Please use Chrome or Firefox for better user experience!
Romance
Milah
Writer mengangkang
Writer
  • G: General Audiences
  • PG: Parental Guidance Suggested
  • PG-13: Parents Strongly Cautioned
  • R: Restricted
R
RATED
535 Reads
2 Likes
4 Bookmarks
Popularity

Facebook · Twitter

FAQ · Feedback · Privacy · Terms

Penana © 2018

Get it on Google Play

Download on the App Store

Follow Author
Milah
4 Bookmarks
A - A - A
#5
Datin kuat seks 2
mengangkang
Jan 13, 2018
0
0
26
6 Mins Read
No Plagiarism!pLLQgsuaulcmOQ6dA6d8posted on PENANA
Mat cepat cepat ke hotel Uptown untuk menepah bilek. Mat ni walaupun masih muda berumur 22 tahun memang dah biasa membawa perempuan check-in di hotel. Semuanya belajar dari kawan kawan rumah sewanya waktu belajar dulu. Jika nak dikira adalah seramai 11 orang perempuan yang Mat dah main termasuk lah seorang bini orang isteri jiran yang mengandong seawal 3 bulan bunting sehingga nak beranak puas Mat kerjakan dan sehingga kini masih dah 2 tahun Mat masih lagi memantat wanita ini yang kini mengandong lagi. Selain nya ada 3 isteri orang, 2 janda muda dan 2 perempuan melayu kenalan Mat dan 3 amoi cina.
Milah dalam pada itu tahu yang Mat ni masih muda tentunya tak pandai main lagi.Milah walaupun sudah anak 3 tetapi baru berumur 25 tahun sebab berkahwin pada umur nak masuk 18 tahun.Milah memang kuat seks tambahan pulak masih mekar muda. Sisebalik umur muda itu Milah dah banyak melakukan zina main dengan lebih dari 6 lelaki.
30Please respect copyright.PENANAmCqyg8qgni
Sedang Milah menunggu Mat call Milah membeli air kacip fatima dan air tongkat ali untuk Mat di kedai & eleven berhampiran. Tak lama kemudian mat call tanya Milah dimana dan dia datang sekarang. Mat pun tiba mengatakan yang bilik penuh sebab malam sabtu.Muilah nampak macam kecewa lalu mencaangkan pergi ke Cheras ada hotel yang dia pernah main dengan lelaki india jiran nya dulu. Mat setuju lalu naik kereta milah. Di dalam perjalanan Mat dah memainkan peranan nya memegang peha Milah yang sedang memandu.
30Please respect copyright.PENANAsN3eDjG7ub
"Eh, macam dah biasa aje Mat ni nak raba raba pualk, selalu ke ajak perempuan main?" tanya Milah.
"Milah nak tahu nanti tengok Mat main Milah macam mana ok..ni ni mat nak jilat sedut biji kelentit ni!" kata Mat sambil nal meraba celak kelengkang Milah yang cuba menepis tangan Mat.
"Ya ke Mat?, kita ni baru aje kenal ya! dah nak buat kerja pulak, Mat pandai makan pandai simpan ok, Milah bini orang tahu, jika mat nak kawan lama simpan rahsia kita ok!"kata Milah. Di dalam perjalanan mereka berbual tentang hal kerja Mat dan mat pulak cuba mengorek rahsia Milah berkenaan hubungan Milah dengan India tempoh hari dan lelaki yang lain. Milah pun pandai cuma jawab lebih kurang sahaja. Fikir Milah tentu Mat nak korek rahsia dan ini membahayakan Milah juga.
30Please respect copyright.PENANAtGxhwDu7KI
Bila sampai di hotel Cheras berhampiran Taman Midah Milah suruh Mat check in dan lepas itu call milah agar dia berseorangan naik ke bilik nanti.
Mujur ada  1 saja bilik tinggal, Mat call milah yang kemudian terus ke naik ke bilik No. 13 di tingkat 1. 
30Please respect copyright.PENANAf6lGEBP5Sd
Sampai saja Milah mengetuk Mat buka pintu swngan hanya memakai seluar dalam. " hai dah buka baju?" tanya Milah yang di sambut mat sambil diciumnya pipi Milah. Milah merelakan nya sambil memeluk pinggang mat dengan sebelah tangan.
"tak tadi abang buang air kecik dah tak tahan, jadi buka semua alang alang nanti nak buka juga..dah tak sabar ni nak sayang Milah ni"kata Mat. 
Ok Milah nak kencing kejap" kata Milah sambil membuka baju kurung dan kain menampakkan buah dada yang mekar bersalutkan bra serta seluar dalam Milah berwarna pink. Mat memandang dengan penuh nafsu melihat putihnya badan milah yang amat cantik. Alor pantat Milah di tenung nya tanpa berkelip mata.Milah melihat dengan senyuman lalu masuk ke bilik air manakala mat mengalih bajudan barang barang Milah dan terus baring di katil berbogel dalam selimut.
Bila Milah keluar dari bilik air Milah terus membuka bra. Apa lagi menampakkan duah dada milah yang besar tu mat berkata" Besar Milah, nak isap mai lah. Milah senyum sambil membuka seluar dalam nya. Lagi mat terpegun melihat pantat milah yang tembam dan berbulu sikit lebat. Malah pun naik ke atas katil dan tangan dia di tarik oleh mat yang terus memeluk Milah. Di ciumnya mulut Milah yang membalas dengan rakusnya kuluman lidah mat. Mat meraba celah kelenkang Milah yang basah berair. Mat ambil tangan Milah ke batang kote nya yang dah keras amat sangat. "Abang! besor nya ni!' kata Milah. Memang besar konek Mat, terkejut Milah melihat besar hampir 8 inci panjang nya dan bengkok pula rupanya. Milah tahu yang bantang bengkok amat istimewa maka memang Milah tersangat ingin nak merasa konek mat.
"Milah...Milah.. abang tak.. tak tahan ni,"kata Mat sambil mula mencium pipi, leher dan dijilatnya seluruh muka Milah dan terus ke perut di gomol gomolnya macam kemaruk. dalam hati Milah"pandai mat ni naik kan nafsu aku". Milah kegelian lalu ditarik lancap lancapkan butuh Mat yang keras macam kayu itu. Milah pun tak sabar nak rasa pantatnya di tikam ,di sula dan di hentak oleh butuh Mat yang panjang, besar dan bengkok ini.memang butuh Mat ada kelainan dari yang pernah Milah merasa memantat pantatnya. 
30Please respect copyright.PENANAnk0qzEKfMe
Mat terus menjilat perut Milah turun kebawah lagi akhirnya terus ke pantat Milah. Mat amat geram di jilat nya pantat Milah dengan penuh nafsu, Di jilatnya di jelirnya lidah kedalam lubang pantat Milah, di sedut dan dikulum biji kelentit Milah membuatkan milah meraung dengan kuat
"abang.. ahhhh..ahhh.sssedddpppp bang!~' sedap!" rengek Milah. Mat memusing sedikit badan nya menjadikan posisi 69, apa lagi Milah pun mencapai konek Mat yang panjang itu lalu di kulum dan di jilat sekeliling nya. Milah amat geram digigit gigitnya kepala takok butuh Mat yang macam kepala ular sawa itu. aap lagi Mat pun mengerang juga kerana kesedapan"Oh...Milah sedap Milah lagi...ohhh.. sayang sedap sayang" kata Mat.
Mat tak lepaskan peluang nak main puas puas dengan bini orang yang sundal ni. dalam hati mat biar dia yang henjut kuat kuat lubang pantat Milah sebab Milah boleh mengangkang bagi puki kepada india lebih baik dia yang dapat.
Puas acara 69 berjalan hampir 20 minit sehingga tadi Milah meraung kerana Milah pun dah keluar air klimaks nya. Setelah puas dengan masing masing melaksanakan kepandaian merangsang satu sama lain mereka, Mat bangun menyuruh Milah baring mengangkang. milah amat faham dan mengerti lalu dibukanya kangkang seluas luasnya. Mat dah tak sabar"Oh..Milah abang nak lubang ni, tu hari india dah jolok ni abang pulak Milah!!" kata mat. milah tersenyum mendengar kata kata mat yang membetulkan kedudukan sambil mengangkat kedua dua kaki milah ke bahu yang. ini menampakkan kelas lunag pantat Milah yang basah dan berair membuatkan Mat amat geram sekali.
Mat masih memain mainkan kepala butuh ya dipersekitaran bibir pantat Milah.
" abang! dah hhcepat masuk lah bang!'rengek milah. Apa lagi mat pun menekan tetapi tergelincir tak masuk. 
" apa ni bang? tak pandai ke cucuk lubang pantattt" tanya Milah macqm kecewa.  
Mat geram mendengar kata kata milah lalu di henjutnya masuk terbenam separuh aje sebab memang batang mat besar dan panjang menjadikan sukar sempit walaupun pantat milah dah berair.
"Oh! ahhha..ahh..abang masuk lagi bang!" pinta Milah yang dah mula meraung dan memaut lengan mat. tersa betul butuh mat walaupun baru separuh saja seban Milah mengangkang dan kakinya luas di bahu mat.
mat kesedapan lalu menghayun dan menikam nikam pantat milah yang tak berhenti henti merengek dan meraung kesedapan dengan setiap hentakan mat ke lubang pukinya.
'Abang sesssdapp bang lagi bang kuat bang" pinta Mdengan lelaki yang pernah dia main.
"Oh Milah...pantat milah sempit Milah kemut milah sedappp milah" kata mat yang menikam dengan ganas sekali. mat memang suka dengan rengekkan Milah. mat memang suka main dengan wanita yang kuat meraung makin mengganas lagi mat menghentak dan menghenjut lubang pantat milah
Acara memantat berjalan dengan penuh bernafsu. Mat memang tak menyangka yang milah begitu senang memebrikan pantat nya kepada dia. hanya dengan mengetahui dan nampak yang Milah keluar dengan India dia sudah pun dapat menikmati tubuh gebu isteri orang kaya ini.tentunya milah takut rahsia nya bocor itu agaknya. peluang ini tak akan matt biarkan dia merasa pantat Milah sekali sahaja. mat mahu terus dapat main puki milah selama yang boleh. Manakala Milah dah mula merasakan yang dia dah ketemu seorang yang hebat yang akan memberikan segala kepuasan nafsu batin yang di hasut syaitan itu. Milah juga mahukan mat memantat nya lagi.... 
seterusnya akan menceritakan babak babak hebat Milah dan mat main. 

54.234.0.2

ns54.234.0.2da2
Comments ( 0 )

No comments yet. Be the first!
Loading...
X