Please use Chrome or Firefox for better user experience!
Romance
Milah
Writer mengangkang
Writer
  • G: General Audiences
  • PG: Parental Guidance Suggested
  • PG-13: Parents Strongly Cautioned
  • R: Restricted
R
RATED
356 Reads
2 Likes
1 Bookmarks
Popularity

Facebook · Twitter

FAQ · Feedback · Privacy · Terms

Penana © 2018

Get it on Google Play

Download on the App Store

Follow Author
Milah
1 Bookmarks
A - A - A
#9
Datin kuat seks 6
mengangkang
Jan 13, 2018
0
0
12
11 Mins Read
No Plagiarism!neWry6HzDRxHT2x4wklQposted on PENANA
Kisah yang dipaparkan dibawah adalah cerita EM jejaka penyedap istimewa Milah
16Please respect copyright.PENANAksOnjt3nSX
…kisah Milah main bersama Mat berjalan tidak lama manakala Sami dapat main lagi sebanyak 1 kali sahaja selepas malam itu apabila Sami berjaya memujuk Milah dan juga mengugut Milah untuk menyebarkan gambar Milah berbogel dan mau menceritakan kepada Krishnan tentang Milah main dengan dia dan Mat. Milah yang rasa terancam turut saja kemahuan Sami. Milah bersetuju setelah dipujuk oleh Sami yang merayu agar dapat merasa lagi pantat wanita melayu yang mana dia memuji Milah sangat cantik dan pandai main. Keinginan Milah mula meluap mahu juga lagi merasa butuh Sami apatah lagi bila Milah kenangkan bertapa sedapnya main dengan  Sami buat pertama kali malam itu. Cuma kenapa malam itu Sami menutuh pantat nya tanpa disedarinya fikirnya Mat sengaja berpakat memberi Sami main kerana dia tertidor padahal waktu itu Mat keluar membeli makanan. Milah dan Sami main pantat di hotel tempat Sami berkerja sebanyak 1 kali sahaja tetapi masing masing puas. Tepat jam 2 petang hari Ahad, Milah sampai ke hotel dan terus kebilik seperti yang Sami beritahu melalui telepon. Bilik itu kemas siap dengan video cerita lucah hard sex yang telah pun di sediakan oleh Sami. 
16Please respect copyright.PENANAcgc8HLeokS
Sebelum main petang itu Sami telah makan pil Caverta ubat kuat dan dia juga telah memasukkan ubat air “Firefly” kedalam air kacip Fatima untuk Milah minum. Memang berkesan dia betul betul balun lubang pantat Milah dan setiap kali Sami suruh Milah hisap kote yang kulup itu terutama bila pancutan kedua mesti Sami suruh Milah menelan air maninya. Mana tidaknya Sami sangat geram bila mendapat merasa pantat dan main dengan seorang perempuan melayu.yang kaya lagi cantik putih melepak apatah lagi Milah pula amat suka akan gara gara Sami main yang ganas. Sami memang main cara mendera Milah dan dia mendapati Milah sangat syok dan ternyata handal main serta hebat mengerang bila Sami menujah dan menghentakkan butuh nya yang kulop tak sunat itu. Milah pun puas petang itu. Mereka main sehingga senja kerana Milah sudah janji dia mesti pulang sebelum jam 7 malam.
16Please respect copyright.PENANAgSz9V7esrz
Akhirnya Milah yang selama 3 bulan telah memberi pantatnya sebanyak 5 kali kepada Mat terpaksa meninggalkan Mat kerana Mat telah ditangkap berkalwat dengan isteri seorang anggota tentera yang sedang sarat mengandong dirumah wanita itu di Port Dickson. Suami wanita ini berada di Sabah buat seketika. Mat ditangkap ketika sedang menikam secara doggi lubang pantat isteri askar seorang kerani yang bernama Maziah yang sedang sarat mengandong 8 bulan. Syoknya Mat ditangkap oleh jiran pegawai askar ini yang juga menutuh pantat Maziah. Mat dilepaskan begitu dan kini berkerja sebagai kerani syarikat feri di di Langkawi. Sami pula telah diberhentikan kerja kerana ditangkap semasa mengendap penyewa bilik hotel main dan memasang video cam untuk merakam aksi mereka main. Khabarnya kini berkerja di Petaling Street menjual video dan ubat ubat rangsangan seksual.
16Please respect copyright.PENANAiM179lAdJt
Milah tidak lagi menjalinkan hubungan dengan mereka dan sudah tidak memberikan pantatnya kepada Mat dan Sami namun Milah bertambah ligat memantat. Masa berlalu sudah 5 tahun dan dalam pada itu Milah telah pun mengandung beranak anaknya yang bongsu. Walaupun Milah ligat dengan aktiviti sesualnya Milah amat pandai membahagikan masa bersama keluarga. Orang gaji Milah bernama Yati adalah orang yang paling dipercayai oleh Milah. Yati yang sudah lama berkerja dengan Milah dijaga baik oleh Milah dan Yati pula pandai menguruskan hal rumah Milah dan Yati juga amat arif tentang hal Milah yang kuat nafsu seksnya.
16Please respect copyright.PENANAbVJo4r9jPt
Yati tahu yang Milah berzina dengan beberapa orang lelaki kerana ada waktunya apabila suami Milah bergilir di rumah isteri muda atau ke luar negeri, Milah membawa lelaki masuk kedalam bilik tidur nya dengan mengunci bilik dan sering Yati dengar suara Milah mengerang dan merengek sememang sah Milah memantat. Yang sering Yati tahu Adi Mascung dan Krishnan, lelaki India jiran sebelah rumah Milah. Kerap juga Yati membersihkan katil Milah yang bertompok air mani dan cadar yang berselerak. Yati juga apa kurangnya ada main dengan lelaki yang sama main dengan Milah seperti Budin, Pak Suman dan Raj. 
Semasa mengandung anak bongsu nya masa inilah Adi Mascung, pemuda jawa yang berjiran dan berkerja sambilan membantu keluarga Milah puas main pantat Milah. Kini walaupun pun dah 5 tahun kali terakhir Milah mengandung namun sejak saat itu Milah tetap kuat gian main pantat. Ramai lelaki dapat main pantat Milah tetapi yang terpilih sahaja walaupun ada dikalangan mereka cuma berkerja sebagai seorang jaga saja. Nafsu seks Milah dalam tempoh itu sangat kuat. Tumpuan Milah main pantat tidak lagi kepada Polis Sdin dan Adi Mascung tetapi kini kepada beberapa orang termasuk jaga berbangsa Nepal dan seorang security melayu yang sering Milah pinjamkan wang yang mana tidak perlu dibayar asalkan dia menunaikan nafsu seks Milah bilamana  Milah nak kote untuk main pantatnya. Pemuda itu mesti menunaikan kehendak Milah. Amat bertuah pemuda itu memang dia balun Milah cukup cukup sampai ada kalanya lembik Milah di buatnya. Manakan tidak Milah dia balun cukup cukup kerana Milah isteri bossnya tentu syok dapat main dan dapat duit lagi.
16Please respect copyright.PENANAb5mLfhSuJk
Milah juga memberikan pantatnya kepada seorang jejaka tampan yang jauh lebih muda dari Milah, muda sebaya dengan anak lelak kedua Milah. Jejaka ini memang handsome Joe namanya berkerja sebagai tukang masak di hotel aje tetapi menurut Milah sendiri lelaki ini kotenya tidak naik walaupun puas Milah menghisap dan mengulumnya setiap kali mereka menginap dihotel bertujuan nak memantat. Milah  teruja nak memberi dan mau merasa butuh lelaki ini lalu dia membelikan ubat Cialis supaya butuh pemuda itu naik akhirnya dapat juga Milah merasa kotek jejaka itu. Tak sangka Milah bila tegang besar sungguh butuh pemuda itu. Milah puas juga main beberapa kali dengan lelaki ini tetapi suami Milah mendapat menghidu dan tahu akhirnya mereka terpaksa memutuskan hubungan kerana Milah takut di ceraikan. Mana Milah tak takut sebab dia dah bergelar Datin. Gelaran ini boleh membuatkan saham dan martabat dia naik lagi maka Milah boleh lebih ligat lagi .
16Please respect copyright.PENANA3275ahrLua
Dalam pada itu Milah mendapat kekasih baru bernama EM. Pemuda EM merupakan ahli keluarga Milah juga yang sudah lama rapat dengan Milah. EM memang minat pada Milah sejak sekian lama. EM pernah memendam rasa jika dapat main pantat Milah dia pastikan Milah akan terus memberikan lubang pantat kepadanya. Waktu itu EM sudah tahu akan kegiatan seksual Milah dengan Mascung, pegawai polis Sdin dan jiran India. EM merasakan jika lelaki jawa Adi Mascung tak kacak tetapi berbadan tegap dan India yang hitam yang padanya tak handsome pun boleh dapat pantat Milah inikan pulak dia takan tak boleh dapat.
16Please respect copyright.PENANAeG6Y5apetf
Begitu juga dengan Milah suka melayan EM. Bila mereka telah rapat mereka sama sama mendapat peluang untuk bersama Selalu mereka menalipon bercerita tentang hal hal keluarga tetapi lama kelaman banyak berkisar tentang hal hal diri sendiri dan seks. EM bercerita tentang nafsu seks Milah, kekerapan dapat dari suaminya. Milah menceritakan segalanya tentang kurang mendapat main sebab suaminya ada lagi isteri lain dan suka mencari wanita wanita yang cantik. EM pandai memujuk dan memerangkap Milah. Milah dipuji setinggi gunung. EM amat berani dan terus terang serta merasa terangsang bila bercakap melalui talipon dengan Milah.
16Please respect copyright.PENANAIFl4qBmj56
“Milah ni cantik muda sayang tidak ada orang belai dan beri kepuasan, carilah banyak orang yang nak Milah” itu kata kata EM.
16Please respect copyright.PENANAD99Kej1G5w
“Ah, EM memang ramai sukakan Milah, dia orang nak pantat aje dah puas kita ditinggalkan tu le lelaki!”jawab Milah.
16Please respect copyright.PENANAQkdWji7JxB
“Milah, kalau saya tidak akan tinggalkan Milah rugi lah Milah cantik kita bersama lah selama mana yang boleh!”kataEM
16Please respect copyright.PENANAYfgkkGVH01
“betul ke? Bini awak tu mana nak taruh? Balas Milah lagi.
16Please respect copyright.PENANANEaXophq5m
“Hai kita sama sama curi makan pandai pandai lah simpan Milah”. Jawab EM yang kini telah berjaya memikat Milah bila mana Milah bersetuju untuk keluar berjumpa. 
  
Mulai saat itu terjadilah hubungan seksual antara EM dan Milah dimulai dengan mereka berzina disebuah hotel diKL. Malam itu Milah merasakan dia disayangi dan dibelai oleh EM, dia sangat puas dan EM pun sangat puas menutuh pantat Milah setelah menjilat seluruh tubuh Milah yang putih gebu itu. EM geram sangat akan keputihan body Milah habis dibuatnya beberapa love bite di bawah tetek Milah di punggong dan di perut serta dikawasan peha Milah. EM jilat sakan dan sedut lubang pantat Milah dan mengulum ngulum biji kelentit Milah sampai banyak keluar air klimaks Milah dari lubang pantat Milah. EM tahu inilah lubang pantat yang Milah telah menyerahkan pantat nya kepada ramai lelaki. 
16Please respect copyright.PENANAXWHbT0t0J1
EM bila dapat saja pantat Milah terdedah di depan matanya terus dijilat dan dikulumnya sepuas hati. Apa lagi Milah pun mengerang sakan meraung kesedapan. EM melayan nafsu serakah Milah dengan penuh kasih sayang tetapi bila mana EM mula memasukkan butuh nya yang telah keras tegang setelah lama dihisap Milah ke lubang pantat Milah dan mula berdayung menghenjut dari atas badan Milah, EM dapati Milah mengerang dan meraung keluar suara merayu rayu untuk di hentam dan ditujah serta ditikam dengan kuat. Ternyata memang Milah mahukan seks ganas. EM mengikut rentak Milah dan Milah amat puas.  
16Please respect copyright.PENANACIgS2BzYiz
Selepas mereka main round pertama yang berjalan hampir 25 minit yang mana EM telah pancut kedalam pantat Milah, Milah dan EM baring berpelukan dan berbual mesra.
16Please respect copyright.PENANAZ6d93Cyk3E
“abang, kenapa abang syok kat Milah?” Tanya Milah pada EM yang ingin tahu.
16Please respect copyright.PENANAH1AocupGv8
“abang dah lama ngidamkan Milah selalu terbayang angan angan main pantat Milah….abang tahu Milah tak dapat kepuasan dari laki Milah tu sebab abang tahu Milah ada kasi orang lain main pantat Milah, betul tak sayang?” tanya EM pula.
16Please respect copyright.PENANAH7QXZTzzRR
“mana abang tahu ni?” Tanya Milah sambil tersenyum dan meramas ramas butuh EM yang sedang menegang itu.
16Please respect copyright.PENANA8QYm01Yzm2
“ya lah ada orang bagi tahu dan nampak Milah, abang pun pernah datang waktu hampir tengah malam kerumah Milah dengar Milah mengerang sedang main dengan Mascung pasal orang gaji Milah beritahu Mascung ada dalam bilik urut Milah..urut ke main pantat?.. tak kan mengerang Milah!”balas EM
16Please respect copyright.PENANAd33OsfiRVN
“Ya ke bang?..memang betul Milah kasi Mascung main, abang kau ada bini lain dan memantat dengan ramai perempuan Milah tak di kasi cukup nafkah batin so Milah kasilah sesiapa yang Milah suka” jawab Milah
16Please respect copyright.PENANAZCVQAUJ9uB
“abang tau ada lagi yang Milah kasi tapi takpa lah janji abang pun dapat main dengan Milah…abang nak terus puaskan Milah boleh?” Tanya EM lagi
16Please respect copyright.PENANA1CsZZs1Y2n
“boleh aje bang!..abang pun pandai main sedap abang kulum biji kelentit Milah bang!..syok banggg..sedap ya bang?” kata Milah.
16Please respect copyright.PENANA0fr34TjmLe
EM pun bangun terus dikangkangkan kedua peha Milah dan di jilat pantat Milah lagi manakala EM memusing membolehkan Milah menghisap butuh nya yang sudah pun hampir 100% keras itu. Acara aksi 69 berkecup kecup Milah dengan rakusnya menghisap butuh EM dan EM pula mengulum biji kelentit Milah dangan sakan nya. Tak lama kemudian EM mengarahkan Milah mengangkang dan meletakkan kedua kakinya diatas bahunya dan EM pun terus menusuk masuk kotenya keras yang besor itu kedalam pantat Milah dari atas
16Please respect copyright.PENANAaLR6Bs0lCv
“.,.ahhhh ahhh sedap banggg ..kuat bang …lagi banggg! Ahhh…ahhh!’raung Milah setiap kali EM menghenjut melajukan tikaman butuh nya ke lubang puki Milah.
16Please respect copyright.PENANAXD7pD7SE5U
Setelah EM yakin dia akan keluar air maninya dia menya Milah
“ sayang nak pancut mana sayang? Abang pancut dalam ya sayang!”
16Please respect copyright.PENANA259t8enrA8
“..pancut dalam banggg Milah subur ni banggg …ahhh nanti ngandong abang nak Milah ngamdong kan?..Ahh haa.. sedap pancut dalam bangggg!” jawab Milah yang tercungap cungap kesedapan.
16Please respect copyright.PENANAGLTyRv0SRC
Tak lama kemudian EM memuntahkan berdas das air maninya kedalam lubok nikmat Milah yang telah menerima terlalu banyak air mani dari ramai yang telah memantatnya. EM seronok jika Milah mengandong sebab dia memang geram melihat Mlah semasa mengandong anaknya yang bongsu dulu.
  
Malam pertama EM dapat main pantat Milah sebanyak 3 kali pancut kedalam lubang pantat Milah, ianya berakhir hampir jam 2 pagi bila EM menghantar Milah pulang ke keretanya yang di parking di hotel Sheraton. Sebelum berpisah mereka berjanji akan berjumpa ntuk memuaskan nafsu masng masing tetapi Miah berkata bila ada line clear suaminya tidak pulang ikut giliran maka Milah akan call beri tahu utk merancang bila dan dimana mereka akan memantat.
16Please respect copyright.PENANAnOgvdTC5yH
Milah mencium tangan EM dan mereka berkucupan sebelum berpisah buat sementara. Milah pulang dengan hati yang puas kini seorang jejaka telah masuk kedalam senarai pemuas nafsunya. Jejaka yang juga dari kalangan rapat dengan ahli keluarganya sendiri. Manakala EM pula bagaikan tidak percaya dapat merasa lubang pantat Milah isteri pertama yang curang kepada suaminya.
16Please respect copyright.PENANAZAN94WnsoY
Satu kebenaran yang EM amat seronok ialah cara Milah mengerang serupa yang didengar sewaktu Milah memantat dengan Mascung dulu. Bunyinya “..ahhh..ahhh..ahhhh ahhh..sedapp bang!” amat menaikkan syahwat sesiapa yang mendengarnya.
16Please respect copyright.PENANAB4KvDC0DuR
Milah pula amat pandai menjaga badan. Bodynya amat seksi dan susuknya amat mengiorkan jika dipandang oleh lelaki walaupun Milah sudah beranak 5 tetapi usia masih muda. Milah selalu mengamalkan mengurut badan dengan beberapa tukang urut lelaki . Pernah EM di ajak mengurut kerana EM mengadu kepada Milah yang dia ingin menguatkan tenaga batin lalu Milah membawa kekasihnya ini ke Rawang untuk berjumpa tukang urut yang berumur sekitar 50an tahun yang di panggil dengan nama Abang Din. Semasa mengurut Milah ada sama tetapi bila Milah pergi ketandas dan kadang kala menjawab panggilan handphone, EM bertanya kepada sesuatu tentang Milah yang kerap datang mengurut dengan dia sejak lama juga abang Din, EM ingin tahu ok tak urut Milah.
16Please respect copyright.PENANAgSGwoTq0ZY
“oh Milah ni dah lama urut dengan saya sejak dia beranakkan anak yang bongsu dulu,badan dia sedap saya puas dah urut sampai celah kelengkang pun saya urut, tetek bawah tetek semualah tapi saya boleh kawal dia aje mengerang lah” jawab abang Din. 
16Please respect copyright.PENANAIZzw9Dsw6Q
Kisah benar hubungan Milah dan EM terus bertahan dan mereka sentiasa berhubung walaupun EM sibuk dengan tugasnya. Hubungan mereka  berlanjutan walaupun dalam masa yang sama Milah ada menjalankan hubungan dengan lelaki lain antaranya Cikgu tuition anaknya dan juga dengan seorang jaga berbangsa Nepal, seorang driver serani yang dikenali dengan panggilan Jojo dan seorang jejaka security melayu yang berkerja dengan syarikatnya. Tetapi Milah mengakui dia tidak ada kasi Jojo main pantatnya walaupun dia mengaku Jojo berusaha mengajaknya keluar makan dan sering bergurau dengan kata kata lucah yang mengambarkan dia seorang jejaka yang boleh memuaskan wanita. Sebenarnya dari Jojolah Datin Milah membeli ubat kuat untuk EM dan juga kaut untuk dirinya juga.
16Please respect copyright.PENANAvHVgcySdcn
Kini Milah sudah menemui EM, lelaki yang telah lama dikenali dan rapat dengan keluarganya tetapi hubungan rapat EM dan Milah berkasih  mula hanya setelah sehingga mereka melakukan hubungan jenis berzina buat pertama kalinya lebih 10 tahun lalu. Sejak itu Milah sering memberikan pantatnya kepada EM namun tidak dapat dinafikan Milah masih mencari yang lain secara senyap. 
16Please respect copyright.PENANA5sgLZEEpFE
Kini pada Milah EM adalah seorang lelaki yang gentleman dan sangat sayang kepadanya, yang sering membelai dan dapat memuaskan nafsunya. Milah memang sudah tidak lagi mencari lelaki yang lain. Jika dulu memang ramai kaum jantan yang mengurat dan mengusiknya kerana kejelitaan nya walaupun sudah bersuami memang senang untuk Milah mendapat batang butuh dari lelaki yang disukainya tambahan pula lelaki itu tampan dan pandai mengurat   
16Please respect copyright.PENANAonDXTMBmjH
16Please respect copyright.PENANAcOo85BHXOT
Ini adalah kisah benar bukan rekaan, terpulang untuk para pembaca menilaikannya dan mempercayai kisah ini yang ingin penulis menyakinkan kisah sebegini memang berlaku didalam masyarakat kita hari ini. Mungkin disebabkan kesilapan mereka sendiri tidak diberikan didikan agama dan kurang mendapat belaian kasih.

54.234.45.10

ns54.234.45.10da2
Comments ( 0 )

No comments yet. Be the first!
Loading...
X