×

Please use Chrome or Firefox for better user experience!
Romance
Completed
bohsiakah aku
Writer mengangkang27
Writer
  • G: General Audiences
  • PG: Parental Guidance Suggested
  • PG-13: Parents Strongly Cautioned
  • R: Restricted
R
RATED
2854 Reads
5 Likes
26 Bookmarks
Popularity

Facebook · Twitter

FAQ · Feedback · Privacy · Terms

Penana © 2018

Get it on Google Play

Download on the App Store

Follow Author
bohsiakah aku
26 Bookmarks
A - A - A
Intro 1 2 3 4 5 6 7 8 9
#1
bohsiakah aku 1
mengangkang27
Jan 14, 2018
1
0
345
4 Mins Read
No Plagiarism!y0TCPC0YBirDj3hHlvhCposted on PENANA

Hai. Aku Lina. Aku ada cerita nak kongsi dengan korang. Aku merasai pengalaman persetubuhan sejak aku bersekolah di tingkatan 4. Ketika aku tinggal bersama mak, adik, akak dan bapak tiriku. Bapak tiriku lebih muda dari mak aku. Umur mak aku time tu 42 dan bapak tiri aku 35. Adik beradik aku yang paling besar time tu 19 tahun dan paling kecik 12 tahun.copyright protection345PENANAA1ymDTAMYu

Aku ketika tingkatan 4, aku telah dirogol oleh bapak tiriku. Mak aku memang tak tahu pasal perkara ni. Sengaja aku tak nak bagi tau. Lagi pun aku bukannya mengandung. Perangai aku yang suka seks mengundang musibah apabila aku kantoi dengan bapak tiri aku time aku tengah sedap menggentel cipap atas katil. Aku masih ingat, time tu aku bayangkan cikgu Khir main dengan aku.copyright protection345PENANAUwuN9kp9i1

Aku yang tengah sedap gentel cipap di kelengkang dari kain batik aku yang terselak ke perut terkejut apabila terasa jariku yang sedang menggentel cipap terasa di tepis seseorang. Aku buka mata bersama angan yang tiba-tiba lenyap. Terkejut beruk aku bila tengok bapak tiriku berdiri di celah kelengkang ku dengan kontol dia yang dah terpacak. Kain dia dah entah kemana. Baju pagoda je yang dia pakai. Aku terus jadi takut. Bapak tiri aku terus kuak kangkang aku dan hentam cipap aku dalam-dalam. Rasanya sakit bukan kepalang. Kontol bapak tiri aku yang besar tu buat lubang cipap aku rasa macam melecet. Aku menjerit sakit.copyright protection345PENANAsJFLNWt8sK

“Adoiii bahhh… tak nak…. Lina Tak nak!!!! ” jerit aku kesakitan.copyright protection345PENANAK2MjopcZca

Bapak aku diam je. Dia tahu, aku jerit macam mana pun bukan ada orang kat rumah. Semua orang keluar pergi pasar malam. Lepas tu dia mula henjut aku keluar masuk. Leher aku habis di ciumnya. Termasuk jugalah tetek aku yang tak berapa besar ni. Aku makin sedap pulak. Memang aku dah tak ada dara, sebab aku banyak kali juga lancap pakai tabung uji sekolah. Sejak kawan aku cedera sampai masuk sepital sebab tabung uji pecah dalam cipap dia, terus aku stop. Setakat guna jari je.copyright protection345PENANAt6HYTQijZA

“Sedap? haaa… sedap Lina?” bapak tiri aku tanya kepada aku sambil tak henti henjut lubang cipap aku.349Please respect copyright.PENANAEs9Sw4CvCO
“Oooo.. abahhh.. sedap bahhh… “aku merintih kesedapan.349Please respect copyright.PENANA66RJweEdLv
“Aku tau kau nak kontol… nah…… aku bagi kau kontol. Dah lama aku geram kat kau tau tak…” kata bapak tiri ku sambil kontolnya masih keluar masuk cipap aku yang berlendir tu.349Please respect copyright.PENANAIk7IdtDKoH
“Abahhh.. sedap bahhh…. oohhh…” aku merengek kesedapan di sontot bapak tiri aku.349Please respect copyright.PENANAu39DVGIxck
“Aku geram betul dengan bontot kau Lina…. Bagi aku bontot kau sayangg… uuhhh… ” kata bapak aku yang tengah sedap balun cipap aku sambil matanya tajam menatap wajah aku.349Please respect copyright.PENANAmird1XrGad
“Tak boleh bahhh… bontot tak boleh… ” aku menggeleng kepala sambil menikmati cipapku di balun bapak tiriku.349Please respect copyright.PENANAbSxjBLNevc
“Tak boleh? Ok tak pe… tapi kau kena bagi aku pancut dalam mulut kau. Kalau tak… aku pancut dalam cipap kau ni biar mengandung.. nak?!” jerkah bapak tiri ku mengugut aku.copyright protection345PENANAlsk0d8WHgp

Dengar je perkataan mengandung, aku terus jadi takut. Aku mengangguk setuju serta merta selepas itu. Bapak tiri aku pun apa lagi, terus keluarkan batang dia dari cipap aku dan terus sumbat kontol dia dalam mulut aku. Geli dan loya aku rasakan time tu. Aku terpaksa menghisap kontol bapak tiri aku yang berlendir dan berselaput dengan air cipap aku sendiri.copyright protection345PENANAr1sekQEwQQ

“hisap Lina hisap… Dah lama aku geram mulut comel kau tuh.. Muka kau yang cantik ni memang patut hisap kontol aku… Hahahaha! Bagus! Hisap dalam dalam… Hahahaha!” kata bapak tiri ku sambil ketawa macam setan.copyright protection345PENANAHkWoiQeA9e

“Hmpphhm.. horghh,… mmoommpphhh…” aku bersuara tersekat-sekat apabila kontol bapak tiri aku memenuhi mulut aku.copyright protection345PENANAbuGvvUEsBU

Tak pernah aku rasa kontol lelaki masuk mulut. Itulah pertama kali. Bapak tiri aku memegang kepala aku dan ditarik dan ditolaknya kepala aku berkali kali membuatkan kontolnya keluar masuk mulutku agak ganas. Memang dia betul-betul geram dengan muka aku yang tengah penuh dengan kontol dia tu. Dia jolok kepala aku kaw-kaw. Sampailah time dia tarik kepala aku sampai rapat hidung aku dengan bulu jembut dia. time tulah aku rasakan kontol bapak aku yang keras tu berdenyut-denyut dan memancut dengan air maninya yang panas menerjah tekak ku. Aku tersedak dengan teruk. Menyedari aku yang tersedak bapak tiri aku terus keluarkan kontol dia dan aku terus sahaja termuntah-muntah atas katil. Paling kelakar, time aku termuntah-muntah tu, bapak tiri aku masih terus memancutkan air maninya ke kepala aku.copyright protection345PENANAR3WjhhaVN0

“Hah! Jangan kau ingat kau boleh lepas walau pun dah muntah. Nah ambik ni.. masih banyak lagi belen yang belum keluar nih! Hohhh! OHHHH!” Teriak bapak tiri ku. Air maninya masih terus memancut ke kepala aku, membasahi rambut yang aku ikat di belakang.copyright protection345PENANAMvlJUDz9dJ

Selepas dia puas. Dia pun pakai balik kain sarung dia. Sambil aku terus menanggalkan cadar yang dah kotor dengan muntah aku tadi.copyright protection345PENANAnoe4UJYybA

“Kau jangan nak pandai-pandai report mak kau. Mampos kau aku kerjakan nanti. Faham!?”jerkah bapak tiri ku.copyright protection345PENANAt3DpmVGxQu

Aku mengangguk faham dan membiarkan dia blah dari bilik aku. Jahanam punya lelaki. Tapi salah aku jugak, terlalu dambakan nafsu, akhirnya diri sendiri yang tergadai.copyright protection345PENANAyC0TlUwV4K

54.162.123.74

ns54.162.123.74da2
Comments ( 0 )

No comments yet. Be the first!
Loading...
X