Please use Chrome or Firefox for better user experience!
Romance
Milah
Writer mengangkang27
Writer
  • G: General Audiences
  • PG: Parental Guidance Suggested
  • PG-13: Parents Strongly Cautioned
  • R: Restricted
R
RATED
4595 Reads
9 Likes
20 Bookmarks
Popularity

Facebook · Twitter

FAQ · Feedback · Privacy · Terms

Penana © 2018

Get it on Google Play

Download on the App Store

Follow Author
Milah
20 Bookmarks
A - A - A
#8
Datin kuat seks 5
mengangkang27
Jan 13, 2018
0
0
237
13 Mins Read
No Plagiarism!F0Gjj3idsHHpXJeSLy58posted on PENANA
…Mat tersenyum melihat telatah Sami lalu berkata dengan perlahan” bro kasi lah saya puas dulu main sama dia, nanti you mau saya boleh kasi can…nanti kita datang lagi kita plan lah macam mana nak kasi lu kongkek dia”kata Mat.
241Please respect copyright.PENANAHSk1MZOixi
“Ok bro, awak tahu tak ini perempuan banyak kaya tau, dia ada 2 atau 3 kali datang check in sini dengan orang India..mesti kongkek punya mesti kuat kongkek ini perempuan melayu, mesti suka lancau india tara potong punya, please lah kasi saya mesti dia suka lancau saya tara potong juga”rayu Sami yang memegang kotenya yang sudah keras.
241Please respect copyright.PENANAwcjdwDhORJ
“nanti dia marah bro saya tak dapat lagi kongkek dia” jawab Mat.
241Please respect copyright.PENANAwy8uhmn2Us
“jangan takut saya jilat puki dia sudah basah saya cepat cepat masuk tekan dia buka mata saya batang sudah masuk ma!...dia mana boleh lawan sudah syok, awak tengok nanti”kata Sami”
241Please respect copyright.PENANAbClvD7vrq3
“awak ada pakai minyak wangi tak?..kasi saya sikit nanti dia cium mesti ingat awak tak nanti bau badan india dia cepat tahulah”kata Sami
241Please respect copyright.PENANAJXf3aMGrAx
“ada wah pandai lu bro!..ok pakai ini!” kata Mat mengeluarkan dari poket seluarnya. Kini Mat yakin tentunya Milah rasa syok nanti. 
241Please respect copyright.PENANAb76jBoGYrB
“ok lah cepat cepat saya keluar, nanti kunci kasi saya awak hantam itu jam saya buka macam saya tak tahulah kira you rogol sama dia waktu saya keluar awak masuk mau hantar air ok!” kata Mat yang bijak merancang.
“awak tak payah keluar lah tengok saja dia tara marah punya..lu keluar nanti dia kata saya rogol dia”kata Sami pula yang gementar juga jika dia di charge merogol nanti
241Please respect copyright.PENANAqCdM7QTDhk
“takpa saya bilik air duduk diam diam padam lampu boleh Nampak sikit itu luar langsir sikit  tarikla! nanti awak sudah hantam itu jam saya keluar dari bilik air gelap ma, cukup time saya buka lampulah, saya support awak cakap takpa dia sudah syok ok lah, saya tau pujuk dia saya ada modal lah tapi kasi kuat kuat dia suka ok”balas Mat pula.
241Please respect copyright.PENANAG1hW5sILTj
Mat dan Sami yang bagaikan berbisik takutkan Milah sedar setuju lalu Sami pun membuka seluar dan tshirtnya. Kini Sami berkeadaan berbogel hitam legam badan manakala butuhnya lebih hitam berkepala merah tak bersunat memang besar sebesar kepunyaan Mat.
241Please respect copyright.PENANAj4qqo1O40f
Melihat Sami sudah berkeadaan begitu Mat masuk menutup pintu bilik air dan memadamkan lampu dan memasang telinga memerhatikan didalam keadaan samar samar gelap adegan yang akan memberikan Milah kepuasan menerima kahadiran butuh seorang lagi india ke dalam lubuk nikmatnya. Sami pula mematikan lampu jadi keadaan bilik memang gelap cuma ada cahaya sikit dari luar laluan saja pintunya ditutup rapat. Memang jika Milah buka mata dia tidak akan nampak Sami tambahan pula keling ni hitam gelap. 
241Please respect copyright.PENANAGqRTdZK7D1
Milah yang masih terlena dikangkangkan oleh Sami kedua pehanya lalu dijilatnya pantat Milah dengan perlahan dan sentimental. Sami tak rakus macam orang perlahap. Milah tersedar tetapi masih memejamkan mata sambil berdesir merengek kecil “oh….ohhhh..ohhh ahhhh…emmmm”banggg nak lagiiike? tanya Milah sambil mata pejam. 
Milah yang kesedapan masih didalam keadaan mengantuk lagi fikirkan tentunya Mat yang menjilat dan mengulum biji kelentitnya.
“ohhh…sedapnya….abanggg sedappp lagi bang..sedut kulum bangg sedappp”rintihnya dengan perlahan bagaikan orang meracau.
Sami tahu dia perlu bertindak dengan bijak sebelum Milah tahu yang dia bukan Mat. Bila Milah mula nak memegang kepalanya sewaktu dia asyik menjilat puki perempuan melayu bini orang yang sundal ini Sami pantas bangun cuba menyuruh Milah pusing menonggeng untuk dia menusuk butuh hindu yang hitam legam dan besar itu ke lubang pantat Milah. Milah yang khayal kesedapan tanpa membuka mata didalam keadaan bilik yang gelap cepat cepat menonggeng berposisi macam anjing berlutut menghalakan bontotnya yang empok itu untuk merelakan Sami yang disangkakan Mat itu menikam pantatnya.
“abang nak doggie bang?...syok bang kuat kuat ya bang!”rayu Milah.
“em..emm hah..ha..”jawab Sami yang sudah setim, dia saja jawab begitu takutkan Milah sedar siapa dia sebelum dia membenamkan butuhnya ke lubang keramat Milah.
  
Air mazi pantat Milah dan air liur Sami tadi memudahkan Sami membenamkan butuhnya kepantat Milah namun cuma separuh saja yang masuk disebabkan butuh Sami keras tegang yang maxima.
241Please respect copyright.PENANArj3Jg8bZU5
“tikam lagi bang..kuat sikit bang…Milah boleh terima kuat kuat abang hentakkk takpa banggg..tikam aje..bangggg”rayu Milah
Apa lagi Sami pun menghentak sekuat hati menusuk kedalam dasar pantat Milah dan mula menghayun sondol kedepan dan Milah yang menadah bontot melawan menolak kearah belakang sambil meraung dengan kuat nya. 
“..ohhhh ahhhh…wow…ahhhhhhh!”jerit Milah dengan lantangnya.
241Please respect copyright.PENANAieaJEyLtDL
Mat yang didalam bilik air berhadapan sikit dengan katil namapk didalam samar samar tetapi amat jelas kedengaran namun dibiarkan dulu dia tidak mahu menganggu cuma tepat melihat Sami menyula pantat perempuan yang dia juga baru pertama kali merasa lubang pantatnya.
Sami menghenjut sambil berdesir bunyi kesedapan tanpa berkata apa apa walaupun Milah merengek, meracau meraung kenikmatan tujahan butuhnya. Sami sudah tidak perduli rengekkan Milah, dia terbayang agaknya begini lah handalnya Milah waktu berzina dan menerima tujahan butuh hindu kepunyaan Krishnan itu. 
241Please respect copyright.PENANAIjcAdpzXxc
Milah yang kuat nafsu seknya terus dibuai kenikmatan memantat dan masih tidak menyedari yang menghayun puki nya bukan Mat tetapi budak India yang menjaga hotel
Kini acara Sami menikam dan menutuh pantat perempuan melayu isteri muda seorang ahli perniagaan ini sudah hampir 10 minit didalam posisi doggie namun Milah tidak dapat membezakan batang kote yang berlubuk didalam pantatnya ialah batang yang kulop tak bersunat kepunyaan seorang hindu muda sebaya dan badan sebesar Mat walaupun semasa menerima tikaman Sami tadi ada Milah meraba raba buah pelir Sami dari bawah.  Namun Milah ada terasa sedikit kelainan batang yang menikam nikam pantatnya. Milah terasa ada kehangatan panas sedikit butuh yang menujah pukinya dan butuh ini tidak menusuk bengkok seperti butuh Mat. Milah bagaimanapun tidak perduli semua itu kerana dia sudah hampir nak klimaks menyemburkan air pantatnya. 2 minit kemudian Milah mengemot sekuat hati batang butuh Sami lalu dia menyemburkan air pantatnya sambil menundukkan kepala kearah bantal didepan nya manakala bontotnya masih menonggeng memberikan Sami terus menghayun lagi dengan bunyi cepap cepappapp licin kerana bermandikan air pantat Milah. Milah sudah longlai dan masih menunduk menonggeng memejamkan mata walaupun menerima tujah yang bertubu tubi dari Sami yang tadi menerima kehebatan kemotan dinding faraj Milah yang mana Sami tidak tahu lubang pantat Milah sudah mengeluarkan 4 kepala budak anak Milah dan juga sudah puas diterokai oleh beberapa butuh lelaki lain selain dari butuh Krishnan yang dia tahu.
241Please respect copyright.PENANAZYw2HNbTM6
Milah masih merengek rengek menerima hentakan butuh kulop Sami sambil membuka sedikit mata namun disebabkan bilik berkeadaan gelap Milah memejamkan mata kerana kenikmatan acara berzina bersama india yang tidak diketahuinya.
241Please respect copyright.PENANAY5l8PZHAsl
Sami yang kesedapan puki betina melayu ini mahu tukar posisi. Dia kini hendak memantat puki Milah secara diatas badan Milah sambil Milah menaruh menyandar kedua dua kaki diatas bahunya membolehkan dia menusuk kedalam dasar lubuk pantat Milah. Sami mencabut butuh yang masih gagah dan  keras dari lubang pantat Milah sambil memegang susuk Milah agar menelentang. Milah yang didalam kegelapan amat faham tetapi berkata.
“bang pancutlah yang doggie ni dulu…bangggg please!”rayu Milah
Sami cuma berdesir bagaikan amat bernafsu diam saja sambil memaksa memusingkan badan dengan kasar agar Milah menelentang dengan cepat. Walaupun Sami bertindak kasar tanpa berkata kata Milah rela kerana dia merasakan Sami yang difikirkan Mat ini sudah setim amat sangat jadi tanpa membantah lagi terus menelentang dan mengangkang seluas luasnya sambil memegang pehanya memberikan laluan untuk Sami menikam lubang pantat yang sudah becak itu
Sami tanpa berlengah menundukkan kepalanya kearah pantat Milah lalu dijilat dan disedutnya air pantat Milah yang klimaks tadi. Apa lagi Milah pun mengerang kesedapan merasa kehangatan lidah yang menjilat lubok mutiara nya.
“ahhhhh…sedap nya telan bang sedut bang, sedap tak bang?” Tanya Milah
“ohh..ya.ya..” kata Sami perlahan yang memang kemaruk menelan air pantat Milah tanpa peduli pertanyaan Milah.
241Please respect copyright.PENANAmbEzLRYlPw
Sami bangun dan kini megang batang butuh yang masih keras dan belum memuntahkan air maninya lagi lalu dia menggesel geselkan dipersekitaran bibir pantat Milah yang sudah berlendir itu.
241Please respect copyright.PENANAxOu4RcR26E
“ohh. Cepat masuk..banggg..ohh tikam ya bang kuat kuat ya banggg..pandai banggg main macam tadi ya bang..lagi kuat dari tadi boleh bang..?....abang sedappp takk??!” kata Milah manja. 
“yaehh ahhh…”itu saja yang keluar dari mulut Sami sambil terus menikam…slurrrpppp masuk dengan licinnya dek kerana kehadiran air puki Milah.
241Please respect copyright.PENANA94JudzuUaX
Milah seperti tahu saja keinginan yang Mat telah buat menaruh kedua kangkangan kakinya diatas bahu Sami merapatkan sedikit lubang pantatnya bila Sami memulakan tujahan yang perlahan dan amat sentimental menyebabkan Milah mula dah merengek rengek. Kenikmatan yang dirasai Milah menyebabkan dia masih lagi belum sedar yang Sami memantat pukinya bukan Mat
Milah tercium bau minyak wangi Mat yang disapu Sami di lengan dan badan nya. Jika tadi semasa main acara doggie Milah Cuma tercium sedikit saja bau dan dia juga didalam keadaan mengantuk lagi di sula oleh Sami kini Milah terbau kuat minyak wangi Mat. Milah memang yakin Mat lah yang memantat pukinya  sekarang. Sami mula melajukan tujahan dan tikaman manakala Milah dah mula meracau, meraung dan memekik dengan kuat. Mat yang mendengar didalam bilik air Nampak tindakan Milah dan Sami. Mat kini yakin inilah masanya dia keluar dari bilik air dan membuka lampu di suis depan pintu agar Milah tak perasan yang dia dari bilik air. Biar Milah sedar siapa yang main pantat dia.
Milah memejamkan mata bila dibuai kenikamatan dan meraung sambil berkata kata lucah seperti mana yang Mat menyuruhnya terdahulu untuk menaikkan nafsu memantat lebih bertenaga terus di henyak disondol oleh butuh seorang lagi india tanpa disedari oleh Milah. Sami sambil menikam sudah merasakan keenakan memantat dengan Milah kini dia sudah tidak perduli jika Milah tahu dia yang memantat Milah. Dia nak mengigit gigit badan Milah, nak meninggalkan kesan love bite kepunyaan anak hindu di badan perempuan melayu bagaikan sundal yang bernafsukan seks syaitan ini. 
241Please respect copyright.PENANAfw8U5UM4fB
Disebabkan kehandalan Milah menerima segala tujahan dan tikaman dari butuh india maka Sami sudah terasa amat sedapp puki melayu. Walaupun dia sudah menutuh ramai pantat tapi belum pernah dia merasa pantat melayu cuma  dia memang tahu pantat melayu memang sedap wangi. Sami kini cuba membongkok untuk menghisap kedua dua tetek besar Milah yang berbuai buai itu. Milah menyedari lalu diturunkan kedua kakinya dan mengangkang seluas luasnya memberi jalan untuk Sami menghisap tetek nya. Bila mana Sami mula menghisap kedua dua tetek Milah silih berganti dengan membuat beberapa sedutan love bite, Milah memegang kepala Sami sambil meramas ramas didalam menerima tujahan butuh kulop Sami sambil meraung raung kesedapan. 
Milah menarik muka Sami untuk memberikan ciuman mulut, Sami membalas lalu mereka berkulum kulum lidah sambil kedua dua menyedut lidah menelan air liur masing masing. Bila mana Milah terasa kelainan rasa kehebatan cara Sami mengulum lidahnya dan dengusan keluar dari mulut Sami, Milah terasa kehairanan…..
241Please respect copyright.PENANAANp5RgiJjo
Waktu itu juga Mat dengan perlahan keluar dari bilik air tanpa di sedari oleh Milah kerana kegelapan bilik lalu Mat membuka lampu dengan menekan masukkan kunci di corong lalu terang bercahaya. Milah tersedar lalu dilihatnya Mat didepan pintu sambil berkata dengan kuat
”en abang!! Siapa ni ?? bang..budak india ni bangg??’??’jerit Milah sambil cuba menolak Sami yang kini menghempap menindihnya sambil terus menikam nikam dengan lajunya. Milah cuba meronta ronta namun dia juga merasakan kemuncak kenikmatan tujahan Sami yang dia sendiri yakin akan memuntahkan berdas das air mani benih hindu.
241Please respect copyright.PENANAnss7XGGrBQ
“abangggg abanggg oh…why bang!’rengek Milah sambil menerima tikaman dari Sami yang hanya bontotnya melajukan tujahan butuhnya kedalam pantat Milah yang dah amat terangsang menanti kemuncak segala nikmat bersetubuh atau didalam hal ini berzina rela merelakan.
Mat berkata “abang tak tahu Milah kan bang pergi beli makan, ini Sami tadi dia kata nak hantar botol air so abang kata oklah!, tui lah takan Milah tak sedar dia yang main? Abang dengar Milah mengerang dari luar sedap sedap kata Milah!” balas Mat.
241Please respect copyright.PENANAoRnxLtryxG
“abangg Milah terlena abang main ganas ganas letih Milah bang…ahhh..ahh, Milah ingat abang, gelapp bilik ni, Milah inagat abang yang jilattt, macam abang sedapp bang!” balas Milah lagi.
241Please respect copyright.PENANA98tzdlQv49
 “ok lah sayang dia tengah sedap tu Milah pun sedapkan anggap abang yang main tapi kote dia sedap tak? Tak sunat kulop sedapkan!”tanya pada Milah.
241Please respect copyright.PENANATrCmzz3g0E
“memang lah bang sedap, panas kote dia bang… ahhh kuat dia ni bang!..ah..ah ohh..bang macam mana ni sedapp bang!” kata Milah
241Please respect copyright.PENANA7pvuWgXnPv
Mat sambil merapatkan dirinya kepada Milah yang kini masih menerima hentakan butuh Sami yang sudah melepaskan pelukan dari badan Milah sambil kedua tangannya menimbang ditilam dan melajukan tikaman bertubi tubi. Mat yang sudah setim dari awal dan sudah memakan ubat kuat pemberian Sami tadi sudah cukup bersedia untuk melanyak Milah bersama sama Sami. Dia sudah memegang kotenya yang sudah 100% keras sambil berbisik ke telinga Milah.
241Please respect copyright.PENANA4YDxxRSnmX
“takpa lah kasi dia  habiskan biar dia pancut ok sayang?” rayu Mat yang seolah olah memujuk seorang kekasih yang lebih muda darinya yang merajuk mahukan kasih sayang dan kepuasan seksual.
“bro dia sudah syok…saya kasi hantam cukup cukup ya!?”kata Sami pada Mat sambil menanyakan kepada Milah yang kini sudah mula terasa nikmat bagaikan dirogol. 
241Please respect copyright.PENANAxgo9DYIGeJ
“Sami kasi hantam takpa awak boleh kasi sayang saya syok ok lah!” kata Mat sambil tersenyum kearah Milah yang kini tahu nama Sami. Milah terus meraung kesedapan hentakan Sami sambil memberikan riaksi mengangguk anggukkan kepalanya tanda sedia menerima kehadiran butuh keling yang besar hitam legam berbulu dan tak sunat ini.
241Please respect copyright.PENANAkm8QQ47OsW
Syok ka?....ada syok saya punya batang aci??..tara potong punya aci...cakap lah sedap ka aci ayo yo saya banyak syok ini puki melayu, itu india Krishnan ada bagus ke? Atau saya punya lagi syok aci”tanya Sami pada Milah yang memang tahu Sami beberapa kali lihat dia datang bersama Krishnan untuk memantat di hotel ini.
241Please respect copyright.PENANAkwUX3sOWQb
Milah yang mulanya dengar aje didalam rengekkan mulutnya yang kini bagaikan kepenatan kerana terlalu sedap yang amat sangat akibat kehebatan Sami yang seakan akan setanding dengan Krishnan dan Mat. “ oh ya syok…awak punya sedapsedappp kuat lagi sedaapp, macam mana awak boleh kongkek saya tak tahu…ahhh…hah? ok takpa sedappp!...lagi laju lagi kuat sedap tak Sami” tanya Milah
“bro, dengar tu saya sudah cakap dia kata sedap dia ok punya, saya tahu dia punya secret kongkek sama itu Krishnan tapi saya tara cakap saya pun ada ambil gambar ini handphone dalam, jangan takut aci!”kata Sami. Milah terkejut juga mendengar kata kata Sami namun masih didalam kenikmatan ayakan butuh Sami jadi Milah diamkan dulu walaupun dia kini boileh jadi didalam ugutan Sami.
241Please respect copyright.PENANATosix6hgMv
Disebabkan kenikmatan yang maksima menerima tikaman butuh keling hitam legam dari Sami yang kini Milah dah merasakan keenakan kulit butuh Sami yang kulop memenuhi ruang dinding farajnya Milah bagaikan sudah pasrah dan rela walaupun didalam benak fikirannya ini amat bahaya sekiranya Sami membocorkan rahsia dia main dengan Mat kepada Krishnan.
241Please respect copyright.PENANAZ7S8YIc5xE
Mat mula membelai Milah diciumnya muka Milah dan mulut Milah sementara Sami menikam nikam pantat Milah. Mat kemudian bangun merapatkan batang butuh keras dan tegangnya menyuakan nya ke arah muka. Mat nak Milah mengulum butuhnya, biar mulut Milah menyontot menghisap buuh panjang bengkoknya.
241Please respect copyright.PENANA1RbWPepEbf
“ abang sayang Milah janji Milah puas rasa experience main macam ni!” kata Mat sambil mencium mulut Milah dan membelai rambut Milah dan berkata”Milah sayang hisap sayang…kita main bertiga ya sayang!..bukan sakit sedapkan?.”
Milah mengangguk anggukan kepala tanda ya memang sedap dengan mata layu manja.
241Please respect copyright.PENANAQ5EinbpEsb
Sambil menerima tujahan Sami yang dah mula melajukan tikaman menandakan nak memancutkan air maninya Milah pula terangsang menghisap butuh kekasih gelap Mat yang kini mengerang kesedapan nyonyotan batang pelirnya dari mulut mugil Milah yang berlesung pipit itu.
Sami melajukan lagi henjutan dan Milah terpaksa melepaskan hisapan butuh Mat kerana dia perlu memberikan tindak balas pemberiaan kenikmatan butuh Sami lalu Milah memeluk badan Sami dengan kedua tangan tersangat erat menjadikan badan dada Sami menghempap kedua dua tetek besar Milah manakala kedua dua kakinya memaut pinggang Sami. Mat terpaksa merelakan Milah disula dan disodok oleh kehebatan butuh Sami. Mat membelai belai rambut Milah sambil mencium cium muka, telinga dan leher Milah sambil menyaksikan Sami menamatkan adegan memantat kekasihnya Milah.
241Please respect copyright.PENANAasj2AhLNmi
“hahh…ohhhhhh hhahhsedapppp…lagi bang..kuat bang Sami sedappp Samiiii sedapppp nak kote kulop Samii!… ‘jerit Milah kesedapan dan  tidak sedikit pun rasa malu lagi.
241Please respect copyright.PENANAsoaDkZSJD3
“mau pancut mulut aci? Telan ya aci, baik punya ini air aci jangan buang pancut luar…kalu tak mau saya pancut puki dalam nanti boncit ngandong beranak hindu punya ok kah??” tanya Sami pada Milah yang terus meraung menantikan saat saat Sami nak menamatkan tujahan.
241Please respect copyright.PENANAZu8DMwPcbi
“ya…bang ahh saya mau telan india punya panas sedapp”! jawab Milah 
“semua kah aci?...tara separuh puki pancut separuh mulut telan ok aci? Pinta Sami. Pantas Milah mengangguk anggukan kepala tanda setuju.
Mat yang menyaksikan sambil membelai Milah amat teruja dan terangsang, Mat nak teruskan menyiksa Milah dengan meneruskan memantat Milah. Mat bertekad akan terus memasukkan butuh panjang bengkoknya kedalam puki Milah setelah Sami mencabutkan koneknya dari lubang pantat Milah walaupun ada takungan air mani benih Sami. Mat nak merasakan apa rasanya bila bertiga main dengan pantat yang baru menerima pancutan air mani lelaki lain apalagi kepunyaan butuh hindu pula. Mat nak buktikan yang dia lebih handal dari Sami memantat lubang pantat Milah. Mat takut nanti Milah beralih kepada Sami pula mencari kepuasan seksualnya.
241Please respect copyright.PENANAolKHokZ98m
….sambungan seterusnya dibahagian ke-6

54.80.87.250

ns54.80.87.250da2
Comments ( 0 )

No comments yet. Be the first!
Loading...
X