angjing main. EM menyusap usap dulu pantat Milah yang berair itu sebelum menusuk masuk butuhnya. Milah yang sudah tak sabar itu merasakan EM lambat memasukkan kotenya tetapi beberapa saat Milah tersentak bila EM terus menujah menikam lubang faraj Milah dengan butuh nya yang keras dan besor itu. Tersenggut senggut badan Milah kehadapan sambil menggeleng gelengkan kepala Milah mula meraung kesedapan setiap kali EM menujah nujah pantat Milah. 
16Please respect copyright.PENANA4aaUszicrb
Aksi doggie ini hebat tambahan pula Milah meraung menyalak akibat terlalu sedap EM menghenjut. Lama juga EM menghayun, sudah 20 minit kini EM belum terasa nak memancut manakala Milah sudah pun klimaks lagi. Dah 4 kali Milah setim klimaks. Kehebatan EM membuatkan Milah merasa sayang akan kekasihnya ini. EM memang hebat, Milah yang tahu EM amat meminatinya rasa terkilan juga kenapa dari dulu dia tidak memberikan EM main pantat nya.
16Please respect copyright.PENANAeJSB3clkXD
Kedua duanya kini semakin kuat memantat. Milah makin kuat meraung manakala EM semakin kuat mengganas menghentak menikam menujah menyula menghayun butuhnya bertubi tubi kedalam lubang pantat Milah. Sesekali EM membongkok atas belakang Milah sambil mencium tengkok dan meraba meramas tetek Milah yang berbuai buai akibat di doggie ditujah dihenjut henjut kedepan. EM amat seronok akan tempekan dan raungan Milah bagaikan kena sasau setiap kali disula lubang pantatnya, kini EM berdesup licin dalam kemotan burit Milah mencabut butuhnya keluar membuatkan Milah yang dibuai kesedapan sambil meraung itu terkejut seraya berkata.
16Please respect copyright.PENANA9aAx7YgXxp
“bang kenapa bang..ahh???...tengah sedapp..bang.. ni pancut lah Milah nak abang pancut dalam pantat Milah bangg sedapp please”rayu Milah
16Please respect copyright.PENANAZBA9w2IOfa
“Milah naik atas abang henjut atas abang macam naik kuda… Milah sedapp macam tu Milah gesel biji kelentit Milah syok sayang..abang tahan Milah henjut aje tekan gesel ok!..abang lambat lagi nak pancut sayang!..abang nak Milah puas, kan dah lebih 2 minggu tak”balas EM
16Please respect copyright.PENANA0uTT6X5ri3
“okay banggg nakkk Milah ikut aje bang..sedap kita main kuda …Milah nak abang baring lah..Milah nak henjut tengok muka abang”jawab Milah yang terasa syok dengan cadangan EM itu.
16Please respect copyright.PENANA5seFZlDgjb
Setelah EM baring ditengah katil yang lasak itu, Milah cepat cepat menangkap butuh EM yang melekit dengan air pantatnya lalu dikulum tanpa dihiraunya air melekit itu. EM merengek rengek kesedapan akibat hisapan Milah itu. Tak lama kemudian Milah mencangkung membuka kakinya lalu memegang butuh EM dan diarahkan kelubang pantatnya. Masuk aje Milah terasa makin kedalam kote EM sehingga santak kedalam peranakan Milah. Milah mula menghenjut dan EM pula mula meramas ramas tetek Milah yang berbuai itu. Mereka saling berpandangan sambil senyum dan Milah terus merengek rengek, adakalanya Milah membongkok mencium mulut EM dan berkulum lidah. Adakalanya Milah menjilat muka dan ketiak EM sambil digigit gigit bahu EM akibat kesedapan. Lama sungguh mereka beraksi begini, Milah suka aksi kuda kerana itu lah masa yang paling sedap bila dia menekan dan menggeselkan biji kelentitnya di ari ari butuh EM sehingga Milah klimaks beberapa kali.
16Please respect copyright.PENANAFiNfsjib7x
EM kini mengarahkan Milah baring semula kerana dia mahu main secara missionary iaitu atas badan Milah. EM pun terus memasukkan butuhnya setelah Milah turun dari posisi kuda dan baring mengangkangkan kedua kakinya. Kini EM main Milah secara berpelukan menghempap dadanya ke dada Milah yang besar buah dadanya itu. Kedua dua tangan EM dimasukkan ke bawah badan Milah memeluk erat Milah sambil mulutnya tak henti henti menjilat muka leher Milah. Milah pula memeluk badan EM dan memaut bersilang kedua belah kakinya ke pinggang EM. Walaupun posisi begini namun mereka amat ganas memantat kali ini yang merupakan kemuncak permainan memantat mereka. Henjut punya henjut EM berdengus dengus manakala Milah meraung sakan, kali ini Milah terasa lain macam sedap-nya. Milah yakin kali ini EM akan memancutkan air maninya setelah selama 20 minit berposisi sebegini berentap dengan ganasnya bersama Milah. Kedua dua sama berpeluh sakan untuk sampai kemuncak main pantat ini. Memang EM terasa sudah hampir dan pantat Milah sudah keluar air klimaks dengan banyaknya. Berlendir licin pantat Milah.papp papp decip,..cepap..cepaapap…ceapap bunyinya.
16Please respect copyright.PENANAl81f18c6zu
Tak lama kemudian EM yang kuat nafas seperti kerbau kena sembelih dan macam kepenatan serta berpeluh itu menjerit dan memuntahkan air nikmatnya kedalam lubuk nikmat pantat Milah. Milah meraung dengan kuat memeluk badan EM sambil meramas ramas belakang badan EM. Kedua dua kaki Milah juga memaut kuat pinggang EM. Berapa minit kemudian mereka senyap dan EM tertiarap atas badan Milah yang berpeluh itu. Batang butuh EM masih berada didalam lubuk puki Milah dan mula mengendur. Milah pula cuba mengemot ngemot butuh EM, terasa juga Milah akan kehadiran kote itu yang di selaputi air mani EM.     
16Please respect copyright.PENANAaEXojWKXc4
Milah membelai berpelukan bersama EM kekasihnya. Mereka sempat memantat sebanyak 4 round. Round yang ke -4 amat memuaskan Milah kerana setelah mereka merangsangkan antara satu sama lain termasuk aksi 69 lagi, EM main pantat Milah dengan aksi Milah meniarap beralaskan bantal dibawah ari ari pantat yang mana kedudukan ponggong Milah terangkat sedikit. Bila sudah berkedudukan begitu EM menusuk masuk butuh kerasnya kelubang pantat seakan akan aksi anjing meniarap. EM menghempap belakang badan Milah yang gebu sambil memegang menapak kedua dua tangan Milah sambil menghenjut dengan penuh semangat selama hampir 20 minit sebelum memancutkan saki baki air maninya yang masih ada itu. Milah amat amat puas kali ini.
16Please respect copyright.PENANA9RmW7Pfp0n
Setelah selesai Milah melakukan jilatan kasih sayang kepada EM. Milah jilat dan cium seluruh badan EM dari hujung rambut hinggalah ke hujung kaki. Manakala EM membalas dengan aksi yang sama dengan fokus utama jilatan lubang pantat dan kuluman biji kelentit Milah.
16Please respect copyright.PENANAWlvYBw6NDF
Sebelum pulang Milah mandi bersama EM, acara mandi bersama sabun menyabun mengurut urut butuh EM dan mengorek ngorek lubang pantat Milah mereka menjadi terangsang dan keinginan memantat amat meluap luapkan EM dan Milah maka Milah disuruh menonggeng lalu EM bantai puki Milah dengan aksi doggie. Tak lama EM menikam nikam selama 10 minit sambil membongkok meramas ramas tetek Milah yang berbuai buai itu. Milah meraung lagi kerana kesedapan
16Please respect copyright.PENANAiNkfcEcXCp
“ohhh bang sedap banggg sedap nya abang ni kuat lah Milah sayang abang..dah 5 round bang kuat nya abang Milah ni!” kata Milah.
16Please respect copyright.PENANA1LhoHodWNd
“oh  abang pun sedap Milah tak puas 5 round Milah, abang nak lagi kalau boleh lagi 5 round sayang, boleh lah Milah!”rayu EM yang kini secara perlahan menghentak pantat Milah
16Please respect copyright.PENANAjKzPIalPYZ
“bang Milah kena balik sebab anak Milah, Zaimah nanti balik malam ni boyfriend dia ajak main bowling, anak yang lain pergi Genting dengan Yati.
16Please respect copyright.PENANAvhMPwZuIW6
“ya ke?..boleh lah abang datang kita sambung main lagi Milah!...abang tak puas lah Milah ..pantat Milah sedap kuat kemotnya” kata EM
16Please respect copyright.PENANA7YRonyNAvA
“apa pun Milah tengok dulu ya bang, takut anak Milah balik nanti” kata Milah yang memang nak main lagi cuma dia terpaksa balik.
16Please respect copyright.PENANAOPkoE3z0Sx
Tak lama EM pun memancutkan sisa sisa air mani yang masih ada lagi walaupun cair dan sedikit Milah amat puas.
16Please respect copyright.PENANAZoOMelLI4I
EM hantar Milah di parking di Ampang Point lalu Milah pun pulang ke rumahnya pada jam hampir 12.00 malam. Memandangkan malam minggu anak anak Milah yang lain pergi ke Genting Highlands bersama orang gajinya Yati. Cuma yang Milah tahu anak daranya Zaimah saja yang tidak pergi kerana ikut tunang lelakinya pergi ke main bowling di Sunway Pyramid. Fikir Milah tentu Zaimah pulang lewat sebab pakwenya akan ajak makan, main bowling dan merayau rayau sebelum hantar Zaimah balik.
16Please respect copyright.PENANAOcGFB4eoEJ
Ketika Milah masuk ada lampu dim diruang tamu, Milah masuk kedalam rumah secara senyap Milah melintasi bilik Zaimah, anak daranya. Milah tersentap kerana kedengaran suara perempuan mengerang seakan akan memantat. Milah menapak perlahan dan menekapkan telinganya didaun pintu, memang sah anak perempuan Milah sedang main pantat bersama tunangnya kerana lelaki itu semasa anaknya mengerang setiap kali bertanya pada Zaimah.
16Please respect copyright.PENANAYtyjRdmqdf
“sedap tak Mah..sesedap Mah kemot mah…oohh sedappp”kata tunang anak Milah.
16Please respect copyright.PENANAYcDNYS8JAd
“sedaapp bang sedap sangat bang…kita main kuat kuatt yaa..banggg!” kata anak perempuan Milah menambahkan kuat lagi hentakan dari boyfriendnya itu. Milah terdengar kata kata dari teman lelaki anak Milah itu..
16Please respect copyright.PENANAspp950djoR
“Mah kalau sedap ngerang kuat kuat macam emak Mah main, dia ngerang kuat Mah syok abang dengar Mah!” kata teman lelaki Zaimah.
16Please respect copyright.PENANA3mkBFcO2D1
Ok..bangg..emak Mah memang kuat main lagi dulu Mah dah biasa dengar dia mengerang…abang syok ya bang?”tanya Zaimah lagi.
16Please respect copyright.PENANAhBeVpcNxWo
“ya sedap yang..ngerang lagi kuat sayang macam emak Mah abang setim syok dengar..lagi kuat abang henjut pantat mah nak takk?..kuat Mah..yang..lagi..lagii!...kuat lagi yang!”kata boyfriendnya
16Please respect copyright.PENANAKoOaxTaKcy
“okay bangg lagi bang kuat banggg..tikam dalam dalam bang..oh..sedap bangg sedappp banggg”bertambah kuat lagi Zaimah merengek bagaikan meraung dengan penuh kasih sayang sambil menadah tujahan dari boyfriendnya yang bernama Nizam.
16Please respect copyright.PENANACgVXSA9GDM
Milah masih lagi menekapkan telinganya mendengar dan bunyi kini sudah berubah bercampur bunyi cepep cepap seperti aksi doggie sambil kuat lagi rengekkan Zaimah. Nizam makin kuat menikam menusuk butuh nya yang panjang lagi besor itu ke puki Zaimah disebabkan Nizam setim teringat akan bakal emak mertuanya Milah mengerang semasa memantat. 
16Please respect copyright.PENANAIUoXQN9El5
Nizam memang syok tengok Milah bakal emak mertuanya yang cantik, putih dan gebu walaupun sudah berumur 40 tahun. Selalu Nizam jeling dan perhatikan Milah. Milah pun baik dengan Nizam dan suka tengok Nizam yang handsome dan berbadan tegap berotot otot.  Nizam kerap terasa syok dan ada timbul niatnya berangan angan main dengan Milah. Nizam kerap dengar cerita biasa nya jika dapat main dengan anak dan dapat main emak sekali. Nizam yakin satu hari dia memang boleh dapat pantat Milah bakal emak mertuanya ini sebab Milah pun sangat baik melayan nya. Kadang kadang mereka ada tonton video bila mana ada cerita seks seperti seks skandal Luna Maya Ariel Peter Pan dan Cut Tari, Nizam dan Zaimah ada pelawa Milah tengok bersama sebab waktu tengah heboh pasal video ni. Zaimah yang mempelawa emaknya menonton. Mereka semua amat sporting. Lagi pun apa nak malukan Milah pun tak kisah mereka tidor bersama dan rasanya Nizam pun serius nak jadikan Zaimah isterinya dan Nizam akan jadi menantu Milah.
16Please respect copyright.PENANA26uRg1KrMX
Kini Milah tergamam bila mendengar kata kata yang Nizam minta Zaimah mengerang kuat seperti dia mengerang dan meraung. Milah tau budak Nizam ni menaruh keinginan dan syok terhadap dia. Milah naik setim syahwatnya walaupun tadi dia telah dibalun dan memantat dengan puas bersama kekasihnya EM. Milah kini tahu yang selama ini dia main dirumah ada kala dapat didengar oleh Nizam dan juga Zaimah anaknya. Setahu Milah cuma di rumah lama sebelum berpindah kerumah sekarang dia ada main dengan Adi Mascung dan waktu itu anaknya Zaimah baru berkawan dengan Nizam jadi Milah memang tahu anaknya Zaimah sudah memantat dengan teman lelakinya seawal waktu itu, patut lah tetek Zaimah besor melayut mulai dari saat itu. Milah tidak berapa kisah kerana lagi 2 bulan anak daranya Zaimah akan di ijab kabulkan dengan Nizam.
16Please respect copyright.PENANAZodUl5vvM8
Bersambung…………  

54.234.45.10

ns54.234.45.10da2
Comments ( 0 )

No comments yet. Be the first!
Loading...
X