×

Penana
search
Loginarrow_drop_down
Registerarrow_drop_down
Please use Chrome or Firefox for better user experience!
  • Writer
    Selipar Jepon
    Selipar Jepon
    Saya bukan penulis yang bagus.
    Sekadar untuk berkongsi pengalaman di ranjang dengan wanita.
    Jom bertukar cerita
    See more
AMERA
G
616
7
3
1.6K
0

swap_vert

Di sini aku ada sebuah cerita  tentang seorang wanita yang aku kenal bernama Amera.

Aku berkenalan dengan Amera pada tahun 2012, ketika itu umur aku baru mencecah 22tahun manakala Amera pula 20tahun ketika itu.

Aku  kenal amera sewaktu aku bekerja di siber cafe di Shah Alam. Amera selalu datang ke siber cafe tempat aku kerja dan dari situ la aku mula rapat dengan amera, hampir sebulan aku kenal amera aku pon mula luah kan hati dan perasaan aku yang aku jatuh cinta padanya. Amera diam dan tak menjawap seketika selepas beberapa minit dia pon jawab nanti dia bagi jawapan. 

Keesokan hari Amera datang lagi di tempat kerja aku, waktu keadaan dalam siber cafe sedang sunyi tak ada orang. Amera pon berkata pada ku dia terima aku untuk jadi kekasih nya, aku pon tanya la kenapa awak tak bagi jawapan semalam, dia pon cakap la sebab dia tak jawab semalam kerana dia nak jawab hari ini kerana hari tersebut adalah hari lahir dia. 

Dan dalam keadaan gugup aku pon memegang tangan Amera lalu aku pon cium mulut beliau, hampir 10 minit jugak kami berciuman dalam keadaan berdebar kerana takut ada orang masuk dalam cafe.lepas aku cium Amera Ku pon tanya Amera tak marah kan dia pon jawab tak marah pon tapi Amera malu la bang, dengan itu aku mula lagi cium Amera sambil raba tetet dia. Tetet Amera tak besar pon tapi sedap di penggang hampir setengah jam kami berpeluk sambil aku raba tetet dia dan dia pon sembil penggang konek aku, lalu aku pon duduk kan Amera di atas kursi. 

Aku bergerak ker pintu siber cafe lalu aku kunci pintu kedai lalu pusing kan papan tanda close supaya tak ada orang masuk atau ketuk pintu nanti buat aku tekejut. Sambil Aku berjalan ker Amera dengan hati yang gugup sambil tanya dia ok ker tak dia jawab dia ok tapi malu sikit. Aku hampiri Amera hingga ker depan muka nya lalu aku pon bukak kan seluar aku dan aku ambil kan tangan Amera lalu kuletakan tangan nyer ker konek aku,Amera pengang sambil muka nya berpaling ker arah lain aku pon tanya kenapa sayang dia pon jawab saya tak pernah penggang konek lelaki dan saya tak biasa macam malu saya katanya. Aku pon cakap tak slow slow jer, aku suruh dia genggam konek aku kuat sikit sambil gocang kedepan kebelakang, tangan yang lembut membuat aku tambah bernafsu sambil dalam keadaan gugup aku memegang kepala nya tolak pelahan lahan kepala nya kearah konek aku sambil aku cakap tolong isap konek saya boleh. 

Dalam keadaan malu Amera pon pelan pelan membuka mulut nya dan masuk ke konek aku sampai ke cendawan aku, kau mengerang sedap kerana mulut yang kecik dan tak pernah isap konek. Aku pon mejerik sikit lalu Amera tanya kenapa bang sakit ker tak ngilu sebab sayang isap kena gigi cuba sayang isap macam isap lolipop tapi jangan gigit sakit, dia tergelak tersipu malu dengan teletah aku. Hampir dekat 20minit dia isap konek aku dan hampir pancut aku pon cakap dekat Amera boleh tak aku pancut dalam mulut dia, dia tak cakap apa pon lalu aku memegang kuat kepala sambil tolak masuk keluar dari konek aku akhirnya aku pon pancut ker dalam mulut nya agak banyak jugak air mani aku masuk dalam mulut lalu aku cakap sayang telan ker air mani saya tu dia geleng kepala rupa nya dia tahan dalam mulut lalu dengan laju menuju ker tandas lalu memutah kan air mani aku yang ada dalam mulut nya. Lepas keluar dari tandas aku ucap kan terima kasih kepada dia 'terima kasih sayang sudah terima saya dan puas kan saya' sambil aku cium mulut dia sambil dengang perlahan dia tepuk dada aku dan cakap abang nakal. 

swap_vert

X